v. bommel ging toch vanaf Fortuna (quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Maar die hadden iig al op een hoger niveau ervaring opgedaan. Wereld van verschil
Kloptquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:02 schreef murpheh het volgende:
[..]
v. bommel ging toch vanaf Fortuna () naar PSV?
Zoals amrabat zeker... hahahaquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mwah ik vind wel dat Honda wat meer heeft dan de grijze middenmaat.
Ik zie het toch anders, geef hem een goede kans daar eerst te overleven en dan te excelleren. Hij zou eigenlijk een Seedorf naast zich (in de groep dan) moeten hebben.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:16 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik zie hem al duelleren met verdedigers en middenvelders van clubs als Catania, Napoli en Bologna: die schoppen op hem in alsof het om een kickbokswedstrijd gaat.
Fortuna speelde destijds wel eredivisie als ik het goed hebquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:02 schreef murpheh het volgende:
[..]
v. bommel ging toch vanaf Fortuna () naar PSV?
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:46 schreef ganzenherder het volgende:
Zo dramatisch slecht hebben we het nog niet eens gedaan tegen Liverpool eigenlijk
Zijn er na vanavond al geruchten gekomen van Koevermans en Lazovic naar Madrid?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:46 schreef ganzenherder het volgende:
Zo dramatisch slecht hebben we het nog niet eens gedaan tegen Liverpool eigenlijk
Of hij moet als een bezetene het krachthonk in en minimaal 5 kilo er bij trainen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:57 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik zie het toch anders, geef hem een goede kans daar eerst te overleven en dan te excelleren. Hij zou eigenlijk een Seedorf naast zich (in de groep dan) moeten hebben.
Zo slecht was seizoen 08/09 dus nog niet.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:46 schreef ganzenherder het volgende:
quote:'PSV en Beerens wachten op fiat nieuwe trainer'
Roy Beerens staat in de nadrukkelijke belangstelling van PSV. De clubleiding van de Eindhovense club wil echter pas tot een definitieve overgang besluiten, wanneer ook de nieuwe trainer het eens is met het aantrekken van de geboren Bladelnaar, zo meldt het Eindhovens Dagblad. In Eindhoven is men op zoek naar aanvallende versterking. De 21-jarige rechteraanvaller ziet een terugkeer naar de Lichtstad zelf ook wel zitten. Beerens mag voor een vastgestelde transfersom van naar verluidt achtenhalf miljoen euro vertrekken bij de Friese club. De regerend landskampioen rekent er echter op dat de huidige nummer vier van de Eredivisie bereid is om te onderhandelen over het transferbedrag van de talentvolle vleugelaanvaller.
De club van algemeen directeur Jan Reker is onder de indruk van de ontwikkeling van de Jong Oranje-international. Indien de permanente opvolger van Huub Stevens zijn goedkeuring geeft aan de komst van de voorhoedespeler, zal PSV daadwerkelijk tot actie overgaan. Fred Rutten, wiens positie bij Schalke 04 onder druk staat, is de belangrijkste kandidaat om volgend jaar als hoofdcoach aan de slag te gaan op de Herdgang.
Beerens verruilde PSV in de zomer van 2007 voor SC Heerenveen. De buitenspeler was het half jaar daarvoor al uitgeleend aan NEC. In Friesland is de Brabander bezig aan zijn tweede seizoen. Onder de nieuwe trainer Trond Sollied presteert de oud-PSV’er uitstekend. In 23 wedstrijden heeft hij al acht maal het net weten te vinden.
En niet onverdienstelijk, maar net Europees voetbal misgelopen dat seizoen, meen ik me te herinneren.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Fortuna speelde destijds wel eredivisie als ik het goed heb
Dit is toch wel een beetje idioot. Een speler opleiden, vervolgens laten gaan en dan terug kopen voor 8.5 miljoen? Dat zou echt achterlijk zijn.quote:
Ja want in de Serie A loop je tenslotte ook gemakkelijk 5 verdedigers voorbij.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:11 schreef Dylan Dog het volgende:
In de Serie A wordt Ibi een sensatie en een van de beste middenvelders ooit van Nederland. Inter is een flutclub (vind ik) maar een geweldige keuze voor hem. Ik zou het geweldig vinden voor hem.
Dat komt omdat Beerens zelf niet verhuurd wilde worden, en ook geen contractverlenging zonder kans op voldoende speeltijd. Dus is hij maar verkocht.quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:45 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik vond het trouwens toen al vreemd dat ze hem niet weer verhuurden.
+ dat Beerens beter is dan Sulejmaniquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:15 schreef MaxPower het volgende:
8,5 miljoen is slechts een halve Sulejmani, koopje dus.
Als je dat serieus meent heb je echt geen verstand van voetbal.quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
+ dat Beerens beter is dan Sulejmani
Dit seizoen heeft Sulejmani mij niet overtuigen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:29 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Als je dat serieus meent heb je echt geen verstand van voetbal.
Ik vind het veel geldquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:15 schreef MaxPower het volgende:
8,5 miljoen is slechts een halve Sulejmani, koopje dus.
Ik kijk naar het totaalbeeld, niet alleen naar dit seizoen. Sulejmani is dit seizoen een tijdje geblesseerd geweest en is door Marco van Basten een hele tijd misbruikt op 10.quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dit seizoen heeft Sulejmani mij niet overtuigen.
Ah, we gaan dezelfde discussie voeren als rond de transfer van Sulejmani?quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:37 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
8.500.000????? De t-ring met hem en heereveen dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |