Vandaar dat hij nu ook in Limburg woont.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:39 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Nog niet genoeg gevormd naar mijn mening. Hij had wat mij betreft nog wat meer klappen mogen vangen.
Potayto potahto.quote:
Als je het Westplein gehad hebt, kan je overal rijden volgens mijquote:
Maar ik heb ze niet, dus dan kan ik ze ook niet delenquote:
Nee dat komt door die overdosis peroxide. Die heeft zijn hersens aangetast zo ver aanwezig.quote:
Westplein? I have no idea..quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:43 schreef Ludootje het volgende:
Als je het Westplein gehad hebt, kan je overal rijden volgens mij
Enige andere plek die ik ken die in de buurt komt is het Keizer Karelplein in Nijmegen
Maar ja, ik heb dan ook geen rijbewijs.
Dat lukt me na ruim 3 jaar nog niet.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 @ 20:43 schreef Ludootje het volgende:
Als je het Westplein gehad hebt, kan je overal rijden volgens mij
Veel plezier.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:41 schreef rhubarbje het volgende:
de bbc is zo veel toffer
engelsen zijn zo veel toffer
ik denk dat ik ga verhuizen
Dan nog hij durft wel de dingen te zeggen/aan te kaarten wat anderen niet durven. En op bepaalde punten heeft hij best gelijk.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee dat komt door die overdosis peroxide. Die heeft zijn hersens aangetast zo ver aanwezig.
Vertel.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:40 schreef Q. het volgende:
Echt bizar hoeveel van de belangrijkste gebeurtenissen van de afgelopen tien jaar plaats hebben gevonden op Utrecht Centraal.
Oow daar heb ik wel eens gereden, zonder rijles. No problem.quote:
elk land heeft zo zn minpuntjes uiteraardquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Veel plezier.![]()
Engeland is lang niet alles.
Ik heb er een keer gekotstquote:
Oow fijn!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:45 schreef Ludootje het volgende:
Ok, schrap wat ik net zei over Ondiep...
Net wijkagent aan de deur. Snackbar 20 meter van mijn huis vandaan gisteren overvallen
Schotland is leukerquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
elk land heeft zo zn minpuntjes uiteraard
maar denk er serieus over om te gaan als ik klaar ben met mn studie
iig om te gaan
Stoer! Mijn snackbarboer is een keer overvallen en toen heeft ie frituurvet over de overvaller gegooid.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 @ 20:45 schreef Ludootje het volgende:
Ok, schrap wat ik net zei over Ondiep...
Net wijkagent aan de deur. Snackbar 20 meter van mijn huis vandaan gisteren overvallen
Heb ik ook gedaan nu. Wat kan het leven toch heerlijk zijnquote:
Ik was 15, dus zo'n 9 jaar geledenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:46 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Oh dat is charmantvrouwen die kotsen
Da's al twee overvallen in de afgelopen maand, een auto-inbraak waar ik getuige van ben geweest en minimaal 3x een steen door de ruit bij mijn benedenburen...quote:
Dat heb ik er nog nooit gedaan! Dat ik me kan herinneren dan. Even denken.... nope! Maar dat is dan ook de enige plek in heel nederland.quote:
Engeland is zo onderhand een verkapte politiestaat. Dat valt niet meer onder minpuntjes.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:45 schreef rhubarbje het volgende:
iig om te gaan
Ach, mijn buurt is veel autoinbrakeriger.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 @ 20:47 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Da's al twee overvallen in de afgelopen maand, een auto-inbraak waar ik getuige van ben geweest en minimaal 3x een steen door de ruit bij mijn benedenburen...
Als jij dat vindt.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan nog hij durft wel de dingen te zeggen/aan te kaarten wat anderen niet durven. En op bepaalde punten heeft hij best gelijk.
Veel plezier.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:45 schreef Q. het volgende:
Oeh, ik moet over 5 minuten al weer weg. Op naar het bier in Amsterdam.
Dat had ik een paar weken geleden, met de snackbar hiertegenover. Was inmiddels de derde keer.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Stoer! Mijn snackbarboer is een keer overvallen en toen heeft ie frituurvet over de overvaller gegooid.!
Als we afspreken, moet dat dus maar bij mij thuisquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:47 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Da's al twee overvallen in de afgelopen maand, een auto-inbraak waar ik getuige van ben geweest en minimaal 3x een steen door de ruit bij mijn benedenburen...
Dat is nog eens klassequote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Stoer! Mijn snackbarboer is een keer overvallen en toen heeft ie frituurvet over de overvaller gegooid.!
Valt nog best wel mee eigenlijk. En mooie vrouwenquote:
Ik hoop het maarquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik was 15, dus zo'n 9 jaar geledenIk denk dat de lucht inmiddels wel uit mijn mond is
Noorwegen!quote:
Wel zo veilig, jaquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als we afspreken, moet dat dus maar bij mij thuis
De bakker?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:48 schreef rhubarbje het volgende:
de bakker hier op de hoek is 3 keer overvallen in 2 weken
zou het liefst naar zuid afrika willen maar das niet handig
australie misschien maar das is meteen kei ver weg
quote:
Wat nou ALS?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 @ 20:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als we afspreken, moet dat dus maar bij mij thuis
Alleen als je condooms meeneemtquote:
quote:
Dat is ook weer zoquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:48 schreef Techno het volgende:
[..]
Engeland is zo onderhand een verkapte politiestaat. Dat valt niet meer onder minpuntjes.
quote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:50 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Alleen als je condooms meeneemt![]()
ik weet het, die is erg flauw
Have fun!!quote:
Wijntje hier. Proost!quote:
Ik zou niet in London gaan wonen want dat is veels te duur. En nu lijkt Engeland leuk maar als je daar gaat wonen valt het echt heel erg tegen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
iig om te gaan
Dus weer lekker fris en fruitig.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:47 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan nu. Wat kan het leven toch heerlijk zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |