Zijn ouders deden dat het in begin wel, maar na verloop van tijd werd dat echt minderquote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:43 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Je moet gewoon iemand zijn die er regelmatig gebruik van maakt, anders is het inderdaad maar voor even leuk.
Mja, ik weet niet wat ik hebquote:
Leukquote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:44 schreef John.Milton het volgende:
Nu ga ik de rest van de avond weer bedenken hoe ik mijn huis later in wil gaan richten.
*schopt*quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, ik weet niet wat ik heb
Heb je met carnaval nog gescoord of niet?
Ooo het is zo fijnquote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:45 schreef rhubarbje het volgende:
zo in het weekend mis ik een tv in de slaapkamer echt
Niet schoppen!quote:
heerlijkquote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:44 schreef John.Milton het volgende:
Nu ga ik de rest van de avond weer bedenken hoe ik mijn huis later in wil gaan richten.
Ik heb me met carnaval heel goed weten te gedragen en niet gescoord daardoor.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, ik weet niet wat ik heb
Heb je met carnaval nog gescoord of niet?
Jemie, wat goed!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:47 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Ik heb me met carnaval heel goed weten te gedragen en niet gescoord daardoor.Ik had wel de kans op een soort van "dubbel" met een vriend van mij. Die vond een meisje leuk maar haar vriendin stond er toen een beetje zielig bij en toen ging ik daar mee praten, maar uiteindelijk was ik slim genoeg daar niet te diep op in te gaan.
ja idd en door de week mis ik het totaal niet en is het nog beter ook gok ik zoquote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ooo het is zo fijn![]()
Maar goed; lekker op de bank hangen met een dekentje is ook prima.
[..]
Niet schoppen!
Ik ben mijn beoogde doelwit niet zo vaak tegengekomen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jemie, wat goed!
En je had zulke plannen
Oei, balen! En nu?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:48 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Ik ben mijn beoogde doelwit niet zo vaak tegengekomen.
Nee hoor.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:47 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Wil je nog een onderwerp aandragen?
Wakker dan?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ooo het is zo fijn![]()
Maar goed; lekker op de bank hangen met een dekentje is ook prima.
[..]
Niet schoppen!
Nu heeft ze nog steeds een vriend.quote:
Hmm oke.. Tja, wie weet hoelang ze nog met hem heeftquote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:53 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Nu heeft ze nog steeds een vriend.
Ik had gewoon anderhalf jaar geleden "ja" tegen haar moeten zeggen. Nu geef ik eigenlijk anderen meiden niet echt de kans volgens mijn vrienden en daar hebben ze ook wel een beetje gelijk in.
Badkamertegels....?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:55 schreef vencodark het volgende:
Wat een kut tt.
Nog slechter dan het praten over badkamertegels vd week.
Schiet ook niet op blijven hangen bij bezette dames.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:53 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Nu heeft ze nog steeds een vriend.
Ik had gewoon anderhalf jaar geleden "ja" tegen haar moeten zeggen. Nu geef ik eigenlijk anderen meiden niet echt de kans volgens mijn vrienden en daar hebben ze ook wel een beetje gelijk in.
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:55 schreef vencodark het volgende:
Wat een kut tt.
Nog slechter dan het praten over badkamertegels vd week.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |