Dat dachten ze een jaar of zeventig geleden ook van een zekere A.H. (en dan bedoel ik niet de bekende kruidenier) en die bleek ook iets zieker in zijn bolletje dan iedereen dacht.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:35 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden, alleen is dat zwaar overtrokken.
Zolang nog niemand dat voorstel aan mij heeft gedaan, vind ik het geen clichéquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
vond mn tunnel veel schattiger en romantischer
parijs is zo cliche
Feit blijft dat hij veel slechte dingen heeft gedaan, maar er ook voor gezorgd heeft dat bepaalde dingen verbeterd zijn.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:39 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat dachten ze een jaar of zeventig geleden ook van een zekere A.H. (en dan bedoel ik niet de bekende kruidenier) en die bleek ook iets zieker in zijn bolletje dan iedereen dacht.
Soms welquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:39 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Schavuitje dat je d'r bent!
Maar goed, ik ga de fiets pakken! Feesten vanaaf!
Maar wat anderen al zeiden: dat heb je in de Bible-belt ook.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee maar er wordt wel naar geluisterd en daar ligt het probleem al.
Have fun, doe een dansje voor mij!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:39 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Schavuitje dat je d'r bent!
Maar goed, ik ga de fiets pakken! Feesten vanaaf!
Dat is nu het nadeel van geloof het is maar wat je er zelf mee doet.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:34 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat klopt als een bus. Er zijn immers niet voor niets zoveel stromingen binnen religies. En daar komen dan ook nog eens alle individuele interpretaties bovenop....
Ja, omdat populitische zijn nu eenmaal stemmen opleverd.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
En zijn ze nu van 5 naar 17 gegaan
Helaas, maar er wordt wel degelijk opgeroepen tot geweld. Dit gebeurd overigens net zo goed in de Thora en de Bijbel. Extremisten baseren zich net zo goed op die geschriften en legitimeren zo hun daden en acties.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:36 schreef RealZeus het volgende:
Dat zijn engerds. Nergens roept de Koran op tot letterlijk geweld. Het gaat om het verkondigen van het woord.
De pest is dat een paar randjosit's die woorden verkeerd interpreteerden waardoor ze wel een ieder ander koppen kleiner proberen te maken.
Volgens mij niet... Maar ik zal sowieso een dansje voor je doen!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Have fun, doe een dansje voor mij!
Komt Frontliner? Dan helemaal!(Geen idee, line-up niet gezien)
vind parijs sowieso helemaal niet zo jippie als iedereen dat vindquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zolang nog niemand dat voorstel aan mij heeft gedaan, vind ik het geen cliché
De tunnel kan iedere dag
Simpele oplossing, elk geloof verbieden.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:41 schreef Techno het volgende:
[..]
Helaas, maar er wordt wel degelijk opgeroepen tot geweld. Dit gebeurd overigens net zo goed in de Thora en de Bijbel. Extremisten baseren zich net zo goed op die geschriften en legitimeren zo hun daden en acties.
De KKK is ook zo christelijk als de neten, en baseert hun white supremacy op passages uit de Bijbel.
Wilders en nazi's zijn totaal onvergelijkbaar. Dat is pas populisme. Zie jij Wilders SA troepen op straat de buurten terroriseren en random Marokkanen in elkaar slaan? Ik bedoel maar....quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:39 schreef RealZeus het volgende:
Dat dachten ze een jaar of zeventig geleden ook van een zekere A.H. (en dan bedoel ik niet de bekende kruidenier) en die bleek ook iets zieker in zijn bolletje dan iedereen dacht.
Geen uitvinding kan de dood van miljoenen mensen rechtvaardigen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Feit blijft dat hij veel slechte dingen heeft gedaan, maar er ook voor gezorgd heeft dat bepaalde dingen verbeterd zijn.
Zoals? Verder dan snelwegen kom ik niet.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Feit blijft dat hij veel slechte dingen heeft gedaan, maar er ook voor gezorgd heeft dat bepaalde dingen verbeterd zijn.
het aanzetten tot rassenhaat (wat je net zelf afwijst als foute imams het doen) is nu in eens wel goed?omdat ie ook wat dingen heeft gedaan voor bv de economie?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Okay jij blijft thuisquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
vond mn tunnel veel schattiger en romantischer
parijs is zo cliche
Was het maar zo simpel. Helaas.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:42 schreef S95Sedan het volgende:
Simpele oplossing, elk geloof verbieden.
Zeg ik dat dan?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het aanzetten tot rassenhaat (wat je net zelf afwijst als foute imams het doen) is nu in eens wel goed?
Dat klopt. Maar de denkbeelden van Hitler en Wilders komen wel overeen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:42 schreef Techno het volgende:
[..]
Wilders en nazi's zijn totaal onvergelijkbaar. Dat is pas populisme. Zie jij Wilders SA troepen op straat de buurten terroriseren en random Marokkanen in elkaar slaan? Ik bedoel maar....
Nee, nog niet. Geloof mij maar, als die man het voor het zeggen krijgt wordt het absoluut niet beter.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:42 schreef Techno het volgende:
[..]
Wilders en nazi's zijn totaal onvergelijkbaar. Dat is pas populisme. Zie jij Wilders SA troepen op straat de buurten terroriseren en random Marokkanen in elkaar slaan? Ik bedoel maar....
ben je nou werkelijk zo naiefquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Simpele oplossing, elk geloof verbieden.
Andere steden zijn ook toffer, zoals Berlijn. En romantisch zou het best kunnen zijn, maar dan moet je er wel met iemand zijn die het romantisch maakt en dat was ik de vorige keer nietquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
vind parijs sowieso helemaal niet zo jippie als iedereen dat vind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |