Heerenveen verplicht niemand om hem te kopen hoorquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:37 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
8.500.000????? De t-ring met hem en heereveen dan.
Misbruikt op 10? Hij heeft zelf aangegeven liever op 10 te spelen dan aan de linkerkant. En die blessure is ook alweer een tijdje geleden.quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:34 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Ik kijk naar het totaalbeeld, niet alleen naar dit seizoen. Sulejmani is dit seizoen een tijdje geblesseerd geweest en is door Marco van Basten een hele tijd misbruikt op 10.
Wat doe Heerenveen fout dan?quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:37 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
8.500.000????? De t-ring met hem en heereveen dan.
Nee dat zie je verkeerd. Heerenveen en Groningen moeten spelers opleiden voor de 'top-2' in het belang van het Nederlandsche Voetbal. Want zeg nou zelf, PSV en Ajax zijn áltijd beter voor een jeugdige speler die net komt kijken.quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:48 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Wat doe Heerenveen fout dan?![]()
De schuld ligt toch echt bij PSV dat hem verkocht heeft.
Zeg ik dat men wat fout doet? Ik zeg daar niks over, maar blijkbaar mag er niks fouts meer over andere clubs gezegd worden. WANT OWEE... zie daar al meteen weer een aantal reacties, gossie gossie.quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:48 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Wat doe Heerenveen fout dan?![]()
De schuld ligt toch echt bij PSV dat hem verkocht heeft.
En hoe durven die "provincieclubs" zoveel geld te vragen? Ze moeten natuurlijk wel hun plaats kennen..quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:53 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Nee dat zie je verkeerd. Heerenveen en Groningen moeten spelers opleiden voor de 'top-2' in het belang van het Nederlandsche Voetbal. Want zeg nou zelf, PSV en Ajax zijn áltijd beter voor een jeugdige speler die net komt kijken.
Je mag vragen wat je wilt, maar als je 8,5 miljoen vraagt voor een Roy Beerens ben je alle realiteitszin kwijt. Het moment is heel dichtbij dat de topclubs in Nederland de middelvinger opsteken naar die provincieclubs en dat er heel wat transferinkomsten gaan wegvallen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:10 schreef venomsnake het volgende:
[..]
En hoe durven die "provincieclubs" zoveel geld te vragen? Ze moeten natuurlijk wel hun plaats kennen..
Je denkt toch niet dat buitenlandse topclubs wakker liggen van Roy Beerens, omdat die twee keer zijn man voorbij is gelopen, ze zullen al helemaal niet 8 1/2 miljoen Euro neerleggen voor zo iemand.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:15 schreef venomsnake het volgende:
Het moment is denk ik ook dichtbij dat Buitenlandse clubs spelers rechtstreeks van de subtop kopen.
Hoeft ook niet gelijk een buitenlandse topclub te zijn, subtop/middenmoot heeft ook geld zat daar.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:16 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat buitenlandse topclubs wakker liggen van Roy Beerens, omdat die twee keer zijn man voorbij is gelopen, ze zullen al helemaal niet 8 1/2 miljoen Euro neerleggen voor zo iemand.
Tsja, een speler als Roy Beerens komt toch het beste voor zijn recht in de Nederlandse competitie waar nog met buitenspelers wordt gevoetbald. Dat houdt een transfer naar bijvoorbeeld Aston Villa, Schalke, HSV, Deportivo wel tegen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:19 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Hoeft ook niet gelijk een buitenlandse topclub te zijn, subtop/middenmoot heeft ook geld zat daar.
Bij Twente, AZ en Heerenveen zitten er wekelijk scouts van die clubs op de tribune hoor.
Wie weet spelen AZ en Heerenveen komend seizoen wel CL, dan komen de topclubs ook vanzelf.
Bovendien heeft PSV het er blijkbaar voor over..
Liever vandaag nog die middelvinger dan morgen.. Doen we volgend seizoen wellicht écht mee met AZ en Twente bovenin.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:12 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Je mag vragen wat je wilt, maar als je 8,5 miljoen vraagt voor een Roy Beerens ben je alle realiteitszin kwijt. Het moment is heel dichtbij dat de topclubs in Nederland de middelvinger opsteken naar die provincieclubs en dat er heel wat transferinkomsten gaan wegvallen.
Het enige waar de speler nog echt in vooruit gaat is salaris eigenlijk. En 8.5 als vastgelegde vind ik nog meevallen hoor.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:12 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Je mag vragen wat je wilt, maar als je 8,5 miljoen vraagt voor een Roy Beerens ben je alle realiteitszin kwijt. Het moment is heel dichtbij dat de topclubs in Nederland de middelvinger opsteken naar die provincieclubs en dat er heel wat transferinkomsten gaan wegvallen.
Bij PSV speel je vaker Europese wedstrijden op hoger niveau, ze doen bijna altijd mee aan de CL. Ok, dit jaar hebben ze een keer een minder seizoen. Bij Heerenveen weet je dat je altijd rond plaats vijf blijft spelen en dat weggespeeld worden in de groepsfase UEFA Cup het hoogste te bereiken doel is.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het enige waar de speler nog echt in vooruit gaat is salaris eigenlijk. En 8.5 als vastgelegde vind ik nog meevallen hoor.
in de laatste 2 jaar dat Bommel er speelde werden ze 7e en 10e dus das best redelijkquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Fortuna speelde destijds wel eredivisie als ik het goed heb
Want die clubs staan voor Roy Beerens in de rijquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:01 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik geef Heerenveen groot gelijk. Als PSV het niet betaalt, doet Spurs, Man, City of Rangers het wel.
hartstikke logisch maar een terugkoop optie voor een beperkt bedrag was niet verkeerd geweestquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:10 schreef noxious het volgende:
[..]
Dat komt omdat Beerens zelf niet verhuurd wilde worden, en ook geen contractverlenging zonder kans op voldoende speeltijd. Dus is hij maar verkocht.
Ik vind het een goede zet dat PSV hem terugwil, ben altijd al gecharmeerd van hem geweest. Al is 8.5 miljoen natuurlijk wel een debiele prijs, maar dat schijnt normaal te zijn in NL tegenwoordig... met Honda's voor 10 miljoen ook al
rangers misschien wel maar die andere twee ploegen die je noemt kijken niet eens naar een speler als beerens. genoeg andere spelers op zijn positie die even goed zijn of zelfs beter voor minder geld.quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:01 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik geef Heerenveen groot gelijk. Als PSV het niet betaalt, doet Spurs, Man, City of Rangers het wel.
Die komt echt wel naar PSV voor een bedrag van rond de 5. PSV krijgt sowieso ook nog opleidingsvergoeding voor de verkoop van Beerensquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:06 schreef rubbereend het volgende:
Ik geef Heerenveen wel gelijk maar ik vind het een absurd bedrag voor een speler die heeft aangetoond prima uit de voeten te kunnen in de Eredivisie. Wil je zo'n speler rendabel kunnen kopen moet hij binnen 3 jaar doorgroeien naar fatsoenlijk Europees niveau op het geld weer terug te kunnen verdienen. De vraag is dus heeft Beerens die potentie?
Nou ik ben benieuwd hoeveel water Heerenveen bij de wijn gaat doen, ze hebben bij de meeste transfers over het algemeen wel het onderste uit de kan gehaald.quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:08 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Die komt echt wel naar PSV voor een bedrag van rond de 5. PSV krijgt sowieso ook nog opleidingsvergoeding voor de verkoop van Beerens
En wetend dat we al 4 miljoen voor een Nijland betalen...quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Nou ik ben benieuwd hoeveel water Heerenveen bij de wijn gaat doen, ze hebben bij de meeste transfers over het algemeen wel het onderste uit de kan gehaald.
5 miljoen teveel voor weer een bankzitterquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:08 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Die komt echt wel naar PSV voor een bedrag van rond de 5. PSV krijgt sowieso ook nog opleidingsvergoeding voor de verkoop van Beerens
Geen flauw idee, ik heb geen uitgebreid scoutingsnetwerkquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:35 schreef rubbereend het volgende:
Welke haalbare spelers zou jij graag zien koen Grrrrrrrrrrrrr?
zoals Martin van Geel ook scoutte zeg maarquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Geen flauw idee, ik heb geen uitgebreid scoutingsnetwerk![]()
Reker steekt al sinds Lemic, Valckx en de Visser weg zijn de loftrompet over ons netwerk en onze contacten. Dus als () er volgend jaar weer een elftal vol middelmaat staat mag je klagen bij Reker
![]()
Beerens is typisch zo'n speler die via Studio Sport 'gescout' wordt
Noem eens alle spelers die vanaf een subtopper uit nederland naar de top zijn gegaan en vergelijk dat eens met spelers die vanaf Ajax of PSV naar de top zijn gegaan en het ook gemaakt hebben.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:15 schreef venomsnake het volgende:
Het moment is denk ik ook dichtbij dat buitenlandse clubs spelers rechtstreeks van de subtop gaan kopen.
De stap van subtop Nederland naar buitenland is veel te groot, een tussenstap naar een Nederlandse topclub is vaak pure noodzaak.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:09 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Noem eens alle spelers die vanaf een subtopper uit nederland naar de top zijn gegaan en vergelijk dat eens met spelers die vanaf Ajax of PSV naar de top zijn gegaan en het ook gemaakt hebben.
http://www.sportwereld.nl(...)wil_Rutten_niet.htmlquote:Zo graag als Stevens wil Rutten niet
Bij PSV worden de ontwikkelingen rond Fred Rutten met argusogen gevolgd.
De trainer/coach van Schalke ’04 is voor spelers en management bij de landskampioen de gedroomde kandidaat om ‘interim’ Dwight Lodeweges op te volgen. Niemand praat daar in die termen over in Eindhoven. Kandidatenlijstjes worden niet meer ‘gecommuniceerd’ omdat zoiets in het verleden erg slecht bevallen is.
Er wordt slechts gereageerd als trainers zich in het openbaar afmelden, zoals Ronald Koeman onlangs deed. Dan verschijnt op de website van PSV de mededeling dat er nog geen enkele oefenmeester direct benaderd is. Het gebeurde met een resoluutheid die deed denken aan de tijd dat PSV nog elk jaar de titel greep; een teken van herstel. Achter de schermen daarentegen, heerst er bedachtzaamheid. De volgende trainer mag niet wéér sneuvelen of vroegtijdig afhaken.
Er zijn slechts twee kandidaten. De eerste is dus Fred Rutten. De ontwikkelingen rond hem zijn interessant. De manager van zijn club, Andreas Müller is maandag ontslagen. Gisteren liet de leiding bij Schalke doorschemeren, dat men graag heeft dat Rutten een deel van Müllers taken overneemt. Daar heeft de oefenmeester niet zo veel zin in. Hij wil vooral slagen als trainer en krijgt daar graag de tijd voor. En mocht Rutten ontslagen worden, dan nog staat hij niet meteen te springen om naar PSV te gaan. Hij had er al kunnen beginnen toen Huub Stevens net op straat stond. Maar zo graag als Stevens wilde, wil Rutten niet naar PSV. Het is zijn eerste doel om het uitgerangeerde Schalke ‘op de rails’ krijgen.
PSV heeft bij een weigering de oplossing al klaar. Dan wordt Lodeweges gevraagd de zaak, samen met assistent Phillip Cocu, definitief over te nemen. Het ziet er logisch en doordacht uit, zo is ook de opvatting in PSV’s kleedkamer.
Hij zegt ook dat het moment dichterbij komt dat het gaat gebeuren he.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:09 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Noem eens alle spelers die vanaf een subtopper uit nederland naar de top zijn gegaan en vergelijk dat eens met spelers die vanaf Ajax of PSV naar de top zijn gegaan en het ook gemaakt hebben.
That's my point.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:10 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
De stap van subtop Nederland naar buitenland is veel te groot, een tussenstap naar een Nederlandse topclub is vaak pure noodzaak.
Duurt niet lang meer of die tijd is voorbij. Spelen bij AZ of Twente is dan genoeg.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:10 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
De stap van subtop Nederland naar buitenland is veel te groot, een tussenstap naar een Nederlandse topclub is vaak pure noodzaak.
Maar een Nederlandse topclub wordt gezien als Ajax en PSV, maar is er op dit moment bij een AZ niet wat meer interessants te halen?quote:
Wordt het dan net zo'n succes als de overgangen van Nilsson naar Saint Etienne en Alves naar Middlesbrough?quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:15 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Duurt niet lang meer of die tijd is voorbij. Spelen bij AZ of Twente is dan genoeg.
Speelden die bij AZ of Twente?quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:16 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Wordt het dan net zo'n succes als de overgangen van Nilsson naar Saint Etienne en Alves naar Middlesbrough?
Daar gaat het niet om, azijnzeiker, dat zijn voorbeelden van spelers die van een subtopper in Nederland rechtstreeks naar het buitenland verkocht zijn.quote:
En ik bedoel dat het niet lang duurt dat AZ en Twente zich tussen de top nestelen en de stap naar PSV of Ajax overbodig is. Elia en Arnautovic gaan komende zomer echt niet naar PSV als die 5e worden hoor.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:18 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, azijnzeiker, dat zijn voorbeelden van spelers die van een subtopper in Nederland rechtstreeks naar het buitenland verkocht zijn.
+ eenzijdige optie voor nog een jaar.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:19 schreef PyTh het volgende:
Beerens heeft na dit seizoen toch nog maar een contract voor 1 jaar?
Dan gaan ze toch lekker naar het buitenland om daar de nieuwe Andy vd Meyde of Lasse Nilsson te worden, bovendien gaan die buitenlandse clubs echt niet van die absurde bedragen betalen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:20 schreef MaxPower het volgende:
[..]
En ik bedoel dat het niet lang duurt dat AZ en Twente zich tussen de top nestelen en de stap naar PSV of Ajax overbodig is. Elia en Arnautovic gaan komende zomer echt niet naar PSV als die 5e worden hoor.
Maar een Elia die goed speelt bij Twente en gekocht wordt door Barcelona krijgt absoluut een andere kans dan een Elia die goed speelt bij Ajax en gekocht wordt door Barcelona.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:20 schreef MaxPower het volgende:
[..]
En ik bedoel dat het niet lang duurt dat AZ en Twente zich tussen de top nestelen en de stap naar PSV of Ajax overbodig is. Elia en Arnautovic gaan komende zomer echt niet naar PSV als die 5e worden hoor.
Vreemd dat je vd Meyde noemt, iemand die op basis van de naam Ajax naar het buitenland kon, maar natuurlijk veel te slecht was.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:21 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Dan gaan ze toch lekker naar het buitenland om daar de nieuwe Andy vd Meyde of Lasse Nilsson te worden, bovendien gaan die buitenlandse clubs echt niet van die absurde bedragen betalen.
Vd Meyde is een typisch Nederlandse buitenspeler die in andere competities dus niet past.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:25 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Vreemd dat je vd Meyde noemt, iemand die op basis van de naam Ajax naar het buitenland kon, maar natuurlijk veel te slecht was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |