Bij Fausto dan!!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:42 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Volgens mij niet... Maar ik zal sowieso een dansje voor je doen!
Dat is waar. De details die Hitler heeft toegevoegd aan de kever heeft de kever zijn look gegeven.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:46 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jawel. Volkswagen kwam ook van Hitler.
het is geen naive opmerking wil je zeggen?quote:
je impliceerd dat goede dingen doen opweegt tegen erg slechte zoals moord etcquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zeg ik dat dan?
Oh wacht je moet me weer op iets pakken.
Je moet niet zo happen. Heb je honger?quote:
Ze heeft wel gelijk. Dat valt niet te verbieden, alleen de imams, dominees, voorgangers en ander geloofsgespuis moet maar eesn duidelijker uitleggen dat geweld heel erg middeleeuwen is en dat het tijd wordt dat we het met woorden oplossen en dat het zeker tijd wordt dat we eens accepteren dat de buurman wat anders gelooft dan jij en dat dat niet persé slecht is.quote:
Sedan zo werkt een discussie. Jij zegt iets en iemand reageerd daarop.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het is geen naive opmerking wil je zeggen?
[..]
je impliceerd dat goede dingen doen opweegt tegen erg slechte zoals moord etc
vandaar de vraag (zie je het vraagteken?)
Het is een vrij normale opmerking ja. Maar ik heb geen zin om met een klein kind in discussie te gaan omdat hij/zij m'n woorden weer anders interpeteert als hoe ze er staan.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het is geen naive opmerking wil je zeggen?
[..]
je impliceerd dat goede dingen doen opweegt tegen erg slechte zoals moord etc
vandaar de vraag (zie je het vraagteken?)
Deze ook niet..quote:
Verzin een leuke stelling of vraag dan.quote:
De politieke discussie wint het van elke interessante stelling!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Verzin een leuke stelling of vraag dan.
sorry maar ik vind het beide geen normale opmerkingen en als jij dat wel vind dan ben jij duidelijk het kind in deze situatiequote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het is een vrij normale opmerking ja. Maar ik heb geen zin om met een klein kind in discussie te gaan omdat hij/zij m'n woorden weer anders interpeteert als hoe ze er staan.
Zoals? Wilders is nogal dik met Isreal, Hitler daarentegen, had het niet zo op joden. Buiten dat, de echte rechtsextremisten moeten niets van Wilders hebben, die stemmen liever op de SP.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:44 schreef tijnbrein het volgende:
Dat klopt. Maar de denkbeelden van Hitler en Wilders komen wel overeen.
Wilders krijgt nooit een meerderheid in dit land, waar ben je zo bang voor?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:45 schreef RealZeus het volgende:
Nee, nog niet. Geloof mij maar, als die man het voor het zeggen krijgt wordt het absoluut niet beter.
Komt omdat wij zusjes zijn....quote:
We zijn allang voorbij dat punt van nog maar een keer met ze praten en zien of het maar effect heeft.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:50 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ze heeft wel gelijk. Dat valt niet te verbieden, alleen de imams, dominees, voorgangers en ander geloofsgespuis moet maar eesn duidelijker uitleggen dat geweld heel erg middeleeuwen is en dat het tijd wordt dat we het met woorden oplossen en dat het zeker tijd wordt dat we eens accepteren dat de buurman wat anders gelooft dan jij en dat dat niet persé slecht is.
Misschien wel. Maar ik wil het nu wel weer over iets anders hebben. Verliefd zijn ofzo.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
De politieke discussie wint het van elke interessante stelling!
als je het woord joden vervangt voor moslims...quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:52 schreef Techno het volgende:
[..]
Zoals? Wilders is nogal dik met Isreal, Hitler daarentegen, had het niet zo op joden. Buiten dat, de echte rechtsextremisten moeten niets van Wilders hebben, die stemmen liever op de SP.
[..]
Wilders krijgt nooit een meerderheid in dit land, waar ben je zo bang voor?
Ik ga niet meer in discussie met je, net dat ik wat tegen venco zei moest je me zonodig ook weer even een mes in de rug steken met je opmerking maar ga vooral lekker daarmee door.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
sorry maar ik vind het beide geen normale opmerkingen en als jij dat wel vind dan ben jij duidelijk het kind in deze situatie
ik dacht even dat er nomaal met je communiceren viel maar oke laat maar
ik praat wel verder met de andere
Ik snap wel wat Sedan bedoeld maar de manier waarop hij het zegt is wel raar inderdaad. En dat hij dat niet snapt is zijn probleem.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
sorry maar ik vind het beide geen normale opmerkingen en als jij dat wel vind dan ben jij duidelijk het kind in deze situatie
ik dacht even dat er nomaal met je communiceren viel maar oke laat maar
ik praat wel verder met de andere
uiteraardquote:
Stel je niet aan. Jij zegt net dat Hitler weliswaar miljoenen mensen heeft vermoord maar hij heeft ook iets goeds gedaan.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het is een vrij normale opmerking ja. Maar ik heb geen zin om met een klein kind in discussie te gaan omdat hij/zij m'n woorden weer anders interpeteert als hoe ze er staan.
ikrobeerde een discussie te voeren los van wat ik ooit tegen jou gezegd heb (of jou tegen mij for that matter)quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik ga niet meer in discussie met je, net dat ik wat tegen venco zei moest je me zonodig ook weer even een mes in de rug steken met je opmerking maar ga vooral lekker daarmee door.
Heyquote:
Uiteraard is Wilders dik met Israel. Joden hebben namelijk een hekel aan moslims.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:52 schreef Techno het volgende:
[..]
Zoals? Wilders is nogal dik met Isreal, Hitler daarentegen, had het niet zo op joden. Buiten dat, de echte rechtsextremisten moeten niets van Wilders hebben, die stemmen liever op de SP.
[..]
Joh. Maar dan nog kan je dat soort dingen kan je niet ontkennen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:55 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Stel je niet aan. Jij zegt net dat Hitler weliswaar miljoenen mensen heeft vermoord maar hij heeft ook iets goeds gedaan.
Dat "goede" staat in geen verhouding tot de miljoenen nabestaanden die familie en vrienden zijn kwijt geraakt.
Het was gewoon een kut opmerking rhu.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ikrobeerde een discussie te voeren los van wat ik ooit tegen jou gezegd heb (of jou tegen mij for that matter)
sorry ik had beter naar de mensen moeten luisteren die je al doodzwijgen idd
Dat is het punt juist, Wilders heeft het niet over de individuele moslim, maar over een ideologie.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:54 schreef rhubarbje het volgende:
als je het woord joden vervangt voor moslims...
kijk ik noem hem geen nazi maar ik vind hem wel niet bepaald prettig en zijn denkbeelden al helemaal niet
en ik vind het wel een beetje eng ja dat zo veel mensen dat wel vinden
Als hij alleen maar met oneliners en truukjes komt, dan kan het ook niet zo moeilijk zijn om hem met wat gedegen argumenten terecht te wijzen? Maar ja, politiek Den Haag demoniseert hem liever, alleen Pechthold weet een goed weerwoord tegen Wilders te geven.quote:al is het maar omdat hij niet verder komt dan onliners en truucjes etc en zoveel mensen daar niet doorheen kunnen (of willen) prikken blijkbaar
Canadees vanavondquote:
het was een terrechte opmerkingquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het was gewoon een kut opmerking rhu.
Dat klopt inderdaad. Maar Hitler gaf wel een groep de schuld van alle problemen en dat doet Wilders ook. Verder wil Wilders die groep uit deze samenleving verwijderen. Misschien niet op de manier die Hitler wilde maar toch.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:52 schreef Techno het volgende:
[..]
[..]
Lekkerquote:
Dan wordt het tijd dat we de volgende generaties weer leren te praten. Met elkaar , niet over elkaar. En we dus weer terug keren naar dat punt.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
We zijn allang voorbij dat punt van nog maar een keer met ze praten en zien of het maar effect heeft.
Geloven buitenshuis mogen ze van mij verbieden en laat ze het maar binnenshuis doen dan ofzo. Maar die haatzaaiende imams/dominees moet wat aan gedaan worden.
als ik clowns wil zien ga ik wel naar het circusquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:58 schreef Techno het volgende:
(Ik weet niet of jullie de politieke debatten wel eens volgen?)
Dus? Jij vind het nodig om hier nog even te vermelden dat 90% van fok al afvalt omdat die niet tegen me praten.quote:
Goh, moslims, christenen en zowel extreemlinks als -rechts hebben een hekel aan joden.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:57 schreef RealZeus het volgende:
Uiteraard is Wilders dik met Israel. Joden hebben namelijk een hekel aan moslims.
En ik moet nog maar zien dat Wilders geen meerderheid krijgt. Er wonen in dit land te veel mensen die niet nadenken wat dat aan gaat.
Ik heb het met mijn zus over alles eigenlijk!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Komt omdat wij zusjes zijn....
Waar hebben zusjes het over?
Het circus kost geld.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:59 schreef ArTiC het volgende:
als ik clowns wil zien ga ik wel naar het circus
Maar daarom klinkt het nog wel raar. Alsof je zijn daden probeert goed te praten.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Joh. Maar dan nog kan je dat soort dingen kan je niet ontkennen.
Oke, tof!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb het met mijn zus over alles eigenlijk!
is dat minder erg?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:58 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat is het punt juist, Wilders heeft het niet over de individuele moslim, maar over een ideologie.
[..]
en ik ben het met je eens dat de meeste mensen in denhaag hem niet goed aanpakken (en de media vooral niet)quote:Als hij alleen maar met oneliners en truukjes komt, dan kan het ook niet zo moeilijk zijn om hem met wat gedegen argumenten terecht te wijzen? Maar ja, politiek Den Haag demoniseert hem liever, alleen Pechthold weet een goed weerwoord tegen Wilders te geven.
(Ik weet niet of jullie de politieke debatten wel eens volgen?)
heerlijckquote:
Ligt eraan waar je het over wilt hebbenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oke, tof!
Kan dat gewoon openbaar of privé?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |