Dan moet je daar een lijstje van opvragenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil weten wie er nog beschikbaar is.
Jij?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:48 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dan moet je daar een lijstje van opvragen
Beschikbaar? Niet echtquote:
En al was ik dat, dan was ik nog geen match voor jouquote:
Ik gok dat ik qua standpunten het beste bij de VVD zou passen. Alleen heb ik vrij weinig gevoel bij die partij. In het verleden heb ik nog altijd op het CDA gestemd.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Binnenkort verkiezing voor Europa dus dan zal er wel weer een stemwijzer zijn. Dus dan kan je kijken met wie je het meest eens bent.
[..]
Dus binnenkort bestaat singles niet meer. Omdat bijna iedereen een relatie heeft.
Nou en! Op een oude fiets moet je het lerenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:52 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En al was ik dat, dan was ik nog geen match voor jou
Veeeeel te oud, kinderen..
Dat klopt. Het geeft ook alleen een idee van welke partij eventueel bij jou zou kunnen passen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat vind ik niet echt een afspiegeling van wat bij je past als het over nederland gaat en zo
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:47 schreef DR34M3R het volgende:
En nu wil ik door jullie opgevrolijkt worden. Ik heb zojuist "De Tweeling" gekeken.
Waar tussen?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mja, daar is geen speld tussen te krijgen.
Mits die oude fiets bereid is je iets te lerenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nou en! Op een oude fiets moet je het leren
Nee. Ik wil lachend naar bed kunnen. En dat lukt nog niet. Zo krijg ik verdrietige dromen en dat wil ik niet.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat klopt. Het geeft ook alleen een idee van welke partij eventueel bij jou zou kunnen passen.
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vrolijk genoeg
![]()
[..]
Waar tussen?
Een goede vriendin van mij die moest ook altijd met een positief gevoel naar bed gaan. Die belde me af en toe midden in de nacht wakker omdat ze even wilde praten totdat ze zich weer goed voelde.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:55 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nee. Ik wil lachend naar bed kunnen. En dat lukt nog niet. Zo krijg ik verdrietige dromen en dat wil ik niet.
Ik ga Rip wel een pm sturen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:48 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dan moet je daar een lijstje van opvragen
Het CDA. Daar zou ik nooit op stemmen. Alles aan die partij staat mij tegen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:52 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Ik gok dat ik qua standpunten het beste bij de VVD zou passen. Alleen heb ik vrij weinig gevoel bij die partij. In het verleden heb ik nog altijd op het CDA gestemd.
Niks mis mee toch?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:53 schreef DR34M3R het volgende:
Ik kom iedere keer opnieuw uit bij de SP als ik de stemwijzer invul. Met PvdA of GroenLInks als tweede. Dat wisselt dan.
Misschien moeten we dan maar gaan moppen tappen. Wie weet er nog een leuke mop?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:55 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nee. Ik wil lachend naar bed kunnen. En dat lukt nog niet. Zo krijg ik verdrietige dromen en dat wil ik niet.
Niemand denkt precies hetzelfde dat kan ook helemaal niet.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:57 schreef John.Milton het volgende:
Ik ben altijd wel benieuwd wat voor persoonlijke standpunten mensen hebben op bepaalde gebieden. Je kan nooit alle standpunten van een bepaalde partij overnemen.
Zo erg is het niet met mij, ik vertik het om er iemand voor wakker te bellen. Wat leuke muziek is ook goed. Of een fijn boek. Of iets leuks hierquote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:56 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Een goede vriendin van mij die moest ook altijd met een positief gevoel naar bed gaan. Die belde me af en toe midden in de nacht wakker omdat ze even wilde praten totdat ze zich weer goed voelde.
Dacht het nietquote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ga Rip wel een pm sturen.![]()
[..]
Het CDA. Daar zou ik nooit op stemmen. Alles aan die partij staat mij tegen.![]()
[..]
Niks mis mee toch?
Daarom vond ik het altijd lastig om een goede "middenweg" te vinden tussen bepaalde opvattingen die ikzelf heb. Eerder was ik nooit echt met politiek bezig, maar de laatste jaren ben ik er wel meer op gaan letten.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niemand denkt precies hetzelfde dat kan ook helemaal niet.
Klopt. Dan zou je je eigen partij moeten oprichten.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:57 schreef John.Milton het volgende:
Ik ben altijd wel benieuwd wat voor persoonlijke standpunten mensen hebben op bepaalde gebieden. Je kan nooit alle standpunten van een bepaalde partij overnemen.
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:54 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Mits die oude fiets bereid is je iets te leren
Ik ben me ook pas laat gaan bezighouden met politiek. Dat heeft Pim Fortuyn dan iig toch maar mooi bewerkstelligd. Ik vond hem eng..quote:Op zondag 8 maart 2009 00:00 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Daarom vond ik het altijd lastig om een goede "middenweg" te vinden tussen bepaalde opvattingen die ikzelf heb. Eerder was ik nooit echt met politiek bezig, maar de laatste jaren ben ik er wel meer op gaan letten.
quote:Op zondag 8 maart 2009 00:00 schreef Howl het volgende:
GoeienAvond
Politiek? Ik stem meestal op de SP. Ik vind het gewoon een partij die het goed doet. Ook al ben ik het niet altijd met ze eens.![]()
Oh, en Dreamer, je bent niet oud.
op EU niveauquote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat klopt. Het geeft ook alleen een idee van welke partij eventueel bij jou zou kunnen passen.
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vrolijk genoeg
![]()
[..]
Waar tussen?
Vertel eens iets leuks dan. Een leuke blunder ofzo.quote:Op zondag 8 maart 2009 00:00 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Zo erg is het niet met mij, ik vertik het om er iemand voor wakker te bellen. Wat leuke muziek is ook goed. Of een fijn boek. Of iets leuks hier
[..]
Dacht het niet. Maar vandaar ook dat een rechts persoon niet zo geweldig bij mij zij passen
Dat heb ik inderdaad ook. En daarom heb ik de minst slechte partij gekozen. Want geen enkele partij past echt bij mij.quote:Op zondag 8 maart 2009 00:00 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Daarom vond ik het altijd lastig om een goede "middenweg" te vinden tussen bepaalde opvattingen die ikzelf heb. Eerder was ik nooit echt met politiek bezig, maar de laatste jaren ben ik er wel meer op gaan letten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |