abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 7 maart 2009 @ 21:14:32 #201
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_66809726
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 21:11 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

en dat was een keer stemmen?
Sinds m'n achttiende, dus uhm... Sinds 2001
pi_66809727
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 21:10 schreef Nouk84 het volgende:
On-topic Stelling: Zou je iemand afwijzen op welke partij diegene stemt? Of anders; wil je een relatie met iemand die op een andere partij stemt dan jij?
dat ligt er aan welke partij en hoe diep het zit bij die ander

ik denk dat het toch wel aan kan geven dat je te ver uit elkaar ligt
ik als goeie linkse hippie zijnde kan me niet voorstellen dat ik met een wilderstemmer samen kan zijn bijvoorbeeld
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  zaterdag 7 maart 2009 @ 21:14:39 #203
141482 Q.
JurassiQ
pi_66809729
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 21:10 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Hup, hup, bier drinken in Amsterdam jij.
Zit in de trein, nu bij maarssen.
For great justice!
  zaterdag 7 maart 2009 @ 21:14:44 #204
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_66809733
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 21:13 schreef Ludootje het volgende:
Trance Energy outfit: Wit overhemd (uit de broek uiteraard!), zie je de blacklights goed. Spijkerbroek, en All Stars.
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
  zaterdag 7 maart 2009 @ 21:15:29 #205
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_66809751
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 21:14 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Ik zou meegaan!
Ik niet!
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 21:13 schreef Techno het volgende:

[..]

Zo weer frips, gerimpelt en fruitig.
Jaaaaa!
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  zaterdag 7 maart 2009 @ 21:15:44 #206
166653 DR34M3R
*Knuffel!*
pi_66809761
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 21:12 schreef rhubarbje het volgende:
er schiet me een mooie stelling te binnen opeens lieve singletjes!
wat als je nu de lief van je leven tegen het lijf loopt? (denkt te lopen iig) en deze persoon heeft het serieus over verhuizen naar het buitenland en zo? is al halverwege met plannen formulieren etc
De lief van mijn leven? Ik ga mee, naar het einde van de wereld als het moet
Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
  zaterdag 7 maart 2009 @ 21:16:15 #207
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_66809772
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 21:14 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Oh, en een zonnebril meenemen uiteraard. Al verwacht ik dat ik weinig reden zal gaan hebben om die ten volle te benutten (AKA mensen die je ogen te goed zien)
pi_66809783
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 21:13 schreef DR34M3R het volgende:
Ik wil best een relatie met iemand die een andere partij stemt als ik.
Dat dus.
quote:
Zolang het niet extreem rechts is.
Zoals Kusters van de NVU?
  zaterdag 7 maart 2009 @ 21:16:38 #209
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_66809788
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 21:15 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Ik niet!
Met dit verschil in mening loopt onze nieuwe zusjes relatie toch geen gevaar?
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
  zaterdag 7 maart 2009 @ 21:17:06 #210
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_66809803
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 21:16 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Met dit verschil in mening loopt onze nieuwe zusjes relatie toch geen gevaar?
Nee, ik blijf graag je zusje, maar ik zal je wel missen!
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_66809822
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 21:13 schreef Ludootje het volgende:
Trance Energy outfit: Wit overhemd (uit de broek uiteraard!), zie je de blacklights goed. Spijkerbroek, en All Stars.
vriendje ging bijna ik zeg hou je dat aan?
een licht groene broek met een licht geel t shirt
hij zag er uit als een kotsvlek met die kleuren bij elkaar
hij wist het zelf ook blijkbaar want hij ging meteen omkleden haha
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  zaterdag 7 maart 2009 @ 21:17:58 #212
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_66809824
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 21:17 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Nee, ik blijf graag je zusje, maar ik zal je wel missen!
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_66809825
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 21:12 schreef rhubarbje het volgende:
er schiet me een mooie stelling te binnen opeens lieve singletjes!
wat als je nu de lief van je leven tegen het lijf loopt? (denkt te lopen iig) en deze persoon heeft het serieus over verhuizen naar het buitenland en zo? is al halverwege met plannen formulieren etc
moet ze nog 2 jaar wachten voordat ik mee ga
  zaterdag 7 maart 2009 @ 21:18:24 #214
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_66809832
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 21:17 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

vriendje ging bijna ik zeg hou je dat aan?
een licht groene broek met een licht geel t shirt
hij zag er uit als een kotsvlek met die kleuren bij elkaar
hij wist het zelf ook blijkbaar want hij ging meteen omkleden haha
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
  zaterdag 7 maart 2009 @ 21:18:37 #215
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_66809836
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 21:17 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

vriendje ging bijna ik zeg hou je dat aan?
een licht groene broek met een licht geel t shirt
hij zag er uit als een kotsvlek met die kleuren bij elkaar
hij wist het zelf ook blijkbaar want hij ging meteen omkleden haha

Ik vind van mezelf dat ik voor een kerel nog best redelijk smaak heb.
pi_66809838
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 21:10 schreef Nouk84 het volgende:
On-topic Stelling: Zou je iemand afwijzen op welke partij diegene stemt? Of anders; wil je een relatie met iemand die op een andere partij stemt dan jij?
Zo lang zij in kan zien dat andere mensen een andere mening hebben en daar begrip voor heeft maakt mij het niks uit waarop mijn vriendin zou stemmen.
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 21:11 schreef Techno het volgende:

[..]

En die strijd heeft het Westen dus mooi verloren, want de terroristen hebben hun doel al lang bereikt.

[..]

Als je concrete voorbeelden hebt, dan graag.
Ja inderdaad. Het aflasten van de Dakar really vorig jaar is daar een voorbeeld van. Ik weiger te buigen voor terroristen. Ze hadden de really juist door moeten laten gaan en die terroristen laten zien dat wij niet bang voor hun zijn. Maar nee mensen zijn bang.

Paars 1&2
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 21:12 schreef rhubarbje het volgende:
er schiet me een mooie stelling te binnen opeens lieve singletjes!
wat als je nu de lief van je leven tegen het lijf loopt? (denkt te lopen iig) en deze persoon heeft het serieus over verhuizen naar het buitenland en zo? is al halverwege met plannen formulieren etc
Ik zou hier blijven. Zeker als je elkaar net kent. Maar als je elkaar al langer kent dan misschien.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zaterdag 7 maart 2009 @ 21:19:14 #217
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_66809850
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 21:17 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Echte zusjes liefde
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  zaterdag 7 maart 2009 @ 21:19:35 #218
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_66809861
Waarom loopt iedereen toch zo te zeiken op Paars? Ik vond dat ze het prima deden...
  zaterdag 7 maart 2009 @ 21:19:51 #219
141482 Q.
JurassiQ
pi_66809871
Ik zou zo meegaan naar het buitenland trouwens.
For great justice!
  zaterdag 7 maart 2009 @ 21:20:02 #220
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_66809878
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 21:19 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Echte zusjes liefde
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
  zaterdag 7 maart 2009 @ 21:20:33 #221
141482 Q.
JurassiQ
pi_66809892
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 21:19 schreef Ludootje het volgende:
Waarom loopt iedereen toch zo te zeiken op Paars? Ik vond dat ze het prima deden...
Dat deden ze ook.
For great justice!
pi_66809899
quote:
wat als je nu de lief van je leven tegen het lijf loopt? (denkt te lopen iig) en deze persoon heeft het serieus over verhuizen naar het buitenland en zo? is al halverwege met plannen formulieren etc
Ik zou het eerst even bij LAT-ten houden, maar als het allemaal goed zit, waarom niet?
  zaterdag 7 maart 2009 @ 21:21:14 #223
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_66809910
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 21:20 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Hihi
Als zusje moest ik eigenlijk met je mee naar het bos
Oeps... Ik ben een slecht zusje!
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  zaterdag 7 maart 2009 @ 21:21:24 #224
166653 DR34M3R
*Knuffel!*
pi_66809915
dvd'tje kijken.
Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
  zaterdag 7 maart 2009 @ 21:21:37 #225
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_66809924
Oke, ik ben dus de enige (?) die niet mee zou gaan?
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')