quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat doet ie in de laatste wedstrijd "Zo, heb ik jullie even zand in de ogen gestrooid he? Haha!"
Die volgt de zelfde weg als Manco.quote:Op zondag 8 maart 2009 10:22 schreef Tallie1982 het volgende:
Waar blijft die ene nieuwe eigenlijk ? Die chinees ?
Het hart zegt Rutten, het verstand Adriaanse?quote:Op zondag 8 maart 2009 13:47 schreef Blueberrypancake het volgende:
[..]
Die volgt de zelfde weg als Manco.Daar hoor je ook helemaal niets meer over. Krijgt ie eigenlijk wel ooit speeltijd bij Willem II?
![]()
Ik hoop trouwens niet dat Rutten komt. Als hij Schalke al niet aan het voetballen krijgt, waarom PSV dan wel? Laat maar iemand komen die bewezen heeft wel met de druk die heerst bij een topploeg kan omgaan.
Zoiets heb ik dus ook. Ik vind Rutten ontzettend sympathiek, maar vraag me af of hij niet te zachtaardig/meegaand is t.o.v. Reker e.d. Geef mij inderdaad maar Coquote:Op zondag 8 maart 2009 13:59 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Het hart zegt Rutten, het verstand Adriaanse?
van vi.nlquote:Van Gaal: 'KNVB verdient een dikke onvoldoende'
08/03/2009 14:11
AZ-trainer Louis van Gaal is woedend op de KNVB. Hij is van mening dat de voetbalbond FC Twente had moeten verplichten zaterdag het thuisduel met PSV af te werken.
Vanwege een veldwisseling werd de wedstrijd FC Twente-PSV van zaterdag naar zondag verplaatst. Van Gaal kan er geen begrip voor opbrengen. 'Je reinste waanzin', zei hij tegen de NOS. 'Een veldwissel plan je. Dat doe je niet op het laatste moment.'
'Toen onze burgemeester twee thuiswedstrijden van AZ verbood, verplichtte de bond ons thuis te spelen, desnoods in een ander stadion', vervolgt de trainer van koploper AZ. 'Hoe moet ik dat rijmen met Twente? Dat klopt toch niet, dat is toch geen fairplay? De KNVB moet zorgen voor een eerlijke competitie, de KNVB verdient een dikke onvoldoende.'
Inderdaadquote:Op zondag 8 maart 2009 18:21 schreef Vitamine_C het volgende:
WTF![]()
scheids had al lang af moeten fluiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |