abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66808210
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 20:31 schreef Ludootje het volgende:

[..]

Was een ongelukje
maakt niet uit joh
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_66808211
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 20:29 schreef Q. het volgende:

[..]

Zuipen!
Leuk. Niet te veel zuipen he
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zaterdag 7 maart 2009 @ 20:32:21 #78
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_66808219
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 20:31 schreef Q. het volgende:

[..]

Waar woon jij ook alweer precies? Begin van de straatweg toch in de buurt ofzo?
Ondiep, op de hoek van de Nieuwlichtstraat zo ongeveer.
  zaterdag 7 maart 2009 @ 20:32:50 #79
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_66808247
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 20:31 schreef Den_Haag het volgende:
was ff in slaap gevallen
Lekker!
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
  zaterdag 7 maart 2009 @ 20:32:51 #80
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_66808248
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 20:32 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

maakt niet uit joh
Mijn naam staat ook gewoon in m'n profiel... Misschien moet ik er eens wat aan gaan doen
pi_66808256
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 20:31 schreef Den_Haag het volgende:
was ff in slaap gevallen
Goede avond
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zaterdag 7 maart 2009 @ 20:33:05 #82
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_66808257
En toen was het cirkeltje weer rond.
pi_66808275
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 20:28 schreef GoeRoe86 het volgende:
What up
Hoi
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_66808309
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 20:32 schreef Ludootje het volgende:

[..]

Ondiep, op de hoek van de Nieuwlichtstraat zo ongeveer.
Ondiep leuke wijk
Prachtwijk toch?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_66808331
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 20:33 schreef S95Sedan het volgende:
En toen was het cirkeltje weer rond.
Welk cirkeltje?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zaterdag 7 maart 2009 @ 20:35:21 #86
141482 Q.
JurassiQ
pi_66808336
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 @ 20:32 schreef Ludootje het volgende:

[..]

Ondiep, op de hoek van de Nieuwlichtstraat zo ongeveer.
Oh ja! Nu je het zegt.
For great justice!
  zaterdag 7 maart 2009 @ 20:35:51 #87
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_66808358
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 20:35 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Welk cirkeltje?
Niks
  zaterdag 7 maart 2009 @ 20:36:36 #88
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_66808387
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 20:34 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ondiep leuke wijk
Prachtwijk toch?
Niks mis mee! Overvecht is nog erger
En ze zijn alle oude lelijke huizen hier aan het platgooien en gaan mooie nieuwe huizen neerzetten, beetje zoals het nu bij de Plantage is
  zaterdag 7 maart 2009 @ 20:37:48 #89
141482 Q.
JurassiQ
pi_66808441
Ach, ik woon op Kanaleneiland. Daar waar Geert W. gewoond heeft en gevormd is.
For great justice!
  zaterdag 7 maart 2009 @ 20:37:57 #90
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_66808448
Leuke stad, Utrecht!
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_66808486
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 20:35 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Niks
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zaterdag 7 maart 2009 @ 20:39:01 #92
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_66808492
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 20:37 schreef Q. het volgende:
Ach, ik woon op Kanaleneiland. Daar waar Geert W. gewoond heeft en gevormd is.
Nog niet genoeg gevormd naar mijn mening. Hij had wat mij betreft nog wat meer klappen mogen vangen.
  zaterdag 7 maart 2009 @ 20:39:15 #93
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_66808504
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 20:37 schreef Nouk84 het volgende:
Leuke stad, Utrecht!
Yep!
pi_66808533
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 20:37 schreef Q. het volgende:
Ach, ik woon op Kanaleneiland. Daar waar Geert W. gewoond heeft en gevormd is.
Dat verklaard een hoop. Geert W.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zaterdag 7 maart 2009 @ 20:39:45 #95
141482 Q.
JurassiQ
pi_66808536
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 @ 20:39 schreef Ludootje het volgende:

[..]

Nog niet genoeg gevormd naar mijn mening. Hij had wat mij betreft nog wat meer klappen mogen vangen.
Ah, je bedoeld "misvormd".
For great justice!
  zaterdag 7 maart 2009 @ 20:40:00 #96
141482 Q.
JurassiQ
pi_66808544
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 @ 20:37 schreef Nouk84 het volgende:
Leuke stad, Utrecht!
Super! Vol prachtwijken! En een station.
For great justice!
  zaterdag 7 maart 2009 @ 20:40:15 #97
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_66808552
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 20:39 schreef Ludootje het volgende:

[..]

Yep!
Ik heb er afgereden
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
  zaterdag 7 maart 2009 @ 20:40:27 #98
141482 Q.
JurassiQ
pi_66808556
Echt bizar hoeveel van de belangrijkste gebeurtenissen van de afgelopen tien jaar plaats hebben gevonden op Utrecht Centraal.
For great justice!
  zaterdag 7 maart 2009 @ 20:40:44 #99
141482 Q.
JurassiQ
pi_66808565
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 @ 20:40 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Ik heb er afgereden
Aangereden? Geert?
For great justice!
pi_66808570
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 20:12 schreef Nouk84 het volgende:
Had ik maar lentekriebels.
Ik wil ze best met je delen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')