abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66811338
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 22:05 schreef Techno het volgende:

[..]

Ik vind dat niet erg nee. Heh, als het christendom wordt afgezeken door links is alles wel hartstikke tof en zwaar ok, maar als Wilders kritiek heeft op de islam dan is het opeens extreemrechts en racistisch?

Hypocriet, noemt men dat ook wel.
nee dat is uiteraard ook niet tof en daar ben ik het ook niet mee eens
het afzeiken dan
quote:
[..]

Het zijn vooral zijn mede-politici en de media die hem telkens volop in de schijnwerpers plaatsen. Zelf hoeft hij er maar weinig voor te doen.
dat is niet waar
hij is degene die bijvoorbeeld toch naar engeland gaat als hij al weet dat ie niet binnen komt etc
zo zijn er nog kei veel voorbeelden
hij heeft een stel slimme spindocters aan zijn zijde
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_66811351
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 22:03 schreef tijnbrein het volgende:
Ik willen dat ze een keer met Wilders in debat gaan en dan aantonen wat hij zegt dat, dat niet kan en dat hij dan keihard door de mand valt. Wilders heeft helemaal geen oplossingen.
Dat kan wel zo zijn, maar komt de rest van politiek Den Haag met oplossingen? Nee. Hoewel, figuren als Vogelaar investeren in "prachtwijken" en tutje Ter Horst bepleit positieve discriminatie.
  zaterdag 7 maart 2009 @ 22:09:05 #78
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_66811352
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 22:08 schreef Nouk84 het volgende:

[..]
Nee zeker niet
En was het gezellig met mams?
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_66811354
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 22:06 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Een kenner.
Ik heb een keer Whiskey geproefd in een Schots cafe in Den Hoorn (Texel) dat was echt leuk. Dat wil ik nog wel een keer doen.
Ik drink vaak Jack en Red label als ik whiskey drink.
als je gewoon puur drinkt zou ik red label gaan inruilen voor black label...ja of blue label maar dat is wel erg exclusief. er zijn 100'en merken...gewoon af en toe een proefavond bezoeken dan vind je snel genoeg je eigen voorkeur
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
  zaterdag 7 maart 2009 @ 22:09:14 #80
232678 John.Milton
Vanity is my favorite sin
pi_66811355
De PVV en Wilders hebben trouwens wel goede standpunten op het gebied van rechten voor dieren.
  zaterdag 7 maart 2009 @ 22:09:29 #81
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_66811358
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 22:09 schreef Techno het volgende:

[..]

Dat kan wel zo zijn, maar komt de rest van politiek Den Haag met oplossingen? Nee. Hoewel, figuren als Vogelaar investeren in "prachtwijken" en tutje Ter Horst bepleit positieve discriminatie.
Vogelaar
  zaterdag 7 maart 2009 @ 22:09:29 #82
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_66811359
John! Wanneer mag ik je laptop jatten?!
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_66811372
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 22:08 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Ontzettend lief
[..]

Nee zeker niet
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
pi_66811380
ik was net iets aan het typen en met mn aandacht daar bij en nu heb ik de ontkoping van Lewis gemist hele avond zitten kijken haha
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_66811384
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 22:06 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Ik had niet anders verwacht
gelukkig

hoe is het met u?
  zaterdag 7 maart 2009 @ 22:10:53 #86
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_66811387
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 22:09 schreef automatic_ het volgende:

[..]

En was het gezellig met mams?
Gewoon, zoals altijd met mijn moeder. Ze heeft niet zoveel te vertellen, maar zit graag bij mij op de bank

Hoe was het in bad?
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
  zaterdag 7 maart 2009 @ 22:10:58 #87
232678 John.Milton
Vanity is my favorite sin
pi_66811389
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 22:09 schreef automatic_ het volgende:
John! Wanneer mag ik je laptop jatten?!
Anytime.

De laatste tijd ben ik wel weinig op de UvT te vinden Vrij weinig colleges en sommige colleges zijn niet eens de moeite waard. Ik moet wel nog een onderwerp voor m'n thesis gaan bedenken
pi_66811398
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 22:09 schreef John.Milton het volgende:
De PVV en Wilders hebben trouwens wel goede standpunten op het gebied van rechten voor dieren.
John Stuart Milton?
  zaterdag 7 maart 2009 @ 22:11:27 #89
232678 John.Milton
Vanity is my favorite sin
pi_66811402
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 22:09 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Vogelaar
Ik snap niet dat zo'n mens ooit zo ver gekomen is. Dat mens heeft totaal geen uitstraling.
pi_66811406
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 22:04 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

daarom weiger hij ook vaak debatten
of zijn jullie dat al weer vergeten?
Dat weet ik en dat is nu precies het zwakke punt van Wilders.
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 22:05 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Ik wil Wilders wel eens over de economische crisis horen en over het file probleem.
Maar ik denk dat er dan weinig meer uit komt.
Inderdaad. Of het milieu. Of een van alle andere problemen in de samenleving.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zaterdag 7 maart 2009 @ 22:12:23 #91
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_66811420
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 22:10 schreef John.Milton het volgende:

[..]

Anytime.

De laatste tijd ben ik wel weinig op de UvT te vinden Vrij weinig colleges en sommige colleges zijn niet eens de moeite waard. Ik moet wel nog een onderwerp voor m'n thesis gaan bedenken
Oei, nog steeds...?

PM je rooster, dan kom ik hem jatten
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  zaterdag 7 maart 2009 @ 22:12:42 #92
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_66811425
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 22:11 schreef John.Milton het volgende:

[..]

Ik snap niet dat zo'n mens ooit zo ver gekomen is. Dat mens heeft totaal geen uitstraling.
Dat is met heel veel instellingen en bedrijven zo die hebben mensen aan het bestuur van wie je denkt, hoe in gods naam kom jij daar nou weer.
pi_66811434
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 22:09 schreef Techno het volgende:

[..]

Dat kan wel zo zijn, maar komt de rest van politiek Den Haag met oplossingen? Nee. Hoewel, figuren als Vogelaar investeren in "prachtwijken" en tutje Ter Horst bepleit positieve discriminatie.
Daar zit ook het probleem. De politiek heeft echt geen idee wat er leeft bij het volk en ze willen het ook niet weten. Daarom was Fortuyn ook zo populair. Die wilde af van dat wollige taalgebruik en van dat pluchekleefgedrag.

Het is toch te zot. Ze maken een fout maar hoeven doorgaans niet af te treden.

Pas als de politiek weer eens naar de mensen gaat luisteren, dan pas komen er oplossingen en worden mensen als Wilders niet zo populair.
  zaterdag 7 maart 2009 @ 22:13:03 #94
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_66811439
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 22:10 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Gewoon, zoals altijd met mijn moeder. Ze heeft niet zoveel te vertellen, maar zit graag bij mij op de bank

Hoe was het in bad?
Ahh, hihi lief!
Als ik jou soms hoor, dan denk ik; Ooo ik wil ook op mijzelf

Ja, lekker! Ik had mijn Nintendo DS meegenomen, hihi
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  zaterdag 7 maart 2009 @ 22:13:11 #95
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_66811441
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 22:12 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Oei, nog steeds...?

PM je rooster, dan kom ik hem jatten
Dief!
  zaterdag 7 maart 2009 @ 22:13:34 #96
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_66811449
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 22:13 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Dief!
Ik mag dat van hem
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_66811452
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 22:08 schreef rhubarbje het volgende:
nee dat is uiteraard ook niet tof en daar ben ik het ook niet mee eens
het afzeiken dan
Ok, dat pleit voor je

quote:
dat is niet waar
hij is degene die bijvoorbeeld toch naar engeland gaat als hij al weet dat ie niet binnen komt etc
zo zijn er nog kei veel voorbeelden
hij heeft een stel slimme spindocters aan zijn zijde
Niet om het een of ander, hij was daar op uitnodiging van het Britse parlement. Tot Lord Ahmed, een nogal radicale moslim, ging dreigen met geweld.
  zaterdag 7 maart 2009 @ 22:14:03 #98
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_66811458
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 22:13 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Ik mag dat van hem
Met of zonder zijn toestemming
  zaterdag 7 maart 2009 @ 22:14:26 #99
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_66811469
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 22:14 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Met of zonder zijn toestemming
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_66811483
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 22:13 schreef RealZeus het volgende:
Daar zit ook het probleem. De politiek heeft echt geen idee wat er leeft bij het volk en ze willen het ook niet weten. Daarom was Fortuyn ook zo populair. Die wilde af van dat wollige taalgebruik en van dat pluchekleefgedrag.

Het is toch te zot. Ze maken een fout maar hoeven doorgaans niet af te treden.

Pas als de politiek weer eens naar de mensen gaat luisteren, dan pas komen er oplossingen en worden mensen als Wilders niet zo populair.
Dat ben ik helemaal met je eens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')