quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:45 schreef De_Ananas het volgende:
Dames en heren.
Ik ga een verhaal over de SC schrijven voor het 1000ste topic. Als jullie dingen hebben die erin moeten (liefst met linkjes naar de posts of het begin van iets zoals heel dat NB gebeuren enzo) dan zou ik dat erg waarderen.
Kusjes,
Jullie pater familia
Ik was dikquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja ook op mij natuurlijk, ik was een irritante huilbaby.
Oh naaktpics van BT!quote:
M'n zusjes waren ook dik en zijn nu graatmager.quote:
Mensen zijn (in dat soort situaties) sowieso krachtiger dan ze denken.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hmhmik ook. Het is toch wel een soort oerdrang om je kind op de wereld te zetten, ik denk niet dat er nog echt over na hoeft te denken enzo.
quote:
de eerste tt was een rots in de branding..quote:Op donderdag 5 maart 2009 08:36 schreef de_boswachter het volgende:
Even de TT aangepast. Ik neem aan dat dit Turks is. Voor hetzelfde geldt wens je ons allemaal de kanker toe. Vandaar. Niet iedereen kan Turks.
En Centroal
quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
M'n zusjes waren ook dik en zijn nu graatmager.Hoe doen ze dat toch. [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Dat heb ik nooit meer afgeleerdquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mm, lekker met de beentjes wijd.
Je bent ook opgegroeid met de fles?quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit meer afgeleerd!
Je vraagt er ook gewoon om met dit soort grapjes, hè.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Baby turtle.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Toen ik zocht op 9 pond baby vond ik wel dit schattige plaatje:
[ afbeelding ]
Ze eten minder denk ik.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
M'n zusjes waren ook dik en zijn nu graatmager.Hoe doen ze dat toch. [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:55 schreef KingOfPop het volgende:
[..]Oh dat is het geheim. Meteen even proberen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Ik ook. Tenzij die morgen nog geopend gaat worden.quote:
En nog minderjarig ook. mmmmmmquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waar om? Een beurt?quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:56 schreef IQM het volgende:
[..]
Je vraagt er ook gewoon om met dit soort grapjes, hè.
Kun je hem vinden?quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh dat is het geheim. Meteen even proberen.
quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik neem de attention whoring graag op me.
quote:
Nee.quote:
quote:
Morgen al hoor.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ook. Tenzij die morgen nog geopend gaat worden.
Snellere stofwisseling / actiever leven.quote:
Voor half 6 's middags?quote:
quote:
Je weet maar nooooooit...quote:
quote:
Diplomauitreikingen zijn saai idd.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:59 schreef IQM het volgende:
Zal ik zo dadelijk naar de diplomauitreiking van m'n schoonzus gaan?Betekent wel drie uur lang luisteren naar oninteressante praatjes van oninteressante mensen over haar oninteressante klasgenootjes.
quote:
quote:
quote:
Vergeet je fototoestel niet.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:59 schreef IQM het volgende:
Zal ik zo dadelijk naar de diplomauitreiking van m'n schoonzus gaan?Betekent wel drie uur lang luisteren naar oninteressante praatjes van oninteressante mensen over haar oninteressante klasgenootjes.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:01 schreef Skylark. het volgende:
Whehe jongens, wat ik vandaag toch weer heb meegemaakt.
Ik groette laatste in de stad zo'n meisje waar ik ooit mee heb gekust, maar nooit veel mee heb gepraat. Zij voegt me dezelfde middag nog toe op Hyves en op MSN, en begin allemaal tegen me te praten over school enzo.
Krijg ik nu van een klasgenoot van haar te horen die een vriend van mij is dat zij zegt dat IK HAAR stalk.![]()
Dalijk eventjes confronteren op msn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
doe je goed, meteen een borderlinerquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:01 schreef Skylark. het volgende:
Ik groette laatste in de stad zo'n meisje waar ik ooit mee heb gekust, maar nooit veel mee heb gepraat. Zij voegt me dezelfde middag nog toe op Hyves en op MSN, en begin allemaal tegen me te praten over school enzo.
Krijg ik nu van een klasgenoot van haar te horen die een vriend van mij is dat zij zegt dat IK HAAR stalk.![]()
quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:03 schreef KingOfPop het volgende:
[..][ insert emo ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
En 2 keer de helft dan?quote:
McF heeft toch tijd zat nu, geef hem.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:04 schreef reetveter het volgende:
wat ben ik ook een lamlul he, koop ik me in voor een toernooi voor 10 euro over 1 minuut terwijl ik over een kwartier weg moet
Dat dit een belangrijke gebeurtenis is in het leven je schoonzus en zij vast wil dat jij het vastlegt op foto's. Geldige reden,quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:05 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
McF heeft toch tijd zat nu, geef hem.
Kon je een 10tje Jack kopen manquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:04 schreef reetveter het volgende:
wat ben ik ook een lamlul he, koop ik me in voor een toernooi voor 10 euro over 1 minuut terwijl ik over een kwartier weg moet
Oh zo, dan is het goed.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:05 schreef Sena het volgende:
[..]
Dat dit een belangrijke gebeurtenis is in het leven je schoonzus en zij vast wil dat jij het vastlegt op foto's. Geldige reden,.
Al een beetje uitgeziekt?quote:
Kom je uit het boerengebied?quote:
Vrouwenquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:01 schreef Skylark. het volgende:
Kuil.quote:
Ik was weer in slaap gevallen, dus ben net wakker en ik heb koorts.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:06 schreef IQM het volgende:
[..]
Oh zo, dan is het goed.
[..]
Al een beetje uitgeziekt?
Da's lekker in de zomer.quote:
Goed imago !quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:09 schreef NoelGallagher het volgende:
iemand van de msn van NG! zegt:
zo ken k je nie
NG 181129 zegt:
hoe ken je me dan
iemand van de msn van NG zegt:
als een botte lul_!!!
Zij is nog van de middelbare jeweets, het speelde zich af in m'n hometown.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:08 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Heb der nie gezien, vanaf 10 uur gecampt.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:08 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Heb der nie gezien, vanaf 10 uur gecampt.
Neequote:Op donderdag 5 maart 2009 15:09 schreef Inverted_World het volgende:
Aaaaah ik reageer hier dus nooit, maar dat mag inmiddels wel met mijn postgeschiedenis denk ik, dan maak ik tenminste het 1000ste topic nog mee heh, mijn levensdoel.![]()
Oh, ik dacht in combinatie met die eerdere opmerking dat het over mij ging.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:10 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Zij is nog van de middelbare jeweets, het speelde zich af in m'n hometown.
Bij ons voor is zo'n veldje met van die hekken er om heen, soort van pannakooi, maar geen stenen ondergrond, en daar naast park met voetbalveld, en ik kijk hier mooi op uit vanaf mijn kamerquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:09 schreef Skylark. het volgende:
Waarom zit ik hier eigenlijk op dat fucking FoK?
Ik neem me hierbij voor om zodra het warm buiten is () elke dag te gaan voetballen enzo.
Nee.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:09 schreef Inverted_World het volgende:
Aaaaah ik reageer hier dus nooit, maar dat mag inmiddels wel met mijn postgeschiedenis denk ik, dan maak ik tenminste het 1000ste topic nog mee heh, mijn levensdoel.![]()
Ik had laatst weer gevoetbald op zo'n jc veldje. Ik werd hard uitgelopen door al die truukgrage mocro's.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:09 schreef Skylark. het volgende:
Waarom zit ik hier eigenlijk op dat fucking FoK?
Ik neem me hierbij voor om zodra het warm buiten is () elke dag te gaan voetballen enzo.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik was weer in slaap gevallen, dus ben net wakker en ik heb koorts.![]()
[PK, NG en KoP modus]Rot op kankernoobquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:09 schreef Inverted_World het volgende:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:11 schreef Skylark. het volgende:
[..]
[PK, NG en KoP modus]Rot op kankernoob[/modus]
Hoi.
Best herkenbaar.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:11 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik had laatst weer gevoetbald op zo'n jc veldje. Ik werd hard uitgelopen door al die truukgrage mocro's.
Zit ze daar ja?quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:10 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
![]()
Bij het internationale gedeelte
Zoiets?quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:11 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Bij ons voor is zo'n veldje met van die hekken er om heen, soort van pannakooi, maar geen stenen ondergrond, en daar naast park met voetbalveld, en ik kijk hier mooi op uit vanaf mijn kamer
quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:11 schreef Skylark. het volgende:
[..]
[PK, NG en KoP modus]Rot op kankernoob[/modus]
Hoi.
Ja, ik doe niet aan Marokkanen. Ik ben een keer m'n bal kwijtgeraakt door zequote:Op donderdag 5 maart 2009 15:11 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik had laatst weer gevoetbald op zo'n jc veldje. Ik werd hard uitgelopen door al die truukgrage mocro's.
Goed levensdoelquote:
Ja, vet tof alleen andere ondergrond, kijk er op uit vanuit mijn kamerquote:
Jepjep. Als je gewoon veel rond paast en ze veel laat rennen worden ze helemaal gefrusteerdquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:12 schreef IQM het volgende:
[..]
Best herkenbaar.
Maar met goed spel speel je die truukgrage mocro's er zo uit. Het blijven solisten.
Maar ja, moet je wel in een stad wonen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:13 schreef IQM het volgende:
Johan Cruijff Courts zijn vet. En het moet gezegd: er zijn geen hangjongeren (alleen maar mensen die kijken of willen voetballen), er wordt geen troep gemaakt, geen last van overlast...
Ja ok er zitten rotte appels tussen. Maar als je maanden lang met mensen daar speelt merk je dat er ook wel toffe lui tussen zitten.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:13 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, ik doe niet aan Marokkanen. Ik ben een keer m'n bal kwijtgeraakt door ze![]()
.
Ik ga gewoon met matties, op het kunstgrasveld.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nu heb je derdegraadsbrandwondjes
Ik wil ook naast een kooi wonenquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:13 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja, vet tof alleen andere ondergrond, kijk er op uit vanuit mijn kamerEcht als het een beetje warmer is , mooi voetballen daar
Er is er zelfs 1 in Heerenveen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:14 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Maar ja, moet je wel in een stad wonen.
Net afrika cup joh, negerts tegen de marokkanenquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:14 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja ok er zitten rotte appels tussen. Maar als je maanden lang met mensen daar speelt merk je dat er ook wel toffe lui tussen zitten.
rot op, kankernoobquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:09 schreef Inverted_World het volgende:
Kom dan hierquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:15 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik wil ook naast een kooi wonen.
[..]
Er is er zelfs 1 in Heerenveen.![]()
Uhuh.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:14 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja ok er zitten rotte appels tussen. Maar als je maanden lang met mensen daar speelt merk je dat er ook wel toffe lui tussen zitten.
Jawel. Al zijn er bij ons wel veel hangjongerenquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:13 schreef IQM het volgende:
Johan Cruijff Courts zijn vet. En het moet gezegd: er zijn geen hangjongeren (alleen maar mensen die kijken of willen voetballen), er wordt geen troep gemaakt, geen last van overlast...
Ja men, alleen wij hadden geen veldje, wij voetbalden gewoon bij iemand achter het huis, tot alle bloemen inclusief die van de buren kapot waren en toen gingen we naar iemand anders.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:15 schreef Skylark. het volgende:
Nostalgie, mensen.
Ik herinner me de zomer-woensdagmiddag (en elke andere dag van de week, maar de woensdagmiddag was het best). Dan rende ik uit de basisschool naar huis, deed m'n voetbalkleren zo snel mogelijk aan (we deden altijd wie er het eerst op het veldje was), haalde m'n fles ranja uit de vriezer en rende naar het veldje, waarna de hele dag voetballen tot we aten.
Ja je bouwt respect op he van zequote:Op donderdag 5 maart 2009 15:16 schreef IQM het volgende:
[..]
Uhuh.
Wat ook wel grappig is, is dat die kleine ventjes me nog steeds herkennen. Ik heb er vorig jaar zomer voor het laatst gespeeld, maar als ik weer eens langsfiets, begroeten ze me altijd nog wel.
Hmm, hier alleen wat 12-jarige meisjes die pogingen doen tot het trappen tegen een bal, vaak ook willen meedoen, maar uiteindelijk altijd kletsend op het bankje belanden.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:16 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Jawel. Al zijn er bij ons wel veel hangjongeren. 80% is allochtoon ofzo. Maar er komen soms ook meisjes teams langs
. Vrouwen voetbal blijft toch iets aparts
quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:17 schreef IQM het volgende:
[..]
En ik werd door eentje steevast 'loverboy' genoemd.
Dat ik net wat meer sociaal leven heb naast fok dan jij, zegt niet dat ik hier de noob ben.quote:
Ja!quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:17 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja je bouwt respect op he van ze
Ja ik weet nog. Met van die 15 jarige mocro's en dan waren er van die onbekende negerts. Hun steeds afrika afrika! roepen als ze de bal woudenquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:15 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Net afrika cup joh, negerts tegen de marokkanen
Volgends jaar ga ik er wonenquote:
KIJK, WD EN BT, ZIEN JULLIE DIT NU!!1!!!!11111!!1quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:17 schreef IQM het volgende:
[..]
Hmm, hier alleen wat 12-jarige meisjes die pogingen doen tot het trappen tegen een bal, vaak ook willen meedoen, maar uiteindelijk altijd kletsend op het bankje belanden.
En ik werd door eentje steevast 'loverboy' genoemd.
Mijn zusje zat op zo'n damesteam, totdat ze haar kruisbanden scheurde..quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:16 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Jawel. Al zijn er bij ons wel veel hangjongeren. 80% is allochtoon ofzo. Maar er komen soms ook meisjes teams langs
. Vrouwen voetbal blijft toch iets aparts
Ja, srsly.quote:
Uhuh iedereen met cola flessen met waterquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:15 schreef Skylark. het volgende:
Nostalgie, mensen.
Ik herinner me de zomer-woensdagmiddag (en elke andere dag van de week, maar de woensdagmiddag was het best). Dan rende ik uit de basisschool naar huis, deed m'n voetbalkleren zo snel mogelijk aan (we deden altijd wie er het eerst op het veldje was), haalde m'n fles ranja uit de vriezer en rende naar het veldje, waarna de hele dag voetballen tot we aten.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
KIJK, WD EN BT, ZIEN JULLIE DIT NU!!1!!!!11111!!1
Ga er nou niet op in ...quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:18 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Dat ik net wat meer sociaal leven heb naast fok dan jij, zegt niet dat ik hier de noob ben.
Hehe..quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:18 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja ik weet nog. Met van die 15 jarige mocro's en dan waren er van die onbekende negerts. Hun steeds afrika afrika! roepen als ze de bal wouden![]()
[..]
Volgends jaar ga ik er wonen
Ontkenningsfase.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:18 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Dat ik net wat meer sociaal leven heb naast fok dan jij, zegt niet dat ik hier de noob ben.
Wat wil je hiermee zeggen?quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hoe oud ben je?quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:19 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, srsly.Ze zat de hele tijd achter me aan, kinderachtig de bal proberen af te pakken enzo en toen ik daar allemaal niet op inging, ging ze me loverboy noemen.
Alleen omdat ik als oude man soms wil voetballen.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Iddquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:18 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja!
Vaak mogen die kleine gastjes ook niet meespelen met die 'grotere' Mocro-brothers en ik maak er juist geen probleem van.Vinden ze helemaal te gek.
Oude man ?quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:19 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, srsly.Ze zat de hele tijd achter me aan, kinderachtig de bal proberen af te pakken enzo en toen ik daar allemaal niet op inging, ging ze me loverboy noemen.
Alleen omdat ik als oude man soms wil voetballen.
23quote:
Of omdat je haar niet hoorde roepen voor het eten.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:21 schreef NoelGallagher het volgende:
Jaaa, vroeger. Voetballen op het grasveldje bij ons. Moeders die altijd weer boos was, omdat m'n kleding altijd vies werd
Bij ons was het andersom, ik vond het altijd kut, die groene vlekken, mijn moeder "Ach, daar hebben we toch een wasmachine voor"quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:21 schreef NoelGallagher het volgende:
Jaaa, vroeger. Voetballen op het grasveldje bij ons. Moeders die altijd weer boos was, omdat m'n kleding altijd vies werd
[X] Jaquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:21 schreef Skylark. het volgende:
Wij gaan komende zaterdag op stap handboeien meenemen, naar het voorbeeld van Rob Kamphues.
Lijkt dat jullie een geschikte versiertruc?
[ ] ja
[ ] nee
Als er wat mee gebeurt open ik er wel een topic over.
Please. Don't.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:21 schreef Skylark. het volgende:
Wij gaan komende zaterdag op stap handboeien meenemen, naar het voorbeeld van Rob Kamphues.
[ ] ja
[ ] nee
En niet janken als je een knal voor je kop krijgt.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:21 schreef Skylark. het volgende:
[ ] ja
[ ] nee
quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:21 schreef Skylark. het volgende:
[ ] ja
[ x ] nee
[ ] ja
[ ] nee
quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:21 schreef IQM het volgende:
En oh, ik maakte een keer een vette Bergkamp-actie!![]()
Deze:
Orgastisch gejoel viel mij toen ten dele.
Gasten die al jaren op voetbal zaten (ik heb nog nooit op voetbal gezeten) complimenteerden mij en lachten gelijk een vrolijke neger om de situatie die zich kort daarvoor voor hun ogen afspeelde.
[x] ja
[ ] nee
Nee, daar kan ik wel om lachen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
En niet janken als je een knal voor je kop krijgt.
Ja ik ben wel in voor wat commotie in KLBquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:23 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Je ziet meteen wie er ja hebben geantwoord
Ik heb deze ook best vaak gemaaktquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:23 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja van die onmogelijke goals. En dan zo nonchalant mogelijk proberen te doen alsof het geen geluk was
.
Meeloperquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:23 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik probeer ook alleen maar te voldoen aan het beeld dat er van mij geschetst is in deze SC.
Hoi schatquote:
Oh, ik niet hoor.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:23 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik probeer ook alleen maar te voldoen aan het beeld dat er van mij geschetst is in deze SC.
Hagiquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:24 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik heb deze ook best vaak gemaakt
OMG wát een held
Doen!quote:
In ieder potje is er wel iemand die zo'n mooie afstandsgoal probeert te maken.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:24 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik heb deze ook best vaak gemaakt
OMG wát een held
quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:26 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Hagi![]()
Volleys die met zo'n boog onderkant lat gaan blijf ik nog het chillst vinden
Wat een groot hart heb jij...quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:27 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik geef de mensen enkel hun brood en hun spelen.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:27 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik geef de mensen enkel hun brood en hun spelen.
Eet smakelijk dan maar hequote:
Tja..quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:28 schreef Breathtaking het volgende:
Ik kan godverdomme niet eens meer een halfuurtje thee drinken zonder het halve topic te missen!
Het gaat over voetbal! Join in!quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:28 schreef Breathtaking het volgende:
Ik kan godverdomme niet eens meer een halfuurtje thee drinken zonder het halve topic te missen!
Countersquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:27 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
DIt waren nog eens counters. Uit een van de beste wedstrijden op een wk ooit.
Wil je godverdomme niet zo vloeken?quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:28 schreef Breathtaking het volgende:
Ik geef de mensen wat ze verdienen. Dus blijkbaar zijn ze lief.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat een groot hart heb jij...
qft.quote:
Een keer gingen wij met school volleyballen, en het potje was bijna afgelopen. En ik kreeg die bal zo lekker dat ik hem kopte, en zo een punt pwnde. Die andere van: "Wheheehehehehhe koppen mag niet" maar m'n leraar zo van: "Mag wel". Ik:quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:27 schreef Chuck_Norris het volgende:
Of mijn beste goal ooit. Eerst een man met een driedubbele schaar voorbij komen. Dan een akka achter het standbeen voor de 2e. En dan vanuit een onmogelijke hoek de goalie lobben vanaf 3 meter. En dan zoals Cantona gaan juichen
( Kraag omhoog en om me heen kijken)
Dat is een conclusie die je kan trekken.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:29 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik geef de mensen wat ze verdienen. Dus blijkbaar zijn ze lief.
Extraordinare contra-attackquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:29 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
CountersJammer dat je ze tegenwoordig niet meer zovaak ziet
HAHAHAHAHAquote:
Alleen van de SCquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:30 schreef Chuck_Norris het volgende:
Beter organiseren ze een KLB voetbal meetMet prijzeninzet
quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:30 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Een keer gingen wij met school volleyballen, en het potje was bijna afgelopen. En ik kreeg die bal zo lekker dat ik hem kopte, en zo een punt pwnde. Die andere van: "Wheheehehehehhe koppen mag niet" maar m'n leraar zo van: "Mag wel". Ik:<---
Oh dan doe ik mee, dan ben ik de Seedorf van het gezelschap.quote:
Dankje, nu heb ik trek in ei. En dat hebben we niet.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:27 schreef IQM het volgende:
[..]
"If you want to make an omelet, you have to break some eggs."
-Tyler Durden
Ik vertrouwde het al niet meer toen hij vroeg of ik met zn vrienden af wilde spreken!quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Met de voet ook wel.quote:
Volleyballenquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:30 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Een keer gingen wij met school volleyballen, en het potje was bijna afgelopen. En ik kreeg die bal zo lekker dat ik hem kopte, en zo een punt pwnde. Die andere van: "Wheheehehehehhe koppen mag niet" maar m'n leraar zo van: "Mag wel". Ik:<---
- Het is toegestaan om te koppen.quote:
Wij hebben er nog zat, kom maar halen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dankje, nu heb ik trek in ei. En dat hebben we niet.
Die ben ik al. Qua uiterlijk dan..quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh dan doe ik mee, dan ben ik de Seedorf van het gezelschap.
Jaaa moet je doenquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:21 schreef Skylark. het volgende:
[ ] ja
[ ] nee
Ik wil graag keeper zijnquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:30 schreef Chuck_Norris het volgende:
Beter organiseren ze een KLB voetbal meetMet prijzeninzet
Lekker woeste schoppersquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
JaaaaIk wil de slopende verdediger zijn
Ok dan mag je in de basis want Seedorf =quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh dan doe ik mee, dan ben ik de Seedorf van het gezelschap.
Ik ben de opkomende vleugelverdediger, net als bij mijn huidige team.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Damn wist ik nietquote:
Ik wil de verdedigende middenvelder zijn. Davidsquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:33 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ben de opkomende vleugelverdediger, net als bij mijn huidige team.
Ja, jij mag de keeper zijnquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:33 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Die ben ik al. Qua uiterlijk dan..Je bent inderdaad vrij donker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mag ik dan de penalty's doen?quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:33 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Lekker woeste schoppers![]()
[..]
Ok dan mag je in de basis want Seedorf =
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Ik was Hagi al, echt nummer 10 dusquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:33 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Lekker woeste schoppers![]()
[..]
Ok dan mag je in de basis want Seedorf =
Okééééééé.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:33 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wij hebben er nog zat, kom maar halen.
We hebben er toch ook twee nodigquote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:33 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Die ben ik al. Qua uiterlijk dan..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
Maar, de zomer is het echt .. Dan ben ik echt een niggaquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je bent inderdaad vrij donker.![]()
[..]
Mag ik dan de penalty's doen?
Fijn als je zo op het internet staat.quote:
Ja je mag het goedmakenquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je bent inderdaad vrij donker.![]()
[..]
Mag ik dan de penalty's doen?
Dan heeft KLB-SC na 5 minuten al 4 rode kaartenquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:36 schreef Skylark. het volgende:
NG, ik ben al linksback.
Ey, KLB SC vs. ONZ SC.
Nee we nemen geen bankzitters aanquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
We hebben er toch ook twee nodig
?
We zijn 2, nee 3 weken geleden ook al op dat idee gekomen, had zo'n gast van die roze fluffy handboeien meegenomen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:21 schreef Skylark. het volgende:
[ ] ja
[ ] nee
Ja wij zeggen altijd Kleruncequote:Op donderdag 5 maart 2009 15:36 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Met zo'n accent, Clarence...pass die bal.
Serieus? Werkte het?quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:37 schreef Lakitu het volgende:
[..]
We zijn 2, nee 3 weken geleden ook al op dat idee gekomen, had zo'n gast van die roze fluffy handboeien meegenomen.
Ach, keepen vind ik ook best. Ik werp mezelf op die bal als IQM op een minderjarig meisje.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:37 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Jij smoked te veel, jij heb geen conditie
Ik wil ook meedoen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:37 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Jij smoked te veel, jij heb geen conditie
Oh ik dacht twee teams...quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:37 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Nee we nemen geen bankzitters aanAlleen basisspelers
20 euro voor wie dagdag kapot schopt.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dan heeft KLB-SC na 5 minuten al 4 rode kaarten
Fuck you, dagdag is onze snelle centrumspits.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:38 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
20 euro voor wie dagdag kapot schopt.
En de jackpot voor de gene wie paultjuuhhhhh kapot schopt
quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Eerste wat ik dacht: "OMG LIEV"
quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:36 schreef Skylark. het volgende:
NG, ik ben al linksback.
Ey, KLB SC vs. ONZ SC.
Cheerleader, voorafgaand de wedstrijd.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik wil ook meedoen. [ afbeelding ]
Maar wat wil je ermee doen danquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:38 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Serieus? Werkte het?
Wij hebben van die harde stalen gekauft.
Ze konden niet echt dicht, dus dat was wel jammer. En het werkt niet altijd.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:38 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Serieus? Werkte het?
Wij hebben van die harde stalen gekauft.
BK is IRL rechtshalf geloof ik.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:39 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
-xx---- KoP----xxx
----------- Ik----
Skylark - xx - NG -xx
4EverBlackEyed
Cheerleader, ben je kankergek ofzo?!quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:39 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Cheerleader, voorafgaand de wedstrijd.
Je staat in de opstellingquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ik dacht twee teams...![]()
![]()
Maar ik wil keeper zijn
quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Cheerleader, ben je kankergek ofzo?!
Ik doe het voor nietsquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:40 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
100 euro van mij, wie die gast in coma schopt
Cwlquote:
Waar wil je dan staan.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Cheerleader, ben je kankergek ofzo?!
Ja, naar zo'n meisje toegaan en zeggen: "Hee, geef je hand eens, ik ken een goocheltruc." En dan razendsnel jezelf aan dr vastmaken.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maar wat wil je ermee doen dan?
Ik ga niet lopen cheerleaden, dan moet ik zo'n lelijk pakje aan.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:40 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Het is nooit officieel vastgesteld.
Je kan ze altijd negeren/overslaan.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:40 schreef NoelGallagher het volgende:
kanker op, ik hoef geen meiden in het elftal.
Ik sta rechtsvoor of centrumspits.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:39 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
-xx---- KoP----xxx
----------- Ik----
Skylark - xx - NG -xx
4EverBlackEyed
Irl dan.quote:
Wat een gedrochten zitten erbij.quote:
Nee hoor, jij mag ons coachen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ga niet lopen cheerleaden, dan moet ik zo'n lelijk pakje aan.
Ik vind het wel spange pakjes.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ga niet lopen cheerleaden, dan moet ik zo'n lelijk pakje aan.
Kun je voetballen dan?quote:
Je mag m'n bidon komen brengen, is dat ook goed?quote:
wat kom je nou tof doen?quote:
BAzenteamquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:43 schreef Chuck_Norris het volgende:
Lakitu - WD
xx---- KoP----BK
----------- Ik ----
Skylark - xx - NG -xx
4EverBlackEyed
Updated
quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:42 schreef Syb-rund. het volgende:
lurken was nog nooit zo vermoeiend
Ik denk dat het wel werktquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:41 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, naar zo'n meisje toegaan en zeggen: "Hee, geef je hand eens, ik ken een goocheltruc." En dan razendsnel jezelf aan dr vastmaken.
Ik, ik heb het verzonnen en ik ben de baaste (maar een millimetertje, jullie zijn ook baas).quote:
Ik heb 5 jaar voetbal ervaring + 15 jaar straatkredietquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:44 schreef Lakitu het volgende:
Volgens mij ben ik de enige die ook echt kan voetballen, heb best lang op zaalvoetbal gezeten. En natuurlijk op de streets.
Sterf af.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:43 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je mag m'n bidon komen brengen, is dat ook goed?
quote:
Noh, ik heb bij FC Twente gespeeld.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:44 schreef Lakitu het volgende:
Volgens mij ben ik de enige die ook echt kan voetballen, heb best lang op zaalvoetbal gezeten. En natuurlijk op de streets.
Ja maar ik ben wel leuk hoor.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel werktmaar ik zou heel boos worden als de jongen die zoiets doet niet leuk is.
Wat een hondenstreek.quote:
En de Coachquote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik heb 5 jaar voetbal ervaring + 15 jaar straatkrediet
Correctie: Chip Skylark is leuk.quote:
Nee.quote:
Meisje, voetballen, spitsquote:
Ik ken 3 meisjes die mij kunnen dollenquote:
Dan moet je dus niet te hard rennenquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:45 schreef Skylark. het volgende:
Ik voetbal nog steeds elke week bij de A1, en ik voetbal elke zomer veel.
En als ik m'n piemel optil vertil ik me.
Je houdt zeker van katten?quote:
Met dat prethoofd jaquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Er is getekende porno met Chip erindat wilde ik Skylark nog laten zien
Nee.quote:
Wil je me niet in voetbaloutfit zien?quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:45 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Meisje, voetballen, spits
Het is allemaal niet zo logisch.
Ja jou jaquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:45 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik ken 3 meisjes die mij kunnen dollenZe zijn er dus wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |