quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:22 schreef Ang3l het volgende:
En TMM heeft dus idd pech. Die komt dadelijk een een gesloten deur waar niemand meer is.
En zonder sleutels. Zonder telefoon. Zonder fiets (als ie die in de gang heeft gezet). Geen idee hoe ie dat gaat regelen.
Ik denk dat ie sowieso nbiet in de gaten heeft gehad dat ie mijn voordeursleutels op het slot heeft laten zitten, dus die zit natuurlijk nu in paniek zijn zakken na te zoeken, vrezend dat ie mijn sleutels kwijt is. .... ik zie hem er ngo voor aan naar de slotenmaker te gana en de deur te laten openbrekenAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!
Nou had pap natuurlijk de sleutels op de voordeur kunnen laten zitten, maar dat was natuurlijk ook een beetje link. Of onder de mat of zo. Of bij de buren. O nee, die waren niet thuis.
*zucht*
Ik merk het wel.
Maar ik denk niet dat ik een gepoetst huisje heb als ik thuis kom.
Het zou me verbazen! *ziet TMM slingerend over het balkon heen a la Indiana Jane*
ik heb een pad als thee/koffiezakje gebruiktquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je kent me beter dan ik dacht
Want je hebt helemaal gelijk. En die oploskoffie staat in de keuken,bovenste kast, naast de koelkast.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:27 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik heb een pad als thee/koffiezakje gebruikt
EIGEN SCHULD!quote:
wist ik veel dat je oploskoffie had, ik heb het nog aan je vader gezgd, ik zei hij heeft geen koffiezetapparaat, ik weet wel dat ie van die pads heeft, dus daar kan ik het wel mee proberen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]Waarom? Pap weet dat ie bij mij altijd oploskoffie krijgt!
die zitten allemaal in een tas die je zondag al kunt afdroppenquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:39 schreef Ang3l het volgende:
Dus nu zit ik met een vies kussen en god weet wat voor todjes in mijn huis tot volgende week?
Wat kan ik?quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
die zitten allemaal in een tas die je zondag al kunt afdroppen
Misschien mag je wel voor de camer... uh.. kassa gaan werken bij jamin.quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:12 schreef mike_hunt het volgende:
O O, ik heb volgende week een gesprek met de baas.![]()
Zou ik toch mijn baan kwijt zijn?![]()
Mieke als 4e lid van de kassa meisjes, Houdoequote:Op donderdag 12 maart 2009 14:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Misschien mag je wel voor de camer... uh.. kassa gaan werken bij jamin.
Nee, ik ben niet echt cassiere material.quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Misschien mag je wel voor de camer... uh.. kassa gaan werken bij jamin.
Spaart u ook zegeltjes? Bonuskaart of Airmiles?quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Mieke als 4e lid van de kassa meisjes, Houdoe
ik moest keihard lachen hahahahquote:
Jacob Black?quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:15 schreef Ang3l het volgende:
Tss, Edward cullen!
Ik zit in 't Jacob Black team
Ik bedoel niet qua acteur. Ik bedoel qua personage.quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jacob Black?No thanks. Jouw hersens zijn echt aan het afsterven....
quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik bedoel niet qua acteur. Ik bedoel qua personage.
o ja, de TT. Niet op de achterbank terechtkomen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:26 schreef MisterO het volgende:
Ik ga D halen van het station. Daarna de stad in, uit eten en naar de TT.
Waarschijnlijk gaan we uiteindelijk hele andere dingen doen dan we hebben gepland. We zijn zo chaotisch samen![]()
quote:
Eergisterquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
klaar voor morgen? sterretje geschoren?
![]()
Wanneer had je nou je sollicitatie voor dat zomerkamp? Of heb je em al?
Wellukkuh?quote:
heb je nou over sollicitatie?quote:
en? heb je em? tis net tandentrekken bij jou voor answersquote:
Weet nog niet hoor het binnen een paar dagen maar het ging allemaal goed volgens mijquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
en? heb je em? tis net tandentrekken bij jou voor answers
Griep? Is er weer een epidemie gaande in Nederland?quote:
Daar had mn mentor ook altijd last van en dan had ie nog wel een speciale cursus voor gevolgd ookquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
en? heb je em? tis net tandentrekken bij jou voor answers
speciale cursus voor mensen zoals jij? En? Werkte blijkbaar niet, want je bent nog steeds evasive.quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Daar had mn mentor ook altijd last van en dan had ie nog wel een speciale cursus voor gevolgd ook
Oh. Ben niet zo van de strat games. Meer van de RPG's.quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Europa_Universalis_2
Hij had een doorvraag cursus ofziets gevolgd maar bij mij hielp het niet echtquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
speciale cursus voor mensen zoals jij? En? Werkte blijkbaar niet, want je bent nog steeds evasive.![]()
Heb nog nooit Final fantasy gespeeldquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oh. Ben niet zo van de strat games. Meer van de RPG's.
FF
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |