Dat kan je van het halve kabinet wel zeggen op het moment, stelletje prutsers bij elkaar daar in den haag.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als jij dat vindt.
Misschien heeft hij ergens een punt maar de manier waarop hij is niet goed en plaats hem daarom buiten het debat. Want Geert duldt geen kritiek.
Laten we een politieke discussie voeren op deze zaterdagavond!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat kan je van het halve kabinet wel zeggen op het moment, stelletje prutsers bij elkaar daar in den haag.
Jazeker. En mijn ochtendjas over de verwarming gehangen vantevoren, héérlijk! Pure verwennerijquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou niet in London gaan wonen want dat is veels te duur. En nu lijkt Engeland leuk maar als je daar gaat wonen valt het echt heel erg tegen.
[..]
Dus weer lekker fris en fruitig.
Inderdaad vooral omdat ze op de VS willen lijken.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:48 schreef Techno het volgende:
[..]
Engeland is zo onderhand een verkapte politiestaat. Dat valt niet meer onder minpuntjes.
Misschien heb ik ze welquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar ik heb ze niet, dus dan kan ik ze ook niet delen
Oow ja, dat is ook nog een optie! Hoe gaan we die delen dan?quote:
waarom ben je zo zeker dat het me tegen zou gaan vallen?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou niet in London gaan wonen want dat is veels te duur. En nu lijkt Engeland leuk maar als je daar gaat wonen valt het echt heel erg tegen.
[..]
Dus weer lekker fris en fruitig.
Politiekquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:54 schreef Nouk84 het volgende:
Laten we een politieke discussie voeren op deze zaterdagavond!
Prima, maar niet die.quote:
Als jij denkt dat Geert de oplossing is moet je dat vooral denken. Alleen als hij onverhoopt aan de macht komt en Nederland in een rechtse politiestaat veranderd moet je niet komen klagen bij mij. Want dat is wat Geert wil een rechtse politestaat.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat kan je van het halve kabinet wel zeggen op het moment, stelletje prutsers bij elkaar daar in den haag.
Ja op wie stem jij? En waarom?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:54 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Laten we een politieke discussie voeren op deze zaterdagavond!
Ik ga straks ook douchen en dan lekker slapen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:54 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jazeker. En mijn ochtendjas over de verwarming gehangen vantevoren, héérlijk! Pure verwennerij
duh iedereen weet toch dat je dat doet door je naveltjes te laten kussen zodat de vlinders door het tunneltje kunnenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Oow ja, dat is ook nog een optie! Hoe gaan we die delen dan?
Wat de n**k is dat voor namaak house?quote:
TV en realiteit zijn twee verschillende dingen. Verder als jij en je vriend dat willen moeten jullie dat vooral doen. Als je in Engeland gaat wonen blijf je dan wel Fokken?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom ben je zo zeker dat het me tegen zou gaan vallen?
en dat risico loop je bij elk land
het trekt me erg aan
en vriendje ook dus dat scheelt
en het zou niet voor altijd zijn, alleen tot dat we serieus willen settelen en zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is gewoon vrolijk! En zo voel ik me vandaagquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:59 schreef Techno het volgende:
[..]
Wat de n**k is dat voor namaak house?![]()
Zeg ik dat dan?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als jij denkt dat Geert de oplossing is moet je dat vooral denken. Alleen als hij onverhoopt aan de macht komt en Nederland in een rechtse politiestaat veranderd moet je niet komen klagen bij mij. Want dat is wat Geert wil een rechtse politestaat.![]()
![]()
[..]
Ja op wie stem jij? En waarom?
[..]
Ik ga straks ook douchen en dan lekker slapen.
Jezus tijn denk je nou echt dat ik zo dom benquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
TV en realiteit zijn twee verschillende dingen.
Goed idee. Ik ga ook maar eens muziek opzetten. Iemand nog een verzoek nummer?quote:
Vooralsnog zijn het de christenpartijen en de PvdA die er allerhande vrijheidsbeperkende maatregelen doorheenjassen. Leest u even mee? Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:58 schreef tijnbrein het volgende:
Als jij denkt dat Geert de oplossing is moet je dat vooral denken. Alleen als hij onverhoopt aan de macht komt en Nederland in een rechtse politiestaat veranderd moet je niet komen klagen bij mij. Want dat is wat Geert wil een rechtse politestaat.![]()
![]()
Oogkleppen Techno, oogkleppenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:03 schreef Techno het volgende:
[..]
Vooralsnog zijn de de christenpartijen en de PvdA die er allerhande vrijheidsbeperkende maatregelen doorheenjassen. Leest u even mee? Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
Ik word daar niet vrolijk van.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:01 schreef DR34M3R het volgende:
Het is gewoon vrolijk! En zo voel ik me vandaag
tof! allemaal naar (groen) links dusquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:03 schreef Techno het volgende:
[..]
Vooralsnog zijn de de christenpartijen en de PvdA die er allerhande vrijheidsbeperkende maatregelen doorheenjassen. Leest u even mee? Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:01 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Het is gewoon vrolijk! En zo voel ik me vandaag
D66 is de enige partij die er nog een beetje tegen ageert.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:04 schreef rhubarbje het volgende:
tof! allemaal naar (groen) links dus
dat is het enige wat nog over blijft
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
duh iedereen weet toch dat je dat doet door je naveltjes te laten kussen zodat de vlinders door het tunneltje kunnen
En dat is dan weer jouw goed rechtquote:
Gelijk zou ik het niet willen noemen. En zeker niet op de manier waarop hij dat wil. Ik wil nog Geert nog de islam.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zeg ik dat dan?
Ik zeg dat hij best gelijk heeft in 'sommige' opzichten.
Tuurlijk ben jij niet dom.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Jezus tijn denk je nou echt dat ik zo dom ben
ben in mn leven sowieso ongeveer jaarlijks in engeland geweest
heb er ook (ex-stief)familie wonen en zo
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:05 schreef Techno het volgende:
[..]
D66 is de enige partij die er nog een beetje tegen ageert.
En dat alles onder het mom van terrorisme bestrijding.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:03 schreef Techno het volgende:
[..]
Vooralsnog zijn het de christenpartijen en de PvdA die er allerhande vrijheidsbeperkende maatregelen doorheenjassen. Leest u even mee? Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
Tot op een zeker hoogte. Maar als het puntje bij paaltje komt doet D666 net zo hard mee.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:05 schreef Techno het volgende:
[..]
D66 is de enige partij die er nog een beetje tegen ageert.
Ik de laatste jaren ook niet anders. Voorheen nog wel eens VVD, maar die hebben hun 'liberale' aspect al jaren geleden overboord gegooid.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:07 schreef Ludootje het volgende:
![]()
![]()
![]()
Heb m'n hele leven lang niets anders gestemd.
Tja jou mening. Hij heeft wel bewezen hoe engeland tegenover die film staat doordat hij het land niet in mocht.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelijk zou ik het niet willen noemen. En zeker niet op de manier waarop hij dat wil. Ik wil nog Geert nog de islam.
U riep?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:09 schreef Q. het volgende:
Bah, allemaal trance energy mongolen in mijn mooie stad!
Hup, hup, bier drinken in Amsterdam jij.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:09 schreef Q. het volgende:
Ja. Als de persoon in kwestie PVV stemt kan ik haar niet meer serieus nemen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:10 schreef Nouk84 het volgende:
On-topic Stelling: Zou je iemand afwijzen op welke partij diegene stemt? Of anders; wil je een relatie met iemand die op een andere partij stemt dan jij?
en dat was een keer stemmen?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:07 schreef Ludootje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Heb m'n hele leven lang niets anders gestemd.
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:11 schreef Q. het volgende:
En nu komt er een groep de coupe in die zo te zien die in amsterdam een vrijgezellenfeest gaat hebben. Hoe triest.
En die strijd heeft het Westen dus mooi verloren, want de terroristen hebben hun doel al lang bereikt.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:08 schreef tijnbrein het volgende:
En dat alles onder het mom van terrorisme bestrijding.
Als je concrete voorbeelden hebt, dan graag.quote:Tot op een zeker hoogte. Maar als het puntje bij paaltje komt doet D666 net zo hard mee.
Mijn laatste ex was een groot geert-fan. Zat me toch niet helemaal lekker.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:10 schreef Nouk84 het volgende:
On-topic Stelling: Zou je iemand afwijzen op welke partij diegene stemt? Of anders; wil je een relatie met iemand die op een andere partij stemt dan jij?
Ach het CDA is nog erger. Dat het CDA de naam Christelijk nog durft te gebruiken.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik de laatste jaren ook niet anders. Voorheen nog wel eens VVD, maar die hebben hun 'liberale' aspect al jaren geleden overboord gegooid.
Dat klopt maar er is ook zoiets als respect voor de medemens en dat heeft Geert duidelijk niet.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Tja jou mening. Hij heeft wel bewezen hoe engeland tegenover die film staat doordat hij het land niet in mocht.
Morgen zijn ze weer weg.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:09 schreef Q. het volgende:
Waarom triest?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:11 schreef Q. het volgende:
En nu komt er een groep de coupe in die zo te zien die in amsterdam een vrijgezellenfeest gaat hebben. Hoe triest.
Ik wil best een relatie met iemand die een andere partij stemt als ik. Zolang het niet extreem rechts is.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:10 schreef Nouk84 het volgende:
Ik zou meegaan!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:12 schreef rhubarbje het volgende:
er schiet me een mooie stelling te binnen opeens lieve singletjes!
wat als je nu de lief van je leven tegen het lijf loopt? (denkt te lopen iig) en deze persoon heeft het serieus over verhuizen naar het buitenland en zo? is al halverwege met plannen formulieren etc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |