Valt mee had gedacht dat het overbelaggelijk geprijsd zou zijnquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:58 schreef samjustme het volgende:
[..]
50, 65 en 75 pond en pond is nu goedkoop dus bijna net zoveel voor als in euro's.
King of POP![]()
![]()
Dan geloof je het toch nietquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:56 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie een heilig boontje was, ik geloof niet dat ie een fuck date heeft
Ik geloof het ook niet, profieeeelllllquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:56 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie een heilig boontje was, ik geloof niet dat ie een fuck date heeft
wanneer ga jij?quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:54 schreef samjustme het volgende:
een klassieker
Ik heb kaartjes voor MJ ga hem live zien in Londen yeah
quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:54 schreef samjustme het volgende:
een klassieker
Ik heb kaartjes voor MJ ga hem live zien in Londen yeah
Wil je het treinkaartje zien na afloop? want Aan foto's van anderen doe ik nietquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:01 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik geloof het ook niet, profieeeelllll
Je gaat gewoon braaf winkelen, malle jongen die er bentquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:07 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wil je het treinkaartje zien na afloop? want Aan foto's van anderen doe ik niet
Dan ga ik toch helemaal niet naar amsterdam toe dat kan hier ookquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je gaat gewoon braaf winkelen, malle jongen die er bent
Nee. je gaat Amsterdam niet met Assen vergelijkenquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:09 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dan ga ik toch helemaal niet naar amsterdam toe dat kan hier ook
Doe ik toch ook niet zeg alleen maar dat ik in assen kan winkelenquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:12 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nee. je gaat Amsterdam niet met Assen vergelijken
Neuken kun je daar ook....zelfs op of onder een Hunebed.quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:09 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dan ga ik toch helemaal niet naar amsterdam toe dat kan hier ook
Wat een leuk ideequote:Op woensdag 11 maart 2009 20:15 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Neuken kun je daar ook....zelfs op of onder een Hunebed.
26equote:
Maar hier ken ik geenquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:15 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Neuken kun je daar ook....zelfs op of onder een Hunebed.
yep toppers hebben ook 750 miljoen albums verkochtquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ach ja, de toppers of MJ...bijna hetzelfde tegenwoordig.
ga je naar nunoquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Maar hier ken ik geenlatino
en een hunebed ligt behoorlijk oncomfortabel
Alleen dat kun jij niet wetenquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Maar hier ken ik geenlatino
en een hunebed ligt behoorlijk oncomfortabel
Jou dates zijn zooooo 7 jaar geledenquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Mijn dates zijn dan ook altijd een succes
Dat een hunebed oncomfortabel ligt? kwartiertje op de fiets en ik ben er bij eenquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Alleen dat kun jij niet weten
In je dromenquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:28 schreef MisterO het volgende:
[..]
Jou dates zijn zooooo 7 jaar geleden
Na een kwartiertje fietsen moet jij al liggen? Dan hoop ik dat je latino je niet teveel uitwoont.quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:30 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dat een hunebed oncomfortabel ligt? kwartiertje op de fiets en ik ben er bij een
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |