abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 7 maart 2009 @ 22:02:26 #51
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_66811175
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 22:01 schreef ArTiC het volgende:

[..]

heerlijck een lekkere droge houtachtige smaak met een vleugje vanille
Okee....! Ik geloof je meteen
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_66811181
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 22:00 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Dus? Jij vind het nodig om hier nog even te vermelden dat 90% van fok al afvalt omdat die niet tegen me praten.
zoals ik al zei ik probeerde een discussie met je te voeren los van die opmerking of for that matter de opmerkingen die tegen mij hebt gemaakt
maar ik ben er echt wel klaar mee nu
blijf jij maar lekker vasthouden aan boosheid
is kei gezond
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  zaterdag 7 maart 2009 @ 22:03:29 #53
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_66811200
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 22:02 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Ligt eraan waar je het over wilt hebben
Ik ben nog niet zo goed in zusjes dingen...
Hoe is het met je huisdier?
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_66811204
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 22:01 schreef rhubarbje het volgende:


[..]

en ik ben het met je eens dat de meeste mensen in denhaag hem niet goed aanpakken (en de media vooral niet)
dat neemt niet weg dat ik het eng vind dat veel mensen niet verder kunnen/willen denken en dat ik zijn "doelen" niet bepaald tof vind
Inderdaad. Die knakker krijgt veel te veel aandacht in de media.

En het feit dat zoveel mensen pro-Wilders zijn stemt mij ook niet vrolijk.
pi_66811205
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 21:58 schreef Techno het volgende:

[..]

Dat is het punt juist, Wilders heeft het niet over de individuele moslim, maar over een ideologie.

[..]

Als hij alleen maar met oneliners en truukjes komt, dan kan het ook niet zo moeilijk zijn om hem met wat gedegen argumenten terecht te wijzen? Maar ja, politiek Den Haag demoniseert hem liever, alleen Pechthold weet een goed weerwoord tegen Wilders te geven.

(Ik weet niet of jullie de politieke debatten wel eens volgen?)
Ik willen dat ze een keer met Wilders in debat gaan en dan aantonen wat hij zegt dat, dat niet kan en dat hij dan keihard door de mand valt. Wilders heeft helemaal geen oplossingen.
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 21:58 schreef ArTiC het volgende:

[..]

Canadees vanavond
Lekker
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zaterdag 7 maart 2009 @ 22:03:49 #56
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_66811210
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 22:02 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

zoals ik al zei ik probeerde een discussie met je te voeren los van die opmerking of for that matter de opmerkingen die tegen mij hebt gemaakt
maar ik ben er echt wel klaar mee nu
blijf jij maar lekker vasthouden aan boosheid
is kei gezond
Discussie te voeren

Lekkere manier om een discussie te starten, eerst iemand voor lul zetten.

Zal je even wat insight geven maar ik onthou alles. Dus verwacht niet dat ik dingen vergeet en daardoor opeens normaal tegen je kan/ga/wil doen.
  zaterdag 7 maart 2009 @ 22:03:52 #57
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_66811212
Jemie, Techno heeft het te druk met z'n discussie! Ik krijg geen PM meer

Of hij is weg
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_66811220
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 21:57 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Hey
Hoe is het tentamen gegaan?
ging goed. moet wel gelukt zijn
  zaterdag 7 maart 2009 @ 22:04:25 #59
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_66811222
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 22:04 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

ging goed. moet wel gelukt zijn
Oke, fijn! En met je enkel?
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_66811234
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 22:03 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik willen dat ze een keer met Wilders in debat gaan en dan aantonen wat hij zegt dat, dat niet kan en dat hij dan keihard door de mand valt. Wilders heeft helemaal geen oplossingen.
[..]

Lekker
daarom weiger hij ook vaak debatten
of zijn jullie dat al weer vergeten?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  zaterdag 7 maart 2009 @ 22:04:55 #61
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_66811240
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 22:03 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Ik ben nog niet zo goed in zusjes dingen...
Hoe is het met je huisdier?
Hihi!

Pepper is nog steeds zo geil als boter, hahaha. En Diesel snapt er maar niets van. Maar ze is daardoor wel extra lief, Pepper dan
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_66811243
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 22:03 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Discussie te voeren

Lekkere manier om een discussie te starten, eerst iemand voor lul zetten.
Iemand voor lul zetten

Het is maar een internetforum, hè?
pi_66811261
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 22:03 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Discussie te voeren

Lekkere manier om een discussie te starten, eerst iemand voor lul zetten.
de discussie over de politiek bedoel ik
die al lang bezig was voor ik mee ging doen
en uren na die opmerking gestart is
dus laat het los joh

ow en over je edit
als je zo gaat beginnen dan heb ik ook nogal wat opmerkingen liggen die jij tegen mij hebt gemaakt
en volgens mij ongeveer iedereen hier in singles
dus ja
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_66811265
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 22:01 schreef rhubarbje het volgende:
is dat minder erg?
Ik vind dat niet erg nee. Heh, als het christendom wordt afgezeken door links is alles wel hartstikke tof en zwaar ok, maar als Wilders kritiek heeft op de islam dan is het opeens extreemrechts en racistisch?

Hypocriet, noemt men dat ook wel.
quote:
en ik ben het met je eens dat de meeste mensen in denhaag hem niet goed aanpakken (en de media vooral niet)
dat neemt niet weg dat ik het eng vind dat veel mensen niet verder kunnen/willen denken en dat ik zijn "doelen" niet bepaald tof vind
Het zijn vooral zijn mede-politici en de media die hem telkens volop in de schijnwerpers plaatsen. Zelf hoeft hij er maar weinig voor te doen.
pi_66811267
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 22:03 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik willen dat ze een keer met Wilders in debat gaan en dan aantonen wat hij zegt dat, dat niet kan en dat hij dan keihard door de mand valt. Wilders heeft helemaal geen oplossingen.
[..]
Ik wil Wilders wel eens over de economische crisis horen en over het file probleem.
Maar ik denk dat er dan weinig meer uit komt.
  zaterdag 7 maart 2009 @ 22:05:53 #66
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_66811270
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 22:04 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Iemand voor lul zetten

Het is maar een internetforum, hè?
Dan nog, niet nodig.
  zaterdag 7 maart 2009 @ 22:05:59 #67
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_66811274
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 22:04 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Hihi!

Pepper is nog steeds zo geil als boter, hahaha. En Diesel snapt er maar niets van. Maar ze is daardoor wel extra lief, Pepper dan
Haha, gezellig!
En, qua geluiden?
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  zaterdag 7 maart 2009 @ 22:06:01 #68
232678 John.Milton
Vanity is my favorite sin
pi_66811275
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 22:03 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Inderdaad. Die knakker krijgt veel te veel aandacht in de media.

En het feit dat zoveel mensen pro-Wilders zijn stemt mij ook niet vrolijk.
Iemand als Wilders is nodig om anderen partijen te motiveren om hun eigen standpunten aan te passen aan de huidige tijdsgeest. Verschillende van zijn punten zijn vrij aardig, maar een heel deel van zijn ideeën lijken me slecht voor Nederland.
pi_66811282
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 22:04 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Oke, fijn! En met je enkel?
nog steeds een beetje au. maar ik overleef het wel
pi_66811289
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 22:01 schreef ArTiC het volgende:

[..]

heerlijck een lekkere droge houtachtige smaak met een vleugje vanille
Een kenner.
Ik heb een keer Whiskey geproefd in een Schots cafe in Den Hoorn (Texel) dat was echt leuk. Dat wil ik nog wel een keer doen.
Ik drink vaak Jack en Red label als ik whiskey drink.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zaterdag 7 maart 2009 @ 22:06:43 #71
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_66811293
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 22:06 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

nog steeds een beetje au. maar ik overleef het wel
Ik had niet anders verwacht
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_66811296
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 22:04 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Hihi!

Pepper is nog steeds zo geil als boter, hahaha. En Diesel snapt er maar niets van. Maar ze is daardoor wel extra lief, Pepper dan
ik ben ook geil, ben ik nu lief?
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
  zaterdag 7 maart 2009 @ 22:07:07 #73
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_66811304
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 22:05 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Haha, gezellig!
En, qua geluiden?
Zodra ze ontsnapt naar de voordeur (zoals nu) dan oefent ze haar lokroep weer, in de hoop dat hongerige mannetjes door de deur komen
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
  zaterdag 7 maart 2009 @ 22:07:28 #74
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_66811311
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 22:07 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Zodra ze ontsnapt naar de voordeur (zoals nu) dan oefent ze haar lokroep weer, in de hoop dat hongerige mannetjes door de deur komen
Hihi, wat gezellig! Er valt dus geen stilte in jouw huis
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  zaterdag 7 maart 2009 @ 22:08:26 #75
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_66811335
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 22:06 schreef ArTiC het volgende:

[..]

ik ben ook geil, ben ik nu lief?
Ontzettend lief
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 22:07 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Hihi, wat gezellig! Er valt dus geen stilte in jouw huis
Nee zeker niet
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')