Het wordt weer derde k(n)eus ben ik bang...quote:7/3/2009 - Rutten: totaal niet bezig met PSV
BRON: Telegraaf.nl
Fred Rutten ligt zowel binnen de club als bij de aanhang van Schalke'04 onder enorme druk. Tegelijkertijd lijkt hij de belangrijkste kandidaat bij PSV om Huub Stevens op te volgen. Zelf zegt hij in De telegraaf niet bezig te zijn met eventuele interesse van PSV, waar hij vorig seizoen ook al naar toe kon.. "Ik koos toen voor een langer verblijf bij FC Twente omdat mijn werk daar nog niet klaar was. Ik ga niet reageren op de vraag of het voor PSV zin heeft om mij nu te benaderen. Met PSV ben ik totaal niet bezig. Ik werk bij Schalke 04, een heel mooie club en ik heb plezier in wat ik nu doe."
Ik wou trouwens even aangeven dat mijn opmerking niet helemaal waar was hoorquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:48 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik wilde deze user trouwens nomineren voor grootste PSV-aanhanger.
Zo lang ie niet ontslagen is bij Schalke zal hij inderdaad niet gaan roepen dat ie zo vereerd is met de interesse en dat hij nog graag een keer terugkomt. Uiteraard niet, aangezien dat de druk om hem te ontslaan alleen zal verhogen. Pas als hij daar weggestuurd wordt, zal hij er iets over gaan zeggen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Rutte dolenthousiast over PSV:
[..]
Het wordt weer derde k(n)eus ben ik bang...
Ach, je kan er toch niets meer aan veranderen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:23 schreef Tallie1982 het volgende:
Wat een bezeikte zooi met die verplaatsing van die wedstrijd
Duh, hij gaat een beetje zeggen dat hij dolgraag naar PSV wil, als hij al een baan heeft bij Schalke. Dat zou van weinig respect betuigen en bovendien de laatste duw richting zijn ontslag zijn.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Precies. Dit (en de Telegraaf in het algemeen overigens) zegt niets.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:09 schreef mcyodogg het volgende:
[..]Of hij het echt wil, weet ik ook niet, maar ik had geen andere reactie verwacht.
Als je zin hebt in een nieuwe aanbieding zet je meestal toch wel de deur op een kier. Een simpel "in de voetballerij is alles mogelijk" oid is voldoende.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:09 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Duh, hij gaat een beetje zeggen dat hij dolgraag naar PSV wil, als hij al een baan heeft bij Schalke. Dat zou van weinig respect betuigen en bovendien de laatste duw richting zijn ontslag zijn.
Of hij het echt wil, weet ik ook niet, maar ik had geen andere reactie verwacht.
Je kunt het uitleggen als uitgaan van eigen kracht, maar ook als de tegenstander een handje helpen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Vraagje, wat vinden we er van dat Lodeweges altijd de opstelling prijsgeeft? Het zal allemaal wel heel veel vertrouwen naar de spelers geven maar of het strategisch gezien zo slim is...
PSV heeft er imo niet het team voor om uit te gaan van eigen kracht tegen tegenstanders als Twente. Ik vind dat je het de tegenstander wel heel makkelijk maakt idd als je week in week uit met dezelfde 11 de wei in gaat en dat ook al ruim van tevoren aankondigt.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:58 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Je kunt het uitleggen als uitgaan van eigen kracht, maar ook als de tegenstander een handje helpen.
Niet slim, je kunt ook gewoon de opstelling ruim van tevoren intern bekend maken, maar het niet openbaar maken. Blijven de spelers vertrouwen hebben, maar dan kan je tegenstander tenminste nog aan het twijfelen gebracht worden, of zelfs op het verkeerde been gezet worden als je eens een keer niet in dezelfde opstelling aantreedt.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Vraagje, wat vinden we er van dat Lodeweges altijd de opstelling prijsgeeft? Het zal allemaal wel heel veel vertrouwen naar de spelers geven maar of het strategisch gezien zo slim is...
Het is inderdaad een beetje jammer, maar je kan natuurlijk ook reverse psychology gaan toepassen, en zeggen dat Lodeweges een verkeerde opstelling prijsgeeft (oke, tot nu toe niet gebeurd, maar toch) en dan dat de tegenstander zich helemaal gaat aanpassen en dan opeens boem! elf verrassingen op het veld!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:03 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Niet slim, je kunt ook gewoon de opstelling ruim van tevoren intern bekend maken, maar het niet openbaar maken. Blijven de spelers vertrouwen hebben, maar dan kan je tegenstander tenminste nog aan het twijfelen gebracht worden, of zelfs op het verkeerde been gezet worden als je eens een keer niet in dezelfde opstelling aantreedt.
Dat doet ie in de laatste wedstrijd "Zo, heb ik jullie even zand in de ogen gestrooid he? Haha!"quote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:46 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Het is inderdaad een beetje jammer, maar je kan natuurlijk ook reverse psychology gaan toepassen, en zeggen dat Lodeweges een verkeerde opstelling prijsgeeft (oke, tot nu toe niet gebeurd, maar toch) en dan dat de tegenstander zich helemaal gaat aanpassen en dan opeens boem! elf verrassingen op het veld!
ja wat moet hij dan zeggenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat doet ie in de laatste wedstrijd "Zo, heb ik jullie even zand in de ogen gestrooid he? Haha!"
Die volgt de zelfde weg als Manco.quote:Op zondag 8 maart 2009 10:22 schreef Tallie1982 het volgende:
Waar blijft die ene nieuwe eigenlijk ? Die chinees ?
Het hart zegt Rutten, het verstand Adriaanse?quote:Op zondag 8 maart 2009 13:47 schreef Blueberrypancake het volgende:
[..]
Die volgt de zelfde weg als Manco.Daar hoor je ook helemaal niets meer over. Krijgt ie eigenlijk wel ooit speeltijd bij Willem II?
![]()
Ik hoop trouwens niet dat Rutten komt. Als hij Schalke al niet aan het voetballen krijgt, waarom PSV dan wel? Laat maar iemand komen die bewezen heeft wel met de druk die heerst bij een topploeg kan omgaan.
Zoiets heb ik dus ook. Ik vind Rutten ontzettend sympathiek, maar vraag me af of hij niet te zachtaardig/meegaand is t.o.v. Reker e.d. Geef mij inderdaad maar Coquote:Op zondag 8 maart 2009 13:59 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Het hart zegt Rutten, het verstand Adriaanse?
van vi.nlquote:Van Gaal: 'KNVB verdient een dikke onvoldoende'
08/03/2009 14:11
AZ-trainer Louis van Gaal is woedend op de KNVB. Hij is van mening dat de voetbalbond FC Twente had moeten verplichten zaterdag het thuisduel met PSV af te werken.
Vanwege een veldwisseling werd de wedstrijd FC Twente-PSV van zaterdag naar zondag verplaatst. Van Gaal kan er geen begrip voor opbrengen. 'Je reinste waanzin', zei hij tegen de NOS. 'Een veldwissel plan je. Dat doe je niet op het laatste moment.'
'Toen onze burgemeester twee thuiswedstrijden van AZ verbood, verplichtte de bond ons thuis te spelen, desnoods in een ander stadion', vervolgt de trainer van koploper AZ. 'Hoe moet ik dat rijmen met Twente? Dat klopt toch niet, dat is toch geen fairplay? De KNVB moet zorgen voor een eerlijke competitie, de KNVB verdient een dikke onvoldoende.'
Inderdaadquote:Op zondag 8 maart 2009 18:21 schreef Vitamine_C het volgende:
WTF![]()
scheids had al lang af moeten fluiten
Inderdaad. De tijd dat hij op de grond lag werd er gewoon bijgevoegd. Lullig voor PSV natuurlijk, maar je kunt ook zeggen dat ze het gewoon af hadden moeten maken.quote:Op zondag 8 maart 2009 18:24 schreef andre347 het volgende:
Salcido was toch nog geblesseerd in de blessuretijd? Daarom liet Luinge doorspelen denk ik. Maar het blijft lullig dat het in de blessuretijd nog gelijk wordt.
Zo grote jongen, iemand doodwensenquote:Op zondag 8 maart 2009 18:38 schreef ATKS het volgende:
Toch zijn we nogsteeds 4 x achter elkaar kampioen.
Volgend jaar is Twente gewoon weer nummer 8.
Maar 1 nadeel Roelof (BLOEDLUL) fluit volgend jaar nogsteeds, hij had al lang tussen 6 plankjes moeten liggen.
Voor elke wissel staat toch 30 seconden?quote:Op zondag 8 maart 2009 18:36 schreef MaxC het volgende:
Terechte beslissing van Luinge hoor. Die wissel van Nijland + blessure Salcido was minimaal een minuut
Tja, dat Dwight niet zo'n groot licht is was toch al wel langer bekend?quote:Op zondag 8 maart 2009 18:45 schreef Zapper het volgende:
De enige schuldige hier is Lodeweges, de zoveelste waardeloze kutcoach bij PSV. Ben benieuwd wat 'ie volgende week doet met de schorsing van Amrabat, als Lazovic dan nog niet mag spelen zoek ik 'm op
De enige verdediger die erin kwam was Mazaquote:Op zondag 8 maart 2009 19:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Terechte beloning voor het inbrengen van 1564654651654 verdedigers in de laatste 20 minuten.
Hopen mag maar het ziet er niet naar uit.quote:Op zondag 8 maart 2009 19:11 schreef Frey het volgende:
Hoe zuur.![]()
Maar hopen dat PSV nog in de top 4 weet te komen.
Nee idd.. ben het dit keer met je eens... zie PSV echt Heereveen niet meer inhalenquote:Op zondag 8 maart 2009 19:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hopen mag maar het ziet er niet naar uit.
Zal wel de 5e plek worden, en dan maar hopen dat AZ en Heerenveen n de bekerfinale halen.quote:Op zondag 8 maart 2009 19:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hopen mag maar het ziet er niet naar uit.
Op Ajax en Feyenoord-uit na valt het toch wel te doen. Die 4e plaats is zeker nog mogelijk, alhoewel je het dit seizoen nooit weetquote:zo 15-3 12.30 Feyenoord - PSV ERE
za 21-3 19.45 PSV - Vitesse ERE
za 4-4 20.45 Sparta Rotterdam - PSV ERE
za 11-4 19.45 PSV - FC Utrecht ERE
zo 19-4 16.30 PSV - Ajax ERE
za 25-4 20.45 Heracles Almelo - PSV ERE
zo 3-5 14.30 PSV - NEC ERE
zo 10-5 14.30 Willem II - PSV ERE
AZ gaat lastig wordenquote:Op zondag 8 maart 2009 19:20 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Zal wel de 5e plek worden, en dan maar hopen dat AZ en Heerenveen n de bekerfinale halen.
Correct.quote:Op zondag 8 maart 2009 19:39 schreef denthemen het volgende:
Ik heb de laatste 10 minuten niet gezien, maar ik hoorde dat er én een wissel én een blessure behandeling was in de blessuretijd? Dan zou het normaal zijn dat ze door gingen spelen
Inderdaad, ik erger me er altijd aan als dat juist níet gedaan wordt, veel scheidsrechters vinden dat niet nodig blijkbaarquote:Op zondag 8 maart 2009 19:39 schreef denthemen het volgende:
Ik heb de laatste 10 minuten niet gezien, maar ik hoorde dat er én een wissel én een blessure behandeling was in de blessuretijd? Dan zou het normaal zijn dat ze door gingen spelen
Feyenoord.quote:Op zondag 8 maart 2009 20:01 schreef ganzenherder het volgende:
Tegen welke club gaan we de volgende week weer een cruciaal doelpunt in slotfase tegen krijgen?
Alleen valt het programma van Heerenveen ook wel meequote:Op zondag 8 maart 2009 19:20 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Op Ajax en Feyenoord-uit na valt het toch wel te doen. Die 4e plaats is zeker nog mogelijk, alhoewel je het dit seizoen nooit weet
alleen tegen AZ en Twente zie ik ze punten verspelen, betekend dat wij vanaf nu alle wedstrijden moeten winnen om kans te maken op de 4e plek.quote:za 14/3 Heerenveen - Sparta
vr 20/3 De Graafschap - Heerenveen
za 4/4 Heracles - Heerenveen
zo 12/4 Heerenveen - FC Volendam
zo 19/4 FC Utrecht - Heerenveen
za 25/4 Heerenveen - FC Twente
zo 3/5 Heerenveen - ADO Den Haag
zo 10/5 AZ - Heerenveen
quote:Op zondag 8 maart 2009 19:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Terechte beloning voor het inbrengen van 1564654651654 verdedigers in de laatste 20 minuten.
we kunnen ons gewoon op gaan maken voor onze eerste Play Off deelnamequote:Op zondag 8 maart 2009 20:51 schreef Vitamine_C het volgende:
[..]
Alleen valt het programma van Heerenveen ook wel mee
[..]
alleen tegen AZ en Twente zie ik ze punten verspelen, betekend dat wij vanaf nu alle wedstrijden moeten winnen om kans te maken op de 4e plek.
neequote:Op zondag 8 maart 2009 20:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
we kunnen ons gewoon op gaan maken voor onze eerste Play Off deelname
Zover is het nog niet, maar ze moeten dan echt wel meer punten gaan pakken.quote:Op zondag 8 maart 2009 20:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Lijkt me wel inderdaad, ze moeten tegen Volendam en nac, dus dat moet alletwee wel te doen zijn voor Twente en die Friezen!quote:Op zondag 8 maart 2009 21:13 schreef Vitamine_C het volgende:
[..]
nee, Heerenveen en Twente halen gewoon de bekerfinale
hihiquote:Op zondag 8 maart 2009 18:25 schreef HL_Dog43 het volgende:
ZWAAR onverdiend punt voor dat T-RING TWENTE! Man wat ben ik woedend, eindelijk gvd die overwinning op die kt tukkers nadat die honden notabene van die KAVB ook nog toestemming hebben gekregen. Vies vuil ongedierte dat het is. Gatverdamme wat ben ik me toch woedend, en Van Gaal heeft natuurlijk helemaal gelijk. Schijtlijers dat het zijn, net zoals dat Twente. BAH!
Mja, er ging nog wel wat meer fout hé?quote:Op maandag 9 maart 2009 00:33 schreef RijstNatie het volgende:
lekker gekeept weer van issakson, stompt de bal rechtstreeks naar twente in de 94e minuut
ja laatst keepte hij weer maar erg populair is hij nog steeds niet. We krijgen nog een aantal termijnen van de transfer van Gomes dus je kan zeggen die laat je vallen en hij komt terug..... dan hoef je zelf geen cash meer uit te geven.quote:Op maandag 9 maart 2009 00:52 schreef Rots het volgende:
Je bennie goed. Die verdient daar aardig wat bij Tottenham, minstens het 4voudige als bij PSV. Maar hij stond laatste tijd weer basis toch? Of zit ie nou weer op de bankGomes halen gaat je aardig wat duitjes kosten, en gaat ook nooit meer gebeuren, maar als hij nog een keer terugkomt neem ik voor een half jaar een PSV UI.
quote:Op maandag 9 maart 2009 00:50 schreef rubbereend het volgende:
Het lijkt me niet zo ingewikkeld deze zomer om Gomes terug te halen volgens mij..........
Ach, die oefenpotjes kunnen we wel gebruiken.quote:Op zondag 8 maart 2009 20:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
...quote:Op maandag 9 maart 2009 00:35 schreef Rots het volgende:
Zie jullie nu ook wel verliezen van mijn lieve Feyenoord volgende week.![]()
PSV doet het sowieso kut tegen Fey, meestal.
Twee aanvallers wisselen voor een middenvelder en een verdediger en dan je spelers verwijten dat ze te ver naar achteren gingen spelenquote:Op maandag 9 maart 2009 10:01 schreef sjimz het volgende:
Hoe kijken jullie hier tegen de wissels van Lodeweges aan gisteren?
quote:9/3/2009 - Lodeweges: naar achteren lopen hoort niet bij PSV
(Gepost door RvN, Gaizka)
BRON: Algemeen Dagblad
Dwight Lodeweges noemde het gelijkspel na afloop 'erg zuur'. "Dat is nu al de tweede keer dat het ons overkomt dat we in de laatste seconde een tegendoelpunt krijgen. We speelden prima, tot aan de laatste tien minuten. We leden te vaak onnodig balverlies en lieten ons steeds verder naar achteren drukken. Dat mag niet gebeuren. Een mentale kwestie. Ik maak mijn spelers geen verwijten, ze hebben goed gevoetbald en keihard gewerkt, maar te veel naar achteren lopen hoort eigenlijk niet bij PSV."
Mwah, het is niet alsof het nooit gebeurd, wissels in de laatste minuten. Helemaal als je speelt voor grote belangen en op winst staat tegen de nummer 2 (als nummer 5 zijnde...quote:Op maandag 9 maart 2009 10:01 schreef sjimz het volgende:
Hoe kijken jullie hier tegen de wissels van Lodeweges aan gisteren?
Die bal van Stam leek mij moeilijker om naar de zijkant weg te stompen dan om gewoon vast te klemmen, maar dat kan aan mij liggen...quote:Op maandag 9 maart 2009 12:04 schreef Prik0 het volgende:
Waarom krijg Isaksson de schuld?
Volgens mij zijn de enige oorzaken het dramatisch verdedigen en het slechte wisselbeleid.
Ach, als ie van Feyenoord wint, wordt ie ook weer de hemel ingeprezenquote:Op maandag 9 maart 2009 12:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Leuk om te zien hoe Lodeweges afgebrand wordt. Een paar weken geleden was hij nog de grote held
Bakal en Rodriguez hebben ook al in de aanval gespeeldquote:Op maandag 9 maart 2009 11:52 schreef Vitamine_C het volgende:
[..]
Twee aanvallers wisselen voor een middenvelder en een verdediger en dan je spelers verwijten dat ze te ver naar achteren gingen spelen![]()
[..]
ga jij nu ook al generaliseren?quote:Op maandag 9 maart 2009 12:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Leuk om te zien hoe Lodeweges afgebrand wordt. Een paar weken geleden was hij nog de grote held
quote:Op maandag 9 maart 2009 12:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik kan me niet herinneren dat hij compleet de hemel in werd geprezenquote:Op maandag 9 maart 2009 12:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
we stonden nu op het punt te winnen van Twente, zoals het onder Stevens liep lijkt me dat vrij onwaarschijnlijk geweestquote:Op maandag 9 maart 2009 14:46 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat hij compleet de hemel in werd geprezen. En ach, er wordt nog steeds beter gespeeld dan onder Stevens. Ook al is het nu ook niet goed...
vooralsnog lijkt het erop dat hij het seizoen af mag maken en volgens het AD zou hij zelfs tot die tijd de technische leiding krijgenquote:Op maandag 9 maart 2009 14:55 schreef dndiek het volgende:
Müller weg bij Schalke, Rutten blijft nog wel, de vraag is hoe lang...
Post dan niet.quote:Op maandag 9 maart 2009 16:41 schreef Pizzakoppo het volgende:
Heerlijk dat jullie nog een tegendoelpunt kregen in de laatste minuut, de laatste 20 minuten liepen jullie alleen maar achteruit, verdedigers erbij, tijdrekken, salcido die een blessure faked en dan met de laatste actie een goal tegekrijgen, Priceless!
Niks mis met de wedstrijd proberen kapot te maken als je 0-1 voorstaat bij Twente, volgens mij deed Ajax daar hetzelfde. Wat mij betreft doen ze het een volgende keer gewoon weer. Dat was het probleem niet. Alleen als er dan zo komisch verdedigd wordt en voorin niet een bal vasthoudt, dan vraag je er wel om.quote:Op maandag 9 maart 2009 16:41 schreef Pizzakoppo het volgende:
Heerlijk dat jullie nog een tegendoelpunt kregen in de laatste minuut, de laatste 20 minuten liepen jullie alleen maar achteruit, verdedigers erbij, tijdrekken, salcido die een blessure faked en dan met de laatste actie een goal tegekrijgen, Priceless!
Spelers/media/supporters waren grotendeels lyrisch over het nieuwe PSV. En wordt er echt zoveel beter gevoetbald als onder Stevens? Stevens zijn laatste wedstrijden bijvoorbeeld lag de kansenverhouding volgens mij toch ook behoorlijk in het voordeel van PSV alleen waren de resultaten kut. Die resultaten zijn onder Lodeweges minstens net zo kut.quote:Op maandag 9 maart 2009 14:46 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat hij compleet de hemel in werd geprezen. En ach, er wordt nog steeds beter gespeeld dan onder Stevens. Ook al is het nu ook niet goed...
Doe dat dan voorin, ik snap niet dat Lodeweges met zulke rare wissels, Nijlandquote:Op maandag 9 maart 2009 16:49 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Niks mis met de wedstrijd proberen kapot te maken als je 0-1 voorstaat bij Twente. Wat mij betreft doen ze het een volgende keer gewoon weer. Dat was het probleem niet. Alleen als er dan zo komisch verdedigd wordt en voorin niet een bal vasthoudt, dan vraag je er wel om.
Scoorde PSV jarenlang in de laatste minuut? Ik kan me alleen Groningen uit (paar weken geleden) en thuis (rond kerst '07) herinneren, voor de rest..? Ik wordt nog steeds chag als ik er aan denkquote:Op maandag 9 maart 2009 16:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
Het is ook meer de ironie van het jarenlang doelpunten maken in de laatste minuut en op zijn PSV´s een wedstrijdje winnen en dit jaar valt alles de andere kant op, dat is gewoon leuk.
Zó, jij hebt PSV goed gevolg men.quote:Op maandag 9 maart 2009 16:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
Het is ook meer de ironie van het jarenlang doelpunten maken in de laatste minuut en op zijn PSV´s een wedstrijdje winnen en dit jaar valt alles de andere kant op, dat is gewoon leuk.
Huh?quote:Op maandag 9 maart 2009 16:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
quote:Op maandag 9 maart 2009 16:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
quote:Gudjohnsen zou graag nog eens voor PSV spelen
EXCLUSIEF - Eidur Gudjohnsen hoopt ooit nog eens voor PSV te spelen. De IJslander heeft het heel erg naar z'n zin bij Barcelona, maar kijkt met veel plezier terug op zijn tijd in Eindhoven. "Het is een mooie club, die goed met z'n spelers omgaat. Ik heb er veel geleerd."
Media mijden
Barcelona kent een matige reeks en ziet aartsrivaal Real Madrid met de week dichterbij komen. Gudjohnsen zegt echter geen extra druk te voelen na vijf wedstrijden zonder winst.
"Wat iedereen ook zegt, het maakt mij niet uit. Ik lees de kranten niet", vertelt de IJslander aan Goal.com. "Natuurlijk merk je wel wat er speelt omdat mensen om je heen wél de kranten lezen en de tv aanzetten. Maar ik heb geen mensen nodig die mij vertellen hoe ik heb gespeeld. Niemand bij Barcelona heeft dat."
De druk uit Madrid
"Als je het veld afloopt weet je of je goed of slecht hebt gespeeld", vervolgt de aanvaller, bij Barça vooral spelend als aanvallende middenvelder. "Madrid is druk met ons en probeert extra druk neer te leggen, maar dat heeft geen effect op mij. Waarschijnlijk zou ik hetzelfde doen als het anders was gelopen. Ik heb drie kinderen. Dat is genoeg om me op te focussen."
"Als je voor een club als Barcelona speelt, maak je je niet druk om andere teams. Je kijkt puur naar jezelf", aldus Gudjohnsen, die het naar z'n zin heeft in het Catalaanse. "Afgelopen zomer heb ik met de trainer gesproken en hij vertelde mij dat hij me wilde behouden. Dat gaf veel vertrouwen. Ik speel ook beter dit seizoen dan voorgaande jaren. Ik heb veel meer plezier dit seizoen."
Terug naar PSV?
Geruchten over een terugkeer naar PSV zijn dan ook niet aan de orde voor de IJslander, die vanaf 1994 twee jaar voor de club speelde. "Ik zou het heel mooi vinden om daar nog eens te spelen. Ik denk dat het een mooie club is, die goed met je omgaat. Hoewel ik er lang geblesseerd was heb ik er veel geleerd. Maar ik wil nu niet weg hier, want ik wil prijzen winnen met Barça."
(Lucas Brown / Goal.com)
Aldus Voetbalzone.quote:Sparta wil Ramos een extra jaar huren van PSV
Geschreven op dinsdag, 10 maart om 10:51
Sparta hoopt ook het komende seizoen gebruik te mogen maken van de diensten van doelman Cássio Ramos. De Braziliaan wordt momenteel gehuurd van PSV, en presteert naar tevredenheid van de Rotterdammers. Volgens RTV Rijnmond zal de club dan ook om de tafel gaan met de Eindhovenaren om een langer verblijf te bespreken. De 21-jarige Ramos kwam al in 2007 naar Nederland, maar mocht in Eindhoven slechts één keer opdraven. In het competitieduel met Roda JC (1-1) kwam hij negentig minuten lang in actie. Bij zijn nieuwe club deed hij sinds zijn overgang, afgelopen januari, zes keer mee, en moest hij zeven tegentreffers incasseren.
Met de aflopende contracten van de andere twee sluitposten Harald Wapenaar en Cor Varkevisser in het achterhoofd, hoopt Sparta op toestemming van PSV om de Zuid-Amerikaan langer te kunnen behouden. De regionale omroep meldt namelijk dat de club nog altijd geen besluit heeft genomen of het verder gaat met het duo.
Dat zou gunstig zijn voor ons ja. Liever zie ik ons Ajax nog even inhalenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:56 schreef fetss het volgende:
twente en heerenveen moeten gewoon in de finale van de beker staan.
Ik zie ons liever iedereen nog inhalenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat zou gunstig zijn voor ons ja. Liever zie ik ons Ajax nog even inhalen
Tuurlijk word ik ook liever 5 jaar op rij dronken op het stadhuispleinquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zie ons liever iedereen nog inhalen
We worden gewoon 5e ben ik bang, hoger dan plek 4 lijkt me nu zo'n beetje wel uitgesloten, PSV wint gewoon geen belangrijke wedstrijden, dat moet zelfs de meest verstokte optimist met jampotPSVbrilleglazen nou toch wel gezien hebben. En als je geen belangrijke wedstrijden wint eindig je niet hoog.
Good job Rekert
Ik denk dat we een goede kans makenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:10 schreef Suijk het volgende:
Wat denken jullie ervan tegen Feyenoord? Winst of wordt het weer traditioneel lastig in Rotterdam?
Traditioneel lastig, lijkt me weer een mooie wedstrijd voor een gelijk spel.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:10 schreef Suijk het volgende:
Wat denken jullie ervan tegen Feyenoord? Winst of wordt het weer traditioneel lastig in Rotterdam?
Hangt compleet van de opstelling afquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:10 schreef Suijk het volgende:
Lazovic de verlosser?quote:
Je hebt wel gelijk dat Lazovic tegen Feyenoord misschien wat meer wil bewijzen omdat zij hem hebben weggedaan natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:25 schreef Zapper het volgende:
Ga maar de clown uithangen, maar je ziet toch zeker zelf ook wel dat je er met spelers als Amrabat, Bakkal en ook Toivonen niet komt?
En ja als Lazovic niet speelt tegen Feyenoord gaat PSV zeker op z'n bek, en hard ook mag ik hopen.
Ik heb je post verbeterd!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:25 schreef Zapper het volgende:
Ga maar de clown uithangen, maar je ziet toch zeker zelf ook wel dat je er met spelers als Amrabat, Bakkal, Lazovic en ook Toivonen niet komt?
Jij ben meer voor Lazovic dan voor PSV?quote:En ja als Lazovic niet speelt tegen Feyenoord gaat PSV zeker op z'n bek, en hard ook mag ik hopen.
De tering wat kinderachtigquote:
Tja, Lazovic is gewoon net zo'n middelmaat als driekwart van de selectie hoorquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:37 schreef Zapper het volgende:
[..]
De tering wat kinderachtig
Zonde van m'n tijd dit.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tja, Lazovic is gewoon net zo'n middelmaat als driekwart van de selectie hoor. Hij heeft kansen genoeg gehad en dan kan ik toch wel concluderen dat het gewoon een wisselvallige speler is die soms mooie dingen doet, en dat geldt voor de spelers die jij noemt ook.
Of durf je echt met droge ogen te beweren dat Lazovic een topper is?
"In tegenstelling tot Lazovic, waren van Nistelrooij en Ronaldo wel echte toppers."quote:
Winst!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:10 schreef Suijk het volgende:
Zet Bakkal maar op zijn plaats..quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:44 schreef ruud.nl het volgende:
Amrabat is sowieso geschorst, dus het zou zomaar kunnen dat Danko in de basis begint.
Bakkal heeft nog niets laten zien op de vleugel. Iedere invalbeurt viel hij daar tegen. Zet er dan maar Lazovic in. Die kan met zijn snelheid en inzet nog af en toe best iets bereiken op die positie.quote:
11 Miljoen maar?quote:'Inter praat met PSV over Afellay'
Het Italiaanse Tuttosport komt met het bericht dat Inter en PSV met elkaar zouden hebben gesproken over een mogelijke transfer van Ibrahim Afellay. De 22-jarige aanvallende middenvelder zou elf miljoen euro moeten kosten.
Twee vertegenwoordigers van Inter zouden maandag in het geheim een gesprek hebben gevoerd met Adrie van Kraay, technisch manager van PSV. Zlatan Ibrahimovic, spits van Inter en ex-speler van Ajax, zou zich zelfs bij de nerazzurri sterk hebben gemaakt voor de komst van Afellay.
De bijna 23-jarige Utrechter is bij PSV bezig aan zijn beste seizoen sinds zijn debuut in het seizoen 2003/2004. In 22 competitiewedstrijden deed de aanvallende middenvelder elf keer het net bollen. Afellay werd in een eerder stadium al in verband gebracht met Fiorentina en Juventus
onzin bericht dus, veel te laagquote:
Inderdaad, laat lazovic maar eens op rechts beginnenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:28 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Bakkal heeft nog niets laten zien op de vleugel. Iedere invalbeurt viel hij daar tegen. Zet er dan maar Lazovic in. Die kan met zijn snelheid en inzet nog af en toe best iets bereiken op die positie.
Dat dacht ik dus ook al. Daarnaast hadden wij toch de clausule uit zijn contract weg gehaald zodat hij zelf een percentage van het transfer bedrag kreeg? (zoiets meen ik me te herinneren)quote:
Van het bedrag boven de 15 miljoen krijgt Ibi een percentagequote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:38 schreef Brigand het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook al. Daarnaast hadden wij toch de clausule uit zijn contract weg gehaald zodat hij zelf een percentage van het transfer bedrag kreeg? (zoiets meen ik me te herinneren)
als je ergens niet heen moet als talent is het Inter wel gebleken..quote:
quote:'Vraagprijs Honda rond de tien miljoen euro'
VVV-Venlo lijkt Keisuke Honda komende zomer kwijt te raken aan een club uit de Eredivisie. Hoewel hij van de club niet hoeft te vertrekken, staat VVV wel open voor onderhandelingen, die ongeveer tien miljoen euro moeten opleveren.
Voorzitter Hai Berden geeft tegenover de Limburgse zender L1 toe dat een bedrag van ongeveer tien miljoen euro goed kan zijn voor een transfer van Honda. "Zou best kunnen zijn uiteindelijk. Maar goed, het kan ook meer zijn. De gesprekken gaan we gewoon open in. Hij heeft natuurlijk ook zijn voorkeur, maar we zullen kijken hoe dat uiteindelijk loopt."
Een prijs heeft de voorzitter nog niet in zijn hoofd, dat is ook nog niet helemaal mogelijk. Duidelijkheid over het bedrag dat op tafel moet komen is er dus nog niet. "Niet te veel, maar ook beslist niet te weinig. Wat een speler kost wordt toch bepaald door de interesse die voor hem is. Voor de speler Honda is ontzettend veel belangstelling. Het wordt een kwestie van uitonderhandelen."
Mocht VVV promoveren, dan is een langer verblijf in Venlo ook niet uitgesloten. Zeker niet als het aan de club zelf ligt. "Wij zouden bijzonder graag hebben dat hij blijft. Belangrijkste is wat voor hem het beste is."
waar hij ook begint hij loopt toch overal behalve de op de plek waar hij neergezet isquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:33 schreef murpheh het volgende:
[..]
Inderdaad, laat lazovic maar eens op rechts beginnen
Nog meer middelmaat!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:08 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ach dat wordt vast een prijs van tussen de 2 en 4 miljoen..
Dan weet hij echt niet meer dan een beetje scout van Inter. Van mij mogen ze Afellay trouwens hebben voor 11 miljoen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:31 schreef Dhill0n het volgende:
[..]
Misschien volgt hij het nederlands voetbal nog?
11? Maak er maar 25 van.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:47 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dan weet hij echt niet meer dan een beetje scout van Inter. Van mij mogen ze Afellay trouwens hebben voor 11 miljoen.
Hoezo?! Dan houden we nog een miljoen over als we Honda halen!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:52 schreef Rucebo het volgende:
11 miljoen voor Afellay is te weinig hoor...
Toch een leuk bedrag voor een ploeg als VVV.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:08 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ach dat wordt vast een prijs van tussen de 2 en 4 miljoen..
mwah ik vind wel dat Honda wat meer heeft dan de grijze middenmaat.quote:
precies..quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:00 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Toch een leuk bedrag voor een ploeg als VVV.
ik ook, maar goed je weet niet hoe hij het gaat doen bij een topclub natuurlijk..quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mwah ik vind wel dat Honda wat meer heeft dan de grijze middenmaat.
Ik zie hem al duelleren met verdedigers en middenvelders van clubs als Catania, Napoli en Bologna: die schoppen op hem in alsof het om een kickbokswedstrijd gaat.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:11 schreef Dylan Dog het volgende:
In de Serie A wordt Ibi een sensatie en een van de beste middenvelders ooit van Nederland. Inter is een flutclub (vind ik) maar een geweldige keuze voor hem. Ik zou het geweldig vinden voor hem.
dat weet je vrijwel nooit, dat wisten we van Cocu, Van Bommel, Van Nistelrooij en Vayrynnen ook niet.........quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:00 schreef MrMoon het volgende:
[..]
precies..
[..]
ik ook, maar goed je weet niet hoe hij het gaat doen bij een topclub natuurlijk..
kloptquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat weet je vrijwel nooit, dat wisten we van Cocu, Van Bommel, Van Nistelrooij en Vayrynnen ook niet.........
Ik moet het nog zien, omdat hij aardig bij VVV balt wil nog niet zeggen dat hij PSV een sterker elftal geeft.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Maar die hadden iig al op een hoger niveau ervaring opgedaan. Wereld van verschilquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat weet je vrijwel nooit, dat wisten we van Cocu, Van Bommel, Van Nistelrooij en Vayrynnen ook niet.........
v. bommel ging toch vanaf Fortuna (quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Maar die hadden iig al op een hoger niveau ervaring opgedaan. Wereld van verschil
Kloptquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:02 schreef murpheh het volgende:
[..]
v. bommel ging toch vanaf Fortuna () naar PSV?
Zoals amrabat zeker... hahahaquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik zie het toch anders, geef hem een goede kans daar eerst te overleven en dan te excelleren. Hij zou eigenlijk een Seedorf naast zich (in de groep dan) moeten hebben.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:16 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik zie hem al duelleren met verdedigers en middenvelders van clubs als Catania, Napoli en Bologna: die schoppen op hem in alsof het om een kickbokswedstrijd gaat.
Fortuna speelde destijds wel eredivisie als ik het goed hebquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:02 schreef murpheh het volgende:
[..]
v. bommel ging toch vanaf Fortuna () naar PSV?
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:46 schreef ganzenherder het volgende:
Zo dramatisch slecht hebben we het nog niet eens gedaan tegen Liverpool eigenlijk
Zijn er na vanavond al geruchten gekomen van Koevermans en Lazovic naar Madrid?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:46 schreef ganzenherder het volgende:
Zo dramatisch slecht hebben we het nog niet eens gedaan tegen Liverpool eigenlijk
Of hij moet als een bezetene het krachthonk in en minimaal 5 kilo er bij trainen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:57 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik zie het toch anders, geef hem een goede kans daar eerst te overleven en dan te excelleren. Hij zou eigenlijk een Seedorf naast zich (in de groep dan) moeten hebben.
Zo slecht was seizoen 08/09 dus nog niet.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:46 schreef ganzenherder het volgende:
quote:'PSV en Beerens wachten op fiat nieuwe trainer'
Roy Beerens staat in de nadrukkelijke belangstelling van PSV. De clubleiding van de Eindhovense club wil echter pas tot een definitieve overgang besluiten, wanneer ook de nieuwe trainer het eens is met het aantrekken van de geboren Bladelnaar, zo meldt het Eindhovens Dagblad. In Eindhoven is men op zoek naar aanvallende versterking. De 21-jarige rechteraanvaller ziet een terugkeer naar de Lichtstad zelf ook wel zitten. Beerens mag voor een vastgestelde transfersom van naar verluidt achtenhalf miljoen euro vertrekken bij de Friese club. De regerend landskampioen rekent er echter op dat de huidige nummer vier van de Eredivisie bereid is om te onderhandelen over het transferbedrag van de talentvolle vleugelaanvaller.
De club van algemeen directeur Jan Reker is onder de indruk van de ontwikkeling van de Jong Oranje-international. Indien de permanente opvolger van Huub Stevens zijn goedkeuring geeft aan de komst van de voorhoedespeler, zal PSV daadwerkelijk tot actie overgaan. Fred Rutten, wiens positie bij Schalke 04 onder druk staat, is de belangrijkste kandidaat om volgend jaar als hoofdcoach aan de slag te gaan op de Herdgang.
Beerens verruilde PSV in de zomer van 2007 voor SC Heerenveen. De buitenspeler was het half jaar daarvoor al uitgeleend aan NEC. In Friesland is de Brabander bezig aan zijn tweede seizoen. Onder de nieuwe trainer Trond Sollied presteert de oud-PSV’er uitstekend. In 23 wedstrijden heeft hij al acht maal het net weten te vinden.
En niet onverdienstelijk, maar net Europees voetbal misgelopen dat seizoen, meen ik me te herinneren.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Fortuna speelde destijds wel eredivisie als ik het goed heb
Dit is toch wel een beetje idioot. Een speler opleiden, vervolgens laten gaan en dan terug kopen voor 8.5 miljoen? Dat zou echt achterlijk zijn.quote:
Ja want in de Serie A loop je tenslotte ook gemakkelijk 5 verdedigers voorbij.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:11 schreef Dylan Dog het volgende:
In de Serie A wordt Ibi een sensatie en een van de beste middenvelders ooit van Nederland. Inter is een flutclub (vind ik) maar een geweldige keuze voor hem. Ik zou het geweldig vinden voor hem.
Dat komt omdat Beerens zelf niet verhuurd wilde worden, en ook geen contractverlenging zonder kans op voldoende speeltijd. Dus is hij maar verkocht.quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:45 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik vond het trouwens toen al vreemd dat ze hem niet weer verhuurden.
+ dat Beerens beter is dan Sulejmaniquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:15 schreef MaxPower het volgende:
8,5 miljoen is slechts een halve Sulejmani, koopje dus.
Als je dat serieus meent heb je echt geen verstand van voetbal.quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
+ dat Beerens beter is dan Sulejmani
Dit seizoen heeft Sulejmani mij niet overtuigen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:29 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Als je dat serieus meent heb je echt geen verstand van voetbal.
Ik vind het veel geldquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:15 schreef MaxPower het volgende:
8,5 miljoen is slechts een halve Sulejmani, koopje dus.
Ik kijk naar het totaalbeeld, niet alleen naar dit seizoen. Sulejmani is dit seizoen een tijdje geblesseerd geweest en is door Marco van Basten een hele tijd misbruikt op 10.quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dit seizoen heeft Sulejmani mij niet overtuigen.
Ah, we gaan dezelfde discussie voeren als rond de transfer van Sulejmani?quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:37 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
8.500.000????? De t-ring met hem en heereveen dan.
Heerenveen verplicht niemand om hem te kopen hoorquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:37 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Misbruikt op 10? Hij heeft zelf aangegeven liever op 10 te spelen dan aan de linkerkant. En die blessure is ook alweer een tijdje geleden.quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:34 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Ik kijk naar het totaalbeeld, niet alleen naar dit seizoen. Sulejmani is dit seizoen een tijdje geblesseerd geweest en is door Marco van Basten een hele tijd misbruikt op 10.
Wat doe Heerenveen fout dan?quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:37 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Nee dat zie je verkeerd. Heerenveen en Groningen moeten spelers opleiden voor de 'top-2' in het belang van het Nederlandsche Voetbal. Want zeg nou zelf, PSV en Ajax zijn áltijd beter voor een jeugdige speler die net komt kijken.quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:48 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Wat doe Heerenveen fout dan?![]()
De schuld ligt toch echt bij PSV dat hem verkocht heeft.
Zeg ik dat men wat fout doet? Ik zeg daar niks over, maar blijkbaar mag er niks fouts meer over andere clubs gezegd worden. WANT OWEE... zie daar al meteen weer een aantal reacties, gossie gossie.quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:48 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Wat doe Heerenveen fout dan?![]()
De schuld ligt toch echt bij PSV dat hem verkocht heeft.
En hoe durven die "provincieclubs" zoveel geld te vragen? Ze moeten natuurlijk wel hun plaats kennen..quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:53 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Nee dat zie je verkeerd. Heerenveen en Groningen moeten spelers opleiden voor de 'top-2' in het belang van het Nederlandsche Voetbal. Want zeg nou zelf, PSV en Ajax zijn áltijd beter voor een jeugdige speler die net komt kijken.
Je mag vragen wat je wilt, maar als je 8,5 miljoen vraagt voor een Roy Beerens ben je alle realiteitszin kwijt. Het moment is heel dichtbij dat de topclubs in Nederland de middelvinger opsteken naar die provincieclubs en dat er heel wat transferinkomsten gaan wegvallen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:10 schreef venomsnake het volgende:
[..]
En hoe durven die "provincieclubs" zoveel geld te vragen? Ze moeten natuurlijk wel hun plaats kennen..
Je denkt toch niet dat buitenlandse topclubs wakker liggen van Roy Beerens, omdat die twee keer zijn man voorbij is gelopen, ze zullen al helemaal niet 8 1/2 miljoen Euro neerleggen voor zo iemand.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:15 schreef venomsnake het volgende:
Het moment is denk ik ook dichtbij dat Buitenlandse clubs spelers rechtstreeks van de subtop kopen.
Hoeft ook niet gelijk een buitenlandse topclub te zijn, subtop/middenmoot heeft ook geld zat daar.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:16 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat buitenlandse topclubs wakker liggen van Roy Beerens, omdat die twee keer zijn man voorbij is gelopen, ze zullen al helemaal niet 8 1/2 miljoen Euro neerleggen voor zo iemand.
Tsja, een speler als Roy Beerens komt toch het beste voor zijn recht in de Nederlandse competitie waar nog met buitenspelers wordt gevoetbald. Dat houdt een transfer naar bijvoorbeeld Aston Villa, Schalke, HSV, Deportivo wel tegen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:19 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Hoeft ook niet gelijk een buitenlandse topclub te zijn, subtop/middenmoot heeft ook geld zat daar.
Bij Twente, AZ en Heerenveen zitten er wekelijk scouts van die clubs op de tribune hoor.
Wie weet spelen AZ en Heerenveen komend seizoen wel CL, dan komen de topclubs ook vanzelf.
Bovendien heeft PSV het er blijkbaar voor over..
Liever vandaag nog die middelvinger dan morgen.. Doen we volgend seizoen wellicht écht mee met AZ en Twente bovenin.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:12 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Je mag vragen wat je wilt, maar als je 8,5 miljoen vraagt voor een Roy Beerens ben je alle realiteitszin kwijt. Het moment is heel dichtbij dat de topclubs in Nederland de middelvinger opsteken naar die provincieclubs en dat er heel wat transferinkomsten gaan wegvallen.
Het enige waar de speler nog echt in vooruit gaat is salaris eigenlijk. En 8.5 als vastgelegde vind ik nog meevallen hoor.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:12 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Je mag vragen wat je wilt, maar als je 8,5 miljoen vraagt voor een Roy Beerens ben je alle realiteitszin kwijt. Het moment is heel dichtbij dat de topclubs in Nederland de middelvinger opsteken naar die provincieclubs en dat er heel wat transferinkomsten gaan wegvallen.
Bij PSV speel je vaker Europese wedstrijden op hoger niveau, ze doen bijna altijd mee aan de CL. Ok, dit jaar hebben ze een keer een minder seizoen. Bij Heerenveen weet je dat je altijd rond plaats vijf blijft spelen en dat weggespeeld worden in de groepsfase UEFA Cup het hoogste te bereiken doel is.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het enige waar de speler nog echt in vooruit gaat is salaris eigenlijk. En 8.5 als vastgelegde vind ik nog meevallen hoor.
in de laatste 2 jaar dat Bommel er speelde werden ze 7e en 10e dus das best redelijkquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Fortuna speelde destijds wel eredivisie als ik het goed heb
Want die clubs staan voor Roy Beerens in de rijquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:01 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik geef Heerenveen groot gelijk. Als PSV het niet betaalt, doet Spurs, Man, City of Rangers het wel.
hartstikke logisch maar een terugkoop optie voor een beperkt bedrag was niet verkeerd geweestquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:10 schreef noxious het volgende:
[..]
Dat komt omdat Beerens zelf niet verhuurd wilde worden, en ook geen contractverlenging zonder kans op voldoende speeltijd. Dus is hij maar verkocht.
Ik vind het een goede zet dat PSV hem terugwil, ben altijd al gecharmeerd van hem geweest. Al is 8.5 miljoen natuurlijk wel een debiele prijs, maar dat schijnt normaal te zijn in NL tegenwoordig... met Honda's voor 10 miljoen ook al
rangers misschien wel maar die andere twee ploegen die je noemt kijken niet eens naar een speler als beerens. genoeg andere spelers op zijn positie die even goed zijn of zelfs beter voor minder geld.quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:01 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik geef Heerenveen groot gelijk. Als PSV het niet betaalt, doet Spurs, Man, City of Rangers het wel.
Die komt echt wel naar PSV voor een bedrag van rond de 5. PSV krijgt sowieso ook nog opleidingsvergoeding voor de verkoop van Beerensquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:06 schreef rubbereend het volgende:
Ik geef Heerenveen wel gelijk maar ik vind het een absurd bedrag voor een speler die heeft aangetoond prima uit de voeten te kunnen in de Eredivisie. Wil je zo'n speler rendabel kunnen kopen moet hij binnen 3 jaar doorgroeien naar fatsoenlijk Europees niveau op het geld weer terug te kunnen verdienen. De vraag is dus heeft Beerens die potentie?
Nou ik ben benieuwd hoeveel water Heerenveen bij de wijn gaat doen, ze hebben bij de meeste transfers over het algemeen wel het onderste uit de kan gehaald.quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:08 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Die komt echt wel naar PSV voor een bedrag van rond de 5. PSV krijgt sowieso ook nog opleidingsvergoeding voor de verkoop van Beerens
En wetend dat we al 4 miljoen voor een Nijland betalen...quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Nou ik ben benieuwd hoeveel water Heerenveen bij de wijn gaat doen, ze hebben bij de meeste transfers over het algemeen wel het onderste uit de kan gehaald.
5 miljoen teveel voor weer een bankzitterquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:08 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Die komt echt wel naar PSV voor een bedrag van rond de 5. PSV krijgt sowieso ook nog opleidingsvergoeding voor de verkoop van Beerens
Geen flauw idee, ik heb geen uitgebreid scoutingsnetwerkquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:35 schreef rubbereend het volgende:
Welke haalbare spelers zou jij graag zien koen Grrrrrrrrrrrrr?
zoals Martin van Geel ook scoutte zeg maarquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Geen flauw idee, ik heb geen uitgebreid scoutingsnetwerk![]()
Reker steekt al sinds Lemic, Valckx en de Visser weg zijn de loftrompet over ons netwerk en onze contacten. Dus als () er volgend jaar weer een elftal vol middelmaat staat mag je klagen bij Reker
![]()
Beerens is typisch zo'n speler die via Studio Sport 'gescout' wordt
Noem eens alle spelers die vanaf een subtopper uit nederland naar de top zijn gegaan en vergelijk dat eens met spelers die vanaf Ajax of PSV naar de top zijn gegaan en het ook gemaakt hebben.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:15 schreef venomsnake het volgende:
Het moment is denk ik ook dichtbij dat buitenlandse clubs spelers rechtstreeks van de subtop gaan kopen.
De stap van subtop Nederland naar buitenland is veel te groot, een tussenstap naar een Nederlandse topclub is vaak pure noodzaak.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:09 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Noem eens alle spelers die vanaf een subtopper uit nederland naar de top zijn gegaan en vergelijk dat eens met spelers die vanaf Ajax of PSV naar de top zijn gegaan en het ook gemaakt hebben.
http://www.sportwereld.nl(...)wil_Rutten_niet.htmlquote:Zo graag als Stevens wil Rutten niet
Bij PSV worden de ontwikkelingen rond Fred Rutten met argusogen gevolgd.
De trainer/coach van Schalke ’04 is voor spelers en management bij de landskampioen de gedroomde kandidaat om ‘interim’ Dwight Lodeweges op te volgen. Niemand praat daar in die termen over in Eindhoven. Kandidatenlijstjes worden niet meer ‘gecommuniceerd’ omdat zoiets in het verleden erg slecht bevallen is.
Er wordt slechts gereageerd als trainers zich in het openbaar afmelden, zoals Ronald Koeman onlangs deed. Dan verschijnt op de website van PSV de mededeling dat er nog geen enkele oefenmeester direct benaderd is. Het gebeurde met een resoluutheid die deed denken aan de tijd dat PSV nog elk jaar de titel greep; een teken van herstel. Achter de schermen daarentegen, heerst er bedachtzaamheid. De volgende trainer mag niet wéér sneuvelen of vroegtijdig afhaken.
Er zijn slechts twee kandidaten. De eerste is dus Fred Rutten. De ontwikkelingen rond hem zijn interessant. De manager van zijn club, Andreas Müller is maandag ontslagen. Gisteren liet de leiding bij Schalke doorschemeren, dat men graag heeft dat Rutten een deel van Müllers taken overneemt. Daar heeft de oefenmeester niet zo veel zin in. Hij wil vooral slagen als trainer en krijgt daar graag de tijd voor. En mocht Rutten ontslagen worden, dan nog staat hij niet meteen te springen om naar PSV te gaan. Hij had er al kunnen beginnen toen Huub Stevens net op straat stond. Maar zo graag als Stevens wilde, wil Rutten niet naar PSV. Het is zijn eerste doel om het uitgerangeerde Schalke ‘op de rails’ krijgen.
PSV heeft bij een weigering de oplossing al klaar. Dan wordt Lodeweges gevraagd de zaak, samen met assistent Phillip Cocu, definitief over te nemen. Het ziet er logisch en doordacht uit, zo is ook de opvatting in PSV’s kleedkamer.
Hij zegt ook dat het moment dichterbij komt dat het gaat gebeuren he.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:09 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Noem eens alle spelers die vanaf een subtopper uit nederland naar de top zijn gegaan en vergelijk dat eens met spelers die vanaf Ajax of PSV naar de top zijn gegaan en het ook gemaakt hebben.
That's my point.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:10 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
De stap van subtop Nederland naar buitenland is veel te groot, een tussenstap naar een Nederlandse topclub is vaak pure noodzaak.
Duurt niet lang meer of die tijd is voorbij. Spelen bij AZ of Twente is dan genoeg.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:10 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
De stap van subtop Nederland naar buitenland is veel te groot, een tussenstap naar een Nederlandse topclub is vaak pure noodzaak.
Maar een Nederlandse topclub wordt gezien als Ajax en PSV, maar is er op dit moment bij een AZ niet wat meer interessants te halen?quote:
Wordt het dan net zo'n succes als de overgangen van Nilsson naar Saint Etienne en Alves naar Middlesbrough?quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:15 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Duurt niet lang meer of die tijd is voorbij. Spelen bij AZ of Twente is dan genoeg.
Speelden die bij AZ of Twente?quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:16 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Wordt het dan net zo'n succes als de overgangen van Nilsson naar Saint Etienne en Alves naar Middlesbrough?
Daar gaat het niet om, azijnzeiker, dat zijn voorbeelden van spelers die van een subtopper in Nederland rechtstreeks naar het buitenland verkocht zijn.quote:
En ik bedoel dat het niet lang duurt dat AZ en Twente zich tussen de top nestelen en de stap naar PSV of Ajax overbodig is. Elia en Arnautovic gaan komende zomer echt niet naar PSV als die 5e worden hoor.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:18 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, azijnzeiker, dat zijn voorbeelden van spelers die van een subtopper in Nederland rechtstreeks naar het buitenland verkocht zijn.
+ eenzijdige optie voor nog een jaar.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:19 schreef PyTh het volgende:
Beerens heeft na dit seizoen toch nog maar een contract voor 1 jaar?
Dan gaan ze toch lekker naar het buitenland om daar de nieuwe Andy vd Meyde of Lasse Nilsson te worden, bovendien gaan die buitenlandse clubs echt niet van die absurde bedragen betalen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:20 schreef MaxPower het volgende:
[..]
En ik bedoel dat het niet lang duurt dat AZ en Twente zich tussen de top nestelen en de stap naar PSV of Ajax overbodig is. Elia en Arnautovic gaan komende zomer echt niet naar PSV als die 5e worden hoor.
Maar een Elia die goed speelt bij Twente en gekocht wordt door Barcelona krijgt absoluut een andere kans dan een Elia die goed speelt bij Ajax en gekocht wordt door Barcelona.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:20 schreef MaxPower het volgende:
[..]
En ik bedoel dat het niet lang duurt dat AZ en Twente zich tussen de top nestelen en de stap naar PSV of Ajax overbodig is. Elia en Arnautovic gaan komende zomer echt niet naar PSV als die 5e worden hoor.
Vreemd dat je vd Meyde noemt, iemand die op basis van de naam Ajax naar het buitenland kon, maar natuurlijk veel te slecht was.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:21 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Dan gaan ze toch lekker naar het buitenland om daar de nieuwe Andy vd Meyde of Lasse Nilsson te worden, bovendien gaan die buitenlandse clubs echt niet van die absurde bedragen betalen.
Vd Meyde is een typisch Nederlandse buitenspeler die in andere competities dus niet past.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:25 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Vreemd dat je vd Meyde noemt, iemand die op basis van de naam Ajax naar het buitenland kon, maar natuurlijk veel te slecht was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |