Correct.quote:Op zondag 8 maart 2009 19:39 schreef denthemen het volgende:
Ik heb de laatste 10 minuten niet gezien, maar ik hoorde dat er én een wissel én een blessure behandeling was in de blessuretijd? Dan zou het normaal zijn dat ze door gingen spelen
Inderdaad, ik erger me er altijd aan als dat juist níet gedaan wordt, veel scheidsrechters vinden dat niet nodig blijkbaarquote:Op zondag 8 maart 2009 19:39 schreef denthemen het volgende:
Ik heb de laatste 10 minuten niet gezien, maar ik hoorde dat er én een wissel én een blessure behandeling was in de blessuretijd? Dan zou het normaal zijn dat ze door gingen spelen
Feyenoord.quote:Op zondag 8 maart 2009 20:01 schreef ganzenherder het volgende:
Tegen welke club gaan we de volgende week weer een cruciaal doelpunt in slotfase tegen krijgen?
Alleen valt het programma van Heerenveen ook wel meequote:Op zondag 8 maart 2009 19:20 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Op Ajax en Feyenoord-uit na valt het toch wel te doen. Die 4e plaats is zeker nog mogelijk, alhoewel je het dit seizoen nooit weet
alleen tegen AZ en Twente zie ik ze punten verspelen, betekend dat wij vanaf nu alle wedstrijden moeten winnen om kans te maken op de 4e plek.quote:za 14/3 Heerenveen - Sparta
vr 20/3 De Graafschap - Heerenveen
za 4/4 Heracles - Heerenveen
zo 12/4 Heerenveen - FC Volendam
zo 19/4 FC Utrecht - Heerenveen
za 25/4 Heerenveen - FC Twente
zo 3/5 Heerenveen - ADO Den Haag
zo 10/5 AZ - Heerenveen
quote:Op zondag 8 maart 2009 19:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Terechte beloning voor het inbrengen van 1564654651654 verdedigers in de laatste 20 minuten.
we kunnen ons gewoon op gaan maken voor onze eerste Play Off deelnamequote:Op zondag 8 maart 2009 20:51 schreef Vitamine_C het volgende:
[..]
Alleen valt het programma van Heerenveen ook wel mee
[..]
alleen tegen AZ en Twente zie ik ze punten verspelen, betekend dat wij vanaf nu alle wedstrijden moeten winnen om kans te maken op de 4e plek.
neequote:Op zondag 8 maart 2009 20:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
we kunnen ons gewoon op gaan maken voor onze eerste Play Off deelname
Zover is het nog niet, maar ze moeten dan echt wel meer punten gaan pakken.quote:Op zondag 8 maart 2009 20:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
we kunnen ons gewoon op gaan maken voor onze eerste Play Off deelname
Lijkt me wel inderdaad, ze moeten tegen Volendam en nac, dus dat moet alletwee wel te doen zijn voor Twente en die Friezen!quote:Op zondag 8 maart 2009 21:13 schreef Vitamine_C het volgende:
[..]
nee, Heerenveen en Twente halen gewoon de bekerfinale
hihiquote:Op zondag 8 maart 2009 18:25 schreef HL_Dog43 het volgende:
ZWAAR onverdiend punt voor dat T-RING TWENTE! Man wat ben ik woedend, eindelijk gvd die overwinning op die kt tukkers nadat die honden notabene van die KAVB ook nog toestemming hebben gekregen. Vies vuil ongedierte dat het is. Gatverdamme wat ben ik me toch woedend, en Van Gaal heeft natuurlijk helemaal gelijk. Schijtlijers dat het zijn, net zoals dat Twente. BAH!
Mja, er ging nog wel wat meer fout hé?quote:Op maandag 9 maart 2009 00:33 schreef RijstNatie het volgende:
lekker gekeept weer van issakson, stompt de bal rechtstreeks naar twente in de 94e minuut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |