Dat is hij al. In al z'n pracht en praal is dit wat hij kan bieden.quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:25 schreef IQM het volgende:
Oh, Emi. Als je wil dat Bt uit haar schulp kruipt, moet je misschien eerst hetzelfde doen.
Nah, niet echt. FOK is meer vermaak dan een uitlaatklep.quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:24 schreef Breathtaking het volgende:
Nee maar hoe zit dat nou eigenlijk Emimich?
Kun je in het echt geen mensen overtuigen of heb je een gebrek aan verbale skills, dat je hier zo dwangmatig moet laten merken hoe geweldig je je argumenten ed wel niet vindt?
Dan zitten we in ieder geval deels op één lijnquote:Op donderdag 5 maart 2009 03:27 schreef Emimich het volgende:
[..]
Nah, niet echt. FOK is meer vermaak dan een uitlaatklep.
Ik merk snel en vaak genoeg op wat ik doe en zeg. Houdt me scherp.quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af wanneer je het zelf op zou merken.
oeh een sadistquote:Op donderdag 5 maart 2009 03:27 schreef Emimich het volgende:
[..]
Nah, niet echt. FOK is meer vermaak dan een uitlaatklep.
Image counts.quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:25 schreef IQM het volgende:
Oh, Emi. Als je wil dat Bt uit haar schulp kruipt, moet je misschien eerst hetzelfde doen.
Trollen vind ik een negatieve term vinden, maar mijn gedrag op dit forum vind ik wel vermakelijk inderdaad. Anders zou ik hier ook niet zitten natuurlijk.quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:28 schreef Breathtaking het volgende:
Dan zitten we in ieder geval deels op één lijnbijzonder.
Maar jij ziet trollen dus als vermaak?
Ik neem de attention whoring graag op me.quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:30 schreef IQM het volgende:
De een baggert, de ander trollt... Zo houden we FOK! levendig.
We know.quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik neem de attention whoring graag op me.
Kusje op je opgezwollen zwellichaam. Slaap zacht, droom zoet.quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:32 schreef IQM het volgende:
Maar genoeg geouwehoerd. Deze ouwe heer gaat slapen.
Maak het niet te laat, ruim de rommel achter je op en slaap lekker straks.
Kusjes voor jullie allemaal.
Precies en uiteindelijk draait het allemaal om imago.quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:30 schreef IQM het volgende:
De een baggert, de ander trollt... Zo houden we FOK! levendig.
Zwellichamenquote:Op donderdag 5 maart 2009 03:34 schreef Sena het volgende:
[..]
Kusje op je opgezwollen zwellichaam. Slaap zacht, droom zoet..
Ja, want mijn imago op een internetforum is echt álles voor me!quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:35 schreef Emimich het volgende:
[..]
Precies en uiteindelijk draait het allemaal om imago.
Die andere mag jij verblijden met kusjes.quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zwellichamenje hebt er toch meerdere of niet dan
?
Heh bah nee, dan gaan ze zo zwellen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:37 schreef Sena het volgende:
[..]
Die andere mag jij verblijden met kusjes.
interessant dat iemand die zo vol van zichzelf is, het toch boeiend vind wat anderen van hem denkenquote:Op donderdag 5 maart 2009 03:35 schreef Emimich het volgende:
[..]
Precies en uiteindelijk draait het allemaal om imago.
En als je het goed doet, wordt je beloond.quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Heh bah nee, dan gaan ze zo zwellen.
Ik ben helemaal niet vol van mezelf, snap je?quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:39 schreef Syb-rund. het volgende:
interessant dat iemand die zo vol van zichzelf is, het toch boeiend vind wat anderen van hem denken
Met warm zaad dat door mijn keel glijdtquote:Op donderdag 5 maart 2009 03:41 schreef Sena het volgende:
[..]
En als je het goed doet, wordt je beloond.
nou eh.. als ik sommige post van je lees dan gaat er bij mij een narcisten-alarm afquote:Op donderdag 5 maart 2009 03:42 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet vol van mezelf, snap je?
Ja, dat betekent dus dat zijn strategie werkt en dat zijn imago gevestigd isquote:Op donderdag 5 maart 2009 03:45 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
nou eh.. als ik sommige post van je lees dan gaat er bij mij een narcisten-alarm af
oh?quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, dat betekent dus dat zijn strategie werkt en dat zijn imago gevestigd is!
Of dat hij vol van zichzelf isquote:
Dit soort posts zijn dus dodelijk maar wel zo ontzettend waar.quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:45 schreef Breathtaking het volgende:
Ja, dat betekent dus dat zijn strategie werkt en dat zijn imago gevestigd is!
Ik kan zo helder denken 's nachts.quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:47 schreef Emimich het volgende:
[..]
Dit soort posts zijn dus dodelijk maar wel zo ontzettend waar.
Zie het zo: het gaat er niet om dat ik een grote penis heb, maar dat jullie denken dat ik een grote penis heb.quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:46 schreef Syb-rund. het volgende:
oh?
Zo, ben ik weer.quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Met warm zaad dat door mijn keel glijdt?
Soms, kom nou, niet zo bescheiden. In zo'n omgeving omringd door innemende, grootse persoonlijkheden uitblinken is nou niet bepaald een sinecure.quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:48 schreef Breathtaking het volgende:
Ik kan zo helder denken 's nachts.
Je hebt geen grote penisquote:Op donderdag 5 maart 2009 03:48 schreef Emimich het volgende:
[..]
Zie het zo: het gaat er niet om dat ik een grote penis heb, maar dat jullie denken dat ik een grote penis heb.
Glad to helpquote:Op donderdag 5 maart 2009 03:49 schreef Sena het volgende:
[..]
Zo, ben ik weer.. Zulke reacties toch altijd ook...
ah zo! dus je wilt zeggen dat hij ''doet alsof'' hij zo is?quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Of dat hij vol van zichzelf istsja, zo kom ik ook wel eens over hier maar dat wil niet zeggen dat ik dat ook daadwerkelijk ben.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:51 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ah zo! dus je wilt zeggen dat hij ''doet alsof'' hij zo is?
Net geweest, helaas pindakaasquote:Op donderdag 5 maart 2009 03:53 schreef Emimich het volgende:
[..]
Wanneer was de volgende meet nou ook alweer..?
Dat nog niet eens zozeer, het enige waar het omdraait is dat jullie dat denken. Een soort van verkapt psychologisch experiment dus, maar ik denk dat velen op FOK op deze manier bezig zijn c.q. waren.quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:51 schreef Syb-rund. het volgende:
ah zo! dus je wilt zeggen dat hij ''doet alsof'' hij zo is?
Dromen zijn er om waar te maken Sena.quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:53 schreef Sena het volgende:
[..]
En dromen zijn bedrog. Gelukkig maar, hmm?
De nacht is een prachtige uitvinding.quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:53 schreef Syb-rund. het volgende:
Mwah, denken in de nacht / in het algemeen is niet voor mij weggelegd
Nah, ik heb een iets groter eisenpakket dan de gemiddelde fokker.quote:Op donderdag 5 maart 2009 03:53 schreef Breathtaking het volgende:
Net geweest, helaas pindakaas!
Je wilde graag het tegendeel bewijzen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |