En nog minderjarig ook. mmmmmmquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit meer afgeleerd!
Waar om? Een beurt?quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:56 schreef IQM het volgende:
[..]
Je vraagt er ook gewoon om met dit soort grapjes, hè.
Kun je hem vinden?quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh dat is het geheim. Meteen even proberen.
quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik neem de attention whoring graag op me.
quote:
Nee.quote:
quote:
Morgen al hoor.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ook. Tenzij die morgen nog geopend gaat worden.
Snellere stofwisseling / actiever leven.quote:
Voor half 6 's middags?quote:
quote:
Je weet maar nooooooit...quote:
quote:
Diplomauitreikingen zijn saai idd.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:59 schreef IQM het volgende:
Zal ik zo dadelijk naar de diplomauitreiking van m'n schoonzus gaan?Betekent wel drie uur lang luisteren naar oninteressante praatjes van oninteressante mensen over haar oninteressante klasgenootjes.
quote:
quote:
quote:
Vergeet je fototoestel niet.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:59 schreef IQM het volgende:
Zal ik zo dadelijk naar de diplomauitreiking van m'n schoonzus gaan?Betekent wel drie uur lang luisteren naar oninteressante praatjes van oninteressante mensen over haar oninteressante klasgenootjes.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:01 schreef Skylark. het volgende:
Whehe jongens, wat ik vandaag toch weer heb meegemaakt.
Ik groette laatste in de stad zo'n meisje waar ik ooit mee heb gekust, maar nooit veel mee heb gepraat. Zij voegt me dezelfde middag nog toe op Hyves en op MSN, en begin allemaal tegen me te praten over school enzo.
Krijg ik nu van een klasgenoot van haar te horen die een vriend van mij is dat zij zegt dat IK HAAR stalk.![]()
Dalijk eventjes confronteren op msn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
doe je goed, meteen een borderlinerquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:01 schreef Skylark. het volgende:
Whehe jongens, wat ik vandaag toch weer heb meegemaakt.
Ik groette laatste in de stad zo'n meisje waar ik ooit mee heb gekust, maar nooit veel mee heb gepraat. Zij voegt me dezelfde middag nog toe op Hyves en op MSN, en begin allemaal tegen me te praten over school enzo.
Krijg ik nu van een klasgenoot van haar te horen die een vriend van mij is dat zij zegt dat IK HAAR stalk.![]()
Dalijk eventjes confronteren op msn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |