lieverd ik heb je dat al eens eerder uit proberen te leggen, de ruimtes waarin je leeft zijn toch niet veel kleiner als in de boerderij, om maar iets te noemen, de zolder en de schuur daar poetste ik nooit, de slaapkamer en de opkamer hoefde ik alleen maar te zuigen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee morgen zelfs minder. Sla de badkamer maar over want pap is er aan het werk.
Dan weet je dat vast, dat je niet schrikt.
Sowieso... alsof je nu zoveel moet poetsen! Zo groot is mijn appartement niet.
Zo groot is dat appartement niet (en je doet er net zo lang over als de boerderij die 3x groter was, letterlijk 3x!)
De badkamer alleen al was 4x groter (serieus). En de woonkamer was minstens 2x groter,quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
lieverd ik heb je dat al eens eerder uit proberen te leggen, de ruimtes waarin je leeft zijn toch niet veel kleiner als in de boerderij,
Nu ook nietquote:om maar iets te noemen, de zolder en de schuur daar poetste ik nooit,
De opkamerquote:de slaapkamer en de opkamer hoefde ik alleen maar te zuigen.
quote:Jou huidige keuken is bewerkelijker, en misschien maak ik nu grondiger schoon![]()
Ja dat zou wel kunnen dat ie dan al weg is. Maar let op, raak de badkamer tot die tijd dus NIET aan wnat alles staat los en te drogen en zoquote:Ik moet van 9.45 uur tot 10.45 uur bij het UWV zijn, dus ik ben pas rond 14 uur klaar met poetsen, is je vader dan al klaar doe ik alsnog de badkamer.
Deal?
Uhu. Ik kook al maaaaaaaaaaaaanden voor mezelfquote:Je weet toch dat ik goed voor je zorg
Opkamer was de kamer die op een verhoging zat. En die verhoging kwam door de kelder die eronder zitquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat is een opkamer en waar kan ik een opkamer krijgen![]()
?
quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Opkamer was de kamer die op een verhoging zat. En die verhoging kwam door de kelder die eronder zit
was een vast onderdeel van een boerderij
bukken en slaapkamer in 1 zin zetten mijn geest weer op hele verkeerde gedachtenquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:45 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets dus. Maar dan was ie kleiner en het was de doorgang naar de grote slaapkamer die daar dus weer bovenop lag. Een tussenverdiepinkje dus. Heeeeeeeeeeeeeeeeeeel klein en je moest er gebukt doorheenWe moeesten dus altijd gebukt naar de slaapkamer iedere dag
Ja maar als je door de opkamer HEEN was dan kun je weer voluit rechtop staan en rondjes rennen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
bukken en slaapkamer in 1 zin zetten mijn geest weer op hele verkeerde gedachten
Moet je op zoek naar een authentieke brabantse boerderij van voor 1900quote:
Die van ons kwam uit 1900. Die had 'm nog net dan denk ik.quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Moet je op zoek naar een authentieke brabantse boerderij van voor 1900
De boerderij waar ik geboren ben was te moderm.
Daar hadden we een kelder die onder de trap zat en onder de keuken maar die diep lag en dus niet hoger was dan het maaiveld
What happens in Marrakech, stays in Marrakech.quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en al heimwee ?
volgens mij heb jij je daar stierlijk lopen vervelen
We hebben het geheel en wel kunnen betwitterenquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
What happens in Marrakech, stays in Marrakech.![]()
Nee hoorHET WAS FUCKING GEWELDIG!
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:04 schreef Ang3l het volgende:
Oh Mikey
[ afbeelding ]
1. Give
2. Welcome to England
3. Strong Black Vine
4. Flavor
5. Not Dying Today
6. Maybe California
7. Curtain Call
8. Fire to Your Plain
9. Police Me
10. That Guy
11. Abnormally Attracted to Sin
12. 500 Miles
13. Mary Jane
14. Starling
15. Fast Horse
16. Ophelia
17. Lady in Blue
OMG, die verhuizing van jequote:Op woensdag 11 maart 2009 16:12 schreef Ang3l het volgende:
Rechts onderin waar staat Kelder staat ook Loopsl(aapkamer).
Da's de opkamer. En die ging dan metw eer een trap naar de 2e verdieping. En die was ongeveer half zolder en half 1 grote slaapkamer (incl bankstel en bed en kast en zonnebank etc)
je kan altijd nog de tondeuse pakken.quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik heb nieuwe haar maar ik weet niet of het is wat het nodig heeft
Da's oudquote:Op woensdag 11 maart 2009 17:17 schreef mike_hunt het volgende:
OMG Kreeg net een smsje van moeders. Ze ging de voorraadkast op ruimen in Breukelen. Kwam ze een zak met Raiders tegen.![]()
![]()
Ja, maar waarom dat nou moest veranderen in Twix. Ik had dat nooit begrepen.quote:
Twix was called Raider in Austria, Belgium, Denmark, Finland, France, Germany, Greece, Italy, the Netherlands, Poland, Portugal, Spain, Sweden, Switzerland and Norway for many years before its name was changed in 1991 (2000 in Finland, Denmark, Norway, Sweden and Turkey) to match the international brand name.quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:26 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ja, maar waarom dat nou moest veranderen in Twix. Ik had dat nooit begrepen.
Toen heb je iedereen verrot geslagen met je handtas?quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:39 schreef mike_hunt het volgende:
Goedemorgen kinders
Party was echt geweldig! Alleen een min punt was dat er een grote vechtpartij was op het laatst.
en de kans op dat mijn Hermes-tas én een nagel beschadigd? I don't think soquote:Op woensdag 11 maart 2009 17:45 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Toen heb je iedereen verrot geslagen met je handtas?
O jaquote:Op woensdag 11 maart 2009 17:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
OMG, die verhuizing van jeWat een gedoe om alles via dat opkamertje naar beneden te krijgen
Da vond ik geen probleem hoorquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
wat wel een probleem was dat je via een ladder naar de slaapkamer moest
En ik raakte nog zwaar gewond ook!quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O jaDaar was je bij!
Ja dat was een gesjouw en gedraai he
OMG. Ik had me toch een quote op die kameel. Maar heb wel vriendjes gemaakt met ze hoorquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We hebben het geheel en wel kunnen betwitteren
Met je Dik Trom actie op de Camel
Bloed gutste tegen de ladder in de opkamer omhoog!quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
En ik raakte nog zwaar gewond ook!
't Was het wel allemaal waardquote:Op woensdag 11 maart 2009 17:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bloed gutste tegen de ladder in de opkamer omhoog!
TMM moest alles dweilen!
Was dat nou hetzelfde weekend als Vlindertjeeeee, vlindertjeeeeee?quote:
Yepquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Was dat nou hetzelfde weekend als Vlindertjeeeee, vlindertjeeeeee?
Sorry, maar dt vraagt echt om een OMG. Get frickin' real.quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:44 schreef Ang3l het volgende:
O oooooow....
G:
i have a question for you...
you know like in a year from now, if everything goes as planned i'll be in europe and we'll meet...?
should i be completely faithful to my internet boyfriend? are you planning to be loyal too?
Oh.My.God! (een echte!)quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:44 schreef Ang3l het volgende:
O oooooow....
G:
i have a question for you...
you know like in a year from now, if everything goes as planned i'll be in europe and we'll meet...?
should i be completely faithful to my internet boyfriend? are you planning to be loyal too?
Je moet uitrusten voor je sexdate op vrijdag?quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:08 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
De laatste tijd ben ik braaf hoor, morgen weer uitrusten en vrijdag weer naar amsterdam
Uitrusten van de afgelopen dagen, weining geslapenquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Je moet uitrusten voor je sexdate op vrijdag?
Wat voor Cirque du soleil achtige doen jullie?![]()
En hoe was het op het circuitquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:59 schreef MisterO het volgende:
My thoughts exactlydie van CDP
![]()
He's living in an imaginary world.
edit: OMG![]()
Das verschoven naar morgen, hij kon vandaag pas om 18u in Assen zijn, en mja om dan weer om 21u weer de laatste trein te moeten pakken is een beetje kortquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:01 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
En hoe was het op het circuit
Moet je daarvoor niet eerst een afspraak maken ofzo of kan je gewoon het circuit op wanneer je wilt?quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:02 schreef MisterO het volgende:
[..]
Das verschoven naar morgen, hij kon vandaag pas om 18u in Assen zijn, en mja om dan weer om 21u weer de laatste trein te moeten pakken is een beetje kortMorgen kan hij hier al om 15u zijn
![]()
En ik mag de auto mee waarschijnlijk, dus gaan we zelf wel rondracen!
Ik bedoelde rondracen in de omgevingquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:06 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Moet je daarvoor niet eerst een afspraak maken ofzo of kan je gewoon het circuit op wanneer je wilt?
Dat mag ook nietquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:18 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik bedoelde rondracen in de omgeving
netjes!quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:20 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
26 latino uit amsterdammaar geen
![]()
Je gaat er niet mee trouwen?quote:
Hallo, ik hou me netjes aan de regels hoorquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:20 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dat mag ook niettenmzij je naar het verkeerspark gaat
Zoals ik al eerder zei meer Fb's dan BF'squote:Op woensdag 11 maart 2009 19:40 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Je gaat er niet mee trouwen?
Maar tot dat het echt serieus begint te worden gewoon een beetje voor de lol?
Dat had ik echt niet van jou verwachtquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:44 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei meer Fb's dan BF's
dan is het goedquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:41 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hallo, ik hou me netjes aan de regels hoor
En wanneer is jullie grote dag ok alweer?quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:40 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Je gaat er niet mee trouwen?
Maar tot dat het echt serieus begint te worden gewoon een beetje voor de lol?
quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:45 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dat had ik echt niet van jou verwacht
8 juni!quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
En wanneer is jullie grote dag ok alweer?
Hoest met GB? Xie hem hier hier niet meer.
Ik had eerder het gevoel dat jij iemand was die nooit buiten Assen of Groningen kwamquote:
Omdat ik nooit een rede heb om te reizen maar nu wel dusquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:53 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik had eerder het gevoel dat jij iemand was die nooit buiten Assen of Groningen kwam![]()
maar nu voor een fuck date naar Amsterdam. De wereld op zn kop
Ik dacht dat ie een heilig boontje was, ik geloof niet dat ie een fuck date heeftquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:53 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik had eerder het gevoel dat jij iemand was die nooit buiten Assen of Groningen kwam![]()
maar nu voor een fuck date naar Amsterdam. De wereld op zn kop
Hoeveel vraagt ie er eigenlijk voor?quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:54 schreef samjustme het volgende:
een klassieker
Ik heb kaartjes voor MJ ga hem live zien in Londen yeah
50, 65 en 75 pond en pond is nu goedkoop dus bijna net zoveel voor als in euro's.quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Hoeveel vraagt ie er eigenlijk voor?
Eindelijk is die blaag dan toch echt aan het werk.quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:50 schreef Pieter. het volgende:
[..]
8 juni!
GB heeft het erg druk op zn werk en met zn werk daarbuiten, dus hij is nog maar weinig online en nooit hier te vinden.
Valt mee had gedacht dat het overbelaggelijk geprijsd zou zijnquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:58 schreef samjustme het volgende:
[..]
50, 65 en 75 pond en pond is nu goedkoop dus bijna net zoveel voor als in euro's.
King of POP![]()
![]()
Dan geloof je het toch nietquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:56 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie een heilig boontje was, ik geloof niet dat ie een fuck date heeft
Ik geloof het ook niet, profieeeelllllquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:56 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie een heilig boontje was, ik geloof niet dat ie een fuck date heeft
wanneer ga jij?quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:54 schreef samjustme het volgende:
een klassieker
quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:54 schreef samjustme het volgende:
een klassieker
Wil je het treinkaartje zien na afloop? want Aan foto's van anderen doe ik nietquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:01 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik geloof het ook niet, profieeeelllll
Je gaat gewoon braaf winkelen, malle jongen die er bentquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:07 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wil je het treinkaartje zien na afloop? want Aan foto's van anderen doe ik niet
Dan ga ik toch helemaal niet naar amsterdam toe dat kan hier ookquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je gaat gewoon braaf winkelen, malle jongen die er bent
Nee. je gaat Amsterdam niet met Assen vergelijkenquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:09 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dan ga ik toch helemaal niet naar amsterdam toe dat kan hier ook
Doe ik toch ook niet zeg alleen maar dat ik in assen kan winkelenquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:12 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nee. je gaat Amsterdam niet met Assen vergelijken
Neuken kun je daar ook....zelfs op of onder een Hunebed.quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:09 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dan ga ik toch helemaal niet naar amsterdam toe dat kan hier ook
Wat een leuk ideequote:Op woensdag 11 maart 2009 20:15 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Neuken kun je daar ook....zelfs op of onder een Hunebed.
26equote:
Maar hier ken ik geenquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:15 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Neuken kun je daar ook....zelfs op of onder een Hunebed.
yep toppers hebben ook 750 miljoen albums verkochtquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ach ja, de toppers of MJ...bijna hetzelfde tegenwoordig.
ga je naar nunoquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Maar hier ken ik geenlatino
en een hunebed ligt behoorlijk oncomfortabel
Alleen dat kun jij niet wetenquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Maar hier ken ik geenlatino
en een hunebed ligt behoorlijk oncomfortabel
Jou dates zijn zooooo 7 jaar geledenquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Mijn dates zijn dan ook altijd een succes
Dat een hunebed oncomfortabel ligt? kwartiertje op de fiets en ik ben er bij eenquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Alleen dat kun jij niet weten
In je dromenquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:28 schreef MisterO het volgende:
[..]
Jou dates zijn zooooo 7 jaar geleden
Na een kwartiertje fietsen moet jij al liggen? Dan hoop ik dat je latino je niet teveel uitwoont.quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:30 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dat een hunebed oncomfortabel ligt? kwartiertje op de fiets en ik ben er bij een
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |