Dat hadden we toch al besproken? Ze hebben geen feeling met het volk en daarom boeit het mensen niet.quote:
Ik luister de laatste tijd weer vrij veel naar klassiekquote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Herkenbaar, al luisterde ik naar Angelia.
Nu Paul Garrack - Don't shed a tear.
Doei!quote:
Dat klopt. Maar daarom is het nog wel interessant om over te praten. En mij boeit het wel.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:23 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat hadden we toch al besproken? Ze hebben geen feeling met het volk en daarom boeit het mensen niet.
Dan ben ik misschien ook in Tilburgquote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Doei!
[ donderdag om 12.45 heb ik college]
Heb je 2 dingen waaruit we mogen kiezen?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:26 schreef MNR het volgende:
Ik weet niet wat ik aan wil trekken om te gaan stappen</klacht>
Je had toch een nieuw rokje gekocht vandaag? Dan doe je dat aan.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:26 schreef MNR het volgende:
Ik weet niet wat ik aan wil trekken om te gaan stappen</klacht>
Mij boeit politiek ook, mijn vrienden vinden ook dat ik later wel eens de politiek in zou kunnen gaan.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar daarom is het nog wel interessant om over te praten. En mij boeit het wel.
pff ben blij dat ik niet meer weg gaquote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:26 schreef MNR het volgende:
Ik weet niet wat ik aan wil trekken om te gaan stappen</klacht>
Klassiekquote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:25 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Ik luister de laatste tijd weer vrij veel naar klassiek![]()
Dance of the Seven Veils van Richard Strauss heb ik nu opstaan.
Ik ben nu naar Bonded by Blood aan het luisteren. Trashquote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:25 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Ik luister de laatste tijd weer vrij veel naar klassiek![]()
Dance of the Seven Veils van Richard Strauss heb ik nu opstaan.
Waar wilde je dan naartoe?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
pff ben blij dat ik niet meer weg ga
ben kei moe
geen idee wrom
Dat zeiden mij ex-collegas ook altijd tegen mij. Dat ik de politiek in moet gaan.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:28 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Mij boeit politiek ook, mijn vrienden vinden ook dat ik later wel eens de politiek in zou kunnen gaan.
Slecht geslapen? Druk gehad deze week? Het kan van alles zijn. Gewoon op tijd naar bed gaan. Dan ben je morgen weer fit.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
pff ben blij dat ik niet meer weg ga
ben kei moe
geen idee wrom
nergensquote:
Veel klassieke werken hebben gewoon iets wat me echt kan overweldigen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Klassiek
Heerlijk om je hoofd leeg te maken.
Haydn![]()
Of iets met een koor.
2 weken vrij gehadquote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Slecht geslapen? Druk gehad deze week? Het kan van alles zijn. Gewoon op tijd naar bed gaan. Dan ben je morgen weer fit.
Wat zijn je standpunten dan...quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zeiden mij ex-collegas ook altijd tegen mij. Dat ik de politiek in moet gaan.
Misschien moet ik dat gaan de politiek in.
Gebrek aan ritme? Dat krijg ik altijd als ik vrij heb.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
2 weken vrij gehad
laatste dagen juist weer goed geslapen
Van niets doen kan je ook heel moe worden.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
2 weken vrij gehad
laatste dagen juist weer goed geslapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |