Ja... DOOS!quote:
Heerlijk!quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja... DOOS!
En nu kan pappie niet naar huis. Want mammie TMM is even naar de stad toe nu, en heeft mijn reservelseutels OP DE FOKKING BUITENKANT VAN DE DEUR LATEN ZITTEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!En nu wil pappie naar huis, maar dat kan ie niet. Nou ja, dat kan ie best als ie egoistisch is, maar dan kan TMM niet meer binnen. En niet meer bij zijn fiets. Tja.
Hij wacht nog een half uur en als je er dan niet bent (waarom typ ik dit? Je bent niet achter de pc) dan gaat ie en dan heb je gewoon dikke pech.
En niemand kan je bereuiken want je gsm is stuk.
Met TMM kun je wel 6 seizoenen vullen jaquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:47 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Heerlijk!
Kunnen we hier niet een provincie soap van maken?
Op Omroep Brabant hebben we d'r 1 met Tanja Jess in de hoofdrol: WOLFSEINDEquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:56 schreef Pieter. het volgende:
Of StreekSoap heet dat toch? Dan krijgt de burgermeester een gastrolletje en zo. Hartstikke leuk!
He jongen,quote:
Stom dat ie niet z'n mobiel meeneemt.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:22 schreef Ang3l het volgende:
En TMM heeft dus idd pech. Die komt dadelijk een een gesloten deur waar niemand meer is.
En zonder sleutels. Zonder telefoon. Zonder fiets (als ie die in de gang heeft gezet). Geen idee hoe ie dat gaat regelen.
Ik denk dat ie sowieso nbiet in de gaten heeft gehad dat ie mijn voordeursleutels op het slot heeft laten zitten, dus die zit natuurlijk nu in paniek zijn zakken na te zoeken, vrezend dat ie mijn sleutels kwijt is. .... ik zie hem er ngo voor aan naar de slotenmaker te gana en de deur te laten openbrekenAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!
Nou had pap natuurlijk de sleutels op de voordeur kunnen laten zitten, maar dat was natuurlijk ook een beetje link. Of onder de mat of zo. Of bij de buren. O nee, die waren niet thuis.
*zucht*
Ik merk het wel.
Maar ik denk niet dat ik een gepoetst huisje heb als ik thuis kom.
Het zou me verbazen! *ziet TMM slingerend over het balkon heen a la Indiana Jane*
quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:35 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Stom dat ie niet z'n mobiel meeneemt.
Wat heeft ie er aan een kapotte gsm mee te nemen?quote:En niemand kan je bereuiken want je gsm is stuk.
ja hoorquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
He jongen,
Nu al wakker? Al uitgerust voor Circque du Soleil morgen?
o dat heb ik even niet meegekregen dat ie kapot was.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Wat heeft ie er aan een kapotte gsm mee te nemen?
Uitgerust?quote:
Heb uitgerust van de weinig geslapen voorgaande dagen en niet voor morgenquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uitgerust?Ga je zelf in de trapeze hangen dan?
Moet je 's nachts niet zoveel Silent Hill spelen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:48 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Heb uitgerust van de weinig geslapen voorgaande dagen en niet voor morgen
Zouden ze dat in Assen ook niet gewoon sling noemen ?quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uitgerust?Ga je zelf in de trapeze hangen dan?
K chat alleen 's nachts en speel soms mahjongquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Moet je 's nachts niet zoveel Silent Hill spelen.O wacht ff, dat doe ik
slingquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zouden ze dat in Assen ook niet gewoon sling noemen ?
Vond ik mijn kameel toch een stuk mooierquote:Op woensdag 11 maart 2009 23:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[ afbeelding ]
Me and my Marrakech lover.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:05 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
sling![]()
Hebben we thuis ook bevestigd met keilbouten en als er bezoek komt, hangen we er van die hanging baskets aan
Werd je niet zeeziek?quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:05 schreef MisterO het volgende:
[..]
Vond ik mijn kameel toch een stuk mooierheeftie soms anorexia, of is het een andere soort kameel
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel tof tho! was het bij jou ook zo kut om erop te komen, en toen het beest ging opstaan?
Ja ja, geef het maar weer een bijbelse betekening met de hangende tuinen van Babylonquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:05 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
sling![]()
Hebben we thuis ook bevestigd met keilbouten en als er bezoek komt, hangen we er van die hanging baskets aan
Eh nee, het was net of ik droomde. Door de hete woestijn op een kameelquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Werd je niet zeeziek?
Ik was compleet door elkaar geschut toen ik van zo'n beest afstapte in Gran Canaria![]()
en dat voor iemand die meer dan 10 jaar heeft paard gereden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |