ja laatst keepte hij weer maar erg populair is hij nog steeds niet. We krijgen nog een aantal termijnen van de transfer van Gomes dus je kan zeggen die laat je vallen en hij komt terug..... dan hoef je zelf geen cash meer uit te geven.quote:Op maandag 9 maart 2009 00:52 schreef Rots het volgende:
Je bennie goed. Die verdient daar aardig wat bij Tottenham, minstens het 4voudige als bij PSV. Maar hij stond laatste tijd weer basis toch? Of zit ie nou weer op de bankGomes halen gaat je aardig wat duitjes kosten, en gaat ook nooit meer gebeuren, maar als hij nog een keer terugkomt neem ik voor een half jaar een PSV UI.
quote:Op maandag 9 maart 2009 00:50 schreef rubbereend het volgende:
Het lijkt me niet zo ingewikkeld deze zomer om Gomes terug te halen volgens mij..........
Ach, die oefenpotjes kunnen we wel gebruiken.quote:Op zondag 8 maart 2009 20:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
we kunnen ons gewoon op gaan maken voor onze eerste Play Off deelname
...quote:Op maandag 9 maart 2009 00:35 schreef Rots het volgende:
Zie jullie nu ook wel verliezen van mijn lieve Feyenoord volgende week.![]()
PSV doet het sowieso kut tegen Fey, meestal.
Twee aanvallers wisselen voor een middenvelder en een verdediger en dan je spelers verwijten dat ze te ver naar achteren gingen spelenquote:Op maandag 9 maart 2009 10:01 schreef sjimz het volgende:
Hoe kijken jullie hier tegen de wissels van Lodeweges aan gisteren?
quote:9/3/2009 - Lodeweges: naar achteren lopen hoort niet bij PSV
(Gepost door RvN, Gaizka)
BRON: Algemeen Dagblad
Dwight Lodeweges noemde het gelijkspel na afloop 'erg zuur'. "Dat is nu al de tweede keer dat het ons overkomt dat we in de laatste seconde een tegendoelpunt krijgen. We speelden prima, tot aan de laatste tien minuten. We leden te vaak onnodig balverlies en lieten ons steeds verder naar achteren drukken. Dat mag niet gebeuren. Een mentale kwestie. Ik maak mijn spelers geen verwijten, ze hebben goed gevoetbald en keihard gewerkt, maar te veel naar achteren lopen hoort eigenlijk niet bij PSV."
Mwah, het is niet alsof het nooit gebeurd, wissels in de laatste minuten. Helemaal als je speelt voor grote belangen en op winst staat tegen de nummer 2 (als nummer 5 zijnde...quote:Op maandag 9 maart 2009 10:01 schreef sjimz het volgende:
Hoe kijken jullie hier tegen de wissels van Lodeweges aan gisteren?
Die bal van Stam leek mij moeilijker om naar de zijkant weg te stompen dan om gewoon vast te klemmen, maar dat kan aan mij liggen...quote:Op maandag 9 maart 2009 12:04 schreef Prik0 het volgende:
Waarom krijg Isaksson de schuld?
Volgens mij zijn de enige oorzaken het dramatisch verdedigen en het slechte wisselbeleid.
Ach, als ie van Feyenoord wint, wordt ie ook weer de hemel ingeprezenquote:Op maandag 9 maart 2009 12:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Leuk om te zien hoe Lodeweges afgebrand wordt. Een paar weken geleden was hij nog de grote held
Bakal en Rodriguez hebben ook al in de aanval gespeeldquote:Op maandag 9 maart 2009 11:52 schreef Vitamine_C het volgende:
[..]
Twee aanvallers wisselen voor een middenvelder en een verdediger en dan je spelers verwijten dat ze te ver naar achteren gingen spelen![]()
[..]
ga jij nu ook al generaliseren?quote:Op maandag 9 maart 2009 12:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Leuk om te zien hoe Lodeweges afgebrand wordt. Een paar weken geleden was hij nog de grote held
quote:Op maandag 9 maart 2009 12:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik kan me niet herinneren dat hij compleet de hemel in werd geprezenquote:Op maandag 9 maart 2009 12:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |