abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 9 maart 2009 @ 14:53:57 #151
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_66860611
quote:
Op maandag 9 maart 2009 14:46 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

Ik kan me niet herinneren dat hij compleet de hemel in werd geprezen . En ach, er wordt nog steeds beter gespeeld dan onder Stevens. Ook al is het nu ook niet goed...
we stonden nu op het punt te winnen van Twente, zoals het onder Stevens liep lijkt me dat vrij onwaarschijnlijk geweest
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_66860649
Müller weg bij Schalke, Rutten blijft nog wel, de vraag is hoe lang...
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 9 maart 2009 @ 14:56:54 #153
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_66860702
quote:
Op maandag 9 maart 2009 14:55 schreef dndiek het volgende:
Müller weg bij Schalke, Rutten blijft nog wel, de vraag is hoe lang...
vooralsnog lijkt het erop dat hij het seizoen af mag maken en volgens het AD zou hij zelfs tot die tijd de technische leiding krijgen
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_66860815
In de favoerietenrol(lees tegen de kleinere clubs) gaat het Lodeweges dan nog wel goed af. Ik zie PSV ook wel 18 punten halen in de resterende wedstrijden van dit seizoen.

Betekent nog een schamele 64 punten, maar wel ruim voldoende voor een top 5 plaats.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_66860970
bah.. ben er nog ziek van zeg..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  Moderator maandag 9 maart 2009 @ 16:41:37 #156
138438 crew  Pizzakoppo
pi_66864445
Heerlijk dat jullie nog een tegendoelpunt kregen in de laatste minuut, de laatste 20 minuten liepen jullie alleen maar achteruit, verdedigers erbij, tijdrekken, salcido die een blessure faked en dan met de laatste actie een goal tegekrijgen, Priceless!
pi_66864549
quote:
Op maandag 9 maart 2009 16:41 schreef Pizzakoppo het volgende:
Heerlijk dat jullie nog een tegendoelpunt kregen in de laatste minuut, de laatste 20 minuten liepen jullie alleen maar achteruit, verdedigers erbij, tijdrekken, salcido die een blessure faked en dan met de laatste actie een goal tegekrijgen, Priceless!
Post dan niet.
Brutal. Fucking. Metal.
  Moderator maandag 9 maart 2009 @ 16:47:17 #158
138438 crew  Pizzakoppo
pi_66864657
Het is ook meer de ironie van het jarenlang doelpunten maken in de laatste minuut en op zijn PSV´s een wedstrijdje winnen en dit jaar valt alles de andere kant op, dat is gewoon leuk.
pi_66864752
quote:
Op maandag 9 maart 2009 16:41 schreef Pizzakoppo het volgende:
Niks mis met de wedstrijd proberen kapot te maken als je 0-1 voorstaat bij Twente, volgens mij deed Ajax daar hetzelfde. Wat mij betreft doen ze het een volgende keer gewoon weer. Dat was het probleem niet. Alleen als er dan zo komisch verdedigd wordt en voorin niet een bal vasthoudt, dan vraag je er wel om.
pi_66864761
quote:
Op maandag 9 maart 2009 14:46 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

Ik kan me niet herinneren dat hij compleet de hemel in werd geprezen . En ach, er wordt nog steeds beter gespeeld dan onder Stevens. Ook al is het nu ook niet goed...
Spelers/media/supporters waren grotendeels lyrisch over het nieuwe PSV. En wordt er echt zoveel beter gevoetbald als onder Stevens? Stevens zijn laatste wedstrijden bijvoorbeeld lag de kansenverhouding volgens mij toch ook behoorlijk in het voordeel van PSV alleen waren de resultaten kut. Die resultaten zijn onder Lodeweges minstens net zo kut.

Zoals verwacht verandert er niet veel met een nieuwe trainer, alleen hebben de spelers nu hun smoesje "het ligt aan de trainer" verbruikt, ze zullen het snel genoeg weer van stal halen hoor, het kan immers nooit aan die overbetaalde middelmaat die bij ons over de grasmat rent liggen
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Moderator maandag 9 maart 2009 @ 16:52:15 #161
138438 crew  Pizzakoppo
pi_66864841
quote:
Op maandag 9 maart 2009 16:49 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Niks mis met de wedstrijd proberen kapot te maken als je 0-1 voorstaat bij Twente. Wat mij betreft doen ze het een volgende keer gewoon weer. Dat was het probleem niet. Alleen als er dan zo komisch verdedigd wordt en voorin niet een bal vasthoudt, dan vraag je er wel om.
Doe dat dan voorin, ik snap niet dat Lodeweges met zulke rare wissels, Nijland denkt voorin de bal vast te houden.
pi_66869927
quote:
Op maandag 9 maart 2009 16:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
Het is ook meer de ironie van het jarenlang doelpunten maken in de laatste minuut en op zijn PSV´s een wedstrijdje winnen en dit jaar valt alles de andere kant op, dat is gewoon leuk.
Scoorde PSV jarenlang in de laatste minuut? Ik kan me alleen Groningen uit (paar weken geleden) en thuis (rond kerst '07) herinneren, voor de rest..? Ik wordt nog steeds chag als ik er aan denk
pi_66870729
Dirk Marcellis vanavond te gast bij Holland Sport. Collega Timmy Simons schuift aan bij Sport1 United.
pi_66871361
quote:
Zó, jij hebt PSV goed gevolg men.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  maandag 9 maart 2009 @ 19:59:44 #165
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_66871551
quote:
Op maandag 9 maart 2009 19:54 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

Zó, jij hebt PSV goed gevolg men.
Hoi
AFC AJAX
pi_66872065
quote:
Huh?
pi_66872115
quote:
pi_66872893
Pizzakoppo weet niet eens waar hij over praat. Het is misschien in 2-3 wedstrijden gebeurd in 3 jaar dat psv in de laatste minuut scoorde en daarmee punten redde. Zeker iemand van ajax die al 4 jaar niks heeft gehaald
pi_66874258
Simons is nu te gast bij Sport 1 United voor de geïnteresseerden.

LIVE:

http://www.sport1.nl/Vide(...)6id%3D6%26format%3D1
pi_66886329
quote:
Gudjohnsen zou graag nog eens voor PSV spelen

EXCLUSIEF - Eidur Gudjohnsen hoopt ooit nog eens voor PSV te spelen. De IJslander heeft het heel erg naar z'n zin bij Barcelona, maar kijkt met veel plezier terug op zijn tijd in Eindhoven. "Het is een mooie club, die goed met z'n spelers omgaat. Ik heb er veel geleerd."

Media mijden
Barcelona kent een matige reeks en ziet aartsrivaal Real Madrid met de week dichterbij komen. Gudjohnsen zegt echter geen extra druk te voelen na vijf wedstrijden zonder winst.

"Wat iedereen ook zegt, het maakt mij niet uit. Ik lees de kranten niet", vertelt de IJslander aan Goal.com. "Natuurlijk merk je wel wat er speelt omdat mensen om je heen wél de kranten lezen en de tv aanzetten. Maar ik heb geen mensen nodig die mij vertellen hoe ik heb gespeeld. Niemand bij Barcelona heeft dat."

De druk uit Madrid
"Als je het veld afloopt weet je of je goed of slecht hebt gespeeld", vervolgt de aanvaller, bij Barça vooral spelend als aanvallende middenvelder. "Madrid is druk met ons en probeert extra druk neer te leggen, maar dat heeft geen effect op mij. Waarschijnlijk zou ik hetzelfde doen als het anders was gelopen. Ik heb drie kinderen. Dat is genoeg om me op te focussen."

"Als je voor een club als Barcelona speelt, maak je je niet druk om andere teams. Je kijkt puur naar jezelf", aldus Gudjohnsen, die het naar z'n zin heeft in het Catalaanse. "Afgelopen zomer heb ik met de trainer gesproken en hij vertelde mij dat hij me wilde behouden. Dat gaf veel vertrouwen. Ik speel ook beter dit seizoen dan voorgaande jaren. Ik heb veel meer plezier dit seizoen."

Terug naar PSV?
Geruchten over een terugkeer naar PSV zijn dan ook niet aan de orde voor de IJslander, die vanaf 1994 twee jaar voor de club speelde. "Ik zou het heel mooi vinden om daar nog eens te spelen. Ik denk dat het een mooie club is, die goed met je omgaat. Hoewel ik er lang geblesseerd was heb ik er veel geleerd. Maar ik wil nu niet weg hier, want ik wil prijzen winnen met Barça."

(Lucas Brown / Goal.com)
pi_66886433
Was daarnet even in de war met een ander artikel, hier het originele: http://www.goal.com/en-in(...)t-feel-added-presure

Volgens mij gooiden hier wel tijdens de zomerstop een balletje op om Eidur weer te halen. Zou leuk zijn als het nog mocht gebeuren.
  dinsdag 10 maart 2009 @ 11:11:03 #172
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_66889541
quote:
Sparta wil Ramos een extra jaar huren van PSV
Geschreven op dinsdag, 10 maart om 10:51

Sparta hoopt ook het komende seizoen gebruik te mogen maken van de diensten van doelman Cássio Ramos. De Braziliaan wordt momenteel gehuurd van PSV, en presteert naar tevredenheid van de Rotterdammers. Volgens RTV Rijnmond zal de club dan ook om de tafel gaan met de Eindhovenaren om een langer verblijf te bespreken. De 21-jarige Ramos kwam al in 2007 naar Nederland, maar mocht in Eindhoven slechts één keer opdraven. In het competitieduel met Roda JC (1-1) kwam hij negentig minuten lang in actie. Bij zijn nieuwe club deed hij sinds zijn overgang, afgelopen januari, zes keer mee, en moest hij zeven tegentreffers incasseren.

Met de aflopende contracten van de andere twee sluitposten Harald Wapenaar en Cor Varkevisser in het achterhoofd, hoopt Sparta op toestemming van PSV om de Zuid-Amerikaan langer te kunnen behouden. De regionale omroep meldt namelijk dat de club nog altijd geen besluit heeft genomen of het verder gaat met het duo.
Aldus Voetbalzone.
pi_66889648
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 11:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Aldus Voetbalzone.
Daar lijkt me niet zoveel op tegen.
pi_66890601
Gudjohnson

Die woonde vroeger in zijn PSV tijd tegenover onze basisschool, ben ik nog weleens langsgeweest om zijn handtekening op een foto te laten zetten. Zou mooi zijn als ie terugkomt, want het is zonde dat ie maar op de bank zit bij Barca.

Wat gebeurd er trouwens als Heerenveen en twente in de top 4 eindigen en ze spelen de bekerfinale tegen elkaar, schuiven de playoffs dan door naar 6 t/m 9? Dat zou wel gunstig zijn voor PSV namelijk als het zo doorgaat en ze eindigen 5de.
pi_66891218
SC Heerenveen heeft nog een best makkelijk programma voor de boeg, het word nog een hele kluif om die voorbij te streven, we hebben behoorlijk slechte zaken gedaan de laatste twee weken. Dat zou dus wel gunstig zijn.
Money won is twice as sweet as money earned.
pi_66891271
twente en heerenveen moeten gewoon in de finale van de beker staan.
pi_66891301
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 11:56 schreef fetss het volgende:
twente en heerenveen moeten gewoon in de finale van de beker staan.
Dat zou gunstig zijn voor ons ja. Liever zie ik ons Ajax nog even inhalen
Brutal. Fucking. Metal.
pi_66891688
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 11:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Dat zou gunstig zijn voor ons ja. Liever zie ik ons Ajax nog even inhalen
Ik zie ons liever iedereen nog inhalen

We worden gewoon 5e ben ik bang, hoger dan plek 4 lijkt me nu zo'n beetje wel uitgesloten, PSV wint gewoon geen belangrijke wedstrijden, dat moet zelfs de meest verstokte optimist met jampotPSVbrilleglazen nou toch wel gezien hebben. En als je geen belangrijke wedstrijden wint eindig je niet hoog.

Good job Rekert
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_66891752
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 12:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik zie ons liever iedereen nog inhalen

We worden gewoon 5e ben ik bang, hoger dan plek 4 lijkt me nu zo'n beetje wel uitgesloten, PSV wint gewoon geen belangrijke wedstrijden, dat moet zelfs de meest verstokte optimist met jampotPSVbrilleglazen nou toch wel gezien hebben. En als je geen belangrijke wedstrijden wint eindig je niet hoog.

Good job Rekert
Tuurlijk word ik ook liever 5 jaar op rij dronken op het stadhuisplein
Maar ik denk dat je de spijker op de kop slaat, we pakken te weinig punten in cruciale wedstrijden, vaak door ontzettend dom verdedigend spel. Als we komend seizoen UC-voetbal spelen, mogen we god op de blote knieën danken ben ik bang.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_66891757
Wat denken jullie ervan tegen Feyenoord? Winst of wordt het weer traditioneel lastig in Rotterdam?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  dinsdag 10 maart 2009 @ 12:11:03 #181
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_66891790
Ik verwacht toch wel een redelijk simpele 0-2 overwinning voor PSV.
pi_66891791
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 12:10 schreef Suijk het volgende:
Wat denken jullie ervan tegen Feyenoord? Winst of wordt het weer traditioneel lastig in Rotterdam?
Ik denk dat we een goede kans maken
Brutal. Fucking. Metal.
pi_66891949
quote:
Traditioneel lastig, lijkt me weer een mooie wedstrijd voor een gelijk spel.
  dinsdag 10 maart 2009 @ 12:18:50 #184
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_66892063
quote:
Hangt compleet van de opstelling af
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_66892154
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 12:18 schreef Zapper het volgende:

[..]

Lazovic de verlosser?
pi_66892155
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 12:18 schreef Zapper het volgende:

[..]

Of je holmaat er in staat zeker?
  dinsdag 10 maart 2009 @ 12:25:17 #187
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_66892264
Ga maar de clown uithangen, maar je ziet toch zeker zelf ook wel dat je er met spelers als Amrabat, Bakkal en ook Toivonen niet komt?

En ja als Lazovic niet speelt tegen Feyenoord gaat PSV zeker op z'n bek, en hard ook mag ik hopen.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_66892292
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 12:25 schreef Zapper het volgende:
Ga maar de clown uithangen, maar je ziet toch zeker zelf ook wel dat je er met spelers als Amrabat, Bakkal en ook Toivonen niet komt?

En ja als Lazovic niet speelt tegen Feyenoord gaat PSV zeker op z'n bek, en hard ook mag ik hopen.
Je hebt wel gelijk dat Lazovic tegen Feyenoord misschien wat meer wil bewijzen omdat zij hem hebben weggedaan natuurlijk.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_66892316
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 12:25 schreef Zapper het volgende:
Ga maar de clown uithangen, maar je ziet toch zeker zelf ook wel dat je er met spelers als Amrabat, Bakkal, Lazovic en ook Toivonen niet komt?
Ik heb je post verbeterd!
quote:
Jij ben meer voor Lazovic dan voor PSV?
  dinsdag 10 maart 2009 @ 12:37:23 #190
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_66892628
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 12:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:

Ik heb je post verbeterd!

De tering wat kinderachtig

Zonde van m'n tijd dit.
pi_66892806
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 12:37 schreef Zapper het volgende:

[..]

De tering wat kinderachtig

Zonde van m'n tijd dit.
Tja, Lazovic is gewoon net zo'n middelmaat als driekwart van de selectie hoor . Hij heeft kansen genoeg gehad en dan kan ik toch wel concluderen dat het gewoon een wisselvallige speler is die soms mooie dingen doet, en dat geldt voor de spelers die jij noemt ook.

Of durf je echt met droge ogen te beweren dat Lazovic een topper is?
pi_66893620
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 12:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Tja, Lazovic is gewoon net zo'n middelmaat als driekwart van de selectie hoor . Hij heeft kansen genoeg gehad en dan kan ik toch wel concluderen dat het gewoon een wisselvallige speler is die soms mooie dingen doet, en dat geldt voor de spelers die jij noemt ook.

Of durf je echt met droge ogen te beweren dat Lazovic een topper is?
Lazovic en topper in 1 zin..
pi_66894351
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 13:08 schreef MrMoon het volgende:

[..]

Lazovic en topper in 1 zin..
"In tegenstelling tot Lazovic, waren van Nistelrooij en Ronaldo wel echte toppers."

Het kan dus wel

Maar serieus zapper, ik zou ook met Lazovic starten tegen Feyenoord maar ik maak me echt geen illusies dat dat zoveel verschil maakt. Maar een beetje meer schuiven in de opstelling zou sowieso geen kwaad kunnen vind ik. Al dat geloel over 'vertrouwen', als je je plaats niet kwijt wil moet je maar beter spelen.
pi_66894741
Amrabat is sowieso geschorst, dus het zou zomaar kunnen dat Danko in de basis begint.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 10 maart 2009 @ 14:02:07 #195
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_66895358
quote:
Winst!

hoop ik
DeLuna vindt me dik ;(
pi_66895473
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 13:44 schreef ruud.nl het volgende:
Amrabat is sowieso geschorst, dus het zou zomaar kunnen dat Danko in de basis begint.
Zet Bakkal maar op zijn plaats..
pi_66896358
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 14:05 schreef MrMoon het volgende:

[..]

Zet Bakkal maar op zijn plaats..
Bakkal heeft nog niets laten zien op de vleugel. Iedere invalbeurt viel hij daar tegen. Zet er dan maar Lazovic in. Die kan met zijn snelheid en inzet nog af en toe best iets bereiken op die positie.
We sure are cute for two ugly people.
pi_66897640
quote:
'Inter praat met PSV over Afellay'
Het Italiaanse Tuttosport komt met het bericht dat Inter en PSV met elkaar zouden hebben gesproken over een mogelijke transfer van Ibrahim Afellay. De 22-jarige aanvallende middenvelder zou elf miljoen euro moeten kosten.

Twee vertegenwoordigers van Inter zouden maandag in het geheim een gesprek hebben gevoerd met Adrie van Kraay, technisch manager van PSV. Zlatan Ibrahimovic, spits van Inter en ex-speler van Ajax, zou zich zelfs bij de nerazzurri sterk hebben gemaakt voor de komst van Afellay.

De bijna 23-jarige Utrechter is bij PSV bezig aan zijn beste seizoen sinds zijn debuut in het seizoen 2003/2004. In 22 competitiewedstrijden deed de aanvallende middenvelder elf keer het net bollen. Afellay werd in een eerder stadium al in verband gebracht met Fiorentina en Juventus
11 Miljoen maar?

bron goal.com
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 10 maart 2009 @ 15:04:19 #199
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_66897711
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 15:01 schreef Brigand het volgende:

[..]

11 Miljoen maar?

bron goal.com
onzin bericht dus, veel te laag
DeLuna vindt me dik ;(
  dinsdag 10 maart 2009 @ 15:33:25 #200
238905 murpheh
The Autumn Effect
pi_66898893
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 14:28 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

Bakkal heeft nog niets laten zien op de vleugel. Iedere invalbeurt viel hij daar tegen. Zet er dan maar Lazovic in. Die kan met zijn snelheid en inzet nog af en toe best iets bereiken op die positie.
Inderdaad, laat lazovic maar eens op rechts beginnen
The truth is that we all try to hide. | Last.fm
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')