Ik bedoel niet qua acteur. Ik bedoel qua personage.quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jacob Black?No thanks. Jouw hersens zijn echt aan het afsterven....
quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik bedoel niet qua acteur. Ik bedoel qua personage.
o ja, de TT. Niet op de achterbank terechtkomen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:26 schreef MisterO het volgende:
Ik ga D halen van het station. Daarna de stad in, uit eten en naar de TT.
Waarschijnlijk gaan we uiteindelijk hele andere dingen doen dan we hebben gepland. We zijn zo chaotisch samen![]()
quote:
Eergisterquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
klaar voor morgen? sterretje geschoren?
![]()
Wanneer had je nou je sollicitatie voor dat zomerkamp? Of heb je em al?
Wellukkuh?quote:
heb je nou over sollicitatie?quote:
en? heb je em? tis net tandentrekken bij jou voor answersquote:
Weet nog niet hoor het binnen een paar dagen maar het ging allemaal goed volgens mijquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
en? heb je em? tis net tandentrekken bij jou voor answers
Griep? Is er weer een epidemie gaande in Nederland?quote:
Daar had mn mentor ook altijd last van en dan had ie nog wel een speciale cursus voor gevolgd ookquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
en? heb je em? tis net tandentrekken bij jou voor answers
speciale cursus voor mensen zoals jij? En? Werkte blijkbaar niet, want je bent nog steeds evasive.quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Daar had mn mentor ook altijd last van en dan had ie nog wel een speciale cursus voor gevolgd ook
Oh. Ben niet zo van de strat games. Meer van de RPG's.quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Europa_Universalis_2
Hij had een doorvraag cursus ofziets gevolgd maar bij mij hielp het niet echtquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
speciale cursus voor mensen zoals jij? En? Werkte blijkbaar niet, want je bent nog steeds evasive.![]()
Heb nog nooit Final fantasy gespeeldquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oh. Ben niet zo van de strat games. Meer van de RPG's.
FF
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |