Wederom...in je dromen....sjees je moet langer slapen, anders kun je het allemaal niet meer verwerken.quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:27 schreef MisterO het volgende:
[..]
Goh je bent toch softer dan ik dacht...
Ik vond de Pacha juist geweldig met weinig toeristen. Sowieso begint het hoogseizoen in marrakech pas eind Maart.quote:
ECHTquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
ik wacht nog even tot Britney wat extra Europa concerten gaat doen. Britney's manager replyde op Twitter "Stay tuned." dus er zit nog echt wel iets i/d pijpleiding.
Giiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiirl, ik heb pfeiffer, ik rust genoeg uit jaquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:29 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wederom...in je dromen....sjees je moet langer slapen, anders kun je het allemaal niet meer verwerken.
Ja, sowieso Dubai in oktober/november is nu bevestigd dus ze gaat nog wel ff door.quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:30 schreef MisterO het volgende:
[..]
ECHT![]()
![]()
![]()
Duitsland, Frankrijk, Belgie of Nederland. Dan ga ik. ik moet
Jaren geleden was hij in de Arena en daar zong ik wel een paar nummers live, maar het was niet om aan te horen. Nou weet ik niet of het aan de Arena ligt of aan hem.quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:28 schreef MisterO het volgende:
[..]
Michael Jackson is net Britney, hij zingt niet live
Het concept is wel vaker gedaan.quote:
Girl? Zet je bril eens op? Ik ben niet één van je homovriendjes.quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:31 schreef MisterO het volgende:
[..]
Giiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiirl, ik heb pfeiffer, ik rust genoeg uit ja![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.God created gays so fat chicks could have friends.
Britneyquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
ik wacht nog even tot Britney wat extra Europa concerten gaat doen. Britney's manager replyde op Twitter "Stay tuned." dus er zit nog echt wel iets i/d pijpleiding.
Oh! En op de datum dat ik naar Tina Turner ga wordt de DVD opgenomen <3
hoe erg is jouw Ffeiffer?quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:31 schreef MisterO het volgende:
[..]
Giiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiirl, ik heb pfeiffer, ik rust genoeg uit ja![]()
Opkamers zijn hier meestal gelijk-vloers (ander type bouw van boerderijen)quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:45 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets dus. Maar dan was ie kleiner en het was de doorgang naar de grote slaapkamer die daar dus weer bovenop lag. Een tussenverdiepinkje dus. Heeeeeeeeeeeeeeeeeeel klein en je moest er gebukt doorheenWe moeesten dus altijd gebukt naar de slaapkamer iedere dag
quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Girl? Zet je bril eens op? Ik ben niet één van je homovriendjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand ingehaald worden
hij had 10 concerten, 15 zijn toegevoegd en ze zijn allemaal uitverkocht.quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
De geruchten gaan dat er 17 extra concerten komen.
Ik hoop dat ie niet na de 5e alles cancelled. Ben wel benieuwd of ik nog kan live zingen en dansen.![]()
Ik had verwacht dat die kaartjes duurder zouden zijn.
Die video. Wat onwijs gaaf gedaan!quote:
Zelfs Justin klonk niet goed in Arena maar hij was wel ontzettend lekkerquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Jaren geleden was hij in de Arena en daar zong ik wel een paar nummers live, maar het was niet om aan te horen. Nou weet ik niet of het aan de Arena ligt of aan hem.
Ik hoorde al van andere mensen dat geluid in Arena kut was. Alhoewel Madonna wel weer goed klonk. Had ze zeker haar eigen apparatuur mee. hahahahquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:34 schreef samjustme het volgende:
[..]
Zelfs Justin klonk niet goed in Arena maar hij was wel ontzettend lekker![]()
![]()
![]()
Elke artiest neemt zn eigen geluidsinstallatie mee neem ik aanquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik hoorde al van andere mensen dat geluid in Arena kut was. Alhoewel Madonna wel weer goed klonk. Had ze zeker haar eigen apparatuur mee. hahahah
Jaaaaa, mooie clip is dat he!quote:
En toch was het leuk! En je vergeet de tappersquote:Op woensdag 11 maart 2009 23:06 schreef Ang3l het volgende:
Terug van Rythm, Drums & Dance.
Die rythm zat er in, die drums waren het leukste, maar die dance..... 90% daarvan had ik ook gekund. Hele simpele choreografietjes met sterk verouderde streetdance uit 1990 of zo
Het ligt in de Arena volgens mij niet aan het apparatuur maar aan de bouw van de 'zaal'.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik hoorde al van andere mensen dat geluid in Arena kut was. Alhoewel Madonna wel weer goed klonk. Had ze zeker haar eigen apparatuur mee. hahahah
O ja de tappersquote:Op woensdag 11 maart 2009 23:17 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En toch was het leuk! En je vergeet de tappers
ja, ik weet het, dat is ook dance.. maar toch. Die mogen mag best even apart vernoemd worden dacht ik
Ja die echo't als de teringquote:Op woensdag 11 maart 2009 23:18 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het ligt in de Arena volgens mij niet aan het apparatuur maar aan de bouw van de 'zaal'.
Foto is genomen vanaf een andere kameel he? Dus dat valt reu-ze mee!quote:
LOLquote:Op woensdag 11 maart 2009 23:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja de tappersDe ene showman en de ander... die volgde
*tapt door de kamer heen* O kut, hakken op parketvloer. Hahaha. Sorry Onderbuuv!!!
Kaboenk kaboenkquote:Op woensdag 11 maart 2009 23:29 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
LOL
Dat is net zo'n effect als mijn jumpen op het podium toen
Jah.quote:
wat zit er voor raar schepsel op je rug?quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[ afbeelding ]
Me and my Marrakech lover.
Heb je weer een nachtdienst?quote:
Boe.quote:Op donderdag 12 maart 2009 01:32 schreef Bartjebart het volgende:
Kan IEMAND mij van de hik afhelpen?
Ik moest lachenquote:Op donderdag 12 maart 2009 00:23 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
wat zit er voor raar schepsel op je rug?
quote:
Jij bent gewoon al je ranzige lusten aan het loslaten op 21.quote:Op donderdag 12 maart 2009 01:22 schreef Xiance het volgende:
ik ben gaar.
mijn lippen zijn rood en schraal vabn het vele zoenen met 21, en slumdog milionair is een keigave film!
slaap lekker
zo herken ik weer de SAJ van toenquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik moet dat softe imago weer even van me afschudden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |