quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:45 schreef De_Ananas het volgende:
Dames en heren.
Ik ga een verhaal over de SC schrijven voor het 1000ste topic. Als jullie dingen hebben die erin moeten (liefst met linkjes naar de posts of het begin van iets zoals heel dat NB gebeuren enzo) dan zou ik dat erg waarderen.
Kusjes,
Jullie pater familia
Ik was dikquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja ook op mij natuurlijk, ik was een irritante huilbaby.
Oh naaktpics van BT!quote:
M'n zusjes waren ook dik en zijn nu graatmager.quote:
Mensen zijn (in dat soort situaties) sowieso krachtiger dan ze denken.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hmhmik ook. Het is toch wel een soort oerdrang om je kind op de wereld te zetten, ik denk niet dat er nog echt over na hoeft te denken enzo.
quote:
de eerste tt was een rots in de branding..quote:Op donderdag 5 maart 2009 08:36 schreef de_boswachter het volgende:
Even de TT aangepast. Ik neem aan dat dit Turks is. Voor hetzelfde geldt wens je ons allemaal de kanker toe. Vandaar. Niet iedereen kan Turks.
En Centroal
quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
M'n zusjes waren ook dik en zijn nu graatmager.Hoe doen ze dat toch. [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Dat heb ik nooit meer afgeleerdquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mm, lekker met de beentjes wijd.
Je bent ook opgegroeid met de fles?quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit meer afgeleerd!
Je vraagt er ook gewoon om met dit soort grapjes, hè.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Baby turtle.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Toen ik zocht op 9 pond baby vond ik wel dit schattige plaatje:
[ afbeelding ]
Ze eten minder denk ik.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
M'n zusjes waren ook dik en zijn nu graatmager.Hoe doen ze dat toch. [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:55 schreef KingOfPop het volgende:
[..]Oh dat is het geheim. Meteen even proberen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Ik ook. Tenzij die morgen nog geopend gaat worden.quote:
En nog minderjarig ook. mmmmmmquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waar om? Een beurt?quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:56 schreef IQM het volgende:
[..]
Je vraagt er ook gewoon om met dit soort grapjes, hè.
Kun je hem vinden?quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh dat is het geheim. Meteen even proberen.
quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik neem de attention whoring graag op me.
quote:
Nee.quote:
quote:
Morgen al hoor.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ook. Tenzij die morgen nog geopend gaat worden.
Snellere stofwisseling / actiever leven.quote:
Voor half 6 's middags?quote:
quote:
Je weet maar nooooooit...quote:
quote:
Diplomauitreikingen zijn saai idd.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:59 schreef IQM het volgende:
Zal ik zo dadelijk naar de diplomauitreiking van m'n schoonzus gaan?Betekent wel drie uur lang luisteren naar oninteressante praatjes van oninteressante mensen over haar oninteressante klasgenootjes.
quote:
quote:
quote:
Vergeet je fototoestel niet.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:59 schreef IQM het volgende:
Zal ik zo dadelijk naar de diplomauitreiking van m'n schoonzus gaan?Betekent wel drie uur lang luisteren naar oninteressante praatjes van oninteressante mensen over haar oninteressante klasgenootjes.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:01 schreef Skylark. het volgende:
Whehe jongens, wat ik vandaag toch weer heb meegemaakt.
Ik groette laatste in de stad zo'n meisje waar ik ooit mee heb gekust, maar nooit veel mee heb gepraat. Zij voegt me dezelfde middag nog toe op Hyves en op MSN, en begin allemaal tegen me te praten over school enzo.
Krijg ik nu van een klasgenoot van haar te horen die een vriend van mij is dat zij zegt dat IK HAAR stalk.![]()
Dalijk eventjes confronteren op msn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
doe je goed, meteen een borderlinerquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:01 schreef Skylark. het volgende:
Ik groette laatste in de stad zo'n meisje waar ik ooit mee heb gekust, maar nooit veel mee heb gepraat. Zij voegt me dezelfde middag nog toe op Hyves en op MSN, en begin allemaal tegen me te praten over school enzo.
Krijg ik nu van een klasgenoot van haar te horen die een vriend van mij is dat zij zegt dat IK HAAR stalk.![]()
quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:03 schreef KingOfPop het volgende:
[..][ insert emo ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
En 2 keer de helft dan?quote:
McF heeft toch tijd zat nu, geef hem.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:04 schreef reetveter het volgende:
wat ben ik ook een lamlul he, koop ik me in voor een toernooi voor 10 euro over 1 minuut terwijl ik over een kwartier weg moet
Dat dit een belangrijke gebeurtenis is in het leven je schoonzus en zij vast wil dat jij het vastlegt op foto's. Geldige reden,quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:05 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
McF heeft toch tijd zat nu, geef hem.
Kon je een 10tje Jack kopen manquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:04 schreef reetveter het volgende:
wat ben ik ook een lamlul he, koop ik me in voor een toernooi voor 10 euro over 1 minuut terwijl ik over een kwartier weg moet
Oh zo, dan is het goed.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:05 schreef Sena het volgende:
[..]
Dat dit een belangrijke gebeurtenis is in het leven je schoonzus en zij vast wil dat jij het vastlegt op foto's. Geldige reden,.
Al een beetje uitgeziekt?quote:
Kom je uit het boerengebied?quote:
Vrouwenquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:01 schreef Skylark. het volgende:
Kuil.quote:
Ik was weer in slaap gevallen, dus ben net wakker en ik heb koorts.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:06 schreef IQM het volgende:
[..]
Oh zo, dan is het goed.
[..]
Al een beetje uitgeziekt?
Da's lekker in de zomer.quote:
Goed imago !quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:09 schreef NoelGallagher het volgende:
iemand van de msn van NG! zegt:
zo ken k je nie
NG 181129 zegt:
hoe ken je me dan
iemand van de msn van NG zegt:
als een botte lul_!!!
Zij is nog van de middelbare jeweets, het speelde zich af in m'n hometown.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:08 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Heb der nie gezien, vanaf 10 uur gecampt.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:08 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Heb der nie gezien, vanaf 10 uur gecampt.
Neequote:Op donderdag 5 maart 2009 15:09 schreef Inverted_World het volgende:
Aaaaah ik reageer hier dus nooit, maar dat mag inmiddels wel met mijn postgeschiedenis denk ik, dan maak ik tenminste het 1000ste topic nog mee heh, mijn levensdoel.![]()
Oh, ik dacht in combinatie met die eerdere opmerking dat het over mij ging.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:10 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Zij is nog van de middelbare jeweets, het speelde zich af in m'n hometown.
Bij ons voor is zo'n veldje met van die hekken er om heen, soort van pannakooi, maar geen stenen ondergrond, en daar naast park met voetbalveld, en ik kijk hier mooi op uit vanaf mijn kamerquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:09 schreef Skylark. het volgende:
Waarom zit ik hier eigenlijk op dat fucking FoK?
Ik neem me hierbij voor om zodra het warm buiten is () elke dag te gaan voetballen enzo.
Nee.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:09 schreef Inverted_World het volgende:
Aaaaah ik reageer hier dus nooit, maar dat mag inmiddels wel met mijn postgeschiedenis denk ik, dan maak ik tenminste het 1000ste topic nog mee heh, mijn levensdoel.![]()
Ik had laatst weer gevoetbald op zo'n jc veldje. Ik werd hard uitgelopen door al die truukgrage mocro's.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:09 schreef Skylark. het volgende:
Waarom zit ik hier eigenlijk op dat fucking FoK?
Ik neem me hierbij voor om zodra het warm buiten is () elke dag te gaan voetballen enzo.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik was weer in slaap gevallen, dus ben net wakker en ik heb koorts.![]()
[PK, NG en KoP modus]Rot op kankernoobquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:09 schreef Inverted_World het volgende:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:11 schreef Skylark. het volgende:
[..]
[PK, NG en KoP modus]Rot op kankernoob[/modus]
Hoi.
Best herkenbaar.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:11 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik had laatst weer gevoetbald op zo'n jc veldje. Ik werd hard uitgelopen door al die truukgrage mocro's.
Zit ze daar ja?quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:10 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
![]()
Bij het internationale gedeelte
Zoiets?quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:11 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Bij ons voor is zo'n veldje met van die hekken er om heen, soort van pannakooi, maar geen stenen ondergrond, en daar naast park met voetbalveld, en ik kijk hier mooi op uit vanaf mijn kamer
quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:11 schreef Skylark. het volgende:
[..]
[PK, NG en KoP modus]Rot op kankernoob[/modus]
Hoi.
Ja, ik doe niet aan Marokkanen. Ik ben een keer m'n bal kwijtgeraakt door zequote:Op donderdag 5 maart 2009 15:11 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik had laatst weer gevoetbald op zo'n jc veldje. Ik werd hard uitgelopen door al die truukgrage mocro's.
Goed levensdoelquote:
Ja, vet tof alleen andere ondergrond, kijk er op uit vanuit mijn kamerquote:
Jepjep. Als je gewoon veel rond paast en ze veel laat rennen worden ze helemaal gefrusteerdquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:12 schreef IQM het volgende:
[..]
Best herkenbaar.
Maar met goed spel speel je die truukgrage mocro's er zo uit. Het blijven solisten.
Maar ja, moet je wel in een stad wonen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:13 schreef IQM het volgende:
Johan Cruijff Courts zijn vet. En het moet gezegd: er zijn geen hangjongeren (alleen maar mensen die kijken of willen voetballen), er wordt geen troep gemaakt, geen last van overlast...
Ja ok er zitten rotte appels tussen. Maar als je maanden lang met mensen daar speelt merk je dat er ook wel toffe lui tussen zitten.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:13 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, ik doe niet aan Marokkanen. Ik ben een keer m'n bal kwijtgeraakt door ze![]()
.
Ik ga gewoon met matties, op het kunstgrasveld.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nu heb je derdegraadsbrandwondjes
Ik wil ook naast een kooi wonenquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:13 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja, vet tof alleen andere ondergrond, kijk er op uit vanuit mijn kamerEcht als het een beetje warmer is , mooi voetballen daar
Er is er zelfs 1 in Heerenveen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:14 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Maar ja, moet je wel in een stad wonen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |