abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 7 maart 2009 @ 22:15:12 #101
232678 John.Milton
Vanity is my favorite sin
pi_66811488
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 22:12 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Oei, nog steeds...?

PM je rooster, dan kom ik hem jatten
Dan moet je vroeg opstaan. Woensdag en donderdag heb ik om 8.45 al college.
  zaterdag 7 maart 2009 @ 22:15:34 #102
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_66811494
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 22:13 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Ahh, hihi lief!
Als ik jou soms hoor, dan denk ik; Ooo ik wil ook op mijzelf

Ja, lekker! Ik had mijn Nintendo DS meegenomen, hihi
Op mezelf wonen is nog steeds het leukste wat ik gedaan heb.. Ik vind het heerlijk, maar ik heb geen bad.. Nu ben ik meer van het douchen

Hihi, ik ben niet zo goed met spullen meenemen naar bad, laat nog wel eens wat vallen enz
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
  zaterdag 7 maart 2009 @ 22:16:18 #103
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_66811510
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 22:15 schreef John.Milton het volgende:

[..]

Dan moet je vroeg opstaan. Woensdag en donderdag heb ik om 8.45 al college.
Jemie, das niet menselijk!
Ik had altijd op vrijdag om8.45 college en woensdag/donderdag vrij.

Aankomende donderdag tentamen om 17.00
Nieuwe blok moet ik wel op donderdag, maar weet de tijd nog niet uit mijn hoofd
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_66811515
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 22:13 schreef Techno het volgende:

[..]

Ok, dat pleit voor je


[..]

Niet om het een of ander, hij was daar op uitnodiging van het Britse parlement. Tot Lord Ahmed, een nogal radicale moslim, ging dreigen met geweld.
op uitnodiging van een lid van het parlement als ik het goed heb
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  zaterdag 7 maart 2009 @ 22:16:52 #105
232678 John.Milton
Vanity is my favorite sin
pi_66811519
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 22:16 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Jemie, das niet menselijk!
Ik had altijd op vrijdag om8.45 college en woensdag/donderdag vrij.

Aankomende donderdag tentamen om 17.00
Nieuwe blok moet ik wel op donderdag, maar weet de tijd nog niet uit mijn hoofd
Ik heb een keer rond 19:00 tentamen gehad
  zaterdag 7 maart 2009 @ 22:17:21 #106
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_66811533
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 22:15 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Op mezelf wonen is nog steeds het leukste wat ik gedaan heb.. Ik vind het heerlijk, maar ik heb geen bad.. Nu ben ik meer van het douchen

Hihi, ik ben niet zo goed met spullen meenemen naar bad, laat nog wel eens wat vallen enz
Haha, ja dat merk je soms wel uit je posts
Ooo een bad is zo fijn In het vorige topic (of daarvoor heb ik mijn toekomstige bad gepost

Hahaha Ik heb dat wel met lezen, maar met mijn gsm/DS heb ik dat (gelukkig) niet
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  zaterdag 7 maart 2009 @ 22:17:41 #107
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_66811537
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 22:16 schreef John.Milton het volgende:

[..]

Ik heb een keer rond 19:00 tentamen gehad
Ik maandag 18.00 en het laatste was 18.30
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_66811544
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 22:09 schreef Techno het volgende:

[..]

Dat kan wel zo zijn, maar komt de rest van politiek Den Haag met oplossingen? Nee. Hoewel, figuren als Vogelaar investeren in "prachtwijken" en tutje Ter Horst bepleit positieve discriminatie.
Of het nu links om gaat of rechts om er zullen altijd mensen blijven zeuren dat het niet goed is. Dus op een gegeven moment zou er toch een knop moeten worden doorgehakt anders staat het land stil.
En bij de volgende verkiezingen zullen we zien hoe Nederland denkt over dit kabinet en de maatregelen die zijn genomen hebben.
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 22:09 schreef ArTiC het volgende:

[..]

als je gewoon puur drinkt zou ik red label gaan inruilen voor black label...ja of blue label maar dat is wel erg exclusief. er zijn 100'en merken...gewoon af en toe een proefavond bezoeken dan vind je snel genoeg je eigen voorkeur
Dat ga ik zeker een keer doen. Maar Jack Daniels vind ik wel lekker. Verder ben ik niet zo kenner. Dat laat ik wel over aan een vriend van mij. Die heeft alle smaken van Johnny Walker.
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 22:09 schreef John.Milton het volgende:
De PVV en Wilders hebben trouwens wel goede standpunten op het gebied van rechten voor dieren.
Ja wat dan? De doodstraf voor dierenmishandelaars zeker.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zaterdag 7 maart 2009 @ 22:18:10 #109
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_66811549
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 22:15 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Op mezelf wonen is nog steeds het leukste wat ik gedaan heb.. Ik vind het heerlijk, maar ik heb geen bad.. Nu ben ik meer van het douchen

Hihi, ik ben niet zo goed met spullen meenemen naar bad, laat nog wel eens wat vallen enz
Voortaan alleen een badeendje meenemen he
  zaterdag 7 maart 2009 @ 22:18:11 #110
232678 John.Milton
Vanity is my favorite sin
pi_66811551
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 22:16 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

op uitnodiging van een lid van het parlement als ik het goed heb
Hij heeft dat gewoon goed aangepakt. Hij is hiermee optimaal in het nieuws geweest.
De visie van de PVV is trouwens geeneens zo slecht, alleen op bepaalde gebieden slaan ze de plank mis.
pi_66811555
ik wil ook weer een bad
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
  zaterdag 7 maart 2009 @ 22:19:07 #112
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_66811572
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 22:17 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Haha, ja dat merk je soms wel uit je posts
Ooo een bad is zo fijn In het vorige topic (of daarvoor heb ik mijn toekomstige bad gepost

Hahaha Ik heb dat wel met lezen, maar met mijn gsm/DS heb ik dat (gelukkig) niet


Ik heb het gezien, (tof bad!! )samen in bad vind ik dan ook veel leuker dan alleen

Gelukkig niet inderdaad!
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
  zaterdag 7 maart 2009 @ 22:19:36 #113
232678 John.Milton
Vanity is my favorite sin
pi_66811583
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 22:17 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ja wat dan? De doodstraf voor dierenmishandelaars zeker.
# Rechten van het dier in de Grondwet
# Minimumgevangenisstraf voor dierenmishandelaars
# Na veroordeling dierenmishandeling: levenslang verbod op houden van dieren

Dat zijn allemaal vrij aardige punten. Op dit moment worden dieren voor de wet nog als een goed beschouwt en niet als een levend iets.
  zaterdag 7 maart 2009 @ 22:19:57 #114
232678 John.Milton
Vanity is my favorite sin
pi_66811591
Ik vind een bad alleen leuk met 2 personen. Als ik alleen ben dan douche ik me liever.
  zaterdag 7 maart 2009 @ 22:20:04 #115
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_66811597
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 22:19 schreef Nouk84 het volgende:

[..]



Ik heb het gezien, samen in bad vind ik dan ook veel leuker dan alleen

Gelukkig niet inderdaad!
Hehe, dat is ook leuker
Maar goed; moet je wel een fijn bad hebben Bij mijn ex thuis was dat niet en dan zat je echt opgepropt.. Dan zit ik liever alleen

Nee, stel je voor
Mijn DS hapert weleens, omdat hij dan te vochtig is
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  zaterdag 7 maart 2009 @ 22:20:20 #116
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_66811602
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 22:19 schreef John.Milton het volgende:
Ik vind een bad alleen leuk met 2 personen. Als ik alleen ben dan douche ik me liever.
Ik ga eerst in bad en daarna nog douche
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  zaterdag 7 maart 2009 @ 22:20:40 #117
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_66811613
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 22:20 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Mijn DS hapert weleens, omdat hij dan te vochtig is


Water en elektriciteit gaan niet samen
  zaterdag 7 maart 2009 @ 22:21:24 #118
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_66811629
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 22:20 schreef S95Sedan het volgende:

[..]



Water en elektriciteit gaan niet samen
Haha, ik laat hem niet in het water vallen, maar komt dan door de waterdamp
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  zaterdag 7 maart 2009 @ 22:21:24 #119
232678 John.Milton
Vanity is my favorite sin
pi_66811631
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 22:20 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Ik ga eerst in bad en daarna nog douche
Als ik weer op mezelf ga wonen dan investeer ik in een geweldig bed en dito douche.
pi_66811639
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 22:18 schreef John.Milton het volgende:

[..]

Hij heeft dat gewoon goed aangepakt. Hij is hiermee optimaal in het nieuws geweest.
De visie van de PVV is trouwens geeneens zo slecht, alleen op bepaalde gebieden slaan ze de plank mis.
goed zou ik he niet noemen maar slim wel ja
dat zei ik toch al

maar ik vind het wel tekenend en niet iemand waar ik op wil stemmen door dat soort acties
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_66811643
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 22:17 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Ik maandag 18.00 en het laatste was 18.30
altijd om 19:00 op vrijdag en 09:00 op zaterdag
pi_66811657
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 22:16 schreef rhubarbje het volgende:
op uitnodiging van een lid van het parlement als ik het goed heb
Dat klopt, maar die vroeg dus of Wilders zijn film voor het Britse parlement wilde vertonen. En wat dus ook gewoon gebeurd zou zijn als die radicale Lord Ahmed zich er niet mee had bemoeid. Hebben zijn bezoeken aan Italie en de USA zoveel media-aandacht opgeleverd? Nee. Maar die suffe Lord Ahmed bereikte dus in feite het averechtse effect door met geweld te gaan dreigen. Want tja, dan wordt het natuurlijk wel voluit in de media uitgemeten.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-03-2009 22:23:44 ]
  zaterdag 7 maart 2009 @ 22:23:22 #123
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_66811674
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 22:21 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

altijd om 19:00 op vrijdag en 09:00 op zaterdag
Bij ons wisselt het altijd, maar goed; is een dagopleiding.
Het tentamen van 18.30 was ook voor buitenstaanders, dus dat zal in juni wederom om half 7 zijn.
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 22:21 schreef John.Milton het volgende:

[..]

Als ik weer op mezelf ga wonen dan investeer ik in een geweldig bed en dito douche.
Bedoel je nu geen bad?

Ik heb 2 topic's terug een lekker bad geplaatst! Kan je met z'n tweeën naast elkaar
En dan wil ik ook een fijne douche
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_66811677
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 22:20 schreef S95Sedan het volgende:

[..]



Water en elektriciteit gaan niet samen
Heul wel.

Ik ben vanmiddag met de hogedrukspuit aan de gang geweest en dat ging prima.

En wat denk je van een whirlpool.
  zaterdag 7 maart 2009 @ 22:24:26 #125
232678 John.Milton
Vanity is my favorite sin
pi_66811698
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 22:21 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

goed zou ik he niet noemen maar slim wel ja
dat zei ik toch al

maar ik vind het wel tekenend en niet iemand waar ik op wil stemmen door dat soort acties
Ik zou ook niet op die partij stemmen. Ze hebben gewoon standpunten waar ik het totaal niet mee eens ben.

# Meer directe democratie: invoering bindende referenda, te beginnen met (1) Turks lidmaatschap EU, (2) wenselijkheid Euro en (3) Antillen wel of niet in Koninkrijk

Directe democatie werkt gewoon niet in mijn ogen. De gemiddelde mens is gewoon te dom om te beslissen over belangrijke zaken. Ze hebben totaal geen idee van alle invloeden die een keuze heeft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')