Okee....! Ik geloof je meteenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
heerlijckeen lekkere droge houtachtige smaak met een vleugje vanille
zoals ik al zei ik probeerde een discussie met je te voeren los van die opmerking of for that matter de opmerkingen die tegen mij hebt gemaaktquote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dus? Jij vind het nodig om hier nog even te vermelden dat 90% van fok al afvalt omdat die niet tegen me praten.
Ik ben nog niet zo goed in zusjes dingen...quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:02 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je het over wilt hebben
Inderdaad. Die knakker krijgt veel te veel aandacht in de media.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en ik ben het met je eens dat de meeste mensen in denhaag hem niet goed aanpakken (en de media vooral niet)
dat neemt niet weg dat ik het eng vind dat veel mensen niet verder kunnen/willen denken en dat ik zijn "doelen" niet bepaald tof vind
Ik willen dat ze een keer met Wilders in debat gaan en dan aantonen wat hij zegt dat, dat niet kan en dat hij dan keihard door de mand valt. Wilders heeft helemaal geen oplossingen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:58 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat is het punt juist, Wilders heeft het niet over de individuele moslim, maar over een ideologie.
[..]
Als hij alleen maar met oneliners en truukjes komt, dan kan het ook niet zo moeilijk zijn om hem met wat gedegen argumenten terecht te wijzen? Maar ja, politiek Den Haag demoniseert hem liever, alleen Pechthold weet een goed weerwoord tegen Wilders te geven.
(Ik weet niet of jullie de politieke debatten wel eens volgen?)
Lekkerquote:
Discussie te voerenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zoals ik al zei ik probeerde een discussie met je te voeren los van die opmerking of for that matter de opmerkingen die tegen mij hebt gemaakt
maar ik ben er echt wel klaar mee nu
blijf jij maar lekker vasthouden aan boosheid
is kei gezond
Oke, fijn! En met je enkel?quote:
daarom weiger hij ook vaak debattenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik willen dat ze een keer met Wilders in debat gaan en dan aantonen wat hij zegt dat, dat niet kan en dat hij dan keihard door de mand valt. Wilders heeft helemaal geen oplossingen.
[..]
Lekker
Hihi!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben nog niet zo goed in zusjes dingen...
Hoe is het met je huisdier?
Iemand voor lul zettenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Discussie te voeren![]()
Lekkere manier om een discussie te starten, eerst iemand voor lul zetten.
de discussie over de politiek bedoel ikquote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Discussie te voeren![]()
Lekkere manier om een discussie te starten, eerst iemand voor lul zetten.
Ik vind dat niet erg nee. Heh, als het christendom wordt afgezeken door links is alles wel hartstikke tof en zwaar ok, maar als Wilders kritiek heeft op de islam dan is het opeens extreemrechts en racistisch?quote:
Het zijn vooral zijn mede-politici en de media die hem telkens volop in de schijnwerpers plaatsen. Zelf hoeft hij er maar weinig voor te doen.quote:en ik ben het met je eens dat de meeste mensen in denhaag hem niet goed aanpakken (en de media vooral niet)
dat neemt niet weg dat ik het eng vind dat veel mensen niet verder kunnen/willen denken en dat ik zijn "doelen" niet bepaald tof vind
Ik wil Wilders wel eens over de economische crisis horen en over het file probleem.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik willen dat ze een keer met Wilders in debat gaan en dan aantonen wat hij zegt dat, dat niet kan en dat hij dan keihard door de mand valt. Wilders heeft helemaal geen oplossingen.
[..]
Dan nog, niet nodig.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Iemand voor lul zetten
Het is maar een internetforum, hè?
Haha, gezellig!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hihi!
Pepper is nog steeds zo geil als boter, hahaha. En Diesel snapt er maar niets van. Maar ze is daardoor wel extra lief, Pepper dan
Iemand als Wilders is nodig om anderen partijen te motiveren om hun eigen standpunten aan te passen aan de huidige tijdsgeest. Verschillende van zijn punten zijn vrij aardig, maar een heel deel van zijn ideeën lijken me slecht voor Nederland.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:03 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Inderdaad. Die knakker krijgt veel te veel aandacht in de media.
En het feit dat zoveel mensen pro-Wilders zijn stemt mij ook niet vrolijk.
Een kenner.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
heerlijckeen lekkere droge houtachtige smaak met een vleugje vanille
Ik had niet anders verwachtquote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:06 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
nog steeds een beetje au. maar ik overleef het wel
ik ben ook geil, ben ik nu lief?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hihi!
Pepper is nog steeds zo geil als boter, hahaha. En Diesel snapt er maar niets van. Maar ze is daardoor wel extra lief, Pepper dan
Zodra ze ontsnapt naar de voordeur (zoals nu) dan oefent ze haar lokroep weer, in de hoop dat hongerige mannetjes door de deur komenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, gezellig!
En, qua geluiden?
Hihi, wat gezellig! Er valt dus geen stilte in jouw huisquote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:07 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zodra ze ontsnapt naar de voordeur (zoals nu) dan oefent ze haar lokroep weer, in de hoop dat hongerige mannetjes door de deur komen
Ontzettend liefquote:
Nee zeker nietquote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hihi, wat gezellig! Er valt dus geen stilte in jouw huis
nee dat is uiteraard ook niet tof en daar ben ik het ook niet mee eensquote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:05 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik vind dat niet erg nee. Heh, als het christendom wordt afgezeken door links is alles wel hartstikke tof en zwaar ok, maar als Wilders kritiek heeft op de islam dan is het opeens extreemrechts en racistisch?
Hypocriet, noemt men dat ook wel.
dat is niet waarquote:[..]
Het zijn vooral zijn mede-politici en de media die hem telkens volop in de schijnwerpers plaatsen. Zelf hoeft hij er maar weinig voor te doen.
Dat kan wel zo zijn, maar komt de rest van politiek Den Haag met oplossingen? Nee. Hoewel, figuren als Vogelaar investeren in "prachtwijken" en tutje Ter Horst bepleit positieve discriminatie.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:03 schreef tijnbrein het volgende:
En was het gezellig met mams?quote:
als je gewoon puur drinkt zou ik red label gaan inruilen voor black label...ja of blue label maar dat is wel erg exclusief. er zijn 100'en merken...gewoon af en toe een proefavond bezoeken dan vind je snel genoeg je eigen voorkeurquote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een kenner.![]()
Ik heb een keer Whiskey geproefd in een Schots cafe in Den Hoorn (Texel) dat was echt leuk. Dat wil ik nog wel een keer doen.
Ik drink vaak Jack en Red label als ik whiskey drink.
Vogelaarquote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat kan wel zo zijn, maar komt de rest van politiek Den Haag met oplossingen? Nee. Hoewel, figuren als Vogelaar investeren in "prachtwijken" en tutje Ter Horst bepleit positieve discriminatie.
Gewoon, zoals altijd met mijn moeder. Ze heeft niet zoveel te vertellen, maar zit graag bij mij op de bankquote:
Anytime.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:09 schreef automatic_ het volgende:
John! Wanneer mag ik je laptop jatten?!
John Stuart Milton?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:09 schreef John.Milton het volgende:
De PVV en Wilders hebben trouwens wel goede standpunten op het gebied van rechten voor dieren.
Dat weet ik en dat is nu precies het zwakke punt van Wilders.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
daarom weiger hij ook vaak debatten
of zijn jullie dat al weer vergeten?
Inderdaad. Of het milieu. Of een van alle andere problemen in de samenleving.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:05 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik wil Wilders wel eens over de economische crisis horen en over het file probleem.
Maar ik denk dat er dan weinig meer uit komt.
Oei, nog steeds...?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:10 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Anytime.
De laatste tijd ben ik wel weinig op de UvT te vindenVrij weinig colleges en sommige colleges zijn niet eens de moeite waard. Ik moet wel nog een onderwerp voor m'n thesis gaan bedenken
Dat is met heel veel instellingen en bedrijven zo die hebben mensen aan het bestuur van wie je denkt, hoe in gods naam kom jij daar nou weer.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:11 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Ik snap niet dat zo'n mens ooit zo ver gekomen is. Dat mens heeft totaal geen uitstraling.
Daar zit ook het probleem. De politiek heeft echt geen idee wat er leeft bij het volk en ze willen het ook niet weten. Daarom was Fortuyn ook zo populair. Die wilde af van dat wollige taalgebruik en van dat pluchekleefgedrag.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat kan wel zo zijn, maar komt de rest van politiek Den Haag met oplossingen? Nee. Hoewel, figuren als Vogelaar investeren in "prachtwijken" en tutje Ter Horst bepleit positieve discriminatie.
Ahh, hihi lief!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Gewoon, zoals altijd met mijn moeder. Ze heeft niet zoveel te vertellen, maar zit graag bij mij op de bank
Hoe was het in bad?
Dief!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oei, nog steeds...?
PM je rooster, dan kom ik hem jatten
Ok, dat pleit voor jequote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:08 schreef rhubarbje het volgende:
nee dat is uiteraard ook niet tof en daar ben ik het ook niet mee eens
het afzeiken dan
Niet om het een of ander, hij was daar op uitnodiging van het Britse parlement. Tot Lord Ahmed, een nogal radicale moslim, ging dreigen met geweld.quote:dat is niet waar
hij is degene die bijvoorbeeld toch naar engeland gaat als hij al weet dat ie niet binnen komt etc
zo zijn er nog kei veel voorbeelden
hij heeft een stel slimme spindocters aan zijn zijde
Dat ben ik helemaal met je eens.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:13 schreef RealZeus het volgende:
Daar zit ook het probleem. De politiek heeft echt geen idee wat er leeft bij het volk en ze willen het ook niet weten. Daarom was Fortuyn ook zo populair. Die wilde af van dat wollige taalgebruik en van dat pluchekleefgedrag.
Het is toch te zot. Ze maken een fout maar hoeven doorgaans niet af te treden.
Pas als de politiek weer eens naar de mensen gaat luisteren, dan pas komen er oplossingen en worden mensen als Wilders niet zo populair.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |