Vandaar dat hij nu ook in Limburg woont.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:39 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Nog niet genoeg gevormd naar mijn mening. Hij had wat mij betreft nog wat meer klappen mogen vangen.
Potayto potahto.quote:
Als je het Westplein gehad hebt, kan je overal rijden volgens mijquote:
Maar ik heb ze niet, dus dan kan ik ze ook niet delenquote:
Nee dat komt door die overdosis peroxide. Die heeft zijn hersens aangetast zo ver aanwezig.quote:
Westplein? I have no idea..quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:43 schreef Ludootje het volgende:
Als je het Westplein gehad hebt, kan je overal rijden volgens mij
Enige andere plek die ik ken die in de buurt komt is het Keizer Karelplein in Nijmegen
Maar ja, ik heb dan ook geen rijbewijs.
Dat lukt me na ruim 3 jaar nog niet.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 @ 20:43 schreef Ludootje het volgende:
Als je het Westplein gehad hebt, kan je overal rijden volgens mij
Veel plezier.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:41 schreef rhubarbje het volgende:
de bbc is zo veel toffer
engelsen zijn zo veel toffer
ik denk dat ik ga verhuizen
Dan nog hij durft wel de dingen te zeggen/aan te kaarten wat anderen niet durven. En op bepaalde punten heeft hij best gelijk.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee dat komt door die overdosis peroxide. Die heeft zijn hersens aangetast zo ver aanwezig.
Vertel.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:40 schreef Q. het volgende:
Echt bizar hoeveel van de belangrijkste gebeurtenissen van de afgelopen tien jaar plaats hebben gevonden op Utrecht Centraal.
Oow daar heb ik wel eens gereden, zonder rijles. No problem.quote:
elk land heeft zo zn minpuntjes uiteraardquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Veel plezier.![]()
Engeland is lang niet alles.
Ik heb er een keer gekotstquote:
Oow fijn!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:45 schreef Ludootje het volgende:
Ok, schrap wat ik net zei over Ondiep...
Net wijkagent aan de deur. Snackbar 20 meter van mijn huis vandaan gisteren overvallen
Schotland is leukerquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
elk land heeft zo zn minpuntjes uiteraard
maar denk er serieus over om te gaan als ik klaar ben met mn studie
iig om te gaan
Stoer! Mijn snackbarboer is een keer overvallen en toen heeft ie frituurvet over de overvaller gegooid.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 @ 20:45 schreef Ludootje het volgende:
Ok, schrap wat ik net zei over Ondiep...
Net wijkagent aan de deur. Snackbar 20 meter van mijn huis vandaan gisteren overvallen
Heb ik ook gedaan nu. Wat kan het leven toch heerlijk zijnquote:
Ik was 15, dus zo'n 9 jaar geledenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:46 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Oh dat is charmantvrouwen die kotsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |