Dan moet je vroeg opstaan. Woensdag en donderdag heb ik om 8.45 al college.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oei, nog steeds...?
PM je rooster, dan kom ik hem jatten
Op mezelf wonen is nog steeds het leukste wat ik gedaan heb..quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ahh, hihi lief!
Als ik jou soms hoor, dan denk ik; Ooo ik wil ook op mijzelf![]()
Ja, lekker! Ik had mijn Nintendo DS meegenomen, hihi
Jemie, das niet menselijk!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:15 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Dan moet je vroeg opstaan. Woensdag en donderdag heb ik om 8.45 al college.
op uitnodiging van een lid van het parlement als ik het goed hebquote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Ok, dat pleit voor je
[..]
Niet om het een of ander, hij was daar op uitnodiging van het Britse parlement. Tot Lord Ahmed, een nogal radicale moslim, ging dreigen met geweld.
Ik heb een keer rond 19:00 tentamen gehadquote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jemie, das niet menselijk!
Ik had altijd op vrijdag om8.45 collegeen woensdag/donderdag vrij.
Aankomende donderdag tentamen om 17.00
Nieuwe blok moet ik wel op donderdag, maar weet de tijd nog niet uit mijn hoofd
Haha, ja dat merk je soms wel uit je postsquote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Op mezelf wonen is nog steeds het leukste wat ik gedaan heb..Ik vind het heerlijk, maar ik heb geen bad.. Nu ben ik meer van het douchen
Hihi, ik ben niet zo goed met spullen meenemen naar bad, laat nog wel eens wat vallen enz
Ik maandag 18.00 en het laatste was 18.30quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:16 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Ik heb een keer rond 19:00 tentamen gehad
Of het nu links om gaat of rechts om er zullen altijd mensen blijven zeuren dat het niet goed is. Dus op een gegeven moment zou er toch een knop moeten worden doorgehakt anders staat het land stil.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat kan wel zo zijn, maar komt de rest van politiek Den Haag met oplossingen? Nee. Hoewel, figuren als Vogelaar investeren in "prachtwijken" en tutje Ter Horst bepleit positieve discriminatie.
Dat ga ik zeker een keer doen. Maar Jack Daniels vind ik wel lekker. Verder ben ik niet zo kenner. Dat laat ik wel over aan een vriend van mij. Die heeft alle smaken van Johnny Walker.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
als je gewoon puur drinkt zou ik red label gaan inruilen voor black label...ja of blue label maar dat is wel erg exclusief. er zijn 100'en merken...gewoon af en toe een proefavond bezoeken dan vind je snel genoeg je eigen voorkeur
Ja wat dan? De doodstraf voor dierenmishandelaars zeker.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:09 schreef John.Milton het volgende:
De PVV en Wilders hebben trouwens wel goede standpunten op het gebied van rechten voor dieren.
Voortaan alleen een badeendje meenemen hequote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Op mezelf wonen is nog steeds het leukste wat ik gedaan heb..Ik vind het heerlijk, maar ik heb geen bad.. Nu ben ik meer van het douchen
Hihi, ik ben niet zo goed met spullen meenemen naar bad, laat nog wel eens wat vallen enz
Hij heeft dat gewoon goed aangepakt. Hij is hiermee optimaal in het nieuws geweest.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
op uitnodiging van een lid van het parlement als ik het goed heb
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, ja dat merk je soms wel uit je posts
Ooo een bad is zo fijnIn het vorige topic (of daarvoor
heb ik mijn toekomstige bad gepost
HahahaIk heb dat wel met lezen, maar met mijn gsm/DS heb ik dat (gelukkig) niet
# Rechten van het dier in de Grondwetquote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja wat dan? De doodstraf voor dierenmishandelaars zeker.
Hehe, dat is ook leukerquote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb het gezien, samen in bad vind ik dan ook veel leuker dan alleen![]()
Gelukkig niet inderdaad!
Ik ga eerst in bad en daarna nog douchequote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:19 schreef John.Milton het volgende:
Ik vind een bad alleen leuk met 2 personen. Als ik alleen ben dan douche ik me liever.
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mijn DS hapert weleens, omdat hij dan te vochtig is
Haha, ik laat hem niet in het water vallen, maar komt dan door de waterdampquote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Water en elektriciteit gaan niet samen![]()
Als ik weer op mezelf ga wonen dan investeer ik in een geweldig bed en dito douche.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ga eerst in bad en daarna nog douche
goed zou ik he niet noemen maar slim wel jaquote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:18 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Hij heeft dat gewoon goed aangepakt. Hij is hiermee optimaal in het nieuws geweest.
De visie van de PVV is trouwens geeneens zo slecht, alleen op bepaalde gebieden slaan ze de plank mis.
altijd om 19:00 op vrijdag en 09:00 op zaterdagquote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik maandag 18.00 en het laatste was 18.30
Dat klopt, maar die vroeg dus of Wilders zijn film voor het Britse parlement wilde vertonen. En wat dus ook gewoon gebeurd zou zijn als die radicale Lord Ahmed zich er niet mee had bemoeid. Hebben zijn bezoeken aan Italie en de USA zoveel media-aandacht opgeleverd? Nee. Maar die suffe Lord Ahmed bereikte dus in feite het averechtse effect door met geweld te gaan dreigen. Want tja, dan wordt het natuurlijk wel voluit in de media uitgemeten.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:16 schreef rhubarbje het volgende:
op uitnodiging van een lid van het parlement als ik het goed heb
Bij ons wisselt het altijd, maar goed; is een dagopleiding.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:21 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
altijd om 19:00 op vrijdag en 09:00 op zaterdag
Bedoel je nu geen bad?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:21 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Als ik weer op mezelf ga wonen dan investeer ik in een geweldig bed en dito douche.
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Water en elektriciteit gaan niet samen![]()
Ik zou ook niet op die partij stemmen. Ze hebben gewoon standpunten waar ik het totaal niet mee eens ben.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
goed zou ik he niet noemen maar slim wel ja
dat zei ik toch al
maar ik vind het wel tekenend en niet iemand waar ik op wil stemmen door dat soort acties
Met 2 langs elkaarquote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Bij ons wisselt het altijd, maar goed; is een dagopleiding.
Het tentamen van 18.30 was ook voor buitenstaanders, dus dat zal in juni wederom om half 7 zijn.
[..]
Bedoel je nu geen bad?
Ik heb 2 topic's terug een lekker bad geplaatst! Kan je met z'n tweeën naast elkaar
En dan wil ik ook een fijne douche
Ik zal hem even posten, momentje!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:24 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Met 2 langs elkaar![]()
Die ga ik ook even opzoeken.
Naast elkaarquote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Bedoel je nu geen bad?
Ik heb 2 topic's terug een lekker bad geplaatst! Kan je met z'n tweeën naast elkaar
En dan wil ik ook een fijne douche
Ja, wij zeggen naast & in oost-brabant/limburg zeggen ze langs.quote:
ik bedoelde dat op uitnodiging van één nog niet betekend op uitnodiging van het parlementquote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:22 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat klopt, maar die vroeg dus of Wilders zijn film voor het Britse parlement wilde vertonen. En wat dus ook gewoon gebeurd zou zijn als die radicale Lord Ahmed zich er niet mee had bemoeid. Hebben zijn bezoeken aan Italie en de USA zoveel media-aandacht opgeleverd? Nee. Maar die suffe Lord Ahmed bereikte dus in feite het averechtse effect door met geweld te gaan dreigen. Want tja, dan wordt het natuurlijk wel voluit in de media uitgemeten.
Een beter alternatief is de kennisdemocratie.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:24 schreef John.Milton het volgende:
Ik zou ook niet op die partij stemmen. Ze hebben gewoon standpunten waar ik het totaal niet mee eens ben.
# Meer directe democratie: invoering bindende referenda, te beginnen met (1) Turks lidmaatschap EU, (2) wenselijkheid Euro en (3) Antillen wel of niet in Koninkrijk
Directe democatie werkt gewoon niet in mijn ogen. De gemiddelde mens is gewoon te dom om te beslissen over belangrijke zaken. Ze hebben totaal geen idee van alle invloeden die een keuze heeft.
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, wij zeggen naast & in oost-brabant/limburg zeggen ze langs.
Wat zeg jij?
je kan ook zoiets nemen:quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik zal hem even posten, momentje!
Dit wil ik, maar dan iets langer & een aparte douche
[ afbeelding ]
Wij hebben een muurtjequote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:27 schreef John.Milton het volgende:
Ik ben toch echt meer een douche type. Ik zou wel een muurtje inbouwen waar ik m'n vriendin op zou kunnen zetten
Gewoon op d'r tenen, werkt ook prima. Doet ze maar een beetje moeite ervoorquote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:27 schreef John.Milton het volgende:
Ik ben toch echt meer een douche type. Ik zou wel een muurtje inbouwen waar ik m'n vriendin op zou kunnen zetten
ik bedoelde los van de puntenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:24 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Ik zou ook niet op die partij stemmen. Ze hebben gewoon standpunten waar ik het totaal niet mee eens ben.
# Meer directe democratie: invoering bindende referenda, te beginnen met (1) Turks lidmaatschap EU, (2) wenselijkheid Euro en (3) Antillen wel of niet in Koninkrijk
Directe democatie werkt gewoon niet in mijn ogen. De gemiddelde mens is gewoon te dom om te beslissen over belangrijke zaken. Ze hebben totaal geen idee van alle invloeden die een keuze heeft.
Een beetje man tilt haar toch gewoon op?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:28 schreef S95Sedan het volgende:
Gewoon op d'r tenen, werkt ook prima. Doet ze maar een beetje moeite ervoor
Ja of met een arm optillen maar dat is te makkelijk voor haarquote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:30 schreef Techno het volgende:
[..]
Een beetje man tilt haar toch gewoon op?
Dat is ook een van de dingen waar ik me aan kan storen. Die man staat me gewoon niet aan op een of andere manier. De wijze waarmee hij omgaat met mensen spreekt me niet aan.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar gewoon het hele gedrag is iets waar ik me ook niet in kan vinden
Bij mijn ex thuis hadden ze een saunaquote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:30 schreef John.Milton het volgende:
Ik zou gaan voor een "sunshower"
plus in de badkamer ook een sauna plus stoomcabine
en bij voorkeur moet ik gelijk vanuit mijn slaapkamer de badkamer in kunnen lopen
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:32 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Dat is ook een van de dingen waar ik me aan kan storen. Die man staat me gewoon niet aan op een of andere manier. De wijze waarmee hij omgaat met mensen spreekt me niet aan.
Een privésauna is ook niet verkeerd idd.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:33 schreef automatic_ het volgende:
Bij mijn ex thuis hadden ze een sauna
Dat heeft veel voordelen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:37 schreef Techno het volgende:
[..]
Een privésauna is ook niet verkeerd idd.
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:37 schreef Techno het volgende:
[..]
Een privésauna is ook niet verkeerd idd.
Het is even leukquote:
Je moet gewoon iemand zijn die er regelmatig gebruik van maakt, anders is het inderdaad maar voor even leuk.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
[..]
Het is even leukDat zeiden mijn ex-schoonouders ook.
Ik zat er wel "vaak" in, maar alleen, want mijn ex vond het verschrikkelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |