Ja, maar waarom dat nou moest veranderen in Twix. Ik had dat nooit begrepen.quote:
Twix was called Raider in Austria, Belgium, Denmark, Finland, France, Germany, Greece, Italy, the Netherlands, Poland, Portugal, Spain, Sweden, Switzerland and Norway for many years before its name was changed in 1991 (2000 in Finland, Denmark, Norway, Sweden and Turkey) to match the international brand name.quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:26 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ja, maar waarom dat nou moest veranderen in Twix. Ik had dat nooit begrepen.
Toen heb je iedereen verrot geslagen met je handtas?quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:39 schreef mike_hunt het volgende:
Goedemorgen kinders
Party was echt geweldig! Alleen een min punt was dat er een grote vechtpartij was op het laatst.
en de kans op dat mijn Hermes-tas én een nagel beschadigd? I don't think soquote:Op woensdag 11 maart 2009 17:45 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Toen heb je iedereen verrot geslagen met je handtas?
O jaquote:Op woensdag 11 maart 2009 17:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
OMG, die verhuizing van jeWat een gedoe om alles via dat opkamertje naar beneden te krijgen
Da vond ik geen probleem hoorquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
wat wel een probleem was dat je via een ladder naar de slaapkamer moest
En ik raakte nog zwaar gewond ook!quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O jaDaar was je bij!
Ja dat was een gesjouw en gedraai he
OMG. Ik had me toch een quote op die kameel. Maar heb wel vriendjes gemaakt met ze hoorquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We hebben het geheel en wel kunnen betwitteren
Met je Dik Trom actie op de Camel
Bloed gutste tegen de ladder in de opkamer omhoog!quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
En ik raakte nog zwaar gewond ook!
't Was het wel allemaal waardquote:Op woensdag 11 maart 2009 17:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bloed gutste tegen de ladder in de opkamer omhoog!
TMM moest alles dweilen!
Was dat nou hetzelfde weekend als Vlindertjeeeee, vlindertjeeeeee?quote:
Yepquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Was dat nou hetzelfde weekend als Vlindertjeeeee, vlindertjeeeeee?
Sorry, maar dt vraagt echt om een OMG. Get frickin' real.quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:44 schreef Ang3l het volgende:
O oooooow....
G:
i have a question for you...
you know like in a year from now, if everything goes as planned i'll be in europe and we'll meet...?
should i be completely faithful to my internet boyfriend? are you planning to be loyal too?
Oh.My.God! (een echte!)quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:44 schreef Ang3l het volgende:
O oooooow....
G:
i have a question for you...
you know like in a year from now, if everything goes as planned i'll be in europe and we'll meet...?
should i be completely faithful to my internet boyfriend? are you planning to be loyal too?
Je moet uitrusten voor je sexdate op vrijdag?quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:08 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
De laatste tijd ben ik braaf hoor, morgen weer uitrusten en vrijdag weer naar amsterdam
Uitrusten van de afgelopen dagen, weining geslapenquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Je moet uitrusten voor je sexdate op vrijdag?
Wat voor Cirque du soleil achtige doen jullie?![]()
En hoe was het op het circuitquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:59 schreef MisterO het volgende:
My thoughts exactlydie van CDP
![]()
He's living in an imaginary world.
edit: OMG![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |