Zeg! Laat hem lekker de tering krijgen en zn eigen troep opruimen.quote:
Met vdat wijvengedrag van jou zou 't me niets verbazen als je ster inderdaad 1x per maand een dag of 4 rood wasquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:25 schreef mike_hunt het volgende:
Ik ben meer van Twister.... naakt.... leg je ster op rood... hahahahah
Zeg! Hij wordt er voor betaald ja!quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:27 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Zeg! Laat hem lekker de tering krijgen en zn eigen troep opruimen.
Is ook.quote:Hij kent je toch en weet toch wat hij in huis haalt alstie door jou de boel laat doen?
Dan ben je wat verstrooid en vergeet je af en toe wat, big deal!
Deze week mag Ang3l zelf z'n hut cleanen, ook wel eens goed voor'em!
Ik weet niet wat het is, maar ik heb in ieder geval koorts en het ijskoud/bloedheet. En ik moet morgen naar Marco Borsato in Antwerpen rijden. En ik heb er niet meer zo'n zin in als ik me zo voel, maar als ik niet rij kunnen er een heel aantal anderen ook niet meequote:Op donderdag 12 maart 2009 16:17 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Griep? Is er weer een epidemie gaande in Nederland?
wat voor wijvengedrag?quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Met vdat wijvengedrag van jou zou 't me niets verbazen als je ster inderdaad 1x per maand een dag of 4 rood was
Jij bent meer sleazy/sluttyquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:36 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wat voor wijvengedrag?
![]()
o je bedoelt de m.poes? hahah
ik ben heul geen wijf. Ik heb geen tasjes en sjaaltjes
haha dus je moet wel? Kan je geen B12 spuit en halen? Daar schijnt je ala de minute ervan op te knappen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is, maar ik heb in ieder geval koorts en het ijskoud/bloedheet. En ik moet morgen naar Marco Borsato in Antwerpen rijden. En ik heb er niet meer zo'n zin in als ik me zo voel, maar als ik niet rij kunnen er een heel aantal anderen ook niet mee.
quote:
Ik in iedergeval nietquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
takes one to know one, bitch
Echt niet, jullie hier hebben meer sex dan ik...dus echt niet slutty..
nee dus. Ik huur er niet voor niets iemand voor in.quote:
Wij hebben in de laatste week geen DP geprobeerd!quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
takes one to know one, bitch
Echt niet, jullie hier hebben meer sex dan ik...dus echt niet slutty..
ik bedoelde het meer in de zin van, als je er van af wilt kun je hem dumpen zondag.quote:
Ik was ff vergeten dat ik zondag idd naar Nuenen zou gaan voor de monologenquote:Op donderdag 12 maart 2009 17:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik bedoelde het meer in de zin van, als je er van af wilt kun je hem dumpen zondag.
maar natuurlijk ook, zou je alsjewilt alsjeblieft, als in pliiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeezzzzzzzzzzzzeeeeeeeeee
Vandaar ook de hand bij z'n kruis wellichtquote:
o een slow week? o god ja je bent ziek. Al aan de betere hand?quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:03 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Wij hebben in de laatste week geen DP geprobeerd!
zoon van NFL player Joe en hij doet ook aan football. Hij is 19.quote:
Kvinner niksan.quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:09 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
zoon van NFL player Joe en hij doet ook aan football. Hij is 19.
Slutty / Sleazy is meer wat je doet., niet hoevaakquote:Op donderdag 12 maart 2009 17:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o een slow week? o god ja je bent ziek. Al aan de betere hand?
Nee, maar ik werd van beticht dat ik slutty ben en slutty in my book betekent de frequenty.
(of dat houd ik mezelf voor)
Naked with you? ken wel Naked without you (Roachford):quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:13 schreef Xiance het volgende:
Baby I'm naked
So naked with you
Feels like the first time
I'm trembling, shaking
My heart's overtaken
Feels like I'm falling
All over again
Baby come and take me
'cause I'm trembling shaking
My heart's almost breaking
Baby I'm naked with you![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Celine Dion zingt naked with youquote:
Tsssk, nie piepuh!quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:19 schreef Xiance het volgende:
ik ben echt gaar! ik ben te oud voor een jonkie
Dat zowieso, ik heb er lak aan. Jong, glad, strak, bring'em on!quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:23 schreef wonderer het volgende:
Zijn mensen bang voor pedo uitgemaakt te worden als ze onverhoopt een jonge knul lekker vinden of zo?
waarom denk je dat dat hier niet zou gaan gebeuren?quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:23 schreef wonderer het volgende:
Zijn mensen bang voor pedo uitgemaakt te worden als ze onverhoopt een jonge knul lekker vinden of zo?
jij zou zelfs de hond nog pakken..quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:34 schreef mike_hunt het volgende:
Nee hoor, ik pak alles met een hartslag
(just kiddin')
quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:35 schreef Xiance het volgende:
[..]
jij zou zelfs de hond nog pakken..
slutty bitches!
ben je een jager of een verzamelaar?quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:36 schreef Xiance het volgende:
ik ga eten zoeken!
haha! Carnivoor of Omnivoor!quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ben je een jager of een verzamelaar?
Maar dan kun je ze toch wel gewoon mooi vinden? Je hoeft er niet meteen mee te trouwen...quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:28 schreef Xiance het volgende:
oh ik val dorogaans gewoon niet op jongeren, ik merk vaak toch dat er een kloof in de denkwijze zit enz..
maar 21 is heel volwassen, dus die kloof is gewoon heel minimaal![]()
maar ik ben wel geneigt om te denken dat een hoop mannen wel bang zijn jah..
kijk maar eens op gay.nl, bijna alle jonkies hebben op hun profiel staan dat ze geen pedo's of op's ofzo zoeken
Of sex mee te hebben.quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar dan kun je ze toch wel gewoon mooi vinden? Je hoeft er niet meteen mee te trouwen...
Ik mag het hopen! Sex is het in elk geval NIET!quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:49 schreef Great_Expectations het volgende:
http://naked-people.de/
Dit is kunst hè..
Maar een klein pikkie.quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:56 schreef Pieter. het volgende:
Oh, ze zijn wel allemaal geschoren, dat valt dan wel weer mee daar in Duitsland.
http://naked-people.de/010.html is overigens niet verkeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |