Nee de benamingen voor SJM zijn van een heel ander kaliber.quote:
Sam is mij indd meer waard dan een kuthoerquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee de benamingen voor SJM zijn van een heel ander kaliber.
Prijs de heer...7,50?quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:11 schreef MisterO het volgende:
[..]
Sam is mij indd meer waard dan een kuthoer
Nog spannende verhalen uit Marokko? en geen 'what happened in marokko stays in marokko' bullshit!quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ah hier zijn we!
Genoeg spannende verhalen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:12 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nog spannende verhalen uit Marokko? en geen 'what happened in marokko stays in marokko' bullshit!
Jee wat ben je toch vervelend vanavondquote:
wtf?quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:10 schreef wonderer het volgende:
Vannacht droomde ik dat ik HIV had. Van House gekregen
Which means dat ik het volgende week wel te horen krijg. Ik kan wel even wachtenquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Genoeg spannende verhalen.Maar "what happened in marokko stays in marokko" is nu eenmaal zo afgesproken
Volgende week?quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:15 schreef MisterO het volgende:
[..]
Which means dat ik het volgende week wel te horen krijg. Ik kan wel even wachten
http://twitter.com/gjkooijman/status/1291055241quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Genoeg spannende verhalen.Maar "what happened in marokko stays in marokko" is nu eenmaal zo afgesproken
Ik moet dat softe imago weer even van me afschudden.quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:15 schreef MisterO het volgende:
[..]
Jee wat ben je toch vervelend vanavond![]()
maja ik ben niks anders gewend van jou
1 keer Londen en als ie naar Duitsland of Antwerpen komt nog 1 keerquote:
Ga dan maar dieper in op je hunnebed ervaring. Ik weet wel beter!quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik moet dat softe imago weer even van me afschudden.
Je 'denkt' het niet. Dus er is twijfel aanwezigquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Volgende week?en denk t niet.;)
Ik heb geen idee, ik kom nooit in provincies waar ze nog in de middeleeuwen leven.quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:19 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ga dan maar dieper in op je hunnebed ervaring. Ik weet wel beter!
de Pacha was uiteindelijk VEEL gaver!quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:18 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
http://twitter.com/gjkooijman/status/1291055241
De geruchten gaan dat er 17 extra concerten komen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:19 schreef samjustme het volgende:
[..]
1 keer Londen en als ie naar Duitsland of Antwerpen komt nog 1 keer
Goh je bent toch softer dan ik dacht...quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik kom nooit in provincies waar ze nog in de middeleeuwen leven.
Michael Jackson is net Britney, hij zingt niet livequote:Op woensdag 11 maart 2009 21:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
De geruchten gaan dat er 17 extra concerten komen.
Ik hoop dat ie niet na de 5e alles cancelled. Ben wel benieuwd of ik nog kan live zingen en dansen.![]()
Ik had verwacht dat die kaartjes duurder zouden zijn.
Da's toch veels te touristisch?quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
de Pacha was uiteindelijk VEEL gaver!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |