Was, dat zeg je goedquote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:57 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Miep niet. In het begin van dit topic was de TT nog compleet kloppend.
Boeit me niet, das is juist het probleem.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:57 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Miep niet. In het begin van dit topic was de TT nog compleet kloppend.
Die heb ik gemist.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, badkamertegels.Ik dacht dat dat het dieptepunt was.
Beetje lief hequote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Boeit me niet, das is juist het probleem.
Ik weet het. Ik blijf sowieso altijd vrij lang hangen bij dames die ik leuk vind.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Schiet ook niet op blijven hangen bij bezette dames.
Oh ja, ken het wel hoor. Zou laatst ook weer eens afspreken met een oude liefde maar toch maar niet gedaan.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:01 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Ik weet het. Ik blijf sowieso altijd vrij lang hangen bij dames die ik leuk vind.
Laatst had ik wel weer contact met een "vakantievriendin". Het was ook leuk om die weer eens tegen het lijf te lopen.
Ik ga nog even DS-en en/of "leren"...quote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Niet teveel stoom afblazen dan stopt je DS ermeequote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ga nog even DS-en en/of "leren"...
Kom straks nog wel via mijn telefoon spieken voor ik écht ga slapen hehe
Hehequote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet teveel stoom afblazen dan stopt je DS ermee
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
HeheDan moet ik hem reanimeren.
Ik heb nu alleen weer energie
Doei autoquote:
Wat is er mis met politiek?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Herkenbaar, al luisterde ik naar Angelia.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:17 schreef John.Milton het volgende:
Ik heb zo'n brede muzieksmaak dat er altijd wel dingen tussen zitten die sommige mensen niet kunnen waarderen.
Ik hoor nu Richard Marx - Right here waiting for you, dat doet me echt goed denken aan zo'n feel-good movie waarbij uiteindelijk alles op z'n pootjes terecht komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |