Het ligt in de Arena volgens mij niet aan het apparatuur maar aan de bouw van de 'zaal'.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik hoorde al van andere mensen dat geluid in Arena kut was. Alhoewel Madonna wel weer goed klonk. Had ze zeker haar eigen apparatuur mee. hahahah
O ja de tappersquote:Op woensdag 11 maart 2009 23:17 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En toch was het leuk! En je vergeet de tappers
ja, ik weet het, dat is ook dance.. maar toch. Die mogen mag best even apart vernoemd worden dacht ik
Ja die echo't als de teringquote:Op woensdag 11 maart 2009 23:18 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het ligt in de Arena volgens mij niet aan het apparatuur maar aan de bouw van de 'zaal'.
Foto is genomen vanaf een andere kameel he? Dus dat valt reu-ze mee!quote:
LOLquote:Op woensdag 11 maart 2009 23:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja de tappersDe ene showman en de ander... die volgde
*tapt door de kamer heen* O kut, hakken op parketvloer. Hahaha. Sorry Onderbuuv!!!
Kaboenk kaboenkquote:Op woensdag 11 maart 2009 23:29 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
LOL
Dat is net zo'n effect als mijn jumpen op het podium toen
Jah.quote:
wat zit er voor raar schepsel op je rug?quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[ afbeelding ]
Me and my Marrakech lover.
Heb je weer een nachtdienst?quote:
Boe.quote:Op donderdag 12 maart 2009 01:32 schreef Bartjebart het volgende:
Kan IEMAND mij van de hik afhelpen?
Ik moest lachenquote:Op donderdag 12 maart 2009 00:23 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
wat zit er voor raar schepsel op je rug?
quote:
Jij bent gewoon al je ranzige lusten aan het loslaten op 21.quote:Op donderdag 12 maart 2009 01:22 schreef Xiance het volgende:
ik ben gaar.
mijn lippen zijn rood en schraal vabn het vele zoenen met 21, en slumdog milionair is een keigave film!
slaap lekker
zo herken ik weer de SAJ van toenquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik moet dat softe imago weer even van me afschudden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |