maakt niet uit johquote:
Leuk.quote:
Ondiep, op de hoek van de Nieuwlichtstraat zo ongeveer.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Waar woon jij ook alweer precies? Begin van de straatweg toch in de buurt ofzo?
Lekker!quote:
Goede avondquote:
Hoiquote:
Ondiep leuke wijkquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:32 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ondiep, op de hoek van de Nieuwlichtstraat zo ongeveer.
Welk cirkeltje?quote:
Oh ja! Nu je het zegt.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 @ 20:32 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ondiep, op de hoek van de Nieuwlichtstraat zo ongeveer.
Niks mis mee! Overvecht is nog ergerquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ondiep leuke wijk![]()
Prachtwijk toch?
quote:
Nog niet genoeg gevormd naar mijn mening. Hij had wat mij betreft nog wat meer klappen mogen vangen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:37 schreef Q. het volgende:
Ach, ik woon op Kanaleneiland. Daar waar Geert W. gewoond heeft en gevormd is.
Dat verklaard een hoop. Geert W.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:37 schreef Q. het volgende:
Ach, ik woon op Kanaleneiland. Daar waar Geert W. gewoond heeft en gevormd is.
Ah, je bedoeld "misvormd".quote:Op zaterdag 7 maart 2009 @ 20:39 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Nog niet genoeg gevormd naar mijn mening. Hij had wat mij betreft nog wat meer klappen mogen vangen.
Super! Vol prachtwijken! En een station.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 @ 20:37 schreef Nouk84 het volgende:
Leuke stad, Utrecht!
Ik heb er afgeredenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |