Ik las:"ik wantrouw jullie."quote:
Dat was niet de editknop!quote:
Jammer, ga ik wel op die van NGquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:40 schreef Fascination het volgende:
Haha, nieuw wachtwoord wordt naar je mail gestuurd, Zotheid.![]()
Racistquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Alles wat te maken heeft met dat hoe ik je moeder ontmoet heb, vind ik kut.
Daarom.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik las:"ik wantrouw jullie."
Ik ben wel te vertrouwen hoor
Wel typisch dat er niks word gezegd over hoe mannen onder deze situatie lijden.quote:
NOUHOUW!quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:40 schreef Fascination het volgende:
Haha, nieuw wachtwoord wordt naar je mail gestuurd, Zotheid.![]()
quote:
Ja, als ik bloed doet dat ook PIJN! Aanstelsterquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Vrouwen bloeden één keer per maand, en dat doet PIJN!
Het is geen kwestie van of het gebeurt, maar wanneer.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:41 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Daarom.
Als je wil mailen als iemand misbraak maakt, gaarne!
En hoe denk je dat het zou voelen als er bloed uit je penis kwam?quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, als ik bloed doet dat ook PIJN! Aanstelster
Bwehehe, een bloedlul.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En hoe denk je dat het zou voelen als er bloed uit je penis kwam?
Een bevalling.. dat doet pas pijn...quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Vrouwen bloeden één keer per maand, en dat doet PIJN!
Huh?quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:43 schreef Zotheid het volgende:
Maar fas, die moet je eerst goedkeuren ander werkt het alsnog niet.
Bij jullie is het 'gezond'. Bij ons is het ongezond,quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Geen idee, mijn vriendin bijt nietquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is geen kwestie van of het gebeurt, maar wanneer.
Inderdaad.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een bevalling.. dat doet pas pijn...
Lijkt me.
Kijk maar in je mailbox!quote:
Zou je denken he?quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:45 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen.
Ik verwacht niet dat er iemand is die onder mijn naam kwaad zal willen doen, daarvoor ben ik hier te geliefd.
Ja, maar dat doe je dan ook niet zo vaak he.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een bevalling.. dat doet pas pijn...
Lijkt me.
Weet je wel zeker dat ze daarmee op de bevalling zelf doelde?quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inderdaad.M'n moeder zei al dat het de ergste dag uit haar leven was.
Leuk om te horen als kind zijnde.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Prima.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:45 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen.
Ik verwacht niet dat er iemand is die onder mijn naam kwaad zal willen doen, daarvoor ben ik hier te geliefd.
Dat zei mijn moeder ook, maar dat had niet zozeer met de bevalling zelf te maken.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waarom voel jij je aangesproken Sena? We hebben hier toch het genoegen met een dame, of niet danquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:44 schreef Sena het volgende:
[..]
Bij jullie is het 'gezond'. Bij ons is het ongezond,.
Wat IQM zegt.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als je in de bible belt woont, minimaal 1x per jaar en het liefst achter elkaar.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, maar dat doe je dan ook niet zo vaak he.
Dat dus.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Prima.
Ik doe niets met iemands anders zijn/haar account.
Hahaha arme jijquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarom voel jij je aangesproken Sena? We hebben hier toch het genoegen met een dame, of niet dan!
" We zijn er weer ingetuind ! "quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Uitzonderingen daargelaten ja.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je in de bible belt woont, minimaal 1x per jaar en het liefst achter elkaar.
Wacht maar.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:47 schreef Fascination het volgende:
[..]!!
Er staat niks in m'n mailbox behalve kutreclames.
En dat wil ik best geloven.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha arme jij! Mijn moeder zegt dat je oerinstincten het overnemen
en dat ze alleen nog maar intens geluk kon voelen toen een gezonde moddervette baby in dr armen werd gedrukt.
Veel plezier met je "weekend."quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:47 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat dus.
Ik ga van het lekkere weer genieten. Tot maandag.
Ja ook op mij natuurlijk, ik was een irritante huilbaby.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:46 schreef IQM het volgende:
[..]
Weet je wel zeker dat ze daarmee op de bevalling zelf doelde?
Ja, daarom ben je een vrouw he.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:47 schreef Fascination het volgende:
[..]!!
Er staat niks in m'n mailbox behalve kutreclames.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:48 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
" We zijn er weer ingetuind ! "Ik ben niet zo iemand die bij opgelicht zit hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nu echt weg!
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hmhmquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |