abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66891271
twente en heerenveen moeten gewoon in de finale van de beker staan.
pi_66891301
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 11:56 schreef fetss het volgende:
twente en heerenveen moeten gewoon in de finale van de beker staan.
Dat zou gunstig zijn voor ons ja. Liever zie ik ons Ajax nog even inhalen
Brutal. Fucking. Metal.
pi_66891688
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 11:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Dat zou gunstig zijn voor ons ja. Liever zie ik ons Ajax nog even inhalen
Ik zie ons liever iedereen nog inhalen

We worden gewoon 5e ben ik bang, hoger dan plek 4 lijkt me nu zo'n beetje wel uitgesloten, PSV wint gewoon geen belangrijke wedstrijden, dat moet zelfs de meest verstokte optimist met jampotPSVbrilleglazen nou toch wel gezien hebben. En als je geen belangrijke wedstrijden wint eindig je niet hoog.

Good job Rekert
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_66891752
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 12:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik zie ons liever iedereen nog inhalen

We worden gewoon 5e ben ik bang, hoger dan plek 4 lijkt me nu zo'n beetje wel uitgesloten, PSV wint gewoon geen belangrijke wedstrijden, dat moet zelfs de meest verstokte optimist met jampotPSVbrilleglazen nou toch wel gezien hebben. En als je geen belangrijke wedstrijden wint eindig je niet hoog.

Good job Rekert
Tuurlijk word ik ook liever 5 jaar op rij dronken op het stadhuisplein
Maar ik denk dat je de spijker op de kop slaat, we pakken te weinig punten in cruciale wedstrijden, vaak door ontzettend dom verdedigend spel. Als we komend seizoen UC-voetbal spelen, mogen we god op de blote knieën danken ben ik bang.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_66891757
Wat denken jullie ervan tegen Feyenoord? Winst of wordt het weer traditioneel lastig in Rotterdam?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  dinsdag 10 maart 2009 @ 12:11:03 #181
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_66891790
Ik verwacht toch wel een redelijk simpele 0-2 overwinning voor PSV.
pi_66891791
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 12:10 schreef Suijk het volgende:
Wat denken jullie ervan tegen Feyenoord? Winst of wordt het weer traditioneel lastig in Rotterdam?
Ik denk dat we een goede kans maken
Brutal. Fucking. Metal.
pi_66891949
quote:
Traditioneel lastig, lijkt me weer een mooie wedstrijd voor een gelijk spel.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 10 maart 2009 @ 12:18:50 #184
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_66892063
quote:
Hangt compleet van de opstelling af
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_66892154
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 12:18 schreef Zapper het volgende:

[..]

Lazovic de verlosser?
pi_66892155
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 12:18 schreef Zapper het volgende:

[..]

Of je holmaat er in staat zeker?
  dinsdag 10 maart 2009 @ 12:25:17 #187
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_66892264
Ga maar de clown uithangen, maar je ziet toch zeker zelf ook wel dat je er met spelers als Amrabat, Bakkal en ook Toivonen niet komt?

En ja als Lazovic niet speelt tegen Feyenoord gaat PSV zeker op z'n bek, en hard ook mag ik hopen.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_66892292
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 12:25 schreef Zapper het volgende:
Ga maar de clown uithangen, maar je ziet toch zeker zelf ook wel dat je er met spelers als Amrabat, Bakkal en ook Toivonen niet komt?

En ja als Lazovic niet speelt tegen Feyenoord gaat PSV zeker op z'n bek, en hard ook mag ik hopen.
Je hebt wel gelijk dat Lazovic tegen Feyenoord misschien wat meer wil bewijzen omdat zij hem hebben weggedaan natuurlijk.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_66892316
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 12:25 schreef Zapper het volgende:
Ga maar de clown uithangen, maar je ziet toch zeker zelf ook wel dat je er met spelers als Amrabat, Bakkal, Lazovic en ook Toivonen niet komt?
Ik heb je post verbeterd!
quote:
Jij ben meer voor Lazovic dan voor PSV?
  dinsdag 10 maart 2009 @ 12:37:23 #190
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_66892628
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 12:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:

Ik heb je post verbeterd!

De tering wat kinderachtig

Zonde van m'n tijd dit.
pi_66892806
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 12:37 schreef Zapper het volgende:

[..]

De tering wat kinderachtig

Zonde van m'n tijd dit.
Tja, Lazovic is gewoon net zo'n middelmaat als driekwart van de selectie hoor . Hij heeft kansen genoeg gehad en dan kan ik toch wel concluderen dat het gewoon een wisselvallige speler is die soms mooie dingen doet, en dat geldt voor de spelers die jij noemt ook.

Of durf je echt met droge ogen te beweren dat Lazovic een topper is?
pi_66893620
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 12:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Tja, Lazovic is gewoon net zo'n middelmaat als driekwart van de selectie hoor . Hij heeft kansen genoeg gehad en dan kan ik toch wel concluderen dat het gewoon een wisselvallige speler is die soms mooie dingen doet, en dat geldt voor de spelers die jij noemt ook.

Of durf je echt met droge ogen te beweren dat Lazovic een topper is?
Lazovic en topper in 1 zin..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_66894351
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 13:08 schreef MrMoon het volgende:

[..]

Lazovic en topper in 1 zin..
"In tegenstelling tot Lazovic, waren van Nistelrooij en Ronaldo wel echte toppers."

Het kan dus wel

Maar serieus zapper, ik zou ook met Lazovic starten tegen Feyenoord maar ik maak me echt geen illusies dat dat zoveel verschil maakt. Maar een beetje meer schuiven in de opstelling zou sowieso geen kwaad kunnen vind ik. Al dat geloel over 'vertrouwen', als je je plaats niet kwijt wil moet je maar beter spelen.
pi_66894741
Amrabat is sowieso geschorst, dus het zou zomaar kunnen dat Danko in de basis begint.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 10 maart 2009 @ 14:02:07 #195
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_66895358
quote:
Winst!

hoop ik
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_66895473
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 13:44 schreef ruud.nl het volgende:
Amrabat is sowieso geschorst, dus het zou zomaar kunnen dat Danko in de basis begint.
Zet Bakkal maar op zijn plaats..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_66896358
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 14:05 schreef MrMoon het volgende:

[..]

Zet Bakkal maar op zijn plaats..
Bakkal heeft nog niets laten zien op de vleugel. Iedere invalbeurt viel hij daar tegen. Zet er dan maar Lazovic in. Die kan met zijn snelheid en inzet nog af en toe best iets bereiken op die positie.
We sure are cute for two ugly people.
pi_66897640
quote:
'Inter praat met PSV over Afellay'
Het Italiaanse Tuttosport komt met het bericht dat Inter en PSV met elkaar zouden hebben gesproken over een mogelijke transfer van Ibrahim Afellay. De 22-jarige aanvallende middenvelder zou elf miljoen euro moeten kosten.

Twee vertegenwoordigers van Inter zouden maandag in het geheim een gesprek hebben gevoerd met Adrie van Kraay, technisch manager van PSV. Zlatan Ibrahimovic, spits van Inter en ex-speler van Ajax, zou zich zelfs bij de nerazzurri sterk hebben gemaakt voor de komst van Afellay.

De bijna 23-jarige Utrechter is bij PSV bezig aan zijn beste seizoen sinds zijn debuut in het seizoen 2003/2004. In 22 competitiewedstrijden deed de aanvallende middenvelder elf keer het net bollen. Afellay werd in een eerder stadium al in verband gebracht met Fiorentina en Juventus
11 Miljoen maar?

bron goal.com
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 10 maart 2009 @ 15:04:19 #199
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_66897711
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 15:01 schreef Brigand het volgende:

[..]

11 Miljoen maar?

bron goal.com
onzin bericht dus, veel te laag
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 10 maart 2009 @ 15:33:25 #200
238905 murpheh
The Autumn Effect
pi_66898893
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 14:28 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

Bakkal heeft nog niets laten zien op de vleugel. Iedere invalbeurt viel hij daar tegen. Zet er dan maar Lazovic in. Die kan met zijn snelheid en inzet nog af en toe best iets bereiken op die positie.
Inderdaad, laat lazovic maar eens op rechts beginnen
The truth is that we all try to hide. | Last.fm
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')