Een soort van stagaire zeg maar, in het torentje van Techno en Ludootje?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
[..]
Ik meld mij wel aan als assistent
Dat is nu het nadeel van elke tekst en zeker de bijbel en koran die is open voor eigen interpertatie.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jammer dat er van Geerts Peppi-en-Kokki filmpje geen hout klopt.
Hij heeft stukken achter de komma weg gelaten, die essentieel waren voor de betreffende tekst.
Mijn stiefvader is moslim en die zei al:"Zoals hij het gedaan heeft kan ik ook van de bijbel een duivels radicaal boek maken."
Tegen de tijd dat jullie aan de macht zijn, dan ben ik allang psycholoog, dus dan ga ik niet als stagiaire werkenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:31 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Een soort van stagaire zeg maar, in het torentje van Techno en Ludootje?
Nee je moet een aantal van die imams eens horen hier....quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is nu het nadeel van elke tekst en zeker de bijbel en koran die is open voor eigen interpertatie.
Of Arbeidquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:32 schreef Techno het volgende:
[..]
Doe maar de richting sociale psychologie dan?
ik weet geen titels maar er zijn er idd kei veel tofquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:30 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik vind er wel meer geweldig:
"The cupboard of Patricks love"
"Lesbian Spank Inferno"
en ik heb alle seizoenen op dvd
Jammer. Misschien heeft Monica L. tegen die tijd wel weer een stageplek nodig.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat jullie aan de macht zijn, dan ben ik allang psycholoog, dus dan ga ik niet als stagiaire werken![]()
Staat er meer in dan:"Alle buitenlanders er uit."?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja denk je? Heb jij het partijprogramma van de PVV wel eens gelezen? Ik wil en daarin staan dingen die je echt niet wil.
[..]
Dat is waar. Maar daarvoor hebben ze genoeg dingen laten gebeuren. Daarom hebben ze ook zo veel zetels verloren bij de afgelopen verkiezingen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:30 schreef Techno het volgende:
[..]
Ze hebben het kabinet nota bene laten vallen.
alleen maar ff iemand die laatst in het nieuws wasquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee je moet een aantal van die imams eens horen hier....
Dat klopt als een bus. Er zijn immers niet voor niets zoveel stromingen binnen religies. En daar komen dan ook nog eens alle individuele interpretaties bovenop....quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:31 schreef tijnbrein het volgende:
Dat is nu het nadeel van elke tekst en zeker de bijbel en koran die is open voor eigen interpertatie.
Beetje te oud voor jequote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:33 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Jammer. Misschien heeft Monica L. tegen die tijd wel weer een stageplek nodig.
En zijn ze nu van 5 naar 17 gegaanquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar daarvoor hebben ze genoeg dingen laten gebeuren. Daarom hebben ze ook zo veel zetels verloren bij de afgelopen verkiezingen.
Dat mag jij vinden, alleen is dat zwaar overtrokken.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:33 schreef RealZeus het volgende:
Staat er meer in dan:"Alle buitenlanders er uit."?
Ik heb Mozart nog met geen woord over essentiele problemen als de economische crisis horen reppen.
Mijns inziens is Geert Wilders een rechts extremistische nazi die het allemaal dusdanig verpakt dan Jan Modaal het een mooi verhaal vindt en het niet zo rechts ervaart.
Dat heet "ervaring".quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zijn engerds. Nergens roept de Koran op tot letterlijk geweld. Het gaat om het verkondigen van het woord.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Al die kneuzen moeten ze aanpakken zowel bij moslims and bij christenen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
alleen maar ff iemand die laatst in het nieuws was
williamson?
ooit van gehoord?
ook een grote koekert en christen
ik bedoel maar
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:35 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dat heet "ervaring".Kei goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Techno! Mag ik ervaring met je op doen?
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Kijk, dat is nog eens een goed voorstel!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:27 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Een keertje ontbijten in Parijs op een zomerse zondag ochtend?
En dan ook een opmerking van mij gebruiken als hefboom naar Techno...quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:36 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Kei goed!
Techno! Mag ik ervaring met je op doen?
Minister dan.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat jullie aan de macht zijn, dan ben ik allang psycholoog, dus dan ga ik niet als stagiaire werken![]()
Dat weet ik. Maar in de bible-belt wordt door sommige dominees ook zulk soort dingen geroepen met een belangrijk verschil de dominees zetten niet aan tot haat.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het partijprogramma van de PVV is niet meer dan maatregelen om Nederland te veranderen in een rechtse politiestaat naar model VS. Alleen dan gaan ze verder waar de VS ophoudt.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:33 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Staat er meer in dan:"Alle buitenlanders er uit."?
Ik heb Mozart nog met geen woord over essentiele problemen als de economische crisis horen reppen.
Mijns inziens is Geert Wilders een rechts extremistische nazi die het allemaal dusdanig verpakt dan Jan Modaal het een mooi verhaal vindt en het niet zo rechts ervaart.
vond mn tunnel veel schattiger en romantischerquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Kijk, dat is nog eens een goed voorstel!
Nee maar er wordt wel naar geluisterd en daar ligt het probleem al.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:36 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat zijn engerds. Nergens roept de Koran op tot letterlijk geweld. Het gaat om het verkondigen van het woord.
De pest is dat een paar randjosit's die woorden verkeerd interpreteerden waardoor ze wel een ieder ander koppen kleiner proberen te maken.
Hihiquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:37 schreef Ludootje het volgende:
[..]
En dan ook een opmerking van mij gebruiken als hefboom naar Techno...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |