Hopelijk fiets je sneller dan je een topic aanmaakt.quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Hopelijk fiets je sneller dan je een topic aanmaakt.
Ik weet niet wat het is, maar jij komt nooit voor in mijn dromenquote:
Anders zou het ook een nachtmerrie zijn.quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:56 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is, maar jij komt nooit voor in mijn dromen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.God created gays so fat chicks could have friends.
je hebt al een bfquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:56 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is, maar jij komt nooit voor in mijn dromen
quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Anders zou het ook een nachtmerrie zijn.Stuart die mij verplettert door een hunnebed op me te gooien, ja dat zie ik wel zo gebeuren vannacht. Mijn dromen slaan nooit ergens opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand ingehaald worden
En je moet nog een fb hebben...zoals elke jongen in Assenquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:01 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dus mag ik niet met andere jongens kletsen
Ik heb genoeg aan 1 vent die mij behalve de sex ook gewoon heel leuk vindtquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:02 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En je moet nog een fb hebben...zoals elke jongen in Assen
Het laatste is dan ook een stuk belangrijker dan het eerste.quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:04 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik heb genoeg aan 1 vent die mij behalve de sex ook gewoon heel leuk vindt
nee, hoezo?quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Blijf jij nu ook een tijdje weg?
Als je het ene niet kan vinden, zoek je blijkbaar naar het andere. Of andersomquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:05 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het laatste is dan ook een stuk belangrijker dan het eerste.
Hij is dan ook geen kuthoerquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee dan moet je bij SJM wezen.
Nee de benamingen voor SJM zijn van een heel ander kaliber.quote:
Sam is mij indd meer waard dan een kuthoerquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee de benamingen voor SJM zijn van een heel ander kaliber.
Prijs de heer...7,50?quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:11 schreef MisterO het volgende:
[..]
Sam is mij indd meer waard dan een kuthoer
Nog spannende verhalen uit Marokko? en geen 'what happened in marokko stays in marokko' bullshit!quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ah hier zijn we!
Genoeg spannende verhalen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:12 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nog spannende verhalen uit Marokko? en geen 'what happened in marokko stays in marokko' bullshit!
Jee wat ben je toch vervelend vanavondquote:
wtf?quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:10 schreef wonderer het volgende:
Vannacht droomde ik dat ik HIV had. Van House gekregen
Which means dat ik het volgende week wel te horen krijg. Ik kan wel even wachtenquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Genoeg spannende verhalen.Maar "what happened in marokko stays in marokko" is nu eenmaal zo afgesproken
Volgende week?quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:15 schreef MisterO het volgende:
[..]
Which means dat ik het volgende week wel te horen krijg. Ik kan wel even wachten
http://twitter.com/gjkooijman/status/1291055241quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Genoeg spannende verhalen.Maar "what happened in marokko stays in marokko" is nu eenmaal zo afgesproken
Ik moet dat softe imago weer even van me afschudden.quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:15 schreef MisterO het volgende:
[..]
Jee wat ben je toch vervelend vanavond![]()
maja ik ben niks anders gewend van jou
1 keer Londen en als ie naar Duitsland of Antwerpen komt nog 1 keerquote:
Ga dan maar dieper in op je hunnebed ervaring. Ik weet wel beter!quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik moet dat softe imago weer even van me afschudden.
Je 'denkt' het niet. Dus er is twijfel aanwezigquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Volgende week?en denk t niet.;)
Ik heb geen idee, ik kom nooit in provincies waar ze nog in de middeleeuwen leven.quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:19 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ga dan maar dieper in op je hunnebed ervaring. Ik weet wel beter!
de Pacha was uiteindelijk VEEL gaver!quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:18 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
http://twitter.com/gjkooijman/status/1291055241
De geruchten gaan dat er 17 extra concerten komen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:19 schreef samjustme het volgende:
[..]
1 keer Londen en als ie naar Duitsland of Antwerpen komt nog 1 keer
Goh je bent toch softer dan ik dacht...quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik kom nooit in provincies waar ze nog in de middeleeuwen leven.
Michael Jackson is net Britney, hij zingt niet livequote:Op woensdag 11 maart 2009 21:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
De geruchten gaan dat er 17 extra concerten komen.
Ik hoop dat ie niet na de 5e alles cancelled. Ben wel benieuwd of ik nog kan live zingen en dansen.![]()
Ik had verwacht dat die kaartjes duurder zouden zijn.
Da's toch veels te touristisch?quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
de Pacha was uiteindelijk VEEL gaver!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |