dat ligt er aan welke partij en hoe diep het zit bij die anderquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:10 schreef Nouk84 het volgende:
On-topic Stelling: Zou je iemand afwijzen op welke partij diegene stemt? Of anders; wil je een relatie met iemand die op een andere partij stemt dan jij?
Zit in de trein, nu bij maarssen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hup, hup, bier drinken in Amsterdam jij.
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:13 schreef Ludootje het volgende:
Trance Energy outfit: Wit overhemd (uit de broek uiteraard!), zie je de blacklights goed. Spijkerbroek, en All Stars.
Ik niet!quote:
Jaaaaa!quote:
De lief van mijn leven? Ik ga mee, naar het einde van de wereld als het moetquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:12 schreef rhubarbje het volgende:
er schiet me een mooie stelling te binnen opeens lieve singletjes!
wat als je nu de lief van je leven tegen het lijf loopt? (denkt te lopen iig) en deze persoon heeft het serieus over verhuizen naar het buitenland en zo? is al halverwege met plannen formulieren etc
Oh, en een zonnebril meenemen uiteraard. Al verwacht ik dat ik weinig reden zal gaan hebben om die ten volle te benutten (AKA mensen die je ogen te goed zien)quote:
Dat dus.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:13 schreef DR34M3R het volgende:
Ik wil best een relatie met iemand die een andere partij stemt als ik.
Zoals Kusters van de NVU?quote:Zolang het niet extreem rechts is.
Met dit verschil in mening loopt onze nieuwe zusjes relatie toch geen gevaar?quote:
Nee, ik blijf graag je zusje, maar ik zal je wel missen!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Met dit verschil in mening loopt onze nieuwe zusjes relatie toch geen gevaar?
vriendje ging bijna ik zeg hou je dat aan?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:13 schreef Ludootje het volgende:
Trance Energy outfit: Wit overhemd (uit de broek uiteraard!), zie je de blacklights goed. Spijkerbroek, en All Stars.
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, ik blijf graag je zusje, maar ik zal je wel missen!![]()
moet ze nog 2 jaar wachten voordat ik mee gaquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:12 schreef rhubarbje het volgende:
er schiet me een mooie stelling te binnen opeens lieve singletjes!
wat als je nu de lief van je leven tegen het lijf loopt? (denkt te lopen iig) en deze persoon heeft het serieus over verhuizen naar het buitenland en zo? is al halverwege met plannen formulieren etc
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
vriendje ging bijna ik zeg hou je dat aan?
een licht groene broek met een licht geel t shirt
hij zag er uit als een kotsvlek met die kleuren bij elkaar
hij wist het zelf ook blijkbaar want hij ging meteen omkleden haha
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
vriendje ging bijna ik zeg hou je dat aan?
een licht groene broek met een licht geel t shirt
hij zag er uit als een kotsvlek met die kleuren bij elkaar
hij wist het zelf ook blijkbaar want hij ging meteen omkleden haha
Zo lang zij in kan zien dat andere mensen een andere mening hebben en daar begrip voor heeft maakt mij het niks uit waarop mijn vriendin zou stemmen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:10 schreef Nouk84 het volgende:
On-topic Stelling: Zou je iemand afwijzen op welke partij diegene stemt? Of anders; wil je een relatie met iemand die op een andere partij stemt dan jij?
Ja inderdaad. Het aflasten van de Dakar really vorig jaar is daar een voorbeeld van. Ik weiger te buigen voor terroristen. Ze hadden de really juist door moeten laten gaan en die terroristen laten zien dat wij niet bang voor hun zijn. Maar nee mensen zijn bang.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:11 schreef Techno het volgende:
[..]
En die strijd heeft het Westen dus mooi verloren, want de terroristen hebben hun doel al lang bereikt.
[..]
Als je concrete voorbeelden hebt, dan graag.
Ik zou hier blijven. Zeker als je elkaar net kent. Maar als je elkaar al langer kent dan misschien.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:12 schreef rhubarbje het volgende:
er schiet me een mooie stelling te binnen opeens lieve singletjes!
wat als je nu de lief van je leven tegen het lijf loopt? (denkt te lopen iig) en deze persoon heeft het serieus over verhuizen naar het buitenland en zo? is al halverwege met plannen formulieren etc
quote:
Dat deden ze ook.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:19 schreef Ludootje het volgende:
Waarom loopt iedereen toch zo te zeiken op Paars? Ik vond dat ze het prima deden...
Ik zou het eerst even bij LAT-ten houden, maar als het allemaal goed zit, waarom niet?quote:wat als je nu de lief van je leven tegen het lijf loopt? (denkt te lopen iig) en deze persoon heeft het serieus over verhuizen naar het buitenland en zo? is al halverwege met plannen formulieren etc
Hihiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |