Bij Fausto dan!!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:42 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Volgens mij niet... Maar ik zal sowieso een dansje voor je doen!
Dat is waar. De details die Hitler heeft toegevoegd aan de kever heeft de kever zijn look gegeven.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:46 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jawel. Volkswagen kwam ook van Hitler.
het is geen naive opmerking wil je zeggen?quote:
je impliceerd dat goede dingen doen opweegt tegen erg slechte zoals moord etcquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zeg ik dat dan?
Oh wacht je moet me weer op iets pakken.
Je moet niet zo happen. Heb je honger?quote:
Ze heeft wel gelijk. Dat valt niet te verbieden, alleen de imams, dominees, voorgangers en ander geloofsgespuis moet maar eesn duidelijker uitleggen dat geweld heel erg middeleeuwen is en dat het tijd wordt dat we het met woorden oplossen en dat het zeker tijd wordt dat we eens accepteren dat de buurman wat anders gelooft dan jij en dat dat niet persé slecht is.quote:
Sedan zo werkt een discussie. Jij zegt iets en iemand reageerd daarop.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het is geen naive opmerking wil je zeggen?
[..]
je impliceerd dat goede dingen doen opweegt tegen erg slechte zoals moord etc
vandaar de vraag (zie je het vraagteken?)
Het is een vrij normale opmerking ja. Maar ik heb geen zin om met een klein kind in discussie te gaan omdat hij/zij m'n woorden weer anders interpeteert als hoe ze er staan.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het is geen naive opmerking wil je zeggen?
[..]
je impliceerd dat goede dingen doen opweegt tegen erg slechte zoals moord etc
vandaar de vraag (zie je het vraagteken?)
Deze ook niet..quote:
Verzin een leuke stelling of vraag dan.quote:
De politieke discussie wint het van elke interessante stelling!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Verzin een leuke stelling of vraag dan.
sorry maar ik vind het beide geen normale opmerkingen en als jij dat wel vind dan ben jij duidelijk het kind in deze situatiequote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het is een vrij normale opmerking ja. Maar ik heb geen zin om met een klein kind in discussie te gaan omdat hij/zij m'n woorden weer anders interpeteert als hoe ze er staan.
Zoals? Wilders is nogal dik met Isreal, Hitler daarentegen, had het niet zo op joden. Buiten dat, de echte rechtsextremisten moeten niets van Wilders hebben, die stemmen liever op de SP.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:44 schreef tijnbrein het volgende:
Dat klopt. Maar de denkbeelden van Hitler en Wilders komen wel overeen.
Wilders krijgt nooit een meerderheid in dit land, waar ben je zo bang voor?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:45 schreef RealZeus het volgende:
Nee, nog niet. Geloof mij maar, als die man het voor het zeggen krijgt wordt het absoluut niet beter.
Komt omdat wij zusjes zijn....quote:
We zijn allang voorbij dat punt van nog maar een keer met ze praten en zien of het maar effect heeft.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:50 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ze heeft wel gelijk. Dat valt niet te verbieden, alleen de imams, dominees, voorgangers en ander geloofsgespuis moet maar eesn duidelijker uitleggen dat geweld heel erg middeleeuwen is en dat het tijd wordt dat we het met woorden oplossen en dat het zeker tijd wordt dat we eens accepteren dat de buurman wat anders gelooft dan jij en dat dat niet persé slecht is.
Misschien wel. Maar ik wil het nu wel weer over iets anders hebben. Verliefd zijn ofzo.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
De politieke discussie wint het van elke interessante stelling!
als je het woord joden vervangt voor moslims...quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:52 schreef Techno het volgende:
[..]
Zoals? Wilders is nogal dik met Isreal, Hitler daarentegen, had het niet zo op joden. Buiten dat, de echte rechtsextremisten moeten niets van Wilders hebben, die stemmen liever op de SP.
[..]
Wilders krijgt nooit een meerderheid in dit land, waar ben je zo bang voor?
Ik ga niet meer in discussie met je, net dat ik wat tegen venco zei moest je me zonodig ook weer even een mes in de rug steken met je opmerking maar ga vooral lekker daarmee door.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
sorry maar ik vind het beide geen normale opmerkingen en als jij dat wel vind dan ben jij duidelijk het kind in deze situatie
ik dacht even dat er nomaal met je communiceren viel maar oke laat maar
ik praat wel verder met de andere
Ik snap wel wat Sedan bedoeld maar de manier waarop hij het zegt is wel raar inderdaad. En dat hij dat niet snapt is zijn probleem.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
sorry maar ik vind het beide geen normale opmerkingen en als jij dat wel vind dan ben jij duidelijk het kind in deze situatie
ik dacht even dat er nomaal met je communiceren viel maar oke laat maar
ik praat wel verder met de andere
uiteraardquote:
Stel je niet aan. Jij zegt net dat Hitler weliswaar miljoenen mensen heeft vermoord maar hij heeft ook iets goeds gedaan.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het is een vrij normale opmerking ja. Maar ik heb geen zin om met een klein kind in discussie te gaan omdat hij/zij m'n woorden weer anders interpeteert als hoe ze er staan.
ikrobeerde een discussie te voeren los van wat ik ooit tegen jou gezegd heb (of jou tegen mij for that matter)quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik ga niet meer in discussie met je, net dat ik wat tegen venco zei moest je me zonodig ook weer even een mes in de rug steken met je opmerking maar ga vooral lekker daarmee door.
Heyquote:
Uiteraard is Wilders dik met Israel. Joden hebben namelijk een hekel aan moslims.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:52 schreef Techno het volgende:
[..]
Zoals? Wilders is nogal dik met Isreal, Hitler daarentegen, had het niet zo op joden. Buiten dat, de echte rechtsextremisten moeten niets van Wilders hebben, die stemmen liever op de SP.
[..]
Joh. Maar dan nog kan je dat soort dingen kan je niet ontkennen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:55 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Stel je niet aan. Jij zegt net dat Hitler weliswaar miljoenen mensen heeft vermoord maar hij heeft ook iets goeds gedaan.
Dat "goede" staat in geen verhouding tot de miljoenen nabestaanden die familie en vrienden zijn kwijt geraakt.
Het was gewoon een kut opmerking rhu.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ikrobeerde een discussie te voeren los van wat ik ooit tegen jou gezegd heb (of jou tegen mij for that matter)
sorry ik had beter naar de mensen moeten luisteren die je al doodzwijgen idd
Dat is het punt juist, Wilders heeft het niet over de individuele moslim, maar over een ideologie.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:54 schreef rhubarbje het volgende:
als je het woord joden vervangt voor moslims...
kijk ik noem hem geen nazi maar ik vind hem wel niet bepaald prettig en zijn denkbeelden al helemaal niet
en ik vind het wel een beetje eng ja dat zo veel mensen dat wel vinden
Als hij alleen maar met oneliners en truukjes komt, dan kan het ook niet zo moeilijk zijn om hem met wat gedegen argumenten terecht te wijzen? Maar ja, politiek Den Haag demoniseert hem liever, alleen Pechthold weet een goed weerwoord tegen Wilders te geven.quote:al is het maar omdat hij niet verder komt dan onliners en truucjes etc en zoveel mensen daar niet doorheen kunnen (of willen) prikken blijkbaar
Canadees vanavondquote:
het was een terrechte opmerkingquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het was gewoon een kut opmerking rhu.
Dat klopt inderdaad. Maar Hitler gaf wel een groep de schuld van alle problemen en dat doet Wilders ook. Verder wil Wilders die groep uit deze samenleving verwijderen. Misschien niet op de manier die Hitler wilde maar toch.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:52 schreef Techno het volgende:
[..]
[..]
Lekkerquote:
Dan wordt het tijd dat we de volgende generaties weer leren te praten. Met elkaar , niet over elkaar. En we dus weer terug keren naar dat punt.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
We zijn allang voorbij dat punt van nog maar een keer met ze praten en zien of het maar effect heeft.
Geloven buitenshuis mogen ze van mij verbieden en laat ze het maar binnenshuis doen dan ofzo. Maar die haatzaaiende imams/dominees moet wat aan gedaan worden.
als ik clowns wil zien ga ik wel naar het circusquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:58 schreef Techno het volgende:
(Ik weet niet of jullie de politieke debatten wel eens volgen?)
Dus? Jij vind het nodig om hier nog even te vermelden dat 90% van fok al afvalt omdat die niet tegen me praten.quote:
Goh, moslims, christenen en zowel extreemlinks als -rechts hebben een hekel aan joden.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:57 schreef RealZeus het volgende:
Uiteraard is Wilders dik met Israel. Joden hebben namelijk een hekel aan moslims.
En ik moet nog maar zien dat Wilders geen meerderheid krijgt. Er wonen in dit land te veel mensen die niet nadenken wat dat aan gaat.
Ik heb het met mijn zus over alles eigenlijk!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Komt omdat wij zusjes zijn....
Waar hebben zusjes het over?
Het circus kost geld.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:59 schreef ArTiC het volgende:
als ik clowns wil zien ga ik wel naar het circus
Maar daarom klinkt het nog wel raar. Alsof je zijn daden probeert goed te praten.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Joh. Maar dan nog kan je dat soort dingen kan je niet ontkennen.
Oke, tof!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb het met mijn zus over alles eigenlijk!
is dat minder erg?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:58 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat is het punt juist, Wilders heeft het niet over de individuele moslim, maar over een ideologie.
[..]
en ik ben het met je eens dat de meeste mensen in denhaag hem niet goed aanpakken (en de media vooral niet)quote:Als hij alleen maar met oneliners en truukjes komt, dan kan het ook niet zo moeilijk zijn om hem met wat gedegen argumenten terecht te wijzen? Maar ja, politiek Den Haag demoniseert hem liever, alleen Pechthold weet een goed weerwoord tegen Wilders te geven.
heerlijckquote:
Ligt eraan waar je het over wilt hebbenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oke, tof!
Kan dat gewoon openbaar of privé?
ik betaal graag voor kwaliteit entertainmentquote:
Okee....! Ik geloof je meteenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
heerlijckeen lekkere droge houtachtige smaak met een vleugje vanille
zoals ik al zei ik probeerde een discussie met je te voeren los van die opmerking of for that matter de opmerkingen die tegen mij hebt gemaaktquote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dus? Jij vind het nodig om hier nog even te vermelden dat 90% van fok al afvalt omdat die niet tegen me praten.
Ik ben nog niet zo goed in zusjes dingen...quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:02 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je het over wilt hebben
Inderdaad. Die knakker krijgt veel te veel aandacht in de media.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en ik ben het met je eens dat de meeste mensen in denhaag hem niet goed aanpakken (en de media vooral niet)
dat neemt niet weg dat ik het eng vind dat veel mensen niet verder kunnen/willen denken en dat ik zijn "doelen" niet bepaald tof vind
Ik willen dat ze een keer met Wilders in debat gaan en dan aantonen wat hij zegt dat, dat niet kan en dat hij dan keihard door de mand valt. Wilders heeft helemaal geen oplossingen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:58 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat is het punt juist, Wilders heeft het niet over de individuele moslim, maar over een ideologie.
[..]
Als hij alleen maar met oneliners en truukjes komt, dan kan het ook niet zo moeilijk zijn om hem met wat gedegen argumenten terecht te wijzen? Maar ja, politiek Den Haag demoniseert hem liever, alleen Pechthold weet een goed weerwoord tegen Wilders te geven.
Lekkerquote:
Discussie te voerenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zoals ik al zei ik probeerde een discussie met je te voeren los van die opmerking of for that matter de opmerkingen die tegen mij hebt gemaakt
maar ik ben er echt wel klaar mee nu
blijf jij maar lekker vasthouden aan boosheid
is kei gezond
Oke, fijn! En met je enkel?quote:
daarom weiger hij ook vaak debattenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik willen dat ze een keer met Wilders in debat gaan en dan aantonen wat hij zegt dat, dat niet kan en dat hij dan keihard door de mand valt. Wilders heeft helemaal geen oplossingen.
[..]
Lekker
Hihi!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben nog niet zo goed in zusjes dingen...
Hoe is het met je huisdier?
Iemand voor lul zettenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Discussie te voeren![]()
Lekkere manier om een discussie te starten, eerst iemand voor lul zetten.
de discussie over de politiek bedoel ikquote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Discussie te voeren![]()
Lekkere manier om een discussie te starten, eerst iemand voor lul zetten.
Ik vind dat niet erg nee. Heh, als het christendom wordt afgezeken door links is alles wel hartstikke tof en zwaar ok, maar als Wilders kritiek heeft op de islam dan is het opeens extreemrechts en racistisch?quote:
Het zijn vooral zijn mede-politici en de media die hem telkens volop in de schijnwerpers plaatsen. Zelf hoeft hij er maar weinig voor te doen.quote:en ik ben het met je eens dat de meeste mensen in denhaag hem niet goed aanpakken (en de media vooral niet)
dat neemt niet weg dat ik het eng vind dat veel mensen niet verder kunnen/willen denken en dat ik zijn "doelen" niet bepaald tof vind
Ik wil Wilders wel eens over de economische crisis horen en over het file probleem.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik willen dat ze een keer met Wilders in debat gaan en dan aantonen wat hij zegt dat, dat niet kan en dat hij dan keihard door de mand valt. Wilders heeft helemaal geen oplossingen.
[..]
Dan nog, niet nodig.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Iemand voor lul zetten
Het is maar een internetforum, hè?
Haha, gezellig!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hihi!
Pepper is nog steeds zo geil als boter, hahaha. En Diesel snapt er maar niets van. Maar ze is daardoor wel extra lief, Pepper dan
Iemand als Wilders is nodig om anderen partijen te motiveren om hun eigen standpunten aan te passen aan de huidige tijdsgeest. Verschillende van zijn punten zijn vrij aardig, maar een heel deel van zijn ideeën lijken me slecht voor Nederland.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:03 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Inderdaad. Die knakker krijgt veel te veel aandacht in de media.
En het feit dat zoveel mensen pro-Wilders zijn stemt mij ook niet vrolijk.
Een kenner.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
heerlijckeen lekkere droge houtachtige smaak met een vleugje vanille
Ik had niet anders verwachtquote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:06 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
nog steeds een beetje au. maar ik overleef het wel
ik ben ook geil, ben ik nu lief?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hihi!
Pepper is nog steeds zo geil als boter, hahaha. En Diesel snapt er maar niets van. Maar ze is daardoor wel extra lief, Pepper dan
Zodra ze ontsnapt naar de voordeur (zoals nu) dan oefent ze haar lokroep weer, in de hoop dat hongerige mannetjes door de deur komenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, gezellig!
En, qua geluiden?
Hihi, wat gezellig! Er valt dus geen stilte in jouw huisquote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:07 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zodra ze ontsnapt naar de voordeur (zoals nu) dan oefent ze haar lokroep weer, in de hoop dat hongerige mannetjes door de deur komen
Ontzettend liefquote:
Nee zeker nietquote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hihi, wat gezellig! Er valt dus geen stilte in jouw huis
nee dat is uiteraard ook niet tof en daar ben ik het ook niet mee eensquote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:05 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik vind dat niet erg nee. Heh, als het christendom wordt afgezeken door links is alles wel hartstikke tof en zwaar ok, maar als Wilders kritiek heeft op de islam dan is het opeens extreemrechts en racistisch?
Hypocriet, noemt men dat ook wel.
dat is niet waarquote:[..]
Het zijn vooral zijn mede-politici en de media die hem telkens volop in de schijnwerpers plaatsen. Zelf hoeft hij er maar weinig voor te doen.
Dat kan wel zo zijn, maar komt de rest van politiek Den Haag met oplossingen? Nee. Hoewel, figuren als Vogelaar investeren in "prachtwijken" en tutje Ter Horst bepleit positieve discriminatie.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:03 schreef tijnbrein het volgende:
En was het gezellig met mams?quote:
als je gewoon puur drinkt zou ik red label gaan inruilen voor black label...ja of blue label maar dat is wel erg exclusief. er zijn 100'en merken...gewoon af en toe een proefavond bezoeken dan vind je snel genoeg je eigen voorkeurquote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een kenner.![]()
Ik heb een keer Whiskey geproefd in een Schots cafe in Den Hoorn (Texel) dat was echt leuk. Dat wil ik nog wel een keer doen.
Ik drink vaak Jack en Red label als ik whiskey drink.
Vogelaarquote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat kan wel zo zijn, maar komt de rest van politiek Den Haag met oplossingen? Nee. Hoewel, figuren als Vogelaar investeren in "prachtwijken" en tutje Ter Horst bepleit positieve discriminatie.
Gewoon, zoals altijd met mijn moeder. Ze heeft niet zoveel te vertellen, maar zit graag bij mij op de bankquote:
Anytime.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:09 schreef automatic_ het volgende:
John! Wanneer mag ik je laptop jatten?!
John Stuart Milton?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:09 schreef John.Milton het volgende:
De PVV en Wilders hebben trouwens wel goede standpunten op het gebied van rechten voor dieren.
Dat weet ik en dat is nu precies het zwakke punt van Wilders.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
daarom weiger hij ook vaak debatten
of zijn jullie dat al weer vergeten?
Inderdaad. Of het milieu. Of een van alle andere problemen in de samenleving.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:05 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik wil Wilders wel eens over de economische crisis horen en over het file probleem.
Maar ik denk dat er dan weinig meer uit komt.
Oei, nog steeds...?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:10 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Anytime.
De laatste tijd ben ik wel weinig op de UvT te vindenVrij weinig colleges en sommige colleges zijn niet eens de moeite waard. Ik moet wel nog een onderwerp voor m'n thesis gaan bedenken
Dat is met heel veel instellingen en bedrijven zo die hebben mensen aan het bestuur van wie je denkt, hoe in gods naam kom jij daar nou weer.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:11 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Ik snap niet dat zo'n mens ooit zo ver gekomen is. Dat mens heeft totaal geen uitstraling.
Daar zit ook het probleem. De politiek heeft echt geen idee wat er leeft bij het volk en ze willen het ook niet weten. Daarom was Fortuyn ook zo populair. Die wilde af van dat wollige taalgebruik en van dat pluchekleefgedrag.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat kan wel zo zijn, maar komt de rest van politiek Den Haag met oplossingen? Nee. Hoewel, figuren als Vogelaar investeren in "prachtwijken" en tutje Ter Horst bepleit positieve discriminatie.
Ahh, hihi lief!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Gewoon, zoals altijd met mijn moeder. Ze heeft niet zoveel te vertellen, maar zit graag bij mij op de bank
Hoe was het in bad?
Dief!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oei, nog steeds...?
PM je rooster, dan kom ik hem jatten
Ok, dat pleit voor jequote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:08 schreef rhubarbje het volgende:
nee dat is uiteraard ook niet tof en daar ben ik het ook niet mee eens
het afzeiken dan
Niet om het een of ander, hij was daar op uitnodiging van het Britse parlement. Tot Lord Ahmed, een nogal radicale moslim, ging dreigen met geweld.quote:dat is niet waar
hij is degene die bijvoorbeeld toch naar engeland gaat als hij al weet dat ie niet binnen komt etc
zo zijn er nog kei veel voorbeelden
hij heeft een stel slimme spindocters aan zijn zijde
Dat ben ik helemaal met je eens.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:13 schreef RealZeus het volgende:
Daar zit ook het probleem. De politiek heeft echt geen idee wat er leeft bij het volk en ze willen het ook niet weten. Daarom was Fortuyn ook zo populair. Die wilde af van dat wollige taalgebruik en van dat pluchekleefgedrag.
Het is toch te zot. Ze maken een fout maar hoeven doorgaans niet af te treden.
Pas als de politiek weer eens naar de mensen gaat luisteren, dan pas komen er oplossingen en worden mensen als Wilders niet zo populair.
Dan moet je vroeg opstaan. Woensdag en donderdag heb ik om 8.45 al college.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oei, nog steeds...?
PM je rooster, dan kom ik hem jatten
Op mezelf wonen is nog steeds het leukste wat ik gedaan heb..quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ahh, hihi lief!
Als ik jou soms hoor, dan denk ik; Ooo ik wil ook op mijzelf![]()
Ja, lekker! Ik had mijn Nintendo DS meegenomen, hihi
Jemie, das niet menselijk!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:15 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Dan moet je vroeg opstaan. Woensdag en donderdag heb ik om 8.45 al college.
op uitnodiging van een lid van het parlement als ik het goed hebquote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Ok, dat pleit voor je
[..]
Niet om het een of ander, hij was daar op uitnodiging van het Britse parlement. Tot Lord Ahmed, een nogal radicale moslim, ging dreigen met geweld.
Ik heb een keer rond 19:00 tentamen gehadquote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jemie, das niet menselijk!
Ik had altijd op vrijdag om8.45 collegeen woensdag/donderdag vrij.
Aankomende donderdag tentamen om 17.00
Nieuwe blok moet ik wel op donderdag, maar weet de tijd nog niet uit mijn hoofd
Haha, ja dat merk je soms wel uit je postsquote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Op mezelf wonen is nog steeds het leukste wat ik gedaan heb..Ik vind het heerlijk, maar ik heb geen bad.. Nu ben ik meer van het douchen
Hihi, ik ben niet zo goed met spullen meenemen naar bad, laat nog wel eens wat vallen enz
Ik maandag 18.00 en het laatste was 18.30quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:16 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Ik heb een keer rond 19:00 tentamen gehad
Of het nu links om gaat of rechts om er zullen altijd mensen blijven zeuren dat het niet goed is. Dus op een gegeven moment zou er toch een knop moeten worden doorgehakt anders staat het land stil.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat ga ik zeker een keer doen. Maar Jack Daniels vind ik wel lekker. Verder ben ik niet zo kenner. Dat laat ik wel over aan een vriend van mij. Die heeft alle smaken van Johnny Walker.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
als je gewoon puur drinkt zou ik red label gaan inruilen voor black label...ja of blue label maar dat is wel erg exclusief. er zijn 100'en merken...gewoon af en toe een proefavond bezoeken dan vind je snel genoeg je eigen voorkeur
Ja wat dan? De doodstraf voor dierenmishandelaars zeker.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:09 schreef John.Milton het volgende:
De PVV en Wilders hebben trouwens wel goede standpunten op het gebied van rechten voor dieren.
Voortaan alleen een badeendje meenemen hequote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Op mezelf wonen is nog steeds het leukste wat ik gedaan heb..Ik vind het heerlijk, maar ik heb geen bad.. Nu ben ik meer van het douchen
Hihi, ik ben niet zo goed met spullen meenemen naar bad, laat nog wel eens wat vallen enz
Hij heeft dat gewoon goed aangepakt. Hij is hiermee optimaal in het nieuws geweest.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
op uitnodiging van een lid van het parlement als ik het goed heb
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, ja dat merk je soms wel uit je posts
Ooo een bad is zo fijnIn het vorige topic (of daarvoor
heb ik mijn toekomstige bad gepost
HahahaIk heb dat wel met lezen, maar met mijn gsm/DS heb ik dat (gelukkig) niet
# Rechten van het dier in de Grondwetquote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja wat dan? De doodstraf voor dierenmishandelaars zeker.
Hehe, dat is ook leukerquote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb het gezien, samen in bad vind ik dan ook veel leuker dan alleen![]()
Gelukkig niet inderdaad!
Ik ga eerst in bad en daarna nog douchequote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:19 schreef John.Milton het volgende:
Ik vind een bad alleen leuk met 2 personen. Als ik alleen ben dan douche ik me liever.
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mijn DS hapert weleens, omdat hij dan te vochtig is
Haha, ik laat hem niet in het water vallen, maar komt dan door de waterdampquote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Water en elektriciteit gaan niet samen![]()
Als ik weer op mezelf ga wonen dan investeer ik in een geweldig bed en dito douche.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ga eerst in bad en daarna nog douche
goed zou ik he niet noemen maar slim wel jaquote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:18 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Hij heeft dat gewoon goed aangepakt. Hij is hiermee optimaal in het nieuws geweest.
De visie van de PVV is trouwens geeneens zo slecht, alleen op bepaalde gebieden slaan ze de plank mis.
altijd om 19:00 op vrijdag en 09:00 op zaterdagquote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik maandag 18.00 en het laatste was 18.30
Dat klopt, maar die vroeg dus of Wilders zijn film voor het Britse parlement wilde vertonen. En wat dus ook gewoon gebeurd zou zijn als die radicale Lord Ahmed zich er niet mee had bemoeid. Hebben zijn bezoeken aan Italie en de USA zoveel media-aandacht opgeleverd? Nee. Maar die suffe Lord Ahmed bereikte dus in feite het averechtse effect door met geweld te gaan dreigen. Want tja, dan wordt het natuurlijk wel voluit in de media uitgemeten.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:16 schreef rhubarbje het volgende:
op uitnodiging van een lid van het parlement als ik het goed heb
Bij ons wisselt het altijd, maar goed; is een dagopleiding.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:21 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
altijd om 19:00 op vrijdag en 09:00 op zaterdag
Bedoel je nu geen bad?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:21 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Als ik weer op mezelf ga wonen dan investeer ik in een geweldig bed en dito douche.
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Water en elektriciteit gaan niet samen![]()
Ik zou ook niet op die partij stemmen. Ze hebben gewoon standpunten waar ik het totaal niet mee eens ben.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
goed zou ik he niet noemen maar slim wel ja
dat zei ik toch al
maar ik vind het wel tekenend en niet iemand waar ik op wil stemmen door dat soort acties
Met 2 langs elkaarquote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Bij ons wisselt het altijd, maar goed; is een dagopleiding.
Het tentamen van 18.30 was ook voor buitenstaanders, dus dat zal in juni wederom om half 7 zijn.
[..]
Bedoel je nu geen bad?
Ik heb 2 topic's terug een lekker bad geplaatst! Kan je met z'n tweeën naast elkaar
En dan wil ik ook een fijne douche
Ik zal hem even posten, momentje!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:24 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Met 2 langs elkaar![]()
Die ga ik ook even opzoeken.
Naast elkaarquote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Bedoel je nu geen bad?
Ik heb 2 topic's terug een lekker bad geplaatst! Kan je met z'n tweeën naast elkaar
En dan wil ik ook een fijne douche
Ja, wij zeggen naast & in oost-brabant/limburg zeggen ze langs.quote:
ik bedoelde dat op uitnodiging van één nog niet betekend op uitnodiging van het parlementquote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:22 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat klopt, maar die vroeg dus of Wilders zijn film voor het Britse parlement wilde vertonen. En wat dus ook gewoon gebeurd zou zijn als die radicale Lord Ahmed zich er niet mee had bemoeid. Hebben zijn bezoeken aan Italie en de USA zoveel media-aandacht opgeleverd? Nee. Maar die suffe Lord Ahmed bereikte dus in feite het averechtse effect door met geweld te gaan dreigen. Want tja, dan wordt het natuurlijk wel voluit in de media uitgemeten.
Een beter alternatief is de kennisdemocratie.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:24 schreef John.Milton het volgende:
Ik zou ook niet op die partij stemmen. Ze hebben gewoon standpunten waar ik het totaal niet mee eens ben.
# Meer directe democratie: invoering bindende referenda, te beginnen met (1) Turks lidmaatschap EU, (2) wenselijkheid Euro en (3) Antillen wel of niet in Koninkrijk
Directe democatie werkt gewoon niet in mijn ogen. De gemiddelde mens is gewoon te dom om te beslissen over belangrijke zaken. Ze hebben totaal geen idee van alle invloeden die een keuze heeft.
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, wij zeggen naast & in oost-brabant/limburg zeggen ze langs.
Wat zeg jij?
je kan ook zoiets nemen:quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik zal hem even posten, momentje!
Dit wil ik, maar dan iets langer & een aparte douche
[ afbeelding ]
Wij hebben een muurtjequote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:27 schreef John.Milton het volgende:
Ik ben toch echt meer een douche type. Ik zou wel een muurtje inbouwen waar ik m'n vriendin op zou kunnen zetten
Gewoon op d'r tenen, werkt ook prima. Doet ze maar een beetje moeite ervoorquote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:27 schreef John.Milton het volgende:
Ik ben toch echt meer een douche type. Ik zou wel een muurtje inbouwen waar ik m'n vriendin op zou kunnen zetten
ik bedoelde los van de puntenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:24 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Ik zou ook niet op die partij stemmen. Ze hebben gewoon standpunten waar ik het totaal niet mee eens ben.
# Meer directe democratie: invoering bindende referenda, te beginnen met (1) Turks lidmaatschap EU, (2) wenselijkheid Euro en (3) Antillen wel of niet in Koninkrijk
Directe democatie werkt gewoon niet in mijn ogen. De gemiddelde mens is gewoon te dom om te beslissen over belangrijke zaken. Ze hebben totaal geen idee van alle invloeden die een keuze heeft.
Een beetje man tilt haar toch gewoon op?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:28 schreef S95Sedan het volgende:
Gewoon op d'r tenen, werkt ook prima. Doet ze maar een beetje moeite ervoor
Ja of met een arm optillen maar dat is te makkelijk voor haarquote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:30 schreef Techno het volgende:
[..]
Een beetje man tilt haar toch gewoon op?
Dat is ook een van de dingen waar ik me aan kan storen. Die man staat me gewoon niet aan op een of andere manier. De wijze waarmee hij omgaat met mensen spreekt me niet aan.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar gewoon het hele gedrag is iets waar ik me ook niet in kan vinden
Bij mijn ex thuis hadden ze een saunaquote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:30 schreef John.Milton het volgende:
Ik zou gaan voor een "sunshower"
plus in de badkamer ook een sauna plus stoomcabine
en bij voorkeur moet ik gelijk vanuit mijn slaapkamer de badkamer in kunnen lopen
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:32 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Dat is ook een van de dingen waar ik me aan kan storen. Die man staat me gewoon niet aan op een of andere manier. De wijze waarmee hij omgaat met mensen spreekt me niet aan.
Een privésauna is ook niet verkeerd idd.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:33 schreef automatic_ het volgende:
Bij mijn ex thuis hadden ze een sauna
Dat heeft veel voordelen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:37 schreef Techno het volgende:
[..]
Een privésauna is ook niet verkeerd idd.
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:37 schreef Techno het volgende:
[..]
Een privésauna is ook niet verkeerd idd.
Het is even leukquote:
Je moet gewoon iemand zijn die er regelmatig gebruik van maakt, anders is het inderdaad maar voor even leuk.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
[..]
Het is even leukDat zeiden mijn ex-schoonouders ook.
Ik zat er wel "vaak" in, maar alleen, want mijn ex vond het verschrikkelijk
Zijn ouders deden dat het in begin wel, maar na verloop van tijd werd dat echt minderquote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:43 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Je moet gewoon iemand zijn die er regelmatig gebruik van maakt, anders is het inderdaad maar voor even leuk.
Mja, ik weet niet wat ik hebquote:
Leukquote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:44 schreef John.Milton het volgende:
Nu ga ik de rest van de avond weer bedenken hoe ik mijn huis later in wil gaan richten.
*schopt*quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, ik weet niet wat ik heb
Heb je met carnaval nog gescoord of niet?
Ooo het is zo fijnquote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:45 schreef rhubarbje het volgende:
zo in het weekend mis ik een tv in de slaapkamer echt
Niet schoppen!quote:
heerlijkquote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:44 schreef John.Milton het volgende:
Nu ga ik de rest van de avond weer bedenken hoe ik mijn huis later in wil gaan richten.
Ik heb me met carnaval heel goed weten te gedragen en niet gescoord daardoor.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, ik weet niet wat ik heb
Heb je met carnaval nog gescoord of niet?
Jemie, wat goed!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:47 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Ik heb me met carnaval heel goed weten te gedragen en niet gescoord daardoor.Ik had wel de kans op een soort van "dubbel" met een vriend van mij. Die vond een meisje leuk maar haar vriendin stond er toen een beetje zielig bij en toen ging ik daar mee praten, maar uiteindelijk was ik slim genoeg daar niet te diep op in te gaan.
ja idd en door de week mis ik het totaal niet en is het nog beter ook gok ik zoquote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ooo het is zo fijn![]()
Maar goed; lekker op de bank hangen met een dekentje is ook prima.
[..]
Niet schoppen!
Ik ben mijn beoogde doelwit niet zo vaak tegengekomen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jemie, wat goed!
En je had zulke plannen
Oei, balen! En nu?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:48 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Ik ben mijn beoogde doelwit niet zo vaak tegengekomen.
Nee hoor.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:47 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Wil je nog een onderwerp aandragen?
Wakker dan?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ooo het is zo fijn![]()
Maar goed; lekker op de bank hangen met een dekentje is ook prima.
[..]
Niet schoppen!
Nu heeft ze nog steeds een vriend.quote:
Hmm oke.. Tja, wie weet hoelang ze nog met hem heeftquote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:53 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Nu heeft ze nog steeds een vriend.
Ik had gewoon anderhalf jaar geleden "ja" tegen haar moeten zeggen. Nu geef ik eigenlijk anderen meiden niet echt de kans volgens mijn vrienden en daar hebben ze ook wel een beetje gelijk in.
Badkamertegels....?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:55 schreef vencodark het volgende:
Wat een kut tt.
Nog slechter dan het praten over badkamertegels vd week.
Schiet ook niet op blijven hangen bij bezette dames.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:53 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Nu heeft ze nog steeds een vriend.
Ik had gewoon anderhalf jaar geleden "ja" tegen haar moeten zeggen. Nu geef ik eigenlijk anderen meiden niet echt de kans volgens mijn vrienden en daar hebben ze ook wel een beetje gelijk in.
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:55 schreef vencodark het volgende:
Wat een kut tt.
Was, dat zeg je goedquote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:57 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Miep niet. In het begin van dit topic was de TT nog compleet kloppend.
Boeit me niet, das is juist het probleem.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:57 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Miep niet. In het begin van dit topic was de TT nog compleet kloppend.
Die heb ik gemist.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, badkamertegels.Ik dacht dat dat het dieptepunt was.
Beetje lief hequote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Boeit me niet, das is juist het probleem.
Ik weet het. Ik blijf sowieso altijd vrij lang hangen bij dames die ik leuk vind.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Schiet ook niet op blijven hangen bij bezette dames.
Oh ja, ken het wel hoor. Zou laatst ook weer eens afspreken met een oude liefde maar toch maar niet gedaan.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:01 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Ik weet het. Ik blijf sowieso altijd vrij lang hangen bij dames die ik leuk vind.
Laatst had ik wel weer contact met een "vakantievriendin". Het was ook leuk om die weer eens tegen het lijf te lopen.
Ik ga nog even DS-en en/of "leren"...quote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Niet teveel stoom afblazen dan stopt je DS ermeequote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ga nog even DS-en en/of "leren"...
Kom straks nog wel via mijn telefoon spieken voor ik écht ga slapen hehe
Hehequote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet teveel stoom afblazen dan stopt je DS ermee
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
HeheDan moet ik hem reanimeren.
Ik heb nu alleen weer energie
Doei autoquote:
Wat is er mis met politiek?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Herkenbaar, al luisterde ik naar Angelia.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:17 schreef John.Milton het volgende:
Ik heb zo'n brede muzieksmaak dat er altijd wel dingen tussen zitten die sommige mensen niet kunnen waarderen.
Ik hoor nu Richard Marx - Right here waiting for you, dat doet me echt goed denken aan zo'n feel-good movie waarbij uiteindelijk alles op z'n pootjes terecht komt.
Dat hadden we toch al besproken? Ze hebben geen feeling met het volk en daarom boeit het mensen niet.quote:
Ik luister de laatste tijd weer vrij veel naar klassiekquote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Herkenbaar, al luisterde ik naar Angelia.
Nu Paul Garrack - Don't shed a tear.
Doei!quote:
Dat klopt. Maar daarom is het nog wel interessant om over te praten. En mij boeit het wel.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:23 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat hadden we toch al besproken? Ze hebben geen feeling met het volk en daarom boeit het mensen niet.
Dan ben ik misschien ook in Tilburgquote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Doei!
[ donderdag om 12.45 heb ik college]
Heb je 2 dingen waaruit we mogen kiezen?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:26 schreef MNR het volgende:
Ik weet niet wat ik aan wil trekken om te gaan stappen</klacht>
Je had toch een nieuw rokje gekocht vandaag? Dan doe je dat aan.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:26 schreef MNR het volgende:
Mij boeit politiek ook, mijn vrienden vinden ook dat ik later wel eens de politiek in zou kunnen gaan.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar daarom is het nog wel interessant om over te praten. En mij boeit het wel.
pff ben blij dat ik niet meer weg gaquote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:26 schreef MNR het volgende:
Klassiekquote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:25 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Ik luister de laatste tijd weer vrij veel naar klassiek![]()
Dance of the Seven Veils van Richard Strauss heb ik nu opstaan.
Ik ben nu naar Bonded by Blood aan het luisteren. Trashquote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:25 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Ik luister de laatste tijd weer vrij veel naar klassiek![]()
Dance of the Seven Veils van Richard Strauss heb ik nu opstaan.
Waar wilde je dan naartoe?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
pff ben blij dat ik niet meer weg ga
ben kei moe
geen idee wrom
Dat zeiden mij ex-collegas ook altijd tegen mij. Dat ik de politiek in moet gaan.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:28 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Mij boeit politiek ook, mijn vrienden vinden ook dat ik later wel eens de politiek in zou kunnen gaan.
Slecht geslapen? Druk gehad deze week? Het kan van alles zijn. Gewoon op tijd naar bed gaan. Dan ben je morgen weer fit.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
pff ben blij dat ik niet meer weg ga
ben kei moe
geen idee wrom
nergensquote:
Veel klassieke werken hebben gewoon iets wat me echt kan overweldigen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Klassiek
Heerlijk om je hoofd leeg te maken.
Haydn![]()
Of iets met een koor.
2 weken vrij gehadquote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Slecht geslapen? Druk gehad deze week? Het kan van alles zijn. Gewoon op tijd naar bed gaan. Dan ben je morgen weer fit.
Wat zijn je standpunten dan...quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zeiden mij ex-collegas ook altijd tegen mij. Dat ik de politiek in moet gaan.
Misschien moet ik dat gaan de politiek in.
Gebrek aan ritme? Dat krijg ik altijd als ik vrij heb.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
2 weken vrij gehad
laatste dagen juist weer goed geslapen
Van niets doen kan je ook heel moe worden.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
2 weken vrij gehad
laatste dagen juist weer goed geslapen
Vergelijkbaar met de SP.quote:
Dat komt omdat jij er niet bent.quote:
Niksquote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:26 schreef MNR het volgende:
Denk het nietquote:
Of alle andere singles hebben opeens een leven. Dat zou ook kunnen.quote:
Het blijft Fok! daar moet je niet te veel van verwachten.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:35 schreef rhubarbje het volgende:
expres elke dag redelijk op tijd opgestaan (behalve vandaag het blijft zaterdag, maar niet zo laat als normaal) en ook redelijk wat dingen gedaan en zo
mannen als het zo iets voor de hand liggends was zou ik niet zeggen dat ik geen idee had![]()
Die liggen elkaar toch aan te douwen?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of alle andere singles hebben opeens een leven. Dat zou ook kunnen.
Subtielquote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Die liggen elkaar toch aan te douwen?
Over badkamertegels gesproken:quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:55 schreef vencodark het volgende:
Wat een kut tt.
Dan weet jij meer dan ik. Vertel wie met wie dan?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]
quote:
deed ik nietquote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het blijft Fok! daar moet je niet te veel van verwachten.
Oke. Dat mag.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
deed ik niet
ben een vrouw, wilde gewoon even luchten
Ja, ik kan ook zeggen: die zijn bezig om van het verschil tussen man en vrouw te genieten, maar dan sluit ik de bisexuele tak weer buiten.quote:
Dat onderwerp is enkele uren terug al besproken.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan weet jij meer dan ik. Vertel wie met wie dan?
Ik kan mezelf lastig met een bepaalde partij identificerenquote:
Zo onderhand is iedereen toch al aan het daten, toyboy/girl spelen of een relatie aan het krijgen?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan weet jij meer dan ik. Vertel wie met wie dan?
[..]
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja inderdaad anders ben je weer aan het discrimineren.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:41 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, ik kan ook zeggen: die zijn bezig om van het verschil tussen man en vrouw te genieten, maar dan sluit ik de bisexuele tak weer buiten.
Waarom vertelt niemand mij wat?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat onderwerp is enkele uren terug al besproken.En toen vroeg je hetzelfde en kreeg je ook geen antwoord.
Duim wil niet zo, die kan op het moment alleen voorover buigenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zo onderhand is iedereen toch al aan het daten, toyboy/girl spelen of een relatie aan het krijgen?
Binnenkort verkiezing voor Europa dus dan zal er wel weer een stemwijzer zijn. Dus dan kan je kijken met wie je het meest eens bent.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:41 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Ik kan mezelf lastig met een bepaalde partij identificeren
Zal eens kijken of ik nog een of andere test op internet kan vinden.
Dus binnenkort bestaat singles niet meer. Omdat bijna iedereen een relatie heeft.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zo onderhand is iedereen toch al aan het daten, toyboy/girl spelen of een relatie aan het krijgen?
Ik wil weten wie er nog beschikbaar is.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Waarom wil jij alles weten wie wie aandouwtdate?
dat vind ik niet echt een afspiegeling van wat bij je past als het over nederland gaat en zoquote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Binnenkort verkiezing voor Europa dus dan zal er wel weer een stemwijzer zijn. Dus dan kan je kijken met wie je het meest eens bent.
[..]
Dus binnenkort bestaat singles niet meer. Omdat bijna iedereen een relatie heeft.
Mja, daar is geen speld tussen te krijgen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil weten wie er nog beschikbaar is.
Dan moet je daar een lijstje van opvragenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil weten wie er nog beschikbaar is.
Jij?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:48 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dan moet je daar een lijstje van opvragen
Beschikbaar? Niet echtquote:
En al was ik dat, dan was ik nog geen match voor jouquote:
Ik gok dat ik qua standpunten het beste bij de VVD zou passen. Alleen heb ik vrij weinig gevoel bij die partij. In het verleden heb ik nog altijd op het CDA gestemd.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Binnenkort verkiezing voor Europa dus dan zal er wel weer een stemwijzer zijn. Dus dan kan je kijken met wie je het meest eens bent.
[..]
Dus binnenkort bestaat singles niet meer. Omdat bijna iedereen een relatie heeft.
Nou en! Op een oude fiets moet je het lerenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:52 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En al was ik dat, dan was ik nog geen match voor jou
Veeeeel te oud, kinderen..
Dat klopt. Het geeft ook alleen een idee van welke partij eventueel bij jou zou kunnen passen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat vind ik niet echt een afspiegeling van wat bij je past als het over nederland gaat en zo
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:47 schreef DR34M3R het volgende:
En nu wil ik door jullie opgevrolijkt worden. Ik heb zojuist "De Tweeling" gekeken.
Waar tussen?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mja, daar is geen speld tussen te krijgen.
Mits die oude fiets bereid is je iets te lerenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nou en! Op een oude fiets moet je het leren
Nee. Ik wil lachend naar bed kunnen. En dat lukt nog niet. Zo krijg ik verdrietige dromen en dat wil ik niet.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat klopt. Het geeft ook alleen een idee van welke partij eventueel bij jou zou kunnen passen.
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vrolijk genoeg
![]()
[..]
Waar tussen?
Een goede vriendin van mij die moest ook altijd met een positief gevoel naar bed gaan. Die belde me af en toe midden in de nacht wakker omdat ze even wilde praten totdat ze zich weer goed voelde.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:55 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nee. Ik wil lachend naar bed kunnen. En dat lukt nog niet. Zo krijg ik verdrietige dromen en dat wil ik niet.
Ik ga Rip wel een pm sturen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:48 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dan moet je daar een lijstje van opvragen
Het CDA. Daar zou ik nooit op stemmen. Alles aan die partij staat mij tegen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:52 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Ik gok dat ik qua standpunten het beste bij de VVD zou passen. Alleen heb ik vrij weinig gevoel bij die partij. In het verleden heb ik nog altijd op het CDA gestemd.
Niks mis mee toch?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:53 schreef DR34M3R het volgende:
Ik kom iedere keer opnieuw uit bij de SP als ik de stemwijzer invul. Met PvdA of GroenLInks als tweede. Dat wisselt dan.
Misschien moeten we dan maar gaan moppen tappen. Wie weet er nog een leuke mop?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:55 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nee. Ik wil lachend naar bed kunnen. En dat lukt nog niet. Zo krijg ik verdrietige dromen en dat wil ik niet.
Niemand denkt precies hetzelfde dat kan ook helemaal niet.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:57 schreef John.Milton het volgende:
Ik ben altijd wel benieuwd wat voor persoonlijke standpunten mensen hebben op bepaalde gebieden. Je kan nooit alle standpunten van een bepaalde partij overnemen.
Zo erg is het niet met mij, ik vertik het om er iemand voor wakker te bellen. Wat leuke muziek is ook goed. Of een fijn boek. Of iets leuks hierquote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:56 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Een goede vriendin van mij die moest ook altijd met een positief gevoel naar bed gaan. Die belde me af en toe midden in de nacht wakker omdat ze even wilde praten totdat ze zich weer goed voelde.
Dacht het nietquote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ga Rip wel een pm sturen.![]()
[..]
Het CDA. Daar zou ik nooit op stemmen. Alles aan die partij staat mij tegen.![]()
[..]
Niks mis mee toch?
Daarom vond ik het altijd lastig om een goede "middenweg" te vinden tussen bepaalde opvattingen die ikzelf heb. Eerder was ik nooit echt met politiek bezig, maar de laatste jaren ben ik er wel meer op gaan letten.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niemand denkt precies hetzelfde dat kan ook helemaal niet.
Klopt. Dan zou je je eigen partij moeten oprichten.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:57 schreef John.Milton het volgende:
Ik ben altijd wel benieuwd wat voor persoonlijke standpunten mensen hebben op bepaalde gebieden. Je kan nooit alle standpunten van een bepaalde partij overnemen.
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:54 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Mits die oude fiets bereid is je iets te leren
Ik ben me ook pas laat gaan bezighouden met politiek. Dat heeft Pim Fortuyn dan iig toch maar mooi bewerkstelligd. Ik vond hem eng..quote:Op zondag 8 maart 2009 00:00 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Daarom vond ik het altijd lastig om een goede "middenweg" te vinden tussen bepaalde opvattingen die ikzelf heb. Eerder was ik nooit echt met politiek bezig, maar de laatste jaren ben ik er wel meer op gaan letten.
quote:Op zondag 8 maart 2009 00:00 schreef Howl het volgende:
GoeienAvond
Politiek? Ik stem meestal op de SP. Ik vind het gewoon een partij die het goed doet. Ook al ben ik het niet altijd met ze eens.![]()
Oh, en Dreamer, je bent niet oud.
op EU niveauquote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat klopt. Het geeft ook alleen een idee van welke partij eventueel bij jou zou kunnen passen.
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vrolijk genoeg
![]()
[..]
Waar tussen?
Vertel eens iets leuks dan. Een leuke blunder ofzo.quote:Op zondag 8 maart 2009 00:00 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Zo erg is het niet met mij, ik vertik het om er iemand voor wakker te bellen. Wat leuke muziek is ook goed. Of een fijn boek. Of iets leuks hier
[..]
Dacht het niet. Maar vandaar ook dat een rechts persoon niet zo geweldig bij mij zij passen
Dat heb ik inderdaad ook. En daarom heb ik de minst slechte partij gekozen. Want geen enkele partij past echt bij mij.quote:Op zondag 8 maart 2009 00:00 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Daarom vond ik het altijd lastig om een goede "middenweg" te vinden tussen bepaalde opvattingen die ikzelf heb. Eerder was ik nooit echt met politiek bezig, maar de laatste jaren ben ik er wel meer op gaan letten.
De blunders die voor jullie leuk zijn om te horen zijn me iets te privé, die ga ik niet op een openbaar forum gooienquote:Op zondag 8 maart 2009 00:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vertel eens iets leuks dan. Een leuke blunder ofzo.
Bij mij waarschijnlijk ook niet.
[..]
Dat heb ik inderdaad ook. En daarom heb ik de minst slechte partij gekozen. Want geen enkele partij past echt bij mij.
Ah toeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zondag 8 maart 2009 00:05 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
De blunders die voor jullie leuk zijn om te horen zijn me iets te privé, die ga ik niet op een openbaar forum gooien
Maar andersom: kom maar op hoor
Ik vond het een man met charisma, dat is iets wat in de Nederlandse politiek niet veel voorkomt.quote:Op zondag 8 maart 2009 00:02 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik ben me ook pas laat gaan bezighouden met politiek. Dat heeft Pim Fortuyn dan iig toch maar mooi bewerkstelligd. Ik vond hem eng..
Fortuyn had ook geen oplossingen en de oplossingen die hij had zouden niet werken.quote:Op zondag 8 maart 2009 00:02 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik ben me ook pas laat gaan bezighouden met politiek. Dat heeft Pim Fortuyn dan iig toch maar mooi bewerkstelligd. Ik vond hem eng..
Voor mij ben je niet te oud hoor.quote:Op zondag 8 maart 2009 00:03 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Hi Howl!
In de ogen van sommigen hier wel gok ik zo
Dat is waar. Je moet ook verder kijken dan alleen de stemwijzer.quote:Op zondag 8 maart 2009 00:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
op EU niveau
dat bedoel ik
niet landelijk
best een verschil soms
Klopt. En daarom was ie ook zo eng. De manier waarop een groot deel van Nederland er als een kip zonder kop achteraan liep.quote:Op zondag 8 maart 2009 00:06 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Ik vond het een man met charisma, dat is iets wat in de Nederlandse politiek niet veel voorkomt.
Dat is volgens mij ook een van de redenen waarom ik op het CDA gestemd heb.quote:Op zondag 8 maart 2009 00:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat heb ik inderdaad ook. En daarom heb ik de minst slechte partij gekozen. Want geen enkele partij past echt bij mij.
Daar heb je helemaal gelijk in. Uiteindelijk heeft de LPF ook helemaal niets bereikt.quote:Op zondag 8 maart 2009 00:07 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Klopt. En daarom was ie ook zo eng. De manier waarop een groot deel van Nederland er als een kip zonder kop achteraan liep.
Ik had toen zo iets van: Het Probleem Fortuyn lost zich zelf wel op. En dat gebeurde ook. Soms is politiek zo voorspelbaar.quote:Op zondag 8 maart 2009 00:07 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Klopt. En daarom was ie ook zo eng. De manier waarop een groot deel van Nederland er als een kip zonder kop achteraan liep.
Oke.quote:Op zondag 8 maart 2009 00:05 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
De blunders die voor jullie leuk zijn om te horen zijn me iets te privé, die ga ik niet op een openbaar forum gooien
Maar andersom: kom maar op hoor
Balkende heeft ook charisma.quote:Op zondag 8 maart 2009 00:06 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Ik vond het een man met charisma, dat is iets wat in de Nederlandse politiek niet veel voorkomt.
quote:Op zondag 8 maart 2009 00:13 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Ik zie hem al een speech als Obama houden. Yes we can!
En toch vraag ik me af hoe het gelopen was als hij niet vermoord was. Wie weet in wat voor staat we dan nu geleefd hadden.quote:Op zondag 8 maart 2009 00:10 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in. Uiteindelijk heeft de LPF ook helemaal niets bereikt.
Net zoals mensen nu achter Wilders en/of Verdonk aanlopen. Gelukkig is Verdonk nu niet meer in beeld. Want die vind ik nog enger dan Wilders.quote:Op zondag 8 maart 2009 00:07 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik zou dus zelf nooit op het CDA stemmen.quote:Op zondag 8 maart 2009 00:09 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Dat is volgens mij ook een van de redenen waarom ik op het CDA gestemd heb.
En eigenlijk hebben mijn ouders ook al heel hun leven CDA gestemd, alleen bij de laatste verkiezingen ging mijn vader ook voor de SP.
Ik vind het wel weer typisch Nederlands dat zoiets als de partij voor de dieren kan bestaan
Iemand vermoorden is geen oplossing.quote:Op zondag 8 maart 2009 00:11 schreef Howl het volgende:
[..]
Ik had toen zo iets van: Het Probleem Fortuyn lost zich zelf wel op. En dat gebeurde ook. Soms is politiek zo voorspelbaar.
Denk dat het niks had uitgemaakt.quote:Op zondag 8 maart 2009 00:14 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En toch vraag ik me af hoe het gelopen was als hij niet vermoord was. Wie weet in wat voor staat we dan nu geleefd hadden.
Eigenlijk wil ik er niet eens aan denken. *ril*
Nee dat wordt het. Ja wij kunnen.quote:Op zondag 8 maart 2009 00:13 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Ik zie hem al een speech als Obama houden. Yes we can!
Niet veel waarschijnlijk. Want Fortuyn dulde geen kritiek dus waarschijnljik had hij nooit in het kabinet gekomen als hij nog geleefd had.quote:Op zondag 8 maart 2009 00:14 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En toch vraag ik me af hoe het gelopen was als hij niet vermoord was. Wie weet in wat voor staat we dan nu geleefd hadden.
Eigenlijk wil ik er niet eens aan denken. *ril*
En het had helemaal niet gehoeven. Ook mét Pim zou de LPF zichzelf kapot gemaakt hebben.quote:
Inderdaad.quote:
En toch vind ik dit minder bedreigend. De meesten vinden hen lachwekkend en afstotelijk. En dat was met PF niet het geval.quote:Op zondag 8 maart 2009 00:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Net zoals mensen nu achter Wilders en/of Verdonk aanlopen. Gelukkig is Verdonk nu niet meer in beeld. Want die vind ik nog enger dan Wilders.![]()
Eens. Het feit dat dat gebeurde was bijna net zo eng als Pim zelf.quote:[..]
Ik zou dus zelf nooit op het CDA stemmen.
En de partij voor de dieren neem ik niet serieus. Het voegt namelijk niets toen aan de politiek.
[..]
Iemand vermoorden is geen oplossing.
Ik heb vlak voor de verkiezingen in de VS wel eens een speech gehoord die vertaald was naar het Nederlands. Dan klinkt het zo belachelijk. In het Engels lijken woorden meet kracht te hebben.quote:Op zondag 8 maart 2009 00:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee dat wordt het. Ja wij kunnen.![]()
[..]
Waarschijnlijk wel. Ik zag Pim ook niet in kabinet zitten.quote:Op zondag 8 maart 2009 00:17 schreef Howl het volgende:
[..]
En het had helemaal niet gehoeven. Ook mét Pim zou de LPF zichzelf kapot gemaakt hebben.
[..]
Inderdaad.
Dat klopt maar toen was er net zoals nu veel onvrede over het huidige kabinet. Het was een proteststem tegen het kabinetsbeleid van paars.quote:Op zondag 8 maart 2009 00:18 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En toch vind ik dit minder bedreigend. De meesten vinden hen lachwekkend en afstotelijk. En dat was met PF niet het geval.
[..]
Eens. Het feit dat dat gebeurde was bijna net zo eng als Pim zelf.
Misschien moeten wij dan ook maar Engels gaan praten hier in Nederland.quote:Op zondag 8 maart 2009 00:20 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Ik heb vlak voor de verkiezingen in de VS wel eens een speech gehoord die vertaald was naar het Nederlands. Dan klinkt het zo belachelijk. In het Engels lijken woorden meet kracht te hebben.
Weltrustenquote:
Het CDA is inderdaad niet Christenlijk meer te noemen.quote:Op zondag 8 maart 2009 00:26 schreef John.Milton het volgende:
Ik deed net een "partijen-test" en daaruit blijkt dat religie voor mij geen enkele invloed mag hebben op de politiek.En dan heb ik op het CDA gestemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |