Dat zou gunstig zijn voor ons ja. Liever zie ik ons Ajax nog even inhalenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:56 schreef fetss het volgende:
twente en heerenveen moeten gewoon in de finale van de beker staan.
Ik zie ons liever iedereen nog inhalenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat zou gunstig zijn voor ons ja. Liever zie ik ons Ajax nog even inhalen
Tuurlijk word ik ook liever 5 jaar op rij dronken op het stadhuispleinquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zie ons liever iedereen nog inhalen
We worden gewoon 5e ben ik bang, hoger dan plek 4 lijkt me nu zo'n beetje wel uitgesloten, PSV wint gewoon geen belangrijke wedstrijden, dat moet zelfs de meest verstokte optimist met jampotPSVbrilleglazen nou toch wel gezien hebben. En als je geen belangrijke wedstrijden wint eindig je niet hoog.
Good job Rekert
Ik denk dat we een goede kans makenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:10 schreef Suijk het volgende:
Wat denken jullie ervan tegen Feyenoord? Winst of wordt het weer traditioneel lastig in Rotterdam?
Traditioneel lastig, lijkt me weer een mooie wedstrijd voor een gelijk spel.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:10 schreef Suijk het volgende:
Wat denken jullie ervan tegen Feyenoord? Winst of wordt het weer traditioneel lastig in Rotterdam?
Hangt compleet van de opstelling afquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:10 schreef Suijk het volgende:
Lazovic de verlosser?quote:
Je hebt wel gelijk dat Lazovic tegen Feyenoord misschien wat meer wil bewijzen omdat zij hem hebben weggedaan natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:25 schreef Zapper het volgende:
Ga maar de clown uithangen, maar je ziet toch zeker zelf ook wel dat je er met spelers als Amrabat, Bakkal en ook Toivonen niet komt?
En ja als Lazovic niet speelt tegen Feyenoord gaat PSV zeker op z'n bek, en hard ook mag ik hopen.
Ik heb je post verbeterd!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:25 schreef Zapper het volgende:
Ga maar de clown uithangen, maar je ziet toch zeker zelf ook wel dat je er met spelers als Amrabat, Bakkal, Lazovic en ook Toivonen niet komt?
Jij ben meer voor Lazovic dan voor PSV?quote:En ja als Lazovic niet speelt tegen Feyenoord gaat PSV zeker op z'n bek, en hard ook mag ik hopen.
De tering wat kinderachtigquote:
Tja, Lazovic is gewoon net zo'n middelmaat als driekwart van de selectie hoorquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:37 schreef Zapper het volgende:
[..]
De tering wat kinderachtig
Zonde van m'n tijd dit.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tja, Lazovic is gewoon net zo'n middelmaat als driekwart van de selectie hoor. Hij heeft kansen genoeg gehad en dan kan ik toch wel concluderen dat het gewoon een wisselvallige speler is die soms mooie dingen doet, en dat geldt voor de spelers die jij noemt ook.
Of durf je echt met droge ogen te beweren dat Lazovic een topper is?
"In tegenstelling tot Lazovic, waren van Nistelrooij en Ronaldo wel echte toppers."quote:
Winst!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:10 schreef Suijk het volgende:
Zet Bakkal maar op zijn plaats..quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:44 schreef ruud.nl het volgende:
Amrabat is sowieso geschorst, dus het zou zomaar kunnen dat Danko in de basis begint.
Bakkal heeft nog niets laten zien op de vleugel. Iedere invalbeurt viel hij daar tegen. Zet er dan maar Lazovic in. Die kan met zijn snelheid en inzet nog af en toe best iets bereiken op die positie.quote:
11 Miljoen maar?quote:'Inter praat met PSV over Afellay'
Het Italiaanse Tuttosport komt met het bericht dat Inter en PSV met elkaar zouden hebben gesproken over een mogelijke transfer van Ibrahim Afellay. De 22-jarige aanvallende middenvelder zou elf miljoen euro moeten kosten.
Twee vertegenwoordigers van Inter zouden maandag in het geheim een gesprek hebben gevoerd met Adrie van Kraay, technisch manager van PSV. Zlatan Ibrahimovic, spits van Inter en ex-speler van Ajax, zou zich zelfs bij de nerazzurri sterk hebben gemaakt voor de komst van Afellay.
De bijna 23-jarige Utrechter is bij PSV bezig aan zijn beste seizoen sinds zijn debuut in het seizoen 2003/2004. In 22 competitiewedstrijden deed de aanvallende middenvelder elf keer het net bollen. Afellay werd in een eerder stadium al in verband gebracht met Fiorentina en Juventus
onzin bericht dus, veel te laagquote:
Inderdaad, laat lazovic maar eens op rechts beginnenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:28 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Bakkal heeft nog niets laten zien op de vleugel. Iedere invalbeurt viel hij daar tegen. Zet er dan maar Lazovic in. Die kan met zijn snelheid en inzet nog af en toe best iets bereiken op die positie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |