abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 7 maart 2009 @ 23:23:09 #201
232678 John.Milton
Vanity is my favorite sin
pi_66813390
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 23:21 schreef automatic_ het volgende:
Maar ik ga toch, haha
pi_66813406
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 23:22 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Wat is er mis met politiek?
Dat hadden we toch al besproken? Ze hebben geen feeling met het volk en daarom boeit het mensen niet.
  zaterdag 7 maart 2009 @ 23:25:19 #203
232678 John.Milton
Vanity is my favorite sin
pi_66813456
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 23:22 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Herkenbaar, al luisterde ik naar Angelia.

Nu Paul Garrack - Don't shed a tear.
Ik luister de laatste tijd weer vrij veel naar klassiek
Dance of the Seven Veils van Richard Strauss heb ik nu opstaan.
  zaterdag 7 maart 2009 @ 23:25:48 #204
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_66813469
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 23:23 schreef John.Milton het volgende:

[..]

Doei!

[ donderdag om 12.45 heb ik college ]
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_66813487
Ik weet niet wat ik aan wil trekken om te gaan stappen </klacht>
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_66813511
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 23:23 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Dat hadden we toch al besproken? Ze hebben geen feeling met het volk en daarom boeit het mensen niet.
Dat klopt. Maar daarom is het nog wel interessant om over te praten. En mij boeit het wel.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zaterdag 7 maart 2009 @ 23:27:42 #207
232678 John.Milton
Vanity is my favorite sin
pi_66813518
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 23:25 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Doei!

[ donderdag om 12.45 heb ik college ]
Dan ben ik misschien ook in Tilburg
  zaterdag 7 maart 2009 @ 23:28:00 #208
232678 John.Milton
Vanity is my favorite sin
pi_66813530
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 23:26 schreef MNR het volgende:
Ik weet niet wat ik aan wil trekken om te gaan stappen </klacht>
Heb je 2 dingen waaruit we mogen kiezen?
pi_66813533
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 23:26 schreef MNR het volgende:
Ik weet niet wat ik aan wil trekken om te gaan stappen </klacht>
Je had toch een nieuw rokje gekocht vandaag? Dan doe je dat aan.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zaterdag 7 maart 2009 @ 23:28:28 #210
232678 John.Milton
Vanity is my favorite sin
pi_66813540
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 23:27 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat klopt. Maar daarom is het nog wel interessant om over te praten. En mij boeit het wel.
Mij boeit politiek ook, mijn vrienden vinden ook dat ik later wel eens de politiek in zou kunnen gaan.
pi_66813547
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 23:26 schreef MNR het volgende:
Ik weet niet wat ik aan wil trekken om te gaan stappen </klacht>
pff ben blij dat ik niet meer weg ga
ben kei moe
geen idee wrom
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_66813553
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 23:25 schreef John.Milton het volgende:

[..]

Ik luister de laatste tijd weer vrij veel naar klassiek
Dance of the Seven Veils van Richard Strauss heb ik nu opstaan.
Klassiek

Heerlijk om je hoofd leeg te maken.

Haydn

Of iets met een koor.
pi_66813558
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 23:25 schreef John.Milton het volgende:

[..]

Ik luister de laatste tijd weer vrij veel naar klassiek
Dance of the Seven Veils van Richard Strauss heb ik nu opstaan.
Ik ben nu naar Bonded by Blood aan het luisteren. Trash
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zaterdag 7 maart 2009 @ 23:29:55 #214
232678 John.Milton
Vanity is my favorite sin
pi_66813572
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 23:28 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

pff ben blij dat ik niet meer weg ga
ben kei moe
geen idee wrom
Waar wilde je dan naartoe?
pi_66813587
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 23:28 schreef John.Milton het volgende:

[..]

Mij boeit politiek ook, mijn vrienden vinden ook dat ik later wel eens de politiek in zou kunnen gaan.
Dat zeiden mij ex-collegas ook altijd tegen mij. Dat ik de politiek in moet gaan.
Misschien moet ik dat gaan de politiek in.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_66813614
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 23:28 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

pff ben blij dat ik niet meer weg ga
ben kei moe
geen idee wrom
Slecht geslapen? Druk gehad deze week? Het kan van alles zijn. Gewoon op tijd naar bed gaan. Dan ben je morgen weer fit.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_66813616
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 23:29 schreef John.Milton het volgende:

[..]

Waar wilde je dan naartoe?
nergens
was een reactie op mnr
las het en dacht jeetjenu nog uit??
en toen keek ik en is het nog vet vroeg haha
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_66813621
Ik vind dit ook een lief liedje



en deze:

  zaterdag 7 maart 2009 @ 23:32:28 #219
232678 John.Milton
Vanity is my favorite sin
pi_66813640
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 23:29 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Klassiek

Heerlijk om je hoofd leeg te maken.

Haydn

Of iets met een koor.
Veel klassieke werken hebben gewoon iets wat me echt kan overweldigen.
pi_66813648
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 23:31 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Slecht geslapen? Druk gehad deze week? Het kan van alles zijn. Gewoon op tijd naar bed gaan. Dan ben je morgen weer fit.
2 weken vrij gehad
laatste dagen juist weer goed geslapen
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  zaterdag 7 maart 2009 @ 23:32:55 #221
232678 John.Milton
Vanity is my favorite sin
pi_66813653
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 23:30 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat zeiden mij ex-collegas ook altijd tegen mij. Dat ik de politiek in moet gaan.
Misschien moet ik dat gaan de politiek in.
Wat zijn je standpunten dan...
  zaterdag 7 maart 2009 @ 23:33:13 #222
232678 John.Milton
Vanity is my favorite sin
pi_66813660
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 23:32 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

2 weken vrij gehad
laatste dagen juist weer goed geslapen
Gebrek aan ritme? Dat krijg ik altijd als ik vrij heb.
pi_66813668
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 23:32 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

2 weken vrij gehad
laatste dagen juist weer goed geslapen
Van niets doen kan je ook heel moe worden.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zaterdag 7 maart 2009 @ 23:34:11 #224
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_66813680
Tis rustig hier
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_66813685
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 23:32 schreef John.Milton het volgende:

[..]

Wat zijn je standpunten dan...
Vergelijkbaar met de SP.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_66813693
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 23:34 schreef Cuegirllie het volgende:
Tis rustig hier
Dat komt omdat jij er niet bent.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zaterdag 7 maart 2009 @ 23:34:49 #227
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_66813694
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 23:26 schreef MNR het volgende:
Ik weet niet wat ik aan wil trekken om te gaan stappen </klacht>
Niks
  zaterdag 7 maart 2009 @ 23:35:18 #228
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_66813706
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 23:34 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat komt omdat jij er niet bent.
Denk het niet
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_66813712
expres elke dag redelijk op tijd opgestaan (behalve vandaag het blijft zaterdag, maar niet zo laat als normaal) en ook redelijk wat dingen gedaan en zo

mannen als het zo iets voor de hand liggends was zou ik niet zeggen dat ik geen idee had
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_66813739
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 23:35 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Denk het niet
Of alle andere singles hebben opeens een leven. Dat zou ook kunnen.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_66813759
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 23:35 schreef rhubarbje het volgende:
expres elke dag redelijk op tijd opgestaan (behalve vandaag het blijft zaterdag, maar niet zo laat als normaal) en ook redelijk wat dingen gedaan en zo

mannen als het zo iets voor de hand liggends was zou ik niet zeggen dat ik geen idee had
Het blijft Fok! daar moet je niet te veel van verwachten.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_66813761
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 23:36 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Of alle andere singles hebben opeens een leven. Dat zou ook kunnen.
Die liggen elkaar toch aan te douwen?
pi_66813773
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 23:37 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Die liggen elkaar toch aan te douwen?
Subtiel
pi_66813802
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 22:55 schreef vencodark het volgende:
Wat een kut tt.
Nog slechter dan het praten over badkamertegels vd week.
Over badkamertegels gesproken:

Ik ga de badkamertegels hier zo even bekijken en als ik daar dan toch sta ga ik me gelijk even douchen.

Straks weer even een biertje drinken en als mijn neef op stap is een potje Mexico spelen.
pi_66813817
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 23:37 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Die liggen elkaar toch aan te douwen?
Dan weet jij meer dan ik. Vertel wie met wie dan?
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 23:37 schreef vencodark het volgende:

[..]

Subtiel
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_66813831
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 23:37 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Het blijft Fok! daar moet je niet te veel van verwachten.
deed ik niet
ben een vrouw, wilde gewoon even luchten
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_66813850
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 23:40 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

deed ik niet
ben een vrouw, wilde gewoon even luchten
Oke. Dat mag.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_66813856
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 23:37 schreef vencodark het volgende:

[..]

Subtiel
Ja, ik kan ook zeggen: die zijn bezig om van het verschil tussen man en vrouw te genieten, maar dan sluit ik de bisexuele tak weer buiten.
pi_66813867
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 23:39 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dan weet jij meer dan ik. Vertel wie met wie dan?
Dat onderwerp is enkele uren terug al besproken. En toen vroeg je hetzelfde en kreeg je ook geen antwoord.
  zaterdag 7 maart 2009 @ 23:41:42 #240
232678 John.Milton
Vanity is my favorite sin
pi_66813875
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 23:34 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Vergelijkbaar met de SP.
Ik kan mezelf lastig met een bepaalde partij identificeren
Zal eens kijken of ik nog een of andere test op internet kan vinden.
pi_66813882
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 23:39 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dan weet jij meer dan ik. Vertel wie met wie dan?
[..]

Zo onderhand is iedereen toch al aan het daten, toyboy/girl spelen of een relatie aan het krijgen?
  zaterdag 7 maart 2009 @ 23:42:40 #242
232678 John.Milton
Vanity is my favorite sin
pi_66813904
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 23:37 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Die liggen elkaar toch aan te douwen?
pi_66813910
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 23:41 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Ja, ik kan ook zeggen: die zijn bezig om van het verschil tussen man en vrouw te genieten, maar dan sluit ik de bisexuele tak weer buiten.
Ja inderdaad anders ben je weer aan het discrimineren.
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 23:41 schreef vencodark het volgende:

[..]

Dat onderwerp is enkele uren terug al besproken. En toen vroeg je hetzelfde en kreeg je ook geen antwoord.
Waarom vertelt niemand mij wat?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zaterdag 7 maart 2009 @ 23:43:32 #244
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_66813929
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 23:42 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Zo onderhand is iedereen toch al aan het daten, toyboy/girl spelen of een relatie aan het krijgen?
Duim wil niet zo, die kan op het moment alleen voorover buigen
pi_66813945
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 23:42 schreef tijnbrein het volgende:
Waarom vertelt niemand mij wat?
Waarom wil jij alles weten wie wie aandouwtdate?
pi_66813960
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 23:41 schreef John.Milton het volgende:

[..]

Ik kan mezelf lastig met een bepaalde partij identificeren
Zal eens kijken of ik nog een of andere test op internet kan vinden.
Binnenkort verkiezing voor Europa dus dan zal er wel weer een stemwijzer zijn. Dus dan kan je kijken met wie je het meest eens bent.
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 23:42 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Zo onderhand is iedereen toch al aan het daten, toyboy/girl spelen of een relatie aan het krijgen?
Dus binnenkort bestaat singles niet meer. Omdat bijna iedereen een relatie heeft.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_66813980
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 23:44 schreef vencodark het volgende:

[..]

Waarom wil jij alles weten wie wie aandouwtdate?
Ik wil weten wie er nog beschikbaar is.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_66813997
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 23:44 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Binnenkort verkiezing voor Europa dus dan zal er wel weer een stemwijzer zijn. Dus dan kan je kijken met wie je het meest eens bent.
[..]

Dus binnenkort bestaat singles niet meer. Omdat bijna iedereen een relatie heeft.
dat vind ik niet echt een afspiegeling van wat bij je past als het over nederland gaat en zo
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  zaterdag 7 maart 2009 @ 23:47:17 #249
166653 DR34M3R
*Knuffel!*
pi_66814013
En nu wil ik door jullie opgevrolijkt worden. Ik heb zojuist "De Tweeling" gekeken.
Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
pi_66814025
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 23:45 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik wil weten wie er nog beschikbaar is.
Mja, daar is geen speld tussen te krijgen.
  zaterdag 7 maart 2009 @ 23:48:06 #251
166653 DR34M3R
*Knuffel!*
pi_66814035
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 23:45 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik wil weten wie er nog beschikbaar is.
Dan moet je daar een lijstje van opvragen
Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
  zaterdag 7 maart 2009 @ 23:50:48 #252
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_66814099
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 23:48 schreef DR34M3R het volgende:

[..]

Dan moet je daar een lijstje van opvragen
Jij?
  zaterdag 7 maart 2009 @ 23:51:18 #253
166653 DR34M3R
*Knuffel!*
pi_66814110
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 23:50 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Jij?
Beschikbaar? Niet echt
Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
  zaterdag 7 maart 2009 @ 23:51:27 #254
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_66814113
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 23:51 schreef DR34M3R het volgende:

[..]

Beschikbaar? Niet echt
  zaterdag 7 maart 2009 @ 23:52:10 #255
166653 DR34M3R
*Knuffel!*
pi_66814125
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 23:51 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

En al was ik dat, dan was ik nog geen match voor jou

Veeeeel te oud, kinderen..
Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
  zaterdag 7 maart 2009 @ 23:52:37 #256
232678 John.Milton
Vanity is my favorite sin
pi_66814139
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 23:44 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Binnenkort verkiezing voor Europa dus dan zal er wel weer een stemwijzer zijn. Dus dan kan je kijken met wie je het meest eens bent.
[..]

Dus binnenkort bestaat singles niet meer. Omdat bijna iedereen een relatie heeft.
Ik gok dat ik qua standpunten het beste bij de VVD zou passen. Alleen heb ik vrij weinig gevoel bij die partij. In het verleden heb ik nog altijd op het CDA gestemd.
  zaterdag 7 maart 2009 @ 23:53:16 #257
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_66814158
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 23:52 schreef DR34M3R het volgende:

[..]

En al was ik dat, dan was ik nog geen match voor jou

Veeeeel te oud, kinderen..
Nou en! Op een oude fiets moet je het leren
  zaterdag 7 maart 2009 @ 23:53:37 #258
166653 DR34M3R
*Knuffel!*
pi_66814169
Ik kom iedere keer opnieuw uit bij de SP als ik de stemwijzer invul. Met PvdA of GroenLInks als tweede. Dat wisselt dan.
Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
pi_66814179
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 23:46 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

dat vind ik niet echt een afspiegeling van wat bij je past als het over nederland gaat en zo
Dat klopt. Het geeft ook alleen een idee van welke partij eventueel bij jou zou kunnen passen.
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 23:47 schreef DR34M3R het volgende:
En nu wil ik door jullie opgevrolijkt worden. Ik heb zojuist "De Tweeling" gekeken.
Vrolijk genoeg
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 23:47 schreef vencodark het volgende:

[..]

Mja, daar is geen speld tussen te krijgen.
Waar tussen?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zaterdag 7 maart 2009 @ 23:54:15 #260
166653 DR34M3R
*Knuffel!*
pi_66814187
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 23:53 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Nou en! Op een oude fiets moet je het leren
Mits die oude fiets bereid is je iets te leren
Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
  zaterdag 7 maart 2009 @ 23:55:05 #261
166653 DR34M3R
*Knuffel!*
pi_66814212
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 23:54 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat klopt. Het geeft ook alleen een idee van welke partij eventueel bij jou zou kunnen passen.
[..]

Vrolijk genoeg
[..]

Waar tussen?
Nee. Ik wil lachend naar bed kunnen. En dat lukt nog niet. Zo krijg ik verdrietige dromen en dat wil ik niet.
Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
  zaterdag 7 maart 2009 @ 23:56:25 #262
232678 John.Milton
Vanity is my favorite sin
pi_66814245
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 23:55 schreef DR34M3R het volgende:

[..]

Nee. Ik wil lachend naar bed kunnen. En dat lukt nog niet. Zo krijg ik verdrietige dromen en dat wil ik niet.
Een goede vriendin van mij die moest ook altijd met een positief gevoel naar bed gaan. Die belde me af en toe midden in de nacht wakker omdat ze even wilde praten totdat ze zich weer goed voelde.
pi_66814251
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 23:48 schreef DR34M3R het volgende:

[..]

Dan moet je daar een lijstje van opvragen
Ik ga Rip wel een pm sturen.
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 23:52 schreef John.Milton het volgende:

[..]

Ik gok dat ik qua standpunten het beste bij de VVD zou passen. Alleen heb ik vrij weinig gevoel bij die partij. In het verleden heb ik nog altijd op het CDA gestemd.
Het CDA. Daar zou ik nooit op stemmen. Alles aan die partij staat mij tegen.
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 23:53 schreef DR34M3R het volgende:
Ik kom iedere keer opnieuw uit bij de SP als ik de stemwijzer invul. Met PvdA of GroenLInks als tweede. Dat wisselt dan.
Niks mis mee toch?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zaterdag 7 maart 2009 @ 23:57:16 #264
232678 John.Milton
Vanity is my favorite sin
pi_66814266
Ik ben altijd wel benieuwd wat voor persoonlijke standpunten mensen hebben op bepaalde gebieden. Je kan nooit alle standpunten van een bepaalde partij overnemen.
pi_66814274
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 23:55 schreef DR34M3R het volgende:

[..]

Nee. Ik wil lachend naar bed kunnen. En dat lukt nog niet. Zo krijg ik verdrietige dromen en dat wil ik niet.
Misschien moeten we dan maar gaan moppen tappen. Wie weet er nog een leuke mop?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_66814314
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 23:57 schreef John.Milton het volgende:
Ik ben altijd wel benieuwd wat voor persoonlijke standpunten mensen hebben op bepaalde gebieden. Je kan nooit alle standpunten van een bepaalde partij overnemen.
Niemand denkt precies hetzelfde dat kan ook helemaal niet.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zondag 8 maart 2009 @ 00:00:23 #267
166653 DR34M3R
*Knuffel!*
pi_66814335
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 23:56 schreef John.Milton het volgende:

[..]

Een goede vriendin van mij die moest ook altijd met een positief gevoel naar bed gaan. Die belde me af en toe midden in de nacht wakker omdat ze even wilde praten totdat ze zich weer goed voelde.
Zo erg is het niet met mij, ik vertik het om er iemand voor wakker te bellen. Wat leuke muziek is ook goed. Of een fijn boek. Of iets leuks hier
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 23:56 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik ga Rip wel een pm sturen.
[..]

Het CDA. Daar zou ik nooit op stemmen. Alles aan die partij staat mij tegen.
[..]

Niks mis mee toch?
Dacht het niet . Maar vandaar ook dat een rechts persoon niet zo geweldig bij mij zij passen
Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
  zondag 8 maart 2009 @ 00:00:49 #268
232678 John.Milton
Vanity is my favorite sin
pi_66814347
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 23:59 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Niemand denkt precies hetzelfde dat kan ook helemaal niet.
Daarom vond ik het altijd lastig om een goede "middenweg" te vinden tussen bepaalde opvattingen die ikzelf heb. Eerder was ik nooit echt met politiek bezig, maar de laatste jaren ben ik er wel meer op gaan letten.
  zondag 8 maart 2009 @ 00:00:56 #269
166653 DR34M3R
*Knuffel!*
pi_66814348
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 23:57 schreef John.Milton het volgende:
Ik ben altijd wel benieuwd wat voor persoonlijke standpunten mensen hebben op bepaalde gebieden. Je kan nooit alle standpunten van een bepaalde partij overnemen.
Klopt. Dan zou je je eigen partij moeten oprichten.
Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
  zondag 8 maart 2009 @ 00:00:58 #270
240240 Howl
Find me in the future
pi_66814349
GoeienAvond

Politiek? Ik stem meestal op de SP. Ik vind het gewoon een partij die het goed doet. Ook al ben ik het niet altijd met ze eens.

Oh, en Dreamer, je bent niet oud.
  zondag 8 maart 2009 @ 00:01:09 #271
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_66814353
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 23:54 schreef DR34M3R het volgende:

[..]

Mits die oude fiets bereid is je iets te leren
  zondag 8 maart 2009 @ 00:02:06 #272
166653 DR34M3R
*Knuffel!*
pi_66814377
quote:
Op zondag 8 maart 2009 00:00 schreef John.Milton het volgende:

[..]

Daarom vond ik het altijd lastig om een goede "middenweg" te vinden tussen bepaalde opvattingen die ikzelf heb. Eerder was ik nooit echt met politiek bezig, maar de laatste jaren ben ik er wel meer op gaan letten.
Ik ben me ook pas laat gaan bezighouden met politiek. Dat heeft Pim Fortuyn dan iig toch maar mooi bewerkstelligd. Ik vond hem eng..
Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
  zondag 8 maart 2009 @ 00:03:51 #273
166653 DR34M3R
*Knuffel!*
pi_66814424
quote:
Op zondag 8 maart 2009 00:00 schreef Howl het volgende:
GoeienAvond

Politiek? Ik stem meestal op de SP. Ik vind het gewoon een partij die het goed doet. Ook al ben ik het niet altijd met ze eens.

Oh, en Dreamer, je bent niet oud.
Hi Howl!

In de ogen van sommigen hier wel gok ik zo
Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
pi_66814427
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 23:54 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat klopt. Het geeft ook alleen een idee van welke partij eventueel bij jou zou kunnen passen.
[..]

Vrolijk genoeg
[..]

Waar tussen?
op EU niveau
dat bedoel ik
niet landelijk
best een verschil soms
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  zondag 8 maart 2009 @ 00:04:07 #275
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_66814428
quote:
Op zondag 8 maart 2009 00:00 schreef DR34M3R het volgende:

[..]

Zo erg is het niet met mij, ik vertik het om er iemand voor wakker te bellen. Wat leuke muziek is ook goed. Of een fijn boek. Of iets leuks hier
[..]

Dacht het niet . Maar vandaar ook dat een rechts persoon niet zo geweldig bij mij zij passen
Vertel eens iets leuks dan. Een leuke blunder ofzo.

Bij mij waarschijnlijk ook niet.
quote:
Op zondag 8 maart 2009 00:00 schreef John.Milton het volgende:

[..]

Daarom vond ik het altijd lastig om een goede "middenweg" te vinden tussen bepaalde opvattingen die ikzelf heb. Eerder was ik nooit echt met politiek bezig, maar de laatste jaren ben ik er wel meer op gaan letten.
Dat heb ik inderdaad ook. En daarom heb ik de minst slechte partij gekozen. Want geen enkele partij past echt bij mij.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zondag 8 maart 2009 @ 00:05:07 #276
166653 DR34M3R
*Knuffel!*
pi_66814450
quote:
Op zondag 8 maart 2009 00:04 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Vertel eens iets leuks dan. Een leuke blunder ofzo.

Bij mij waarschijnlijk ook niet.
[..]

Dat heb ik inderdaad ook. En daarom heb ik de minst slechte partij gekozen. Want geen enkele partij past echt bij mij.
De blunders die voor jullie leuk zijn om te horen zijn me iets te privé, die ga ik niet op een openbaar forum gooien

Maar andersom: kom maar op hoor
Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
  zondag 8 maart 2009 @ 00:05:45 #277
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_66814467
quote:
Op zondag 8 maart 2009 00:05 schreef DR34M3R het volgende:

[..]

De blunders die voor jullie leuk zijn om te horen zijn me iets te privé, die ga ik niet op een openbaar forum gooien

Maar andersom: kom maar op hoor
Ah toeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
  zondag 8 maart 2009 @ 00:06:08 #278
232678 John.Milton
Vanity is my favorite sin
pi_66814473
quote:
Op zondag 8 maart 2009 00:02 schreef DR34M3R het volgende:

[..]

Ik ben me ook pas laat gaan bezighouden met politiek. Dat heeft Pim Fortuyn dan iig toch maar mooi bewerkstelligd. Ik vond hem eng..
Ik vond het een man met charisma, dat is iets wat in de Nederlandse politiek niet veel voorkomt.
  zondag 8 maart 2009 @ 00:07:18 #279
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_66814498
quote:
Op zondag 8 maart 2009 00:02 schreef DR34M3R het volgende:

[..]

Ik ben me ook pas laat gaan bezighouden met politiek. Dat heeft Pim Fortuyn dan iig toch maar mooi bewerkstelligd. Ik vond hem eng..
Fortuyn had ook geen oplossingen en de oplossingen die hij had zouden niet werken.
quote:
Op zondag 8 maart 2009 00:03 schreef DR34M3R het volgende:

[..]

Hi Howl!

In de ogen van sommigen hier wel gok ik zo
Voor mij ben je niet te oud hoor.
quote:
Op zondag 8 maart 2009 00:04 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

op EU niveau
dat bedoel ik
niet landelijk
best een verschil soms
Dat is waar. Je moet ook verder kijken dan alleen de stemwijzer.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zondag 8 maart 2009 @ 00:07:49 #280
166653 DR34M3R
*Knuffel!*
pi_66814515
quote:
Op zondag 8 maart 2009 00:06 schreef John.Milton het volgende:

[..]

Ik vond het een man met charisma, dat is iets wat in de Nederlandse politiek niet veel voorkomt.
Klopt. En daarom was ie ook zo eng. De manier waarop een groot deel van Nederland er als een kip zonder kop achteraan liep.
Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
  zondag 8 maart 2009 @ 00:09:19 #281
232678 John.Milton
Vanity is my favorite sin
pi_66814560
quote:
Op zondag 8 maart 2009 00:04 schreef tijnbrein het volgende:

[..]
Dat heb ik inderdaad ook. En daarom heb ik de minst slechte partij gekozen. Want geen enkele partij past echt bij mij.
Dat is volgens mij ook een van de redenen waarom ik op het CDA gestemd heb.
En eigenlijk hebben mijn ouders ook al heel hun leven CDA gestemd, alleen bij de laatste verkiezingen ging mijn vader ook voor de SP.

Ik vind het wel weer typisch Nederlands dat zoiets als de partij voor de dieren kan bestaan
  zondag 8 maart 2009 @ 00:10:42 #282
232678 John.Milton
Vanity is my favorite sin
pi_66814603
quote:
Op zondag 8 maart 2009 00:07 schreef DR34M3R het volgende:

[..]

Klopt. En daarom was ie ook zo eng. De manier waarop een groot deel van Nederland er als een kip zonder kop achteraan liep.
Daar heb je helemaal gelijk in. Uiteindelijk heeft de LPF ook helemaal niets bereikt.
  zondag 8 maart 2009 @ 00:11:09 #283
240240 Howl
Find me in the future
pi_66814617
quote:
Op zondag 8 maart 2009 00:07 schreef DR34M3R het volgende:

[..]

Klopt. En daarom was ie ook zo eng. De manier waarop een groot deel van Nederland er als een kip zonder kop achteraan liep.
Ik had toen zo iets van: Het Probleem Fortuyn lost zich zelf wel op. En dat gebeurde ook. Soms is politiek zo voorspelbaar.
  zondag 8 maart 2009 @ 00:11:40 #284
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_66814629
quote:
Op zondag 8 maart 2009 00:05 schreef DR34M3R het volgende:

[..]

De blunders die voor jullie leuk zijn om te horen zijn me iets te privé, die ga ik niet op een openbaar forum gooien

Maar andersom: kom maar op hoor
Oke.
Ik heb een keer toen ik dronken was over de schoenen van andere mensen staan pissen. Alleen daar weet ik zelf niks meer van. Dit hoorde ik ook later van andere mensen.
Of nog iets wat wel grappig is. Althans nu kan ik er om lachen toen alleen niet. Een paar jaar geleden vond ik een meisje leuk en ik raakte met haar aan de praat en toen vroeg zij aan mij wie ik leuk vond. Dus ik zei die zit nu naast mij. Dat was niet echt handig. En zij vond mij ook niet leuk alleen aardig.
quote:
Op zondag 8 maart 2009 00:06 schreef John.Milton het volgende:

[..]

Ik vond het een man met charisma, dat is iets wat in de Nederlandse politiek niet veel voorkomt.
Balkende heeft ook charisma.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zondag 8 maart 2009 @ 00:13:04 #285
232678 John.Milton
Vanity is my favorite sin
pi_66814666
quote:
Op zondag 8 maart 2009 00:11 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Balkende heeft ook charisma.
Ik zie hem al een speech als Obama houden. Yes we can!
  zondag 8 maart 2009 @ 00:13:21 #286
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_66814672
quote:
Op zondag 8 maart 2009 00:13 schreef John.Milton het volgende:

[..]

Ik zie hem al een speech als Obama houden. Yes we can!
  zondag 8 maart 2009 @ 00:14:28 #287
166653 DR34M3R
*Knuffel!*
pi_66814700
quote:
Op zondag 8 maart 2009 00:10 schreef John.Milton het volgende:

[..]

Daar heb je helemaal gelijk in. Uiteindelijk heeft de LPF ook helemaal niets bereikt.
En toch vraag ik me af hoe het gelopen was als hij niet vermoord was. Wie weet in wat voor staat we dan nu geleefd hadden.
Eigenlijk wil ik er niet eens aan denken. *ril*
Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
  zondag 8 maart 2009 @ 00:15:17 #288
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_66814721
quote:
Op zondag 8 maart 2009 00:07 schreef DR34M3R het volgende:

[..]

Klopt. En daarom was ie ook zo eng. De manier waarop een groot deel van Nederland er als een kip zonder kop achteraan liep.
Net zoals mensen nu achter Wilders en/of Verdonk aanlopen. Gelukkig is Verdonk nu niet meer in beeld. Want die vind ik nog enger dan Wilders.
quote:
Op zondag 8 maart 2009 00:09 schreef John.Milton het volgende:

[..]

Dat is volgens mij ook een van de redenen waarom ik op het CDA gestemd heb.
En eigenlijk hebben mijn ouders ook al heel hun leven CDA gestemd, alleen bij de laatste verkiezingen ging mijn vader ook voor de SP.

Ik vind het wel weer typisch Nederlands dat zoiets als de partij voor de dieren kan bestaan
Ik zou dus zelf nooit op het CDA stemmen.
En de partij voor de dieren neem ik niet serieus. Het voegt namelijk niets toen aan de politiek.
quote:
Op zondag 8 maart 2009 00:11 schreef Howl het volgende:

[..]

Ik had toen zo iets van: Het Probleem Fortuyn lost zich zelf wel op. En dat gebeurde ook. Soms is politiek zo voorspelbaar.
Iemand vermoorden is geen oplossing.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zondag 8 maart 2009 @ 00:15:25 #289
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_66814722
quote:
Op zondag 8 maart 2009 00:14 schreef DR34M3R het volgende:

[..]

En toch vraag ik me af hoe het gelopen was als hij niet vermoord was. Wie weet in wat voor staat we dan nu geleefd hadden.
Eigenlijk wil ik er niet eens aan denken. *ril*
Denk dat het niks had uitgemaakt.
  zondag 8 maart 2009 @ 00:17:00 #290
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_66814774
quote:
Op zondag 8 maart 2009 00:13 schreef John.Milton het volgende:

[..]

Ik zie hem al een speech als Obama houden. Yes we can!
Nee dat wordt het. Ja wij kunnen.
quote:
Op zondag 8 maart 2009 00:14 schreef DR34M3R het volgende:

[..]

En toch vraag ik me af hoe het gelopen was als hij niet vermoord was. Wie weet in wat voor staat we dan nu geleefd hadden.
Eigenlijk wil ik er niet eens aan denken. *ril*
Niet veel waarschijnlijk. Want Fortuyn dulde geen kritiek dus waarschijnljik had hij nooit in het kabinet gekomen als hij nog geleefd had.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zondag 8 maart 2009 @ 00:17:41 #291
240240 Howl
Find me in the future
pi_66814794
quote:
Op zondag 8 maart 2009 00:15 schreef tijnbrein het volgende:
Iemand vermoorden is geen oplossing.
En het had helemaal niet gehoeven. Ook mét Pim zou de LPF zichzelf kapot gemaakt hebben.
quote:
Op zondag 8 maart 2009 00:15 schreef S95Sedan het volgende:
Denk dat het niks had uitgemaakt.
Inderdaad.
  zondag 8 maart 2009 @ 00:18:06 #292
166653 DR34M3R
*Knuffel!*
pi_66814807
quote:
Op zondag 8 maart 2009 00:15 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Net zoals mensen nu achter Wilders en/of Verdonk aanlopen. Gelukkig is Verdonk nu niet meer in beeld. Want die vind ik nog enger dan Wilders.
En toch vind ik dit minder bedreigend. De meesten vinden hen lachwekkend en afstotelijk. En dat was met PF niet het geval.
quote:
[..]

Ik zou dus zelf nooit op het CDA stemmen.
En de partij voor de dieren neem ik niet serieus. Het voegt namelijk niets toen aan de politiek.
[..]

Iemand vermoorden is geen oplossing.
Eens. Het feit dat dat gebeurde was bijna net zo eng als Pim zelf.
Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
  zondag 8 maart 2009 @ 00:20:11 #293
232678 John.Milton
Vanity is my favorite sin
pi_66814867
quote:
Op zondag 8 maart 2009 00:17 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Nee dat wordt het. Ja wij kunnen.
[..]
Ik heb vlak voor de verkiezingen in de VS wel eens een speech gehoord die vertaald was naar het Nederlands. Dan klinkt het zo belachelijk. In het Engels lijken woorden meet kracht te hebben.
  zondag 8 maart 2009 @ 00:26:15 #294
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_66815024
quote:
Op zondag 8 maart 2009 00:17 schreef Howl het volgende:

[..]

En het had helemaal niet gehoeven. Ook mét Pim zou de LPF zichzelf kapot gemaakt hebben.
[..]

Inderdaad.
Waarschijnlijk wel. Ik zag Pim ook niet in kabinet zitten. Dat zou hij gewoon nooit hebben volgehouden. En ik vraag me af of er wel iemand hem wilde samenwerken.
quote:
Op zondag 8 maart 2009 00:18 schreef DR34M3R het volgende:

[..]

En toch vind ik dit minder bedreigend. De meesten vinden hen lachwekkend en afstotelijk. En dat was met PF niet het geval.
[..]

Eens. Het feit dat dat gebeurde was bijna net zo eng als Pim zelf.
Dat klopt maar toen was er net zoals nu veel onvrede over het huidige kabinet. Het was een proteststem tegen het kabinetsbeleid van paars.
Maar Verdonk zou met een goed partijprogramma veel kiezers kunnen trekken. Maar gelukkig heeft zij zichzelf kapot gemaakt dus dat zal niet gebeuren. En Wilders roept en op een gegeven moment hoort niemand dat meer.

Pim was wel eng maar hij had nog wel redelijk standpunten in tegenstelling tot Wilders.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zondag 8 maart 2009 @ 00:26:41 #295
232678 John.Milton
Vanity is my favorite sin
pi_66815040
Ik deed net een "partijen-test" en daaruit blijkt dat religie voor mij geen enkele invloed mag hebben op de politiek. En dan heb ik op het CDA gestemd.
  zondag 8 maart 2009 @ 00:27:20 #296
240240 Howl
Find me in the future
pi_66815052
Ik ga slapen. Weltrusten
  zondag 8 maart 2009 @ 00:27:53 #297
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_66815062
quote:
Op zondag 8 maart 2009 00:20 schreef John.Milton het volgende:

[..]

Ik heb vlak voor de verkiezingen in de VS wel eens een speech gehoord die vertaald was naar het Nederlands. Dan klinkt het zo belachelijk. In het Engels lijken woorden meet kracht te hebben.
Misschien moeten wij dan ook maar Engels gaan praten hier in Nederland. De helft van de woorden die wij gebruiken zijn toch al Engels dus eigenlijk maakt het toch niet meer uit.
Of Duits dat klinkt ook veel beter dan Nederlands.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zondag 8 maart 2009 @ 00:28:26 #298
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_66815077
quote:
Op zondag 8 maart 2009 00:27 schreef Howl het volgende:
Ik ga slapen. Weltrusten
Weltrusten
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zondag 8 maart 2009 @ 00:28:51 #299
166653 DR34M3R
*Knuffel!*
pi_66815092
Trusten Howl
Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
  zondag 8 maart 2009 @ 00:29:09 #300
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_66815105
quote:
Op zondag 8 maart 2009 00:26 schreef John.Milton het volgende:
Ik deed net een "partijen-test" en daaruit blijkt dat religie voor mij geen enkele invloed mag hebben op de politiek. En dan heb ik op het CDA gestemd.
Het CDA is inderdaad niet Christenlijk meer te noemen.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')