Naked with you? ken wel Naked without you (Roachford):quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:13 schreef Xiance het volgende:
Baby I'm naked
So naked with you
Feels like the first time
I'm trembling, shaking
My heart's overtaken
Feels like I'm falling
All over again
Baby come and take me
'cause I'm trembling shaking
My heart's almost breaking
Baby I'm naked with you![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Celine Dion zingt naked with youquote:
Tsssk, nie piepuh!quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:19 schreef Xiance het volgende:
ik ben echt gaar! ik ben te oud voor een jonkie
Dat zowieso, ik heb er lak aan. Jong, glad, strak, bring'em on!quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:23 schreef wonderer het volgende:
Zijn mensen bang voor pedo uitgemaakt te worden als ze onverhoopt een jonge knul lekker vinden of zo?
waarom denk je dat dat hier niet zou gaan gebeuren?quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:23 schreef wonderer het volgende:
Zijn mensen bang voor pedo uitgemaakt te worden als ze onverhoopt een jonge knul lekker vinden of zo?
jij zou zelfs de hond nog pakken..quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:34 schreef mike_hunt het volgende:
Nee hoor, ik pak alles met een hartslag
(just kiddin')
quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:35 schreef Xiance het volgende:
[..]
jij zou zelfs de hond nog pakken..
slutty bitches!
ben je een jager of een verzamelaar?quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:36 schreef Xiance het volgende:
ik ga eten zoeken!
haha! Carnivoor of Omnivoor!quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ben je een jager of een verzamelaar?
Maar dan kun je ze toch wel gewoon mooi vinden? Je hoeft er niet meteen mee te trouwen...quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:28 schreef Xiance het volgende:
oh ik val dorogaans gewoon niet op jongeren, ik merk vaak toch dat er een kloof in de denkwijze zit enz..
maar 21 is heel volwassen, dus die kloof is gewoon heel minimaal![]()
maar ik ben wel geneigt om te denken dat een hoop mannen wel bang zijn jah..
kijk maar eens op gay.nl, bijna alle jonkies hebben op hun profiel staan dat ze geen pedo's of op's ofzo zoeken
Of sex mee te hebben.quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar dan kun je ze toch wel gewoon mooi vinden? Je hoeft er niet meteen mee te trouwen...
Ik mag het hopen! Sex is het in elk geval NIET!quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:49 schreef Great_Expectations het volgende:
http://naked-people.de/
Dit is kunst hè..
Maar een klein pikkie.quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:56 schreef Pieter. het volgende:
Oh, ze zijn wel allemaal geschoren, dat valt dan wel weer mee daar in Duitsland.
http://naked-people.de/010.html is overigens niet verkeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |