Correct.quote:Op zondag 8 maart 2009 19:39 schreef denthemen het volgende:
Ik heb de laatste 10 minuten niet gezien, maar ik hoorde dat er én een wissel én een blessure behandeling was in de blessuretijd? Dan zou het normaal zijn dat ze door gingen spelen
Inderdaad, ik erger me er altijd aan als dat juist níet gedaan wordt, veel scheidsrechters vinden dat niet nodig blijkbaarquote:Op zondag 8 maart 2009 19:39 schreef denthemen het volgende:
Ik heb de laatste 10 minuten niet gezien, maar ik hoorde dat er én een wissel én een blessure behandeling was in de blessuretijd? Dan zou het normaal zijn dat ze door gingen spelen
Feyenoord.quote:Op zondag 8 maart 2009 20:01 schreef ganzenherder het volgende:
Tegen welke club gaan we de volgende week weer een cruciaal doelpunt in slotfase tegen krijgen?
Alleen valt het programma van Heerenveen ook wel meequote:Op zondag 8 maart 2009 19:20 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Op Ajax en Feyenoord-uit na valt het toch wel te doen. Die 4e plaats is zeker nog mogelijk, alhoewel je het dit seizoen nooit weet
alleen tegen AZ en Twente zie ik ze punten verspelen, betekend dat wij vanaf nu alle wedstrijden moeten winnen om kans te maken op de 4e plek.quote:za 14/3 Heerenveen - Sparta
vr 20/3 De Graafschap - Heerenveen
za 4/4 Heracles - Heerenveen
zo 12/4 Heerenveen - FC Volendam
zo 19/4 FC Utrecht - Heerenveen
za 25/4 Heerenveen - FC Twente
zo 3/5 Heerenveen - ADO Den Haag
zo 10/5 AZ - Heerenveen
quote:Op zondag 8 maart 2009 19:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Terechte beloning voor het inbrengen van 1564654651654 verdedigers in de laatste 20 minuten.
we kunnen ons gewoon op gaan maken voor onze eerste Play Off deelnamequote:Op zondag 8 maart 2009 20:51 schreef Vitamine_C het volgende:
[..]
Alleen valt het programma van Heerenveen ook wel mee
[..]
alleen tegen AZ en Twente zie ik ze punten verspelen, betekend dat wij vanaf nu alle wedstrijden moeten winnen om kans te maken op de 4e plek.
neequote:Op zondag 8 maart 2009 20:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
we kunnen ons gewoon op gaan maken voor onze eerste Play Off deelname
Zover is het nog niet, maar ze moeten dan echt wel meer punten gaan pakken.quote:Op zondag 8 maart 2009 20:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Lijkt me wel inderdaad, ze moeten tegen Volendam en nac, dus dat moet alletwee wel te doen zijn voor Twente en die Friezen!quote:Op zondag 8 maart 2009 21:13 schreef Vitamine_C het volgende:
[..]
nee, Heerenveen en Twente halen gewoon de bekerfinale
hihiquote:Op zondag 8 maart 2009 18:25 schreef HL_Dog43 het volgende:
ZWAAR onverdiend punt voor dat T-RING TWENTE! Man wat ben ik woedend, eindelijk gvd die overwinning op die kt tukkers nadat die honden notabene van die KAVB ook nog toestemming hebben gekregen. Vies vuil ongedierte dat het is. Gatverdamme wat ben ik me toch woedend, en Van Gaal heeft natuurlijk helemaal gelijk. Schijtlijers dat het zijn, net zoals dat Twente. BAH!
Mja, er ging nog wel wat meer fout hé?quote:Op maandag 9 maart 2009 00:33 schreef RijstNatie het volgende:
lekker gekeept weer van issakson, stompt de bal rechtstreeks naar twente in de 94e minuut
ja laatst keepte hij weer maar erg populair is hij nog steeds niet. We krijgen nog een aantal termijnen van de transfer van Gomes dus je kan zeggen die laat je vallen en hij komt terug..... dan hoef je zelf geen cash meer uit te geven.quote:Op maandag 9 maart 2009 00:52 schreef Rots het volgende:
Je bennie goed. Die verdient daar aardig wat bij Tottenham, minstens het 4voudige als bij PSV. Maar hij stond laatste tijd weer basis toch? Of zit ie nou weer op de bankGomes halen gaat je aardig wat duitjes kosten, en gaat ook nooit meer gebeuren, maar als hij nog een keer terugkomt neem ik voor een half jaar een PSV UI.
quote:Op maandag 9 maart 2009 00:50 schreef rubbereend het volgende:
Het lijkt me niet zo ingewikkeld deze zomer om Gomes terug te halen volgens mij..........
Ach, die oefenpotjes kunnen we wel gebruiken.quote:Op zondag 8 maart 2009 20:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
...quote:Op maandag 9 maart 2009 00:35 schreef Rots het volgende:
Zie jullie nu ook wel verliezen van mijn lieve Feyenoord volgende week.![]()
PSV doet het sowieso kut tegen Fey, meestal.
Twee aanvallers wisselen voor een middenvelder en een verdediger en dan je spelers verwijten dat ze te ver naar achteren gingen spelenquote:Op maandag 9 maart 2009 10:01 schreef sjimz het volgende:
Hoe kijken jullie hier tegen de wissels van Lodeweges aan gisteren?
quote:9/3/2009 - Lodeweges: naar achteren lopen hoort niet bij PSV
(Gepost door RvN, Gaizka)
BRON: Algemeen Dagblad
Dwight Lodeweges noemde het gelijkspel na afloop 'erg zuur'. "Dat is nu al de tweede keer dat het ons overkomt dat we in de laatste seconde een tegendoelpunt krijgen. We speelden prima, tot aan de laatste tien minuten. We leden te vaak onnodig balverlies en lieten ons steeds verder naar achteren drukken. Dat mag niet gebeuren. Een mentale kwestie. Ik maak mijn spelers geen verwijten, ze hebben goed gevoetbald en keihard gewerkt, maar te veel naar achteren lopen hoort eigenlijk niet bij PSV."
Mwah, het is niet alsof het nooit gebeurd, wissels in de laatste minuten. Helemaal als je speelt voor grote belangen en op winst staat tegen de nummer 2 (als nummer 5 zijnde...quote:Op maandag 9 maart 2009 10:01 schreef sjimz het volgende:
Hoe kijken jullie hier tegen de wissels van Lodeweges aan gisteren?
Die bal van Stam leek mij moeilijker om naar de zijkant weg te stompen dan om gewoon vast te klemmen, maar dat kan aan mij liggen...quote:Op maandag 9 maart 2009 12:04 schreef Prik0 het volgende:
Waarom krijg Isaksson de schuld?
Volgens mij zijn de enige oorzaken het dramatisch verdedigen en het slechte wisselbeleid.
Ach, als ie van Feyenoord wint, wordt ie ook weer de hemel ingeprezenquote:Op maandag 9 maart 2009 12:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Leuk om te zien hoe Lodeweges afgebrand wordt. Een paar weken geleden was hij nog de grote held
Bakal en Rodriguez hebben ook al in de aanval gespeeldquote:Op maandag 9 maart 2009 11:52 schreef Vitamine_C het volgende:
[..]
Twee aanvallers wisselen voor een middenvelder en een verdediger en dan je spelers verwijten dat ze te ver naar achteren gingen spelen![]()
[..]
ga jij nu ook al generaliseren?quote:Op maandag 9 maart 2009 12:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Leuk om te zien hoe Lodeweges afgebrand wordt. Een paar weken geleden was hij nog de grote held
quote:Op maandag 9 maart 2009 12:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik kan me niet herinneren dat hij compleet de hemel in werd geprezenquote:Op maandag 9 maart 2009 12:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
we stonden nu op het punt te winnen van Twente, zoals het onder Stevens liep lijkt me dat vrij onwaarschijnlijk geweestquote:Op maandag 9 maart 2009 14:46 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat hij compleet de hemel in werd geprezen. En ach, er wordt nog steeds beter gespeeld dan onder Stevens. Ook al is het nu ook niet goed...
vooralsnog lijkt het erop dat hij het seizoen af mag maken en volgens het AD zou hij zelfs tot die tijd de technische leiding krijgenquote:Op maandag 9 maart 2009 14:55 schreef dndiek het volgende:
Müller weg bij Schalke, Rutten blijft nog wel, de vraag is hoe lang...
Post dan niet.quote:Op maandag 9 maart 2009 16:41 schreef Pizzakoppo het volgende:
Heerlijk dat jullie nog een tegendoelpunt kregen in de laatste minuut, de laatste 20 minuten liepen jullie alleen maar achteruit, verdedigers erbij, tijdrekken, salcido die een blessure faked en dan met de laatste actie een goal tegekrijgen, Priceless!
Niks mis met de wedstrijd proberen kapot te maken als je 0-1 voorstaat bij Twente, volgens mij deed Ajax daar hetzelfde. Wat mij betreft doen ze het een volgende keer gewoon weer. Dat was het probleem niet. Alleen als er dan zo komisch verdedigd wordt en voorin niet een bal vasthoudt, dan vraag je er wel om.quote:Op maandag 9 maart 2009 16:41 schreef Pizzakoppo het volgende:
Heerlijk dat jullie nog een tegendoelpunt kregen in de laatste minuut, de laatste 20 minuten liepen jullie alleen maar achteruit, verdedigers erbij, tijdrekken, salcido die een blessure faked en dan met de laatste actie een goal tegekrijgen, Priceless!
Spelers/media/supporters waren grotendeels lyrisch over het nieuwe PSV. En wordt er echt zoveel beter gevoetbald als onder Stevens? Stevens zijn laatste wedstrijden bijvoorbeeld lag de kansenverhouding volgens mij toch ook behoorlijk in het voordeel van PSV alleen waren de resultaten kut. Die resultaten zijn onder Lodeweges minstens net zo kut.quote:Op maandag 9 maart 2009 14:46 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat hij compleet de hemel in werd geprezen. En ach, er wordt nog steeds beter gespeeld dan onder Stevens. Ook al is het nu ook niet goed...
Doe dat dan voorin, ik snap niet dat Lodeweges met zulke rare wissels, Nijlandquote:Op maandag 9 maart 2009 16:49 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Niks mis met de wedstrijd proberen kapot te maken als je 0-1 voorstaat bij Twente. Wat mij betreft doen ze het een volgende keer gewoon weer. Dat was het probleem niet. Alleen als er dan zo komisch verdedigd wordt en voorin niet een bal vasthoudt, dan vraag je er wel om.
Scoorde PSV jarenlang in de laatste minuut? Ik kan me alleen Groningen uit (paar weken geleden) en thuis (rond kerst '07) herinneren, voor de rest..? Ik wordt nog steeds chag als ik er aan denkquote:Op maandag 9 maart 2009 16:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
Het is ook meer de ironie van het jarenlang doelpunten maken in de laatste minuut en op zijn PSV´s een wedstrijdje winnen en dit jaar valt alles de andere kant op, dat is gewoon leuk.
Zó, jij hebt PSV goed gevolg men.quote:Op maandag 9 maart 2009 16:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
Het is ook meer de ironie van het jarenlang doelpunten maken in de laatste minuut en op zijn PSV´s een wedstrijdje winnen en dit jaar valt alles de andere kant op, dat is gewoon leuk.
Huh?quote:Op maandag 9 maart 2009 16:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
quote:Op maandag 9 maart 2009 16:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
quote:Gudjohnsen zou graag nog eens voor PSV spelen
EXCLUSIEF - Eidur Gudjohnsen hoopt ooit nog eens voor PSV te spelen. De IJslander heeft het heel erg naar z'n zin bij Barcelona, maar kijkt met veel plezier terug op zijn tijd in Eindhoven. "Het is een mooie club, die goed met z'n spelers omgaat. Ik heb er veel geleerd."
Media mijden
Barcelona kent een matige reeks en ziet aartsrivaal Real Madrid met de week dichterbij komen. Gudjohnsen zegt echter geen extra druk te voelen na vijf wedstrijden zonder winst.
"Wat iedereen ook zegt, het maakt mij niet uit. Ik lees de kranten niet", vertelt de IJslander aan Goal.com. "Natuurlijk merk je wel wat er speelt omdat mensen om je heen wél de kranten lezen en de tv aanzetten. Maar ik heb geen mensen nodig die mij vertellen hoe ik heb gespeeld. Niemand bij Barcelona heeft dat."
De druk uit Madrid
"Als je het veld afloopt weet je of je goed of slecht hebt gespeeld", vervolgt de aanvaller, bij Barça vooral spelend als aanvallende middenvelder. "Madrid is druk met ons en probeert extra druk neer te leggen, maar dat heeft geen effect op mij. Waarschijnlijk zou ik hetzelfde doen als het anders was gelopen. Ik heb drie kinderen. Dat is genoeg om me op te focussen."
"Als je voor een club als Barcelona speelt, maak je je niet druk om andere teams. Je kijkt puur naar jezelf", aldus Gudjohnsen, die het naar z'n zin heeft in het Catalaanse. "Afgelopen zomer heb ik met de trainer gesproken en hij vertelde mij dat hij me wilde behouden. Dat gaf veel vertrouwen. Ik speel ook beter dit seizoen dan voorgaande jaren. Ik heb veel meer plezier dit seizoen."
Terug naar PSV?
Geruchten over een terugkeer naar PSV zijn dan ook niet aan de orde voor de IJslander, die vanaf 1994 twee jaar voor de club speelde. "Ik zou het heel mooi vinden om daar nog eens te spelen. Ik denk dat het een mooie club is, die goed met je omgaat. Hoewel ik er lang geblesseerd was heb ik er veel geleerd. Maar ik wil nu niet weg hier, want ik wil prijzen winnen met Barça."
(Lucas Brown / Goal.com)
Aldus Voetbalzone.quote:Sparta wil Ramos een extra jaar huren van PSV
Geschreven op dinsdag, 10 maart om 10:51
Sparta hoopt ook het komende seizoen gebruik te mogen maken van de diensten van doelman Cássio Ramos. De Braziliaan wordt momenteel gehuurd van PSV, en presteert naar tevredenheid van de Rotterdammers. Volgens RTV Rijnmond zal de club dan ook om de tafel gaan met de Eindhovenaren om een langer verblijf te bespreken. De 21-jarige Ramos kwam al in 2007 naar Nederland, maar mocht in Eindhoven slechts één keer opdraven. In het competitieduel met Roda JC (1-1) kwam hij negentig minuten lang in actie. Bij zijn nieuwe club deed hij sinds zijn overgang, afgelopen januari, zes keer mee, en moest hij zeven tegentreffers incasseren.
Met de aflopende contracten van de andere twee sluitposten Harald Wapenaar en Cor Varkevisser in het achterhoofd, hoopt Sparta op toestemming van PSV om de Zuid-Amerikaan langer te kunnen behouden. De regionale omroep meldt namelijk dat de club nog altijd geen besluit heeft genomen of het verder gaat met het duo.
Dat zou gunstig zijn voor ons ja. Liever zie ik ons Ajax nog even inhalenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:56 schreef fetss het volgende:
twente en heerenveen moeten gewoon in de finale van de beker staan.
Ik zie ons liever iedereen nog inhalenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat zou gunstig zijn voor ons ja. Liever zie ik ons Ajax nog even inhalen
Tuurlijk word ik ook liever 5 jaar op rij dronken op het stadhuispleinquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zie ons liever iedereen nog inhalen
We worden gewoon 5e ben ik bang, hoger dan plek 4 lijkt me nu zo'n beetje wel uitgesloten, PSV wint gewoon geen belangrijke wedstrijden, dat moet zelfs de meest verstokte optimist met jampotPSVbrilleglazen nou toch wel gezien hebben. En als je geen belangrijke wedstrijden wint eindig je niet hoog.
Good job Rekert
Ik denk dat we een goede kans makenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:10 schreef Suijk het volgende:
Wat denken jullie ervan tegen Feyenoord? Winst of wordt het weer traditioneel lastig in Rotterdam?
Traditioneel lastig, lijkt me weer een mooie wedstrijd voor een gelijk spel.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:10 schreef Suijk het volgende:
Wat denken jullie ervan tegen Feyenoord? Winst of wordt het weer traditioneel lastig in Rotterdam?
Hangt compleet van de opstelling afquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:10 schreef Suijk het volgende:
Lazovic de verlosser?quote:
Je hebt wel gelijk dat Lazovic tegen Feyenoord misschien wat meer wil bewijzen omdat zij hem hebben weggedaan natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:25 schreef Zapper het volgende:
Ga maar de clown uithangen, maar je ziet toch zeker zelf ook wel dat je er met spelers als Amrabat, Bakkal en ook Toivonen niet komt?
En ja als Lazovic niet speelt tegen Feyenoord gaat PSV zeker op z'n bek, en hard ook mag ik hopen.
Ik heb je post verbeterd!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:25 schreef Zapper het volgende:
Ga maar de clown uithangen, maar je ziet toch zeker zelf ook wel dat je er met spelers als Amrabat, Bakkal, Lazovic en ook Toivonen niet komt?
Jij ben meer voor Lazovic dan voor PSV?quote:En ja als Lazovic niet speelt tegen Feyenoord gaat PSV zeker op z'n bek, en hard ook mag ik hopen.
De tering wat kinderachtigquote:
Tja, Lazovic is gewoon net zo'n middelmaat als driekwart van de selectie hoorquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:37 schreef Zapper het volgende:
[..]
De tering wat kinderachtig
Zonde van m'n tijd dit.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tja, Lazovic is gewoon net zo'n middelmaat als driekwart van de selectie hoor. Hij heeft kansen genoeg gehad en dan kan ik toch wel concluderen dat het gewoon een wisselvallige speler is die soms mooie dingen doet, en dat geldt voor de spelers die jij noemt ook.
Of durf je echt met droge ogen te beweren dat Lazovic een topper is?
"In tegenstelling tot Lazovic, waren van Nistelrooij en Ronaldo wel echte toppers."quote:
Winst!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:10 schreef Suijk het volgende:
Zet Bakkal maar op zijn plaats..quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:44 schreef ruud.nl het volgende:
Amrabat is sowieso geschorst, dus het zou zomaar kunnen dat Danko in de basis begint.
Bakkal heeft nog niets laten zien op de vleugel. Iedere invalbeurt viel hij daar tegen. Zet er dan maar Lazovic in. Die kan met zijn snelheid en inzet nog af en toe best iets bereiken op die positie.quote:
11 Miljoen maar?quote:'Inter praat met PSV over Afellay'
Het Italiaanse Tuttosport komt met het bericht dat Inter en PSV met elkaar zouden hebben gesproken over een mogelijke transfer van Ibrahim Afellay. De 22-jarige aanvallende middenvelder zou elf miljoen euro moeten kosten.
Twee vertegenwoordigers van Inter zouden maandag in het geheim een gesprek hebben gevoerd met Adrie van Kraay, technisch manager van PSV. Zlatan Ibrahimovic, spits van Inter en ex-speler van Ajax, zou zich zelfs bij de nerazzurri sterk hebben gemaakt voor de komst van Afellay.
De bijna 23-jarige Utrechter is bij PSV bezig aan zijn beste seizoen sinds zijn debuut in het seizoen 2003/2004. In 22 competitiewedstrijden deed de aanvallende middenvelder elf keer het net bollen. Afellay werd in een eerder stadium al in verband gebracht met Fiorentina en Juventus
onzin bericht dus, veel te laagquote:
Inderdaad, laat lazovic maar eens op rechts beginnenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:28 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Bakkal heeft nog niets laten zien op de vleugel. Iedere invalbeurt viel hij daar tegen. Zet er dan maar Lazovic in. Die kan met zijn snelheid en inzet nog af en toe best iets bereiken op die positie.
Dat dacht ik dus ook al. Daarnaast hadden wij toch de clausule uit zijn contract weg gehaald zodat hij zelf een percentage van het transfer bedrag kreeg? (zoiets meen ik me te herinneren)quote:
Van het bedrag boven de 15 miljoen krijgt Ibi een percentagequote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:38 schreef Brigand het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook al. Daarnaast hadden wij toch de clausule uit zijn contract weg gehaald zodat hij zelf een percentage van het transfer bedrag kreeg? (zoiets meen ik me te herinneren)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |