Das verschoven naar morgen, hij kon vandaag pas om 18u in Assen zijn, en mja om dan weer om 21u weer de laatste trein te moeten pakken is een beetje kortquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:01 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
En hoe was het op het circuit
Moet je daarvoor niet eerst een afspraak maken ofzo of kan je gewoon het circuit op wanneer je wilt?quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:02 schreef MisterO het volgende:
[..]
Das verschoven naar morgen, hij kon vandaag pas om 18u in Assen zijn, en mja om dan weer om 21u weer de laatste trein te moeten pakken is een beetje kortMorgen kan hij hier al om 15u zijn
![]()
En ik mag de auto mee waarschijnlijk, dus gaan we zelf wel rondracen!
Ik bedoelde rondracen in de omgevingquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:06 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Moet je daarvoor niet eerst een afspraak maken ofzo of kan je gewoon het circuit op wanneer je wilt?
Dat mag ook nietquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:18 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik bedoelde rondracen in de omgeving
netjes!quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:20 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
26 latino uit amsterdammaar geen
![]()
Je gaat er niet mee trouwen?quote:
Hallo, ik hou me netjes aan de regels hoorquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:20 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dat mag ook niettenmzij je naar het verkeerspark gaat
Zoals ik al eerder zei meer Fb's dan BF'squote:Op woensdag 11 maart 2009 19:40 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Je gaat er niet mee trouwen?
Maar tot dat het echt serieus begint te worden gewoon een beetje voor de lol?
Dat had ik echt niet van jou verwachtquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:44 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei meer Fb's dan BF's
dan is het goedquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:41 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hallo, ik hou me netjes aan de regels hoor
En wanneer is jullie grote dag ok alweer?quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:40 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Je gaat er niet mee trouwen?
Maar tot dat het echt serieus begint te worden gewoon een beetje voor de lol?
quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:45 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dat had ik echt niet van jou verwacht
8 juni!quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
En wanneer is jullie grote dag ok alweer?
Hoest met GB? Xie hem hier hier niet meer.
Ik had eerder het gevoel dat jij iemand was die nooit buiten Assen of Groningen kwamquote:
Omdat ik nooit een rede heb om te reizen maar nu wel dusquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:53 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik had eerder het gevoel dat jij iemand was die nooit buiten Assen of Groningen kwam![]()
maar nu voor een fuck date naar Amsterdam. De wereld op zn kop
Ik dacht dat ie een heilig boontje was, ik geloof niet dat ie een fuck date heeftquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:53 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik had eerder het gevoel dat jij iemand was die nooit buiten Assen of Groningen kwam![]()
maar nu voor een fuck date naar Amsterdam. De wereld op zn kop
Hoeveel vraagt ie er eigenlijk voor?quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:54 schreef samjustme het volgende:
een klassieker
Ik heb kaartjes voor MJ ga hem live zien in Londen yeah
50, 65 en 75 pond en pond is nu goedkoop dus bijna net zoveel voor als in euro's.quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Hoeveel vraagt ie er eigenlijk voor?
Eindelijk is die blaag dan toch echt aan het werk.quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:50 schreef Pieter. het volgende:
[..]
8 juni!
GB heeft het erg druk op zn werk en met zn werk daarbuiten, dus hij is nog maar weinig online en nooit hier te vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |