Ik was Hagi al, echt nummer 10 dusquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:33 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Lekker woeste schoppers![]()
[..]
Ok dan mag je in de basis want Seedorf =
Okééééééé.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:33 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wij hebben er nog zat, kom maar halen.
We hebben er toch ook twee nodigquote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:33 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Die ben ik al. Qua uiterlijk dan..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
Maar, de zomer is het echt .. Dan ben ik echt een niggaquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je bent inderdaad vrij donker.![]()
[..]
Mag ik dan de penalty's doen?
Fijn als je zo op het internet staat.quote:
Ja je mag het goedmakenquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je bent inderdaad vrij donker.![]()
[..]
Mag ik dan de penalty's doen?
Dan heeft KLB-SC na 5 minuten al 4 rode kaartenquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:36 schreef Skylark. het volgende:
NG, ik ben al linksback.
Ey, KLB SC vs. ONZ SC.
Nee we nemen geen bankzitters aanquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
We hebben er toch ook twee nodig
?
We zijn 2, nee 3 weken geleden ook al op dat idee gekomen, had zo'n gast van die roze fluffy handboeien meegenomen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:21 schreef Skylark. het volgende:
Wij gaan komende zaterdag op stap handboeien meenemen, naar het voorbeeld van Rob Kamphues.
Lijkt dat jullie een geschikte versiertruc?
[ ] ja
[ ] nee
Als er wat mee gebeurt open ik er wel een topic over.
Ja wij zeggen altijd Kleruncequote:Op donderdag 5 maart 2009 15:36 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Met zo'n accent, Clarence...pass die bal.
Serieus? Werkte het?quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:37 schreef Lakitu het volgende:
[..]
We zijn 2, nee 3 weken geleden ook al op dat idee gekomen, had zo'n gast van die roze fluffy handboeien meegenomen.
Ach, keepen vind ik ook best. Ik werp mezelf op die bal als IQM op een minderjarig meisje.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:37 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Jij smoked te veel, jij heb geen conditie
Ik wil ook meedoen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:37 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Jij smoked te veel, jij heb geen conditie
Oh ik dacht twee teams...quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:37 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Nee we nemen geen bankzitters aanAlleen basisspelers
20 euro voor wie dagdag kapot schopt.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dan heeft KLB-SC na 5 minuten al 4 rode kaarten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |