abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 7 maart 2009 @ 22:44:04 #151
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_66812208
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 22:43 schreef John.Milton het volgende:

[..]

Je moet gewoon iemand zijn die er regelmatig gebruik van maakt, anders is het inderdaad maar voor even leuk.
Zijn ouders deden dat het in begin wel, maar na verloop van tijd werd dat echt minder

Ach, ik vond het fijn
Al vind ik een stoomcabine ook goed
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  zaterdag 7 maart 2009 @ 22:44:10 #152
232678 John.Milton
Vanity is my favorite sin
pi_66812211
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 22:43 schreef automatic_ het volgende:
Het is nog niet eens 11 uur
  zaterdag 7 maart 2009 @ 22:44:42 #153
232678 John.Milton
Vanity is my favorite sin
pi_66812229
Nu ga ik de rest van de avond weer bedenken hoe ik mijn huis later in wil gaan richten.
  zaterdag 7 maart 2009 @ 22:44:52 #154
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_66812233
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 22:44 schreef John.Milton het volgende:

[..]

Het is nog niet eens 11 uur
Mja, ik weet niet wat ik heb

Heb je met carnaval nog gescoord of niet?
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  zaterdag 7 maart 2009 @ 22:45:03 #155
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_66812240
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 22:44 schreef John.Milton het volgende:
Nu ga ik de rest van de avond weer bedenken hoe ik mijn huis later in wil gaan richten.
Leuk
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_66812246
zo in het weekend mis ik een tv in de slaapkamer echt
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  zaterdag 7 maart 2009 @ 22:45:24 #157
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_66812247
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 22:44 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Mja, ik weet niet wat ik heb

Heb je met carnaval nog gescoord of niet?
*schopt*

Wakker blijven!
  zaterdag 7 maart 2009 @ 22:46:02 #158
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_66812264
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 22:45 schreef rhubarbje het volgende:
zo in het weekend mis ik een tv in de slaapkamer echt
Ooo het is zo fijn
Maar goed; lekker op de bank hangen met een dekentje is ook prima.
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 22:45 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

*schopt*

Wakker blijven!
Niet schoppen!
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_66812274
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 22:44 schreef John.Milton het volgende:
Nu ga ik de rest van de avond weer bedenken hoe ik mijn huis later in wil gaan richten.
heerlijk
op die tv na is mn huis precies zoals ik het wil
ik ben er ook wel goed in geloof ik, mensen vragen vaak mn hulp

dat zou ik nog wel als avond studie willen doen iets van interieur design
maar ja ook weer zo nutteloos
blegh
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_66812278
Een politiek debat?
  zaterdag 7 maart 2009 @ 22:47:08 #161
232678 John.Milton
Vanity is my favorite sin
pi_66812297
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 22:44 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Mja, ik weet niet wat ik heb

Heb je met carnaval nog gescoord of niet?
Ik heb me met carnaval heel goed weten te gedragen en niet gescoord daardoor.
Ik had wel de kans op een soort van "dubbel" met een vriend van mij. Die vond een meisje leuk maar haar vriendin stond er toen een beetje zielig bij en toen ging ik daar mee praten, maar uiteindelijk was ik slim genoeg daar niet te diep op in te gaan.
  zaterdag 7 maart 2009 @ 22:47:38 #162
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_66812310
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 22:47 schreef John.Milton het volgende:

[..]

Ik heb me met carnaval heel goed weten te gedragen en niet gescoord daardoor.
Ik had wel de kans op een soort van "dubbel" met een vriend van mij. Die vond een meisje leuk maar haar vriendin stond er toen een beetje zielig bij en toen ging ik daar mee praten, maar uiteindelijk was ik slim genoeg daar niet te diep op in te gaan.
Jemie, wat goed!
En je had zulke plannen
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_66812311
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 22:46 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Ooo het is zo fijn
Maar goed; lekker op de bank hangen met een dekentje is ook prima.
[..]

Niet schoppen!
ja idd en door de week mis ik het totaal niet en is het nog beter ook gok ik zo
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  zaterdag 7 maart 2009 @ 22:47:47 #164
232678 John.Milton
Vanity is my favorite sin
pi_66812317
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 22:46 schreef dawg het volgende:
Een politiek debat?
Wil je nog een onderwerp aandragen?
  zaterdag 7 maart 2009 @ 22:48:23 #165
232678 John.Milton
Vanity is my favorite sin
pi_66812334
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 22:47 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Jemie, wat goed!
En je had zulke plannen
Ik ben mijn beoogde doelwit niet zo vaak tegengekomen.
pi_66812344
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 22:43 schreef automatic_ het volgende:



Hier wordt je wel wakker van.
  zaterdag 7 maart 2009 @ 22:49:08 #167
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_66812354
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 22:48 schreef John.Milton het volgende:

[..]

Ik ben mijn beoogde doelwit niet zo vaak tegengekomen.
Oei, balen! En nu?
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_66812356
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 22:47 schreef John.Milton het volgende:

[..]

Wil je nog een onderwerp aandragen?
Nee hoor.
  zaterdag 7 maart 2009 @ 22:49:14 #169
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_66812358
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 22:46 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Ooo het is zo fijn
Maar goed; lekker op de bank hangen met een dekentje is ook prima.
[..]

Niet schoppen!
Wakker dan?
  zaterdag 7 maart 2009 @ 22:53:11 #170
232678 John.Milton
Vanity is my favorite sin
pi_66812483
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 22:49 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Oei, balen! En nu?
Nu heeft ze nog steeds een vriend.
Ik had gewoon anderhalf jaar geleden "ja" tegen haar moeten zeggen. Nu geef ik eigenlijk anderen meiden niet echt de kans volgens mijn vrienden en daar hebben ze ook wel een beetje gelijk in.
  zaterdag 7 maart 2009 @ 22:55:14 #171
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_66812531
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 22:53 schreef John.Milton het volgende:

[..]

Nu heeft ze nog steeds een vriend.
Ik had gewoon anderhalf jaar geleden "ja" tegen haar moeten zeggen. Nu geef ik eigenlijk anderen meiden niet echt de kans volgens mijn vrienden en daar hebben ze ook wel een beetje gelijk in.
Hmm oke.. Tja, wie weet hoelang ze nog met hem heeft
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_66812552
Wat een kut tt.
Nog slechter dan het praten over badkamertegels vd week.
  zaterdag 7 maart 2009 @ 22:56:38 #173
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_66812572
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 22:55 schreef vencodark het volgende:
Wat een kut tt.
Nog slechter dan het praten over badkamertegels vd week.
Badkamertegels....?
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  zaterdag 7 maart 2009 @ 22:56:53 #174
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_66812577
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 22:53 schreef John.Milton het volgende:

[..]

Nu heeft ze nog steeds een vriend.
Ik had gewoon anderhalf jaar geleden "ja" tegen haar moeten zeggen. Nu geef ik eigenlijk anderen meiden niet echt de kans volgens mijn vrienden en daar hebben ze ook wel een beetje gelijk in.
Schiet ook niet op blijven hangen bij bezette dames.
pi_66812612
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 22:55 schreef vencodark het volgende:
Wat een kut tt.
Nog slechter dan het praten over badkamertegels vd week.
Miep niet. In het begin van dit topic was de TT nog compleet kloppend.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')