dat ligt er aan welke partij en hoe diep het zit bij die anderquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:10 schreef Nouk84 het volgende:
On-topic Stelling: Zou je iemand afwijzen op welke partij diegene stemt? Of anders; wil je een relatie met iemand die op een andere partij stemt dan jij?
Zit in de trein, nu bij maarssen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hup, hup, bier drinken in Amsterdam jij.
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:13 schreef Ludootje het volgende:
Trance Energy outfit: Wit overhemd (uit de broek uiteraard!), zie je de blacklights goed. Spijkerbroek, en All Stars.
Ik niet!quote:
Jaaaaa!quote:
De lief van mijn leven? Ik ga mee, naar het einde van de wereld als het moetquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:12 schreef rhubarbje het volgende:
er schiet me een mooie stelling te binnen opeens lieve singletjes!
wat als je nu de lief van je leven tegen het lijf loopt? (denkt te lopen iig) en deze persoon heeft het serieus over verhuizen naar het buitenland en zo? is al halverwege met plannen formulieren etc
Oh, en een zonnebril meenemen uiteraard. Al verwacht ik dat ik weinig reden zal gaan hebben om die ten volle te benutten (AKA mensen die je ogen te goed zien)quote:
Dat dus.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:13 schreef DR34M3R het volgende:
Ik wil best een relatie met iemand die een andere partij stemt als ik.
Zoals Kusters van de NVU?quote:Zolang het niet extreem rechts is.
Met dit verschil in mening loopt onze nieuwe zusjes relatie toch geen gevaar?quote:
Nee, ik blijf graag je zusje, maar ik zal je wel missen!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Met dit verschil in mening loopt onze nieuwe zusjes relatie toch geen gevaar?
vriendje ging bijna ik zeg hou je dat aan?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:13 schreef Ludootje het volgende:
Trance Energy outfit: Wit overhemd (uit de broek uiteraard!), zie je de blacklights goed. Spijkerbroek, en All Stars.
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, ik blijf graag je zusje, maar ik zal je wel missen!![]()
moet ze nog 2 jaar wachten voordat ik mee gaquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:12 schreef rhubarbje het volgende:
wat als je nu de lief van je leven tegen het lijf loopt? (denkt te lopen iig) en deze persoon heeft het serieus over verhuizen naar het buitenland en zo? is al halverwege met plannen formulieren etc
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
vriendje ging bijna ik zeg hou je dat aan?
een licht groene broek met een licht geel t shirt
hij zag er uit als een kotsvlek met die kleuren bij elkaar
hij wist het zelf ook blijkbaar want hij ging meteen omkleden haha
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
vriendje ging bijna ik zeg hou je dat aan?
een licht groene broek met een licht geel t shirt
hij zag er uit als een kotsvlek met die kleuren bij elkaar
hij wist het zelf ook blijkbaar want hij ging meteen omkleden haha
Zo lang zij in kan zien dat andere mensen een andere mening hebben en daar begrip voor heeft maakt mij het niks uit waarop mijn vriendin zou stemmen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:10 schreef Nouk84 het volgende:
On-topic Stelling: Zou je iemand afwijzen op welke partij diegene stemt? Of anders; wil je een relatie met iemand die op een andere partij stemt dan jij?
Ja inderdaad. Het aflasten van de Dakar really vorig jaar is daar een voorbeeld van. Ik weiger te buigen voor terroristen. Ze hadden de really juist door moeten laten gaan en die terroristen laten zien dat wij niet bang voor hun zijn. Maar nee mensen zijn bang.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:11 schreef Techno het volgende:
[..]
En die strijd heeft het Westen dus mooi verloren, want de terroristen hebben hun doel al lang bereikt.
[..]
Als je concrete voorbeelden hebt, dan graag.
Ik zou hier blijven. Zeker als je elkaar net kent. Maar als je elkaar al langer kent dan misschien.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:12 schreef rhubarbje het volgende:
quote:
Dat deden ze ook.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:19 schreef Ludootje het volgende:
Waarom loopt iedereen toch zo te zeiken op Paars? Ik vond dat ze het prima deden...
Ik zou het eerst even bij LAT-ten houden, maar als het allemaal goed zit, waarom niet?quote:wat als je nu de lief van je leven tegen het lijf loopt? (denkt te lopen iig) en deze persoon heeft het serieus over verhuizen naar het buitenland en zo? is al halverwege met plannen formulieren etc
Hihiquote:
Zou me geen bal uitmaken eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:10 schreef Nouk84 het volgende:
Beter dan Balkenende iig!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:19 schreef Ludootje het volgende:
Waarom loopt iedereen toch zo te zeiken op Paars? Ik vond dat ze het prima deden...
Als is het alleen maar omdat de meest briljante serie ooit er gemaakt is:quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:41 schreef rhubarbje het volgende:
de bbc is zo veel toffer
engelsen zijn zo veel toffer
ik denk dat ik ga verhuizen
Mij ook niet, ik heb niet zoveel met politiek. En ik ben slim genoeg om er dan ook geen mening over te hebben en dus gewoon mijn mond te houden.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zou me geen bal uitmaken eerlijk gezegd.
@tijn: Je overdrijft.
Ik heb ook niks tegen paars opzich(afgezien van Sebrenica dan). D66 doet dus precies hetzelfde als alle andere partijen die regeren.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:19 schreef Ludootje het volgende:
couplingquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als is het alleen maar omdat de meest briljante serie ooit er gemaakt is:
Coupling
Srebrenica was meer de schuld van de Navo dan van de Nederlandse regering, naar mijn bescheiden mening.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb ook niks tegen paars opzich(afgezien van Sebrenica dan). D66 doet dus precies hetzelfde als alle andere partijen die regeren.
Nee ik zou ook niet mee gaan. Of ik moet zeker zijn van de relatie en daar ook zelf een leven kunnen opbouwen en het land moet mij dan ook nog aanspreken.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:21 schreef automatic_ het volgende:
Oke, ik ben dus de enige (?) die niet mee zou gaan?
Nouja, dat kan best vind ik maar op meteen te schreeuwen dat het land naar de knoppen gaat als iemand aan de macht komtquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:22 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mij ook niet, ik heb niet zoveel met politiek. En ik ben slim genoeg om er dan ook geen mening over te hebben en dus gewoon mijn mond te houden.
Welke draconische maatregelen zijn er toen allemaal doorgevoerd? Dat is pas daarna, tijdens de kabinetten Balkenende, gaan spelen.quote:
Mee eens.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:19 schreef Ludootje het volgende:
Wederom mee eens.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:24 schreef Ludootje het volgende:
Srebrenica was meer de schuld van de Navo dan van de Nederlandse regering, naar mijn bescheiden mening.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Jammer dat er van Geerts Peppi-en-Kokki filmpje geen hout klopt.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Tja jou mening. Hij heeft wel bewezen hoe engeland tegenover die film staat doordat hij het land niet in mocht.
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Oow ja, dat is ook nog een optie! Hoe gaan we die delen dan?
Ja denk je? Heb jij het partijprogramma van de PVV wel eens gelezen? Ik wil en daarin staan dingen die je echt niet wil.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zou me geen bal uitmaken eerlijk gezegd.
@tijn: Je overdrijft.
Misschien wel maar de verantwoordelijke ministers weigerder af te treden. Nederland had gewoon nooit naar Sebrenica moeten gaan.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:24 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Srebrenica was meer de schuld van de Navo dan van de Nederlandse regering, naar mijn bescheiden mening.
Zeker zijn van een relatie ben je nooit 100%. Het is een kwestie van gevoel en vertrouwen. Niet van zekerheid. Want relaties zijn veel maar zeker zijn ze zelden.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee ik zou ook niet mee gaan. Of ik moet zeker zijn van de relatie en daar ook zelf een leven kunnen opbouwen en het land moet mij dan ook nog aanspreken.
Het ligt er aan waarop ze stemt:quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:10 schreef Nouk84 het volgende:
Het ging ook niet om de maatregelen van paars. Maar om het punt dat D66 ook bereidt is om verkiezingsbeloftes te breken om te kunnen regeren.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:25 schreef Techno het volgende:
[..]
Welke draconische maatregelen zijn er toen allemaal doorgevoerd? Dat is pas daarna, tijdens de kabinetten Balkenende, gaan spelen.
[..]
Mee eens.
Goed plan inderdaad.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:28 schreef Ludootje het volgende:
Techno, wij zouden dit land moeten regeren!
Ik vind er wel meer geweldig:quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
coupling
die met die israelische (of zoiets) vrouw en jeff is briljant haha
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:28 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Techno, wij zouden dit land moeten regeren!
Ik meld mij wel aan als assistentquote:
Ze hebben het kabinet nota bene laten vallen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:29 schreef tijnbrein het volgende:
Het ging ook niet om de maatregelen van paars. Maar om het punt dat D66 ook bereidt is om verkiezingsbeloftes te breken om te kunnen regeren.
Dat was m'n punt niet eens, al ging het over weet ik veel wat. Het gaat me om al dat gedoe wat er omheen gemaakt wordt.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jammer dat er van Geerts Peppi-en-Kokki filmpje geen hout klopt.
Hij heeft stukken achter de komma weg gelaten, die essentieel waren voor de betreffende tekst.
Mijn stiefvader is moslim en die zei al:"Zoals hij het gedaan heeft kan ik ook van de bijbel een duivels radicaal boek maken."
sowieso film?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jammer dat er van Geerts Peppi-en-Kokki filmpje geen hout klopt.
Hij heeft stukken achter de komma weg gelaten, die essentieel waren voor de betreffende tekst.
Mijn stiefvader is moslim en die zei al:"Zoals hij het gedaan heeft kan ik ook van de bijbel een duivels radicaal boek maken."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |