Dat hadden we toch al besproken? Ze hebben geen feeling met het volk en daarom boeit het mensen niet.quote:
Ik luister de laatste tijd weer vrij veel naar klassiekquote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Herkenbaar, al luisterde ik naar Angelia.
Nu Paul Garrack - Don't shed a tear.
Doei!quote:
Dat klopt. Maar daarom is het nog wel interessant om over te praten. En mij boeit het wel.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:23 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat hadden we toch al besproken? Ze hebben geen feeling met het volk en daarom boeit het mensen niet.
Dan ben ik misschien ook in Tilburgquote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Doei!
[ donderdag om 12.45 heb ik college]
Heb je 2 dingen waaruit we mogen kiezen?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:26 schreef MNR het volgende:
Ik weet niet wat ik aan wil trekken om te gaan stappen</klacht>
Je had toch een nieuw rokje gekocht vandaag? Dan doe je dat aan.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:26 schreef MNR het volgende:
Mij boeit politiek ook, mijn vrienden vinden ook dat ik later wel eens de politiek in zou kunnen gaan.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar daarom is het nog wel interessant om over te praten. En mij boeit het wel.
pff ben blij dat ik niet meer weg gaquote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:26 schreef MNR het volgende:
Klassiekquote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:25 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Ik luister de laatste tijd weer vrij veel naar klassiek![]()
Dance of the Seven Veils van Richard Strauss heb ik nu opstaan.
Ik ben nu naar Bonded by Blood aan het luisteren. Trashquote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:25 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Ik luister de laatste tijd weer vrij veel naar klassiek![]()
Dance of the Seven Veils van Richard Strauss heb ik nu opstaan.
Waar wilde je dan naartoe?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
pff ben blij dat ik niet meer weg ga
ben kei moe
geen idee wrom
Dat zeiden mij ex-collegas ook altijd tegen mij. Dat ik de politiek in moet gaan.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:28 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Mij boeit politiek ook, mijn vrienden vinden ook dat ik later wel eens de politiek in zou kunnen gaan.
Slecht geslapen? Druk gehad deze week? Het kan van alles zijn. Gewoon op tijd naar bed gaan. Dan ben je morgen weer fit.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
pff ben blij dat ik niet meer weg ga
ben kei moe
geen idee wrom
nergensquote:
Veel klassieke werken hebben gewoon iets wat me echt kan overweldigen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Klassiek
Heerlijk om je hoofd leeg te maken.
Haydn![]()
Of iets met een koor.
2 weken vrij gehadquote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Slecht geslapen? Druk gehad deze week? Het kan van alles zijn. Gewoon op tijd naar bed gaan. Dan ben je morgen weer fit.
Wat zijn je standpunten dan...quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zeiden mij ex-collegas ook altijd tegen mij. Dat ik de politiek in moet gaan.
Misschien moet ik dat gaan de politiek in.
Gebrek aan ritme? Dat krijg ik altijd als ik vrij heb.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
2 weken vrij gehad
laatste dagen juist weer goed geslapen
Van niets doen kan je ook heel moe worden.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
2 weken vrij gehad
laatste dagen juist weer goed geslapen
Vergelijkbaar met de SP.quote:
Dat komt omdat jij er niet bent.quote:
Niksquote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:26 schreef MNR het volgende:
Denk het nietquote:
Of alle andere singles hebben opeens een leven. Dat zou ook kunnen.quote:
Het blijft Fok! daar moet je niet te veel van verwachten.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:35 schreef rhubarbje het volgende:
expres elke dag redelijk op tijd opgestaan (behalve vandaag het blijft zaterdag, maar niet zo laat als normaal) en ook redelijk wat dingen gedaan en zo
mannen als het zo iets voor de hand liggends was zou ik niet zeggen dat ik geen idee had![]()
Die liggen elkaar toch aan te douwen?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of alle andere singles hebben opeens een leven. Dat zou ook kunnen.
Subtielquote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Die liggen elkaar toch aan te douwen?
Over badkamertegels gesproken:quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:55 schreef vencodark het volgende:
Wat een kut tt.
Nog slechter dan het praten over badkamertegels vd week.
Dan weet jij meer dan ik. Vertel wie met wie dan?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]
quote:
deed ik nietquote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het blijft Fok! daar moet je niet te veel van verwachten.
Oke. Dat mag.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
deed ik niet
ben een vrouw, wilde gewoon even luchten
Ja, ik kan ook zeggen: die zijn bezig om van het verschil tussen man en vrouw te genieten, maar dan sluit ik de bisexuele tak weer buiten.quote:
Dat onderwerp is enkele uren terug al besproken.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan weet jij meer dan ik. Vertel wie met wie dan?
Ik kan mezelf lastig met een bepaalde partij identificerenquote:
Zo onderhand is iedereen toch al aan het daten, toyboy/girl spelen of een relatie aan het krijgen?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan weet jij meer dan ik. Vertel wie met wie dan?
[..]
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja inderdaad anders ben je weer aan het discrimineren.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:41 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, ik kan ook zeggen: die zijn bezig om van het verschil tussen man en vrouw te genieten, maar dan sluit ik de bisexuele tak weer buiten.
Waarom vertelt niemand mij wat?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat onderwerp is enkele uren terug al besproken.En toen vroeg je hetzelfde en kreeg je ook geen antwoord.
Duim wil niet zo, die kan op het moment alleen voorover buigenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zo onderhand is iedereen toch al aan het daten, toyboy/girl spelen of een relatie aan het krijgen?
Binnenkort verkiezing voor Europa dus dan zal er wel weer een stemwijzer zijn. Dus dan kan je kijken met wie je het meest eens bent.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:41 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Ik kan mezelf lastig met een bepaalde partij identificeren
Zal eens kijken of ik nog een of andere test op internet kan vinden.
Dus binnenkort bestaat singles niet meer. Omdat bijna iedereen een relatie heeft.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zo onderhand is iedereen toch al aan het daten, toyboy/girl spelen of een relatie aan het krijgen?
Ik wil weten wie er nog beschikbaar is.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Waarom wil jij alles weten wie wie aandouwtdate?
dat vind ik niet echt een afspiegeling van wat bij je past als het over nederland gaat en zoquote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Binnenkort verkiezing voor Europa dus dan zal er wel weer een stemwijzer zijn. Dus dan kan je kijken met wie je het meest eens bent.
[..]
Dus binnenkort bestaat singles niet meer. Omdat bijna iedereen een relatie heeft.
Mja, daar is geen speld tussen te krijgen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil weten wie er nog beschikbaar is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |