quote:
Op donderdag 12 maart 2009 12:22 schreef Ang3l het volgende:En TMM heeft dus idd pech. Die komt dadelijk een een gesloten deur waar niemand meer is.
En zonder sleutels. Zonder telefoon. Zonder fiets (als ie die in de gang heeft gezet). Geen idee hoe ie dat gaat regelen.
Ik denk dat ie sowieso nbiet in de gaten heeft gehad dat ie mijn voordeursleutels op het slot heeft laten zitten, dus die zit natuurlijk nu in paniek zijn zakken na te zoeken, vrezend dat ie mijn sleutels kwijt is. .... ik zie hem er ngo voor aan naar de slotenmaker te gana en de deur te laten openbreken

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!
Nou had pap natuurlijk de sleutels op de voordeur kunnen laten zitten, maar dat was natuurlijk ook een beetje link. Of onder de mat of zo. Of bij de buren. O nee, die waren niet thuis.
*zucht*
Ik merk het wel.
Maar ik denk niet dat ik een gepoetst huisje heb als ik thuis kom.
Het zou me verbazen! *ziet TMM slingerend over het balkon heen a la Indiana Jane*
ik heb er geen woorden voor...
toen ik terug kwam bij je huis en de sleutels niet bij me had ben ik eerst terug de stad in geweest om te kijken of ik ze verloren was, vandaar dat het zo lang duurde.
De sleutels had ik laten lzitten waarschijnlijk omdat ik terug moest omdat ik mijn paspoort vergeten was, toen was ik zo met je pa aan het praten dat ik er niet meer aan gedacht heb om ze van de deur te halen.
Stom en onvergevelijk, ik hoor wel weer van je als je woede bekoeld is....
Kan ook volgende week dan pas weer peotsen.
Nu moet ik tot zondag zonder mijn kussen
Gelukkig was ik niet op de fiets, mijn worst ligt nog wel in de koelkast...
Het spijt me voor het zijn wat ik ben.